abonnement Unibet Coolblue
pi_149442084
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 10:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Doe niet zo gek. Jij geeft het zelf aan, "ze zijn voor een warenhuis vrij hip". Ik koppel dat los, ik hanteer geen andere standaard omdat het een warenhuis is.
Ze weten in elk geval de gewenste doelgroep hierdoor binnen de deuren te krijgen. Blijkbaar hebben ze dan toch iets 'hips'.
pi_149442088
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 03:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Altijd al een bizarre winkel gevonden. Raar systeem en het is nooit leuk om er heen te gaan.
Dat dát nog bestaat ja. :?
Het is een verschrikkelijke winkel, dat klopt, maar desondanks kan het er vrij druk zijn is mijn ervaring. Als je niet via internet bestelt loont het juist wel om bij de kijkshop te kijken of je net gesloopte broodrooster of je weegschaal kan vervangen door een vrij goedkoop exemplaar.

Beter dan maar naar de HEMA te gaan, of de BCC, voor dat soort artikelen.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 10:36:34 #78
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_149442141
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 10:32 schreef skrn het volgende:

[..]

Het is een verschrikkelijke winkel, dat klopt, maar desondanks kan het er vrij druk zijn is mijn ervaring. Als je niet via internet bestelt loont het juist wel om bij de kijkshop te kijken of je net gesloopte broodrooster of je weegschaal kan vervangen door een vrij goedkoop exemplaar.

Beter dan maar naar de HEMA te gaan, of de BCC, voor dat soort artikelen.
Als je dit soort spul zo goedkoop mogelijk koopt is het niet vreemd dat het kapot gaat.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_149442198
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 01:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja hoop ik ook Heb de chef ook gemeld dat als ze zo met personeel om blijven gaan dat ze zichzelf in de vingers snijden. Mensen behandelen als in de jaren 50 dat kan gewoon niet meer. Ze dulden geen tegenspraak of course, maar zo ging het bij de FRS ook (heb ik ook gewerkt) en 2 maanden daarna plof ;)
Ik vraag me af hoeveel van dat personeel thuis een boycot opstelt tegenover dat soort bedrijven. Een slechtere imago kan je niet krijgen, dan wanneer medewerkers actief een anti-campagne voeren.
pi_149442228
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 10:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je dit soort spul zo goedkoop mogelijk koopt is het niet vreemd dat het kapot gaat.
Alles gaat kapot in mijn handjes, dus kan het maar beter goedkoop zijn.
pi_149442351
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 10:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je slechts groente warm maakt, gebruik rvs, kan ook gewoon in de afwasmachine, of ben je daar ook tegen?
Nee. Advies waar die het best te kopen?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149442374
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 10:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je dit soort spul zo goedkoop mogelijk koopt is het niet vreemd dat het kapot gaat.
alles gaat een keer stuk. Dan vervang je het voor een energie zuiniger model of iets wat meer naar je veranderende wensen voldoet. Dus liever goedkope dan dure artikelen.
Uiteindelijk ben je duurder uit met dure artikelen dan met goedkopere.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_149442378
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 09:30 schreef DroogDok het volgende:
Was deze al gepost?

[ afbeelding ]
Nee maar het is natuurlijk weinig verrassend.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149442402
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 10:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee maar het is natuurlijk weinig verrassend.
Dit is ook 1 van mijn erger punten.
Als je iets moet regelen/kopen bij wie dan ook, kan het alleen als je vrij neemt van je werk of als je in de rij gaat staan bij de kassa op 1 dag in de week, omdat dan iedereen die werkt moet winkelen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:12:46 #85
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_149442624
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 10:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee. Advies waar die het best te kopen?
De HEMA?
:P

Online ben je als consument het beste beschermd
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:25:23 #86
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_149442833
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 10:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee. Advies waar die het best te kopen?
De Sola fabriekswinkel heeft vaak goede aanbiedingen voor kookpannen.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 14:53:15 #87
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_149446546
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 10:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Yep, een aantal daarvan zijn nog erger dan teflon. Ik weet het.
Ik heb sowieso geen behoefte aan een anti-aanbakcoating aangezien ik enkel groenten opwarm.
Waar heb je dan in vredesnaam een koekepan voor nodig?

Zelf bak ik er op los in een BK pan, zit een laag van iets op maar die is niet kapot te krijgen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_149446703
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 10:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

De HEMA vind ik wel creatief, met Jip en Janneke, Arabische weken en af en toe hele aparte dingen voor heel weinig geld.
Voordat dit gedoe bij de V&D begon was de Hema juist steeds in het nieuws als dat het daar slecht loopt en dat Jip-en-Janneke ouderwets wordt. Alleen bij Hema zit er tot nu toe een investeerder achter die dit probeert op te lossen door bakken met geld voor internationale groei ertegenaan te gooien.
pi_149447175
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 09:30 schreef DroogDok het volgende:
Was deze al gepost?

[ afbeelding ]
zegt het iets?

Waarom willen wij domweg alleen kijken naar online verkoopkanalen en doen wij alsof alleen online nog winstgevend onderneemt kan worden?

Moet de BAM ook over op een online winkel? Wilt u een huis of een stuk asfalt, klik hier en betaal via iDEAL en andere moet die BAM maar kapot, laffe ouderwetste aannemer oid
pi_149447858
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:21 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

zegt het iets?

Waarom willen wij domweg alleen kijken naar online verkoopkanalen en doen wij alsof alleen online nog winstgevend onderneemt kan worden?

Moet de BAM ook over op een online winkel? Wilt u een huis of een stuk asfalt, klik hier en betaal via iDEAL en andere moet die BAM maar kapot, laffe ouderwetste aannemer oid
Als het zou kunnen...

De kruidenier is vervangen door de supermarkt, bij Ikea kun je tegenwoordig zelf op de computer je keuken plannen, dat is gewoon de kant die het op gaat.

Een gewone winkel is in principe helemaal niet efficiënt. Kosten van winkelruimte en personeel, je kan maar een beperkt assortiment aanbieden, je moet je voorraad -tig keer dubbel hebben. On-line heb je meer keus voor minder geld.

Een fysieke winkel kan wel voordelen hebben. Je kan dingen in de hand houden voor je ze koopt, als er iets stuk gaat dan kun je een winkelmedewerker op z'n bek slaan ( nee geintje :+ ), het is een leuk uitje voor op de zaterdag, je kan spontaan zomaar wat leuks kopen wat je eigenlijk niet hoefde, en je kan de spullen direct meenemen zonder wachten.

Dat is handig voor kleding (shoppen, passen), voor eten (direct meenemen) maar veel minder belangrijk voor bijv. een laptop, een dvd of een dekbedovertrekset die vacuum in plastic verpakt zit.

Alhoewel bijv. Coolblue ook een paar fysieke winkels heeft voor de mensen die toch per se eerst in het echt willen zien wat ze kopen of niet graag dingen voor service met de post opsturen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2015 15:51:08 ]
pi_149449001
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 01:46 schreef nattermann het volgende:
Nog zoiets: de kijkshop.

Wie koopt daar anno 2015 nog iets?
Ik ben er in 2014 nog geweest. Volgens mij loopt dat best nog wel goed.
Nu zit die wel bij mij in de buurt, ik zou er niet voor omrijden.
pi_149449104
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 16:43 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Ik ben er in 2014 nog geweest. Volgens mij loopt dat best nog wel goed.
Nu zit die wel bij mij in de buurt, ik zou er niet voor omrijden.
Dus in Juinen zit ook een filiaal?
  zaterdag 7 februari 2015 @ 16:53:40 #93
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149449186
Dat de Xenos nog niet genoemd is in dit topic. Dat is pas een overbodige troepwinkel :D.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_149449204
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 16:49 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Dus in Juinen zit ook een filiaal?
Ja, ook veel klandizie vanuit Ter Weksel.
pi_149449926
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 16:53 schreef Falco het volgende:
Dat de Xenos nog niet genoemd is in dit topic. Dat is pas een overbodige troepwinkel :D.
Tsja. Rommelig ook. Maar soms, als je de moeite neemt er doorheen te navigeren, kom je wel eens wat grappigs tegen. Inderdaad, wel in het kader van 'heb ik niet nodig maar is wel leuk'.

Vanmiddag weer ff wezen kijken bij de V&D. Als je de drukte ziet zou je niet zeggen dat het slecht ging.
Maar wat voor zin heeft het om 70% sales te doen, da's toch wel erg veel? c.q. dan verdienen ze er praktisch niet meer aan, juist in tijden dat ze wel wat geld kunnen gebruiken?
Kun je nagaan wat voor winst ze eigenlijk maken op een artikel als je de normale prijs betaalt. Hoe het dan kan dat het zo slecht gaat...
  Redactie Frontpage zaterdag 7 februari 2015 @ 17:41:28 #96
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_149450251
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Tsja. Rommelig ook. Maar soms, als je de moeite neemt er doorheen te navigeren, kom je wel eens wat grappigs tegen. Inderdaad, wel in het kader van 'heb ik niet nodig maar is wel leuk'.

Vanmiddag weer ff wezen kijken bij de V&D. Als je de drukte ziet zou je niet zeggen dat het slecht ging.
Maar wat voor zin heeft het om 70% sales te doen, da's toch wel erg veel? c.q. dan verdienen ze er praktisch niet meer aan, juist in tijden dat ze wel wat geld kunnen gebruiken?
Kun je nagaan wat voor winst ze eigenlijk maken op een artikel als je de normale prijs betaalt. Hoe het dan kan dat het zo slecht gaat...
Die rommel gaat minsten twee keer over de kop, vaak wel drie keer
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_149450346
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Vanmiddag weer ff wezen kijken bij de V&D. Als je de drukte ziet zou je niet zeggen dat het slecht ging.
Maar wat voor zin heeft het om 70% sales te doen, da's toch wel erg veel? c.q. dan verdienen ze er praktisch niet meer aan, juist in tijden dat ze wel wat geld kunnen gebruiken?
Kun je nagaan wat voor winst ze eigenlijk maken op een artikel als je de normale prijs betaalt. Hoe het dan kan dat het zo slecht gaat...
je neemt een heleboel aannames in je verhaal. Ten eerste schrijven ze wel 70% sales, maar hoeft dat niet zo te zijn. Praktisch alle bedrijven zeggen korting, maar als je 1 week eerder daar was, dan kan je prijs met korting zelfs verhoogd zijn.
Daarnaast neem je aan dat ze met 70% sales bijna niks meer verdienen. Dat is nooit zo, want dat doet geen enkel bedrijf (behalve supermarkten).

Aanbeidingen waarbij een prijs is doorgestreppt en een lagere prijs onder staat zijn bijna nooit voor die doorgestreepte prijs aangeboden. Soms waren ze zelfs 1 week geleden goedkoper.

Als voorbeeld de Mediamarkt. Daar was de BTW actie, maar 1 dag van te voren hebben ze van veel producten de prijs verhoogd en met de 17,36% korting (geen BTW) ben je soms nog meer kwijt dan 2 weken geleden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:05:18 #98
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149450778
Kunnen we nog snel online aankopen doen bij V&D en dan niet betalen als ze failliet zijn? Hoe werkten zulke zaken?

Andersom net zo, als je vooruit betaald bij een bestelling en de order wordt niet geleverd vanwege dat faillissement, wat dan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_149450788
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Andersom net zo, als je vooruit betaalt bij een bestelling en de order wordt niet geleverd vanwege dat faillissement, wat dan?
Dan ben je je geld kwijt.

Daarom moet je nu niet daar iets gaan bestellen.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:23:51 #100
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149451143
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kunnen we nog snel online aankopen doen bij V&D en dan niet betalen als ze failliet zijn? Hoe werkten zulke zaken?

Andersom net zo, als je vooruit betaald bij een bestelling en de order wordt niet geleverd vanwege dat faillissement, wat dan?
Zo werkt het niet.. Je hebt nog steeds een betalingsverplichting en de curator zal je daar maar al te graag op wijzen. Andersom ben je je geld kwijt :W

Vermakelijk topic: WGR / Neckerman is failliet, kan ik de rekening verscheuren?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')