abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149423948
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:44 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Hij heeft het even opgezocht in de tussentijd
Snel snel opzoeken wat het ook alweer was en dan een post maken waar ik mijn eigen eerste vraag overduidelijk overbodig mee maak.
pi_149423988
Straks weer met die kuttrein :(
pi_149423999
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:46 schreef Ties02 het volgende:
Straks weer met die kuttrein :(
Niet in Amsterdam wonen werken slapen eten drinken stappen hangen en filmskijken en strijken. :')
pi_149424018
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:47 schreef Valid het volgende:

[..]

Niet in Amsterdam wonen werken slapen eten drinken stappen hangen en filmskijken en strijken. :')
pi_149424035
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:48 schreef Ties02 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als je Etsu hierheen lokt word je met pek en veren de stad uitgegooid, dat weet je hè?
pi_149424048
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als je Etsu hierheen lokt word je met pek en veren de stad uitgegooid, dat weet je hè?
hoi
pi_149424066
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

:D
pi_149424068
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:49 schreef Etsu het volgende:

[..]

hoi
Regels zijn regels Etsu, daar kan ik ook niets aan doen.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:52:01 #109
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_149424126
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Van Latijn administrare, besturen. Dat weet ik. Wat eigenlijk raarder is is de betekenis in ons normale spraakgebruik als "gegevens bijhouden".
Ja, dat is inderdaad merkwaardig. Zeker omdat een begrip als 'administratieve handeling' daardoor meerdere betekenissen kent. Lekker duidelijk.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:52:38 #110
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_149424154
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:47 schreef Valid het volgende:

[..]

Woon je nu ook in dat kutdorp? Balen man.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_149424155
wet in materiële zin
materieel recht

Dit ging er in het eerste jaar nog niet helemaal in :')
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:53:23 #112
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149424173
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:31 schreef Ryon het volgende:

[..]

O ja wel. Een dubbele master halen is echt een fluitje van een cent. Slechts één van de vele redenen om het ook gewoon te doen als je de kans krijgt. Niet dat je er verder een kut aan hebt, maar het staat leuk en je hebt dan een dubbele uitreiking. Twee keer feest + borrel *O*
Tenzij het niet allebei rechtenmasters zijn ;) Dan is het wat meer moeite
[qu
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

Is dat op de RUG zo of overal?
RUG, pretuni.
Bij Radboud is het ook zo dat je bij 2 Nederlands recht masters 1 gecombineerde scriptie moet schrijven, het moet dan echter wel over een onderwerp gaan dat raakvlak heeft met beide masterrichtingen én het aantal studiepunten dat voor de scriptie staat gaat omhoog want het moet uitgebreider.
ote]10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:25 schreef Ties02 het volgende:
Een heel punt kan al 0,1 zijn he, stel je hebt een 5,4 dan gaat het naar een 6
[/quote]
Ja, maar in kwestie ging het naar een 9 dus is hier helemaal geen sprake van. Ik neem aan dat er wel met halve punten wordt gewerkt? Als je van een 8 naar een 9 gaat, dan sla je de 8,5 over dus moet je sowieso meer dan 0,7 punt erbij op hebben gekregen. Dat is gewoon zielig :')
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:25 schreef Valid het volgende:
Ik vind het altijd wat curieus als mensen 'twee masters' hebben gedaan, wat dan een vraag verder blijkt neer te komen op twee extra vakken in dezelfde richting.
Het klinkt dan inderdaad stoerder dan het is..
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:25 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik snap je probleem echt niet. Als het nakijken niet goed is gebeurd, dan is het logisch dat de studenten worden benadeeld. Als ze dan een punt erbij weten te krijgen, waarom maakt het onze uni dan een pretuni?
Als het nakijken niet goed gebeurd, dan is de waarde van je cijfer toch ook laag? Je had immers ook een heel punt hoger of lager kunnen krijgen, afhankelijk van het nakijken. Zo heb je toch geen flikker aan tentamens als je cijfer afhankelijk is van je gezeur bij de inzage? De inzage zou in principe moeten gaan over het zien van je fouten en daar van leren.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_149424176
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:52 schreef Ties02 het volgende:
wet in materiële zin
materieel recht

Heb daar soms nog wel moeite mee. In het belastingrecht worden sommige wetten formeel genoemd (zoals de AWR en IW) en andere materieel (zoals IB en Vpb) terwijl er in beide materiële en formele voorschriften staan. ;(
pi_149424198
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:53 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

[qu

[..]

RUG, pretuni.
Bij Radboud is het ook zo dat je bij 2 Nederlands recht masters 1 gecombineerde scriptie moet schrijven, het moet dan echter wel over een onderwerp gaan dat raakvlak heeft met beide masterrichtingen én het aantal studiepunten dat voor de scriptie staat gaat omhoog want het moet uitgebreider.
ote][ afbeelding ] Op vrijdag 6 februari 2015 16:25 schreef Ties02 het volgende:
Ja, maar in kwestie ging het naar een 9 dus is hier helemaal geen sprake van. Ik neem aan dat er wel met halve punten wordt gewerkt? Als je van een 8 naar een 9 gaat, dan sla je de 8,5 over dus moet je sowieso meer dan 0,7 punt erbij op hebben gekregen. Dat is gewoon zielig :')

[..]

[..]

Als het nakijken niet goed gebeurd, dan is de waarde van je cijfer toch ook laag? Je had immers ook een heel punt hoger of lager kunnen krijgen, afhankelijk van het nakijken. Zo heb je toch geen flikker aan tentamens als je cijfer afhankelijk is van je gezeur bij de inzage? De inzage zou in principe moeten gaan over het zien van je fouten en daar van leren.
[/quote]
Hier gaat iets mis
pi_149424200
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:52 schreef Ties02 het volgende:
wet in materiële zin
materieel recht

Ik had in het eerste jaar heel veel moeite met onderscheid tussen privaatrecht en publiekrecht :')

Vooral de eerste weken _O-
pi_149424204
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:53 schreef Ties02 het volgende:

Hier gaat iets mis
:')
pi_149424218
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

:')
Hardop gelachen om mijn eigen post
pi_149424232
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:53 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

[qu

[..]

RUG, pretuni.
ote][ afbeelding ] Op vrijdag 6 februari 2015 16:25 schreef Ties02 het volgende:

[..]

[..]

[/quote]

Sorry, Bartje. Maar je praat wartaal. Ga maar rustig een nachtje over slapen. Welterusten.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:55:07 #119
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149424235
quote:

[..]

[..]

[..]

Hier gaat iets mis
[/quote]

Watte?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:55:24 #120
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149424242
quote:

[..]

[..]

[..]

Hier gaat iets mis
[/quote]

Ja, merk ik ook maar ik heb geen zin om het nog aan te passen
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_149424267
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:55 schreef Etsu het volgende:

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:55 schreef eriksd het volgende:

quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:55 schreef Boterbartje het volgende:

Stelletje ongelofelijke prutsers :') _O-
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:56:25 #123
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149424269
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:55 schreef Etsu het volgende:

[..]

[..]

[..]

Sorry, Bartje. Maar je praat wartaal. Ga maar rustig een nachtje over slapen. Welterusten.
[/quote]

Ik praat geen wartaal. Ik heb gewoon gelijk. Het is gewoon een tyfus uni want je cijfer is maar een schatting aangezien je er zo een punt meer of minder voor zou kunnen krijgen. Je cijfers zijn zo geen ruk waard.
pi_149424294
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:56 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik praat geen wartaal. Ik heb gewoon gelijk. Het is gewoon een tyfus uni want je cijfer is maar een schatting aangezien je er zo een punt meer of minder voor zou kunnen krijgen. Je cijfers zijn zo geen ruk waard.
[/quote]

Je hebt gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')