Meestal blijft zo'n regeling bestaan. De curator weet dan immers dat het geld wel binnenkomt. Als je echter een betaling mist (al dan niet per ongeluk), dan zullen ze wel even contact opnemen, om het mild te zeggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:51 schreef hondashadow het volgende:
Dat je dat geld gewoon moet blijven betalen is wel duidelijk, maar wat als je nu op krediet had gekocht en per maand afbetaalt. Blijft die regeling dan gewoon staan? Of kan een curator het openstaande bedrag dan ineens vorderen?
Soms scheelt het echt als je die paar reacties in een topic even leest voor je je eigen post plaatstquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:05 schreef utopie het volgende:
Ik heb ook een rekening open staan bij neckermann (maandelijks betaling). Moet ik dat nu in één keer betalen ?dat gaat mij nooit lukken namelijk
Ja maar het is mij niet duidelijk of ik nu ineens mijn hele openstaand saldo moet afbetalen of gewoon in termijnen door blijf betalenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:20 schreef Queller het volgende:
[..]
Soms scheelt het echt als je die paar reacties in een topic even leest voor je je eigen post plaatst
Ja, je moet in 1 keer betalen. Als je dat niet doet, komen ze je huis leeghalen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:05 schreef utopie het volgende:
Ik heb ook een rekening open staan bij neckermann (maandelijks betaling). Moet ik dat nu in één keer betalen ?dat gaat mij nooit lukken namelijk
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja maar het is mij niet duidelijk of ik nu ineens mijn hele openstaand saldo moet afbetalen of gewoon in termijnen door blijf betalen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meestal blijft zo'n regeling bestaan. De curator weet dan immers dat het geld wel binnenkomt. Als je echter een betaling mist (al dan niet per ongeluk), dan zullen ze wel even contact opnemen, om het mild te zeggen.
Als je niet kan lezen, dan moet je vermoedelijk direct betalen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja maar het is mij niet duidelijk of ik nu ineens mijn hele openstaand saldo moet afbetalen of gewoon in termijnen door blijf betalen
Krijgen nog wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:32 schreef donald_dick het volgende:
Maar ik zou nog een xbox One van ze krijgen
En toen DSB failliet ging dacht je ook dat je je hypotheek niet meer hoefde te betalen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:37 schreef Services het volgende:
Vandaag in het nieuws, postorderbedrijf Neckermann is failliet. Ik heb nog een rekening staan zo'n 900¤, dit is inmiddels bij een incassobureau. Wat gebeurt er nu met die rekening?
Dan heb je wel goedkoop een huisquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:49 schreef Leandra het volgende:
En toen DSB failliet ging dacht je ook dat je je hypotheek niet meer hoefde te betalen?
Wat doe je paniekerig, man.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:13 schreef utopie het volgende:
nu zo snel mogelijk mijn saldo wegwerken[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |