Behalve dan dat die de panden delen met de V&D.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
La Place verdwijnt niet, daar geloof ik niets van. Dat is het meest winstgevende onderdeel van V&D en staat er organisatorisch helemaal los van. Zelfs als V&D inderdaad kopje onder gaat zullen er ongetwijfeld kopers voor La Place zijn.
Here christus mensen. Al bezig je dubbele master cum laude af te ronden of niet?quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:19 schreef Valid het volgende:
[..]
En nog steeds met je bachelor bezig.
Werkervaringquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:19 schreef Ties02 het volgende:
Wat hebben jullie als kopje op je CV
Extracurriculaire activiteiten
of gewoon
Ervaring
Dat is waar, maar La Place heeft ook eigen restaurants en een succesvolle cateringtak. Staan op praktisch elk groot evenement.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
Behalve dan dat die de panden delen met de V&D.Het succes zit hem niet alleen in het horecaconcept, maar ook in de locaties.
Nevenactiviteitenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:19 schreef Ties02 het volgende:
Wat hebben jullie als kopje op je CV
Extracurriculaire activiteiten
of gewoon
Ervaring
Wist ik nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:13 schreef Valid het volgende:
[..]
Hoezo wat dan? Dinsdag is faillissementsdag bij rechtbanken. Organisatiedingetje.
Tweede bachelor bijna klaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
Here christus mensen. Al bezig je dubbele master cum laude af te ronden of niet?
Dat heb je dan gemeen met meer inwoners van de provincie Groningen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ah dat tweede klinkt goed
Nog nooit een slag gewerkt in m'n leven dusja..
zal lastig zijn , met een dichte v&d...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
La Place verdwijnt niet, daar geloof ik niets van. Dat is het meest winstgevende onderdeel van V&D en staat er organisatorisch helemaal los van. Zelfs als V&D inderdaad kopje onder gaat zullen er ongetwijfeld kopers voor La Place zijn.
Ah, twee juridische masters neem ik aan? Of toch nog stiekem Natuur- & sterrenkunde erbij gevolgd?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
Helemaal klaar, alleen nog geen diploma aangevraagd.
Wat is dit nou weer.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat heb je dan gemeen met meer inwoners van de provincie Groningen.
Haha, dat eerste ja. Al lijkt me Natuur- en Sterrenkunde nog steeds een fantastische studie.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, twee juridische masters neem ik aan? Of toch nog stiekem Natuur- & sterrenkunde erbij gevolgd?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee hoor, de studenten zijn hier gewoon veel kritischer en oplettender
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ach, de RUG... Als je het er maar gezellig hebt gehad.
Reden maakt geen flikker uit. Als je een heel punt erbij op kan krijgen ,dan is het nakijken gewoon niet goed. Dan moet je wel naar elke inzage. Bij ons kun je zeuren wat je wil, maar het nakijk werk is altijd uitmuntend. Je kan er max 0,1 punt bij op krijgen als je heel goed te argumenteren weet waarom en dan moet je eerst mailen en kijken ze met meerdere docenten gehele tentamen na.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Want jij weet precies waarom Joosie een heel punt extra kreeg, inderdaad.
Ik snap je probleem echt niet. Als het nakijken niet goed is gebeurd, dan is het logisch dat de studenten worden benadeeld. Als ze dan een punt erbij weten te krijgen, waarom maakt het onze uni dan een pretuni?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Reden maakt geen flikker uit. Als je een heel punt erbij op kan krijgen ,dan is het nakijken gewoon niet goed. Dan moet je wel naar elke inzage. Bij ons kun je zeuren wat je wil, maar het nakijk werk is altijd uitmuntend. Je kan er max 0,1 punt bij op krijgen als je heel goed te argumenteren weet waarom en dan moet je eerst mailen en kijken ze met meerdere docenten gehele tentamen na.
Dat zijn goede universiteiten t.o.v. RuG. Pret uni
Maharbal vreet nu zijn mooie schoenen op van woedequote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:25 schreef Valid het volgende:
Ik vind het altijd wat curieus als mensen 'twee masters' hebben gedaan, wat dan een vraag verder blijkt neer te komen op twee extra vakken in dezelfde richting.
Ik ook. Maar ben het nog nooit tegengekomen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:25 schreef Valid het volgende:
Ik vind het altijd wat curieus als mensen 'twee masters' hebben gedaan, wat dan een vraag verder blijkt neer te komen op twee extra vakken in dezelfde richting.
HEEEYO!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat heb je dan gemeen met meer inwoners van de provincie Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |