SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraard missen er nog een hoop. Geduld
Kingstown miept, dus: Over inhoud en vorm kan niet worden gediscussieerd. Je post op eigen risico op een openbaar forum![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Voxs op 07-02-2015 20:45:44 ]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
grr moet ik weer een disclaimer erbij zetten? tssssk !quote:
Ik heb een autoriteitsprobleem. Altijd al gehad. En dan zet je me naast een politie-agente?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:58 schreef Voxs het volgende:
grr moet ik weer een disclaimer erbij zetten? tssssk !
Zie laatste regels OPquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een autoriteitsprobleem. Altijd al gehad. En dan zet je me naast een politie-agente?
Yeaux, ik wil naast jou staan. Hoe gaan we dat fixen?quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:05 schreef Kingstown het volgende:
Ik ga gewoon Pave optrommelen.
[..]
Yeaux, ik wil naast jou staan. Hoe gaan we dat fixen?
Heb jij nog info waarme we Voxs kunnen chanteren?
quote:
mein himmelquote:
Verhip, je hebt gelijk, het lijken net broertjes.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:17 schreef Jian het volgende:
Ik vind Joez een beetje op mijn kleine studentikoze broertje lijken in deze strip, ik weet nog niet of ik dat wel wil
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:20 schreef isax het volgende:
ik heb gewoon korte broek aan.
gewoon zelfs als het vriest.
Ik ben The Grey, dus je weet wat dat betekent.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een lekker gezond kleurtje, ha ha ha ha
rasiest!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een lekker gezond kleurtje, ha ha ha ha
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:52 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
oke, beetje flauw maar kon het niet laten
Vrees niet, ik zal het niet te vaak zo doen.
Ik zou je graag terwille zijn, maar als ik daar aan ging beginnen was ik rijp voor opnamequote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:54 schreef -sabine- het volgende:
Als je dit samenvatten met alle echte info in de COS doet, scheelt het mij een hele hoop gescrol.
Master!!!
Ik geniet weer.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:52 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
oke, beetje flauw maar kon het niet laten
Vrees niet, ik zal het niet te vaak zo doen.
Tja.. had wat tijd overquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Leuk. Maar ik ben niet zo tevreden met mijn uiterlijk; lijkbleek, raar kapsel. Ik stel voor mijn poppetje in te ruilen voor deze:
[ afbeelding ]
Looooool!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:52 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste voor vandaag. Sorry voor de outfit, was de enigste met bloten voeten
Die lijkbleke Brain heeft toch mijn voorkeur. Past veel beter bij zijn karakter van nooit buiten komen en hij ziet er nu veel te vrolijk uit. Hoe moet dat nou als hij weer eens aan een tirade begint?quote:
Zo?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die lijkbleke Brain heeft toch mijn voorkeur. Past veel beter bij zijn karakter van nooit buiten komen en hij ziet er nu veel te vrolijk uit. Hoe moet dat nou als hij weer eens aan een tirade begint?
Ik ben ook rossig hier.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:46 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Brain er ook veel te gezond uitzien voor iemand die 'leeft' op RedBull en bier.
Maar ik ben rossig en heb dus geen ziel.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben ook rossig hier.In het echt heb ik donkerblond/bruin haar met groene ogen, maar als Voxs wil dat een "vuile rooie" ben, dan ben ik dat gewoon!
Het is dezelfde kleur als Cc. en die zei dat het rossig was ....vandaar. Mijn echte haarkleur is donkerblond met de nadruk op donker, eerder bruin. Maar als je het zo wilt laten vind ik het ook niet erg hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is het rossig? Op mijn monitor is het hardgeel
Groene ogen dus..er moet hier een daar wat getweakt worden.
Ja vind ik ook hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:06 schreef Jian het volgende:
Het mogen wat mij betreft ook best een beetje karikaturen zijn, vergroot hun (veronderstelde) eigenschappen hier en daar maar wat uit.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja vind ik ook hoor.
En Brain gaat binnenkort naar de kapper en zijn kleurtje slijt ook snel denk ik
Alles kan. Zeker als ik nog niet geheel wakker benquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:58 schreef Baconbus het volgende:
Eens met Jian, KT en PeZu. De eerste versie was het meest 'Brain'.
Plus hoezo geef je hem mijn kleur, dat kan helemaal niet.![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Je verdient een tagje....seriously!
En stop met dat verontschuldigen. Dat is niet sexy.![]()
Dank.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:22 schreef Baconbus het volgende:
Kappertulatie, Scrutinizen en CCshock zijn supertof!![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:43 schreef Kijkertje het volgende:
Geweldig gedaan Voxs! Ik bezie dit alles ook regelmatig in tekenfilm/slapstick-stijl![]()
(Dat bioscoop-verhaal zou hier ook in passen!)
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Poezz.
(Ze is hier al een tijdje niet)
Ik zag in het begin Liesje breiend zitten modereren achter haar schermpje. Sorry Liesquote:
Ik had ook een beeld van een wat oudere dame..heel in het beginquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik zag in het begin Liesje breiend zitten modereren achter haar schermpje. Sorry Lies
Dat je nog moet vragen naar de derde!quote:Op zondag 8 februari 2015 13:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
2e Piet, 3e Fylax? Eerste weet ik even niet.Vast een oh ja zometeen.
quote:Op zondag 8 februari 2015 13:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat je nog moet vragen naar de derde!
De eerste is Chufi
Haha ja..het is ook meer een voorstelling hoe ik ze zie he?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]natuurlijk chufi, ik heb slaap nodig geloof ik. En in mijn hoofd zien sommige er totaal anders uit, of ik weet hoe ze er in het echt uitzien. Dus ik kon het even niet ontdekken wie,, wie was?
En bij twijfel vraag ik tegenwoordig maar gewoon na.
In mijn hoofd is Chufi klein en donker.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haha ja..het is ook meer een voorstelling hoe ik ze zie he?
Absoluut, jij bent de artieste, en ik vind deze strips het leukst tot nu toe, van alles wat je al gemaakt heb voor ons. Ga zo door crea beaquote:Op zovoor ons 8 februari 2015 14:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je nou ff op 'fylax' googled, dan is het 'headset boi met petje'.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
#DJ Fylaxquote:Op zondag 8 februari 2015 16:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je nou ff op 'fylax' googled, dan is het 'headset boi met petje'.![]()
(keep up the good work b.t.w.)
Ja zeg..beetje op die jongen googlenquote:Op zondag 8 februari 2015 16:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je nou ff op 'fylax' googled, dan is het 'headset boi met petje'.![]()
(keep up the good work b.t.w.)
Te schattig om echt boos op te worden, blij dat het niet mijn echte zoon is.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja zeg..beetje op die jongen googlen![]()
Ik weet..
hij lijkt wel 11 of 12quote:Op zondag 8 februari 2015 16:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Te schattig om echt boos op te worden, blij dat het niet mijn echte zoon is.
Klopt, is te hopen dat als ie volwassen is, er iets mannelijker gaat uitzien, maar hij heeft nog een paar jaar.quote:
Heb rl pics van beiden gezien. Je kunt je maar beter aan je eigen voorstelling vasthouden.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:08 schreef Voxs het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2015 16:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb rl pics van beiden gezien. Je kunt je maar beter aan je eigen voorstelling vasthouden.
omdat je stinktquote:
ik heb 3 lege flessenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:46 schreef Copycat het volgende:
Mijn glas is leeg! Niet eens halfjesvol!
Prachtig!
Eigenlijk mag ik hier maar 1 antwoord op geven:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de rode bankquote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ik hier maar 1 antwoord op geven:LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
mijn oorquote:
je hangt half op me. Logisch ook want mad sexy offcoursequote:Op maandag 9 februari 2015 00:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je maar niet naast mij zitten
Wij hebben het wel het beste voorelkaar! Drank en chillen op de bankquote:Op maandag 9 februari 2015 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hangt half op me. Logisch ook want mad sexy offcourse
en geflankeerd door hot itemsquote:Op maandag 9 februari 2015 00:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben het wel het beste voorelkaar! Drank en chillen op de bank![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Volgende feestje wil ik graag met Joezi kletsen.
joezi, man hoeveel hints heb je nog nodigquote:
ja, niet op dubbeldate gaanquote:Op maandag 9 februari 2015 09:50 schreef ChocoFan het volgende:
Dubbeldate voor Voxs/Pezu en Joezi/Liesje.
Hebben jullie al een idee wat jullie willen gaan doen met zijn 4tjes?
Welcome to the dark sidequote:Op maandag 9 februari 2015 12:48 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen idee wie die mensen zijn op de plaatjes en waar het over gaat, maar ontzettend leuk getekend![]()
Shit nu heb ik in UTO gepost![]()
OK de stijl deed me een beetje denken aan de tekeningen van JR_style. Zie de OP van dit topic: VBL / Voetbal International #1035 UEFA spelletjes. Is nog een heel topic over maar aangezien de search niet werkt kan ik nu even alleen deze laten zien.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:55 schreef Voxs het volgende:
Welkom to the dark side![]()
En die tekende ik niet zelf. Ik gebruik daar bitstrips voor. Slechts een kwestie van groeperen dus
Het mag hier zo OT als je wil (zolang je geen lasergifs spamtquote:Op maandag 9 februari 2015 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]
OK de stijl deed me een beetje denken aan de tekeningen van JR_style. Zie de OP van dit topic: VBL / Voetbal International #1035 UEFA spelletjes. Is nog een heel topic over maar aangezien de search niet werkt kan ik nu even alleen deze laten zien.
/off topic
Voor die lasergifs hoef je niet bang te zijn, geen idee wat dat isquote:Op maandag 9 februari 2015 13:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het mag hier zo OT als je wil (zolang je geen lasergifs spamt)
Dat is leuk gedaan door JR_Style! Ik ben slechts handig met potlood en minder met tekenprogramma's, vandaar de makkelijke weg
Er was een user nogal 'boos' en spamde met zijn tig kloons de sc hier vol en opende over heel fok nogal wat topics om zijn ongenoegen te uiten.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor die lasergifs hoef je niet bang te zijn, geen idee wat dat isJR is nu overgestapt op een andere manier van tekenen, dit deed hij volgens mij in Paint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de strip zie je onze mods aan het werk
quote:Op maandag 9 februari 2015 13:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er was een user nogal 'boos' en spamde met zijn tig kloons de sc hier vol en opende over heel fok nogal wat topics om zijn ongenoegen te uiten.
Dit poste hij honderd+ keer in de sc:Oh wacht die heb ik wel gezien idd, irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de strip zie je onze mods aan het werk
Maar goed, ik ga je topic volgen, echt heel leuk gedaan![]()
Dank voor het complimentquote:Op maandag 9 februari 2015 13:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht die heb ik wel gezien idd, irritant.
Maar goed, ik ga je topic volgen, echt heel leuk gedaan
quote:Op maandag 9 februari 2015 13:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er was een user nogal 'boos' en spamde met zijn tig kloons de sc hier vol en opende over heel fok nogal wat topics om zijn ongenoegen te uiten.
Dit poste hij honderd+ keer in de sc:Een paar keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de strip zie je onze mods aan het werk
SOONY
Mooi zoquote:
Ik vind vooral de emoties die je aan bepaalde karakters geeft in specifieke situaties heel aardig weet weer te geven.quote:
Ja, is leuk om daar mee te spelen ook.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind vooral de emoties die je aan bepaalde karakters geeft in specifieke situaties heel aardig weet weer te geven.
Dat maakt het gewoon extra leuk en grappig.
Boze handjes vooruit (ik zie helemaal Beavis voor me bij die bovenste DKUp picquote:
Inderdaad Beavisquote:Op maandag 9 februari 2015 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Boze handjes vooruit (ik zie helemaal Beavis voor me bij die bovenste DKUp pic) hand voor de mond bij het giechelen....dat soort dingetjes maken het echt af.
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:49 schreef Copycat het volgende:
Voxs voor de Pulitzer Prize. Dit is bijna beter dan Maus!
In de cos zijn ze nog steeds niet uitgelachen .......quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:18 schreef mootie het volgende:
Maar ik ben eigenlijk heul geen boos type.
Ja, je bent geheel geen boos typequote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:31 schreef mootie het volgende:
Kijk, ik kijk heel skattig als ik over katten praat.
Met een t. kruisen- stam is kruis- stam + t (e)quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:34 schreef mootie het volgende:
Die gekruiste armpjes van Joezi. Hij ziet er zo koddig uit altijd.
Gekruisde?
Ja huhquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met een t. kruisen- stam is kruis- stam + t (e)
Kruisen en kruizen zijn allebei correcte meervoudsvormen van kruis. In alle betekenissen van kruis kunnen beide meervoudsvormen gebruikt worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja huh![]()
Maar ik zag 'wij kruizen onze armen' ook wel zitten.
Zelf samengesteld op internet. Dus uiterlijk; ogen, neus, haar bouw etc uitkiezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Teken je die poppetjes nou allemaal zelf of haal je ze van internet?
Niks veranderen. Is prima zo.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zelf samengesteld op internet. Dus uiterlijk; ogen, neus, haar bouw etc uitkiezen.
Ik zou eigenlijk eens moeten kijken naar een tekenprogramma om het zoiets zelf te doen. Maar dit programma/webpagina voldoet voor dit.
Bitstrips heet het.
Dankquote:
Ja, die heb ik ook gezien, die was ook leuk, maar ik vind dit plaatje van die users op die satelliet zo tof gevondenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
DankJammer dat ik te snel was, anders was jij er ook nog bij gezet.. hmm misschien pas ik het aan.
heb je die van het zittend plassen ook gezien?
Ik ga je erbij zettenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gezien, die was ook leuk, maar ik vind dit plaatje van die users op die satelliet zo tof gevonden
Wat jij wil, maar ik vind hem al helemaal top zoals ie is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga je erbij zettenJij hoort daar absoluut bij!
thx maar zonder jou kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat jij wil, maar ik vind hem al helemaal top zoals ie is.
Spacy! Konden we maar zo zittenquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Spacy! Konden we maar zo zitten![]()
![]()
![]()
Ik lijk er alleen van geen kanten op![]()
Ik vrees dat ik er een beetje uitzie als een dom blondje, maar laat maar hoor, dat boeit niemandquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja![]()
Vertel me dan een beetje hoe je er uitzietSoms denk ik wel: iedereen is blank..dat kan eigenlijk niet..of misschien ook wel ..maar ik weet zo weinig, enkel wat van haarkleuren en ogen.
Zo is Jian donkerblond. Was ik gewoon vergeten op moment van maken
En hoeft niet perse erg te lijken natuurlijk..gewoon hoe ik denk dat je er uitziet..maar die bril en het gezichtje heeft precies de goede uitdrukkingen bij jouw 'karakter' vind ik
In mijn hoofd ben je een gewoon zoals stripkijkertje, slim uitziend en beetje sexyquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik er een beetje uitzie als een dom blondje, maar laat maar hoor, dat boeit niemand
En daar gaat het om. Jij bent de tekenaar!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben je een gewoon zoals stripkijkertje, slim uitziend en beetje sexy
lange benen top model.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat ben jij lang in die strips. Je lijkt wel een reuzin.
Ik scrolde een klein stukje vandaag en zag je nietquote:
Ik was in slaap gevallen en pas net onlinequote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik scrolde een klein stukje vandaag en zag je niet
Toch wat sneller worden hoor!
Fixedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:23 schreef Joezi het volgende:
FixedIk dacht dat je de klok de juiste tijd zou hebben gegeven. Dat viel dus tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol owja, nou half 8 halen ze wel eens hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de klok de juiste tijd zou hebben gegeven. Dat viel dus tegen.
[..]
Fixedlol! Hele goede fixSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haal die spoiler maar weg
Dat is niet echt een drinker. Meer een verstoord leefritme (inb4 verhalen over ploegendiensten en niet prodiuctief zijn in de ochtenden), waardoor hij 's nachts vaak actief is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:28 schreef Joezi het volgende:
lol owja, nou half 8 halen ze wel eens hoorWat consumeert onze Piet zo in de nachtelijke uurtjes?
[..]
FixedPerfectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Sinds kort..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat nou? Als er iemand is die die puber aanmoedigt ben ik het wel
ik wil die kut marrokaan achtwr ons kapot stuk meppenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch lief zo met z'n allentjes
zie echt van alles waar ik om moet grinniken.
Heeft hij nou anthrax over jou en brain gegooid?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil die kut marrokaan achtwr ons kapot stuk meppen
Beelderigquote:
Dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |