Alleen maar crackers vreten en water drinken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:23 schreef seto het volgende:
ik wil ook ff toned worden voor de zomer
weeg momenteel 170kg, moet wel te doen zijn tog?
wil niet naar sportschool want geen zin/tijd
koop een kettlebellquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:23 schreef seto het volgende:
ik wil ook ff toned worden voor de zomer
weeg momenteel 170kg, moet wel te doen zijn tog?
wil niet naar sportschool want geen zin/tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
classic.
complot van de hoge herenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:41 schreef Jahr00n het volgende:
ik mis klokov nu al
jammer dat iemand hem gehackt heeft en fotos ging plaatsen
iddquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
complot van de hoge heren
Klokov was de man die opstond tegen het harde regime van FOK. Heeft het moeten bekopen met een ban. We weten nu allemaal waar we staan, we zijn slaven van het systeem.
De man met de hamer laten tegenkomen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:00 schreef Weissman het volgende:
kanon is toch ook een fietser?
zullen we zijn banden lek steken of ze fiets jatte
Broodje rosbief. Een van mijn betere klonen overigens. Als iik het paswoord weer weet te vindenquote:
hij kan nog pm'enquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:53 schreef IrCute het volgende:
Gvd klokov alweer weg? wie pm ik nu over al mijn kettlebell advies
je mag mij wel pmenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:53 schreef IrCute het volgende:
hoi beachquote:
Wij zitten helemaal op 1 lijn seto.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:36 schreef seto het volgende:
aziatische vrouwen zijn indd de enige die plastische chirurgie nemen en compleet veranderen met make-up op
Al genezen van je wiplash?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:53 schreef IrCute het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |