SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast 2014:SPOILER: Prijzenkast 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
24 februari: Nominatie
25 februari: 2 nieuwe aspirant bewoners
1 maart: exit 1 aspirant bewoner
2 maart: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Alles ziet er TOP uit ...... volgens Gio ...... iedereen heeft het TOP gedaan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
qftquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:26 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Tis een wonder dat het niet over die heks gaatIm hung like Einstein
And Smart as a Horse![]()
En de 'producten' gaan ook nog op de webshop gegooid worden.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Sleutelhanger kost maar 15 a25 euro koopjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:30 schreef sararaats het volgende:
oh nu heb ik het product van Gaby en Colinda gemistI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
En daarom toch maar even een steekje geven aan Saraquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap het ook prima, neemt niet weg dat ik het een kut TT vind.![]()
???quote:I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Quote for truth.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Serieus, die troep van de druipende bejaarde alcosnol heeft gewonnen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
waarschijnlijk wil laub nu het hoogste woord,
ik denk dat ze een wijntje wil doen met iedereen want er is zooooo leuk gepresteerd en zoooo gezellig geweest dus dit moeten we even vieeereeeen![]()
Ach hebben ze bij mij ook wel eens gezecht kut tt.quote:
En over typ fouten enzo who cares
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Die zure koppen van Gio en LaurA. Hoe kinderachtig.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ze hebben het zelf verpest.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:35 schreef beequeen het volgende:
Die zure koppen van Gio en LaurA. Hoe kinderachtig.![]()
Watquote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ze hoorden 400% winst, allemaal die dollartekens in de ogenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Serieus, die troep van de druipende bejaarde alcosnol heeft gewonnen?![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:35 schreef beequeen het volgende:
Die zure koppen van Gio en LaurA. Hoe kinderachtig.
De twee mongolide toppertjes hadden de minste punten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Klopt en het was nog een gejat idee ook.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dook midden in dat verhaal weer achter de streams.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:36 schreef puzziepie het volgende:
Laat de buikdanseressen maar komen![]()
![]()
![]()
![]()
en Gio houdt je bek
Is dat vanavond van 8 tot 10?![]()
Ach bij de Febo bedenken ze wel wat nieuws, en in de loods voeren ze het uit, de marionettenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:35 schreef mootie het volgende:
Ivan heeft de lat hoog gelelgd, de volgende topiwinnaar moet dit maar zien te evenaren.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dook midden in dat verhaal weer achter de streams.
Is dat vanavond van 8 tot 10?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gatver m'n broodje warm vlees komt omhoog, wat 'n stelletje hypocriete huichelaars
daar in die loods echt om te kotsen![]()
![]()
Je hebt gelijk.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ook een hele leuke workshop.....voor ieder wat wils....
Wordt moeilijk voor de volgende topi winnaar.![]()
![]()
Dat verschil ookquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De twee mongolide toppertjes hadden de minste punten.![]()
Lau keek ook nog helemaal boos toen ivan de verrassing bekend maaktehad ze anders geweldig gevonden.
TEAM TAFEL![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat kan best wel grappige streams op leveren.
Ik ben thuis, dus kom maar op![]()
dansen dus
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ach onze paradijs vogel heeft gewonnen.
Mot ze niet weer ff zaad gaan slikken?I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
tegen wie?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:38 schreef puzziepie het volgende:
Wat een imbeciel,..... zegt nota bene GioTEAM TAFEL![]()
Wees blij. Anders leek je op een Utopiaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:38 schreef Oekaboe het volgende:
Ik snap er niets meer van helemaal niets“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
Allerbeste presentator komt verhaal halen.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Gio gaat even verhaal halen bij Ivan.
Wat een kleuter. Hij heeft maar 1 punt met over laura vertellen.
Het is bullshit en hij is beledigd![]()
Gio mekkert om te mekkeren ...... wat een fucking kleuterMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wijs te zijn? Helft van de tijd zie je er niet.. das pas eng.. opeens staat ze zo achter jequote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:39 schreef drumcell het volgende:
eng mens die gaby, denkt zo wijs te zijn, kind is 18
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
LauraB "we hadden een knetterende presentatie en iedereen haakte af."
Uhhhh, iets klopt er niet in die zin![]()
![]()
Wat een giller col die huidverjongingings producten gaat verkopen met die verlopen hasses![]()
![]()
![]()
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
echt he...... egotripper (doe dan een x je best hij heeft nog NOOOOOOOOOOOIT meer dan 20 % zijn best gedaan)quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:41 schreef zodeju het volgende:
Als Gio dit meent is hij nog zeiliger dan ik dacht......
Daar heb ik ook mijn bedenkingen over. Bah.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:40 schreef Chanel5 het volgende:
Pat wil echt niet weten wat Col en Gaby in het smeerseltje hebben gedaan.....maar beter ookAllemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:41 schreef mootie het volgende:
Gaan ze nou serieus zitten miepen over de punten?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
goed verhaal manquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:40 schreef LLgetikt het volgende:
wijs te zijn? Helft van de tijd zie je er niet.. das pas eng.. opeens staat ze zo achter je![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:41 schreef mootie het volgende:
Gaan ze nou serieus zitten miepen over de punten?![]()
![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Je zal zien dat het hierna nooit meer gebeurt, slap geouwehoer....zegt Lau.
Kan ook niet tegen haar verlies hè?![]()
Krijg de in de indruk dat Gio echt wel serieus was.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:41 schreef mootie het volgende:
Gaan ze nou serieus zitten miepen over de punten?
Hij begint nu weer tegen Mark hierover.
Lau zit ook met een zuur gezicht te klagen over dit project![]()
In zijn lul ......quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:42 schreef danaqui het volgende:
Gio tegen Noom: wat ben je toch heerlijk puur natuur.....waar zitten die ogen van die lul.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zou ze voor d'r reklame de helft van haar gezicht voor 'n maand moeten insmeren metquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:41 schreef kaya39 het volgende:
Wat een giller col die huidverjongingings producten gaat verkopen met die verlopen hasses![]()
![]()
![]()
haar wondermiddeltje, laat maar eens zien hoe goed het werkt![]()
![]()
als gio het zo erg vond had niet met lau in bed moeten gaan liggen terwijl iedereen zo bezig was
Hij begint der al in de zeik te nemenquote:I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Gio heeft wel een punt. Het is ook allemaal niet echt objectief tot stand gekomen die winst van Col en Gaby. Met een Wilco die punten geeft aan Col en Gaby...tja...need I say more...Allemaal cabaretteketet!![]()
Bullshit anders kan ze niet zeggen....nu vinden ze het leuk maar het gebeurt nooit meer.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:42 schreef puzziepie het volgende:
Laaf loopt weer te zeiken en te kutten
Nee trut jij wil dwars zitten en doet met dingen niet mee.![]()
Juist daar zitten z'n ogen...... en z'n hersens. Onder die duitse helmquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:42 schreef danaqui het volgende:
Gio tegen Noom: wat ben je toch heerlijk puur natuur.....waar zitten die ogen van die lul.![]()
![]()
![]()
Ik maak al sinds vanochtend geintjes over het buisje wat Col liet zien, leek net alsof het kwakkie van Wil er in zat.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook mijn bedenkingen over. Bah.
Is een Cap van en Rene heeft er een filmpje naar genoemd.![]()
![]()
De ironie! Met z'n pittenspelquote:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
whahaha.. heeft hij niet met zijn pittenspel gedaan toch?quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:45 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
whahaha.. heeft hij niet met zijn pittenspel gedaan toch?![]()
![]()
Ahum...pittenspel...quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Herpesboy op zn lulletje getrapt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Col: Als je één potje verkoopt kun je, bij wijze van spreken, 25 potjes verkopen.
Deze shit ook. Remember W&D? Hellofresh is precies hetzelfde. Met dat verschil dat zij het thuis afleveren.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:45 schreef LLgetikt het volgende:
whahaha.. heeft hij niet met zijn pittenspel gedaan toch?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Zoveel woorden bij zijn presentatie en dan nog onduidelijk overkomenquote:
Heeft een voordeel, wat zal Isa blij zijn dat ze van hem af is.....wat laat dat jong zich kennen. Als er één heel diep gevallen is is hij het.........Je zal er aan blijven hangen.....baby.quote:![]()
Ze vertelde dat er 400% winst op de produkten behaald wordt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Col: Als je één potje verkoopt kun je, bij wijze van spreken, 25 potjes verkopen.
Stapel mesjogge.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat zij ik dus ook al van de week, 't is het HelloFresh. Hij kan echt niets zelf verzinnen net alsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze shit ook. Remember W&D? Hellofresh is precies hetzelfde. Met dat verschil dat zij het thuis afleveren.
het pittenspel dat al 100jaar bestaat in Amerika![]()
![]()
Waaif: het idealisme wat we hier proberen neer te zetten...
Roken, zuipen en niks doen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ik snap het niet zo.. gewoon een geval van niet gunnen. Babyquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft een voordeel, wat zal Isa blij zijn dat ze van hem af is.....wat laat dat jong zich kennen. Als er één heel diep gevallen is is hij het.........Je zal er aan blijven hangen.....baby.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Een deel van de smeersels kwam van buitenaf.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vertelde dat er 400% winst op de produkten behaald wordt.
Stapel mesjogge.
Deze hele verkiezing slaat nergens op.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
Er is weer volk.
Zaadopvang mag weer fotograafje spelen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Gewoon tv maken. That's it.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Een deel van de smeersels kwam van buitenaf.
Deze hele verkiezing slaat nergens op.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
Col zit er al over te denken om worstenbroodjes te gaan maken voor de Utopia versmarkt met producten uit Utopia.
Oh.... waar haalt ze die vandaan dan? Hooguit alleen een ei (als dat al bij worstenbroodje wordt gebruikt)![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:56 schreef LLgetikt het volgende:
is de liefde tussen Nicole en ivan nog aan?Uit.
Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:56 schreef LLgetikt het volgende:
is de liefde tussen Nicole en ivan nog aan?![]()
![]()
![]()
Ja,quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:56 schreef LLgetikt het volgende:
is de liefde tussen Nicole en ivan nog aan?![]()
alsjeblieft lieve nicole met je instant xtc oogjes, spreek wat vaker woorden met een R uit, het klinkt zo lekker![]()
PP gaat slapen. Zo kan ik ook de hele nacht wakker blijven
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als col het buisness vrouwtje uit wil hangen, loopt ze plots op hakken, met een map papieren onder haar arm. Heb de streams aangezwengeld ff kijken of ze in haar rol zit...quote:![]()
![]()
hallo oren!quote:
- goedendag mens, hoe maakt u het?There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Gio ZK.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Vannacht gaat die weer lopen darren. Ze moeten die halve zool wakker houden op de dag, dan stort hij vanzelf wel een keer in.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:02 schreef Ebinas het volgende:
Pat gaat even tukken, want hij is kapot.
Nog een keer. Hij heeft amper geslapenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
blijf me verbazen over de kleding van de bewoners, alsof ze 18 kisten mee naar binnen hebben mogen nemen, en zo vaak zie ik ze niet bestellen![]()
LaurA krijgt elke week ong wel kleren binnen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:03 schreef drumcell het volgende:
blijf me verbazen over de kleding van de bewoners, alsof ze 18 kisten mee naar binnen hebben mogen nemen, en zo vaak zie ik ze niet bestellen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
zegt ze vaak als er iemand naar de zk wordt geroepenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:03 schreef drumcell het volgende:
''giorgio zenderkamer''
waaif: ''ojee''![]()
Dat valt onder requisiten, hang allemaal bij de feboquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:03 schreef drumcell het volgende:
blijf me verbazen over de kleding van de bewoners, alsof ze 18 kisten mee naar binnen hebben mogen nemen, en zo vaak zie ik ze niet bestellen![]()
![]()
Vol met spel- en taalfouten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Over 3 weekjes een nieuwe inwoner...... cant wait![]()
![]()
er zit dus ook een fanpagina bij, vraag me af waar ze dat commentaar vandaan hebben.. misschien op de markt verzameld.
TEAM TAFEL![]()
Ellie en Daan kennen we wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:07 schreef rowan634 het volgende:
er zit dus ook een fanpagina bij, vraag me af waar ze dat commentaar vandaan hebben.. misschien op de markt verzameld.
[ afbeelding ]
Esmeralda is die rooie die ook bij Collie voor een reading is geweest, was ook bij optreden Thomas B.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ben nog niet zo ver met lezen dat ik weet wie gewonnen heeft, maar die van N&C is niet vernieuwend, bestaat allemaal alquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, met een lichte voorsprong voor N&C.
Dat van W&C is wel vernieuwend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
wat een lelijkheid hee, de schoolkrant is mooier tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:07 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
meestal zijn spirituele mensen (meestal) anti materialisme.. maar tante coll gewoon een ordinaire oplichterquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:10 schreef Ransjih het volgende:
voor een spiritueel iemand is colinda wel erg gek op geld
Ja en velen met haarquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:10 schreef Ransjih het volgende:
voor een spiritueel iemand is colinda wel erg gek op geld
Laaf voelt zich er niet lekker, ze gaat liggen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Chris is een hork, hij kan sarren.
Maar over zijn werk hoor ik hem nooit klagen.
Ook niet dat niemand niet even zal helpen met de houtsnippers.
Het is ook zo'n top gemeenschap.
Deze zijn nl heel druk met niets doen.
Lau gaat even liggen, ze is helemaal niet lekker. Laaf heeft spierpijn![]()
![]()
Spierpijn. KutLaaf.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Laaf voelt zich er niet lekker, ze gaat liggen.
Ja dat kan zeer doen, maar een paracetamolletje doet wonderen en door maar weer.
Zeiksmurf is het, die 150 euro mis is gelopen.![]()
die slaapkamers blijven een zooitje.. vind je gek dat je slecht voelt in dat stofnest'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Buikspieren. 'Ik ga nooit bevallen'quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Spierpijn. KutLaaf.
Ja dat kan zeer doen, maar een paracetamolletje doet wonderen en door maar weer.
Zeiksmurf is het, die 150 euro mis is gelopen.
zeg hoe durf je commentaar te hebben op patje's professionele grafische kunsten!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een lelijkheid hee, de schoolkrant is mooier tegenwoordig
TEAM TAFEL![]()
Lui Waaif denkt dat ze met het magazine 'dik centen kunnen maken'.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Blijf me verwonderen over het openlaten van koelkastdeuren.
Deze nu ook weer.
En maar warmte opzuigen, en maar weer doorloeien.
Hele presentaties over duurzaam etc.![]()
![]()
Een paar weken geleden vond ze dat het tijd was voor kindjesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Buikspieren. 'Ik ga nooit bevallen'"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
gio zit niet goed in zn vel, is wel merkbaar, dit zijn die momenten dat ze van ZK iets te horen hebben gekregen en zich realiseren dat ze in een programma zitten en hoe fucked het eigenlijk wel niet is....![]()
Het is maar te hopen dat dat voorlopig niet lukt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:18 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Een paar weken geleden vond ze dat het tijd was voor kindjes
En dat ze eerst nog wat normen en waarden bijleert.
![]()
![]()
Roken, roddelen, zuipen, neuken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:19 schreef LLgetikt het volgende:
Staat er nog iets op de planning dit weekend?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Hele hebben en houden gooien ze over de streams.
Mevrouw loopt bij psychotherapeut. Ze maakt zich druk om wat mensen van haar vinden.![]()
Vanavond buikdanseressen, morgen voetbalclinic.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:19 schreef LLgetikt het volgende:
Staat er nog iets op de planning dit weekend?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Gio gisteren niet voor hem gekookt?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:10 schreef Ebinas het volgende:
En nu maar hopen dat hij straks weer meer krijgt, dan alleen sla
[ afbeelding ]![]()
oehhh leuk jaloerse vrouwen vanavondquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vanavond buikdanseressen, morgen voetbalclinic.![]()
![]()
ik dacht gezien te hebben dat hij gewoon ook aan tafel zat te eten gisterenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:21 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Gio gisteren niet voor hem gekookt?![]()
Gister schoof hij gewoon aan en at wat de anderen aten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:21 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Gio gisteren niet voor hem gekookt?
Maar tja, Col kan zo weer te keer gaan en dan krijgt ie weer sla![]()
Walgelijk mens die Colindaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gister schoof hij gewoon aan en at wat de anderen aten.
Maar tja, Col kan zo weer te keer gaan en dan krijgt ie weer sla![]()
![]()
![]()
De rest is net zo walgelijk, trekt geen bek open.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik ving iets op over een fotoshoot om de aandoening/ziekte meer aandacht te geven.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:23 schreef Ebinas het volgende:
Waarom zijn die vrouwen daar.
Is het een lotgenoten bijeenkomst?![]()
Ok, dus het heeft nog een ander doel dan er alleen over pratenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:27 schreef ndid het volgende:
[..]
Ik ving iets op over een fotoshoot om de aandoening/ziekte meer aandacht te geven.![]()
Ja, 2 van die dames hebben ook een forum oid.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ok, dus het heeft nog een ander doel dan er alleen over praten![]()
Vet in de frituur mag er maar 48 uur inzitten en zit er nu al 120 uur in?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Er moet het eea aan eten weg.
Ivm houdbaarheid.
Gio wil het gewoon vreten.
Wilco "Nee joh"
Joh, als hij het nou wil vreten, laat hem lekker vreten.
Zijn wij er van af![]()
Volgens mij frikandellenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Vet in de frituur mag er maar 48 uur inzitten en zit er nu al 120 uur in?![]()
Aha, die zijn dus al zolang uit de vriezer?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Uit de koeling vermoed ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aha, die zijn dus al zolang uit de vriezer?
Want het ging om een paar dozen, die kunnen nooit zo snel, in de vriezer, over de datum zijn.![]()
Volgende week moet Le Luifel verplaatst zijn want dan krijgen ze krachtstroom.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Volgende week moet De Luifel verplaatst zijn.
En Wilco zegt "Hey, het is vandaag toch vrijdag, we hadden onze oven moeten krijgen"![]()
Chris heeft nog ¤50,- over van zijn ¤2500,-
Alles van zijn eigen geld betaald.
..en dan Chris; Uh, Oh!?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:42 schreef Ebinas het volgende:
Volgende week moet De Luifel verplaatst zijn.
En Wilco zegt "Hey, het is vandaag toch vrijdag, we hadden onze oven moeten krijgen"
en gaat zn verhaaltje weer verder..Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Geweldig toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:44 schreef Ebinas het volgende:
Alles van Chris is gegaan naar de tuin en zaadjes
Niks naar kleren, schoenen, horloges, make -up.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En straks kan iedereen lekker van de akker etenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geweldig toch?
Niks naar kleren, schoenen, horloges, make -up.![]()
![]()
Echt wel. En hij kan straks oogsten en kiezen hoe hij daar mee omgaat.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geweldig toch?
Niks naar kleren, schoenen, horloges, make -up.![]()
Misschien mogen ze dan wel een krop sla voor 5 euro kopenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:45 schreef yaba het volgende:
[..]
En straks kan iedereen lekker van de akker eten![]()
behalve colquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:45 schreef yaba het volgende:
[..]
En straks kan iedereen lekker van de akker eten![]()
![]()
Wilco vindt het belachelijk dat mensen die hun geld niet in de groep investeren alles tegenhouden en ondertussen alles door de BV willen laten betalen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En zo is het.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Wilco vindt het belachelijk dat mensen die hun geld niet in de groep investeren alles tegenhouden en ondertussen alles door de BV willen laten betalen.Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Wie blijven er miauwen volgens Wilco en Chris?
Wat betreft de bonus, en het niet voor de gemeenschap bezig zijn.
Joey,
Gio,
LauB
LauA
??
Gaby?
Naomi?
Gabri?![]()
Laura heeft ¤600,- geïnvesteerd in Bjorn.
Wilco vindt het niet kloppen dat Laura op de markt bezig is voor zichzelf ipv de gemeenschap.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Gezeik?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:47 schreef lovely_sunset het volgende:
dat dit gezeik zou komen met willie zag ik gelijk al aankomen.
Wat hij zegt klopt als een bus.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Geeft zij geen winst aan de bv?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura heeft ¤600,- geïnvesteerd in Bjorn.
Wilco vindt het niet kloppen dat Laura op de markt bezig is voor zichzelf ipv de gemeenschap.![]()
Er was toen toch afgesproken dat ze zelf 25% zou houden? Ik hoor ze daar nu niet over.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met heel dat koordwoethauws, en dat wellnessgebeuren, ligt dat aleemaal stil of is t afgeblazen? Of gewoon veel te druk met allerlei andere projecten?Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Januari was de bouwmaand, had al klaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:50 schreef Revoltant het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met heel dat koordwoethauws, en dat wellnessgebeuren, ligt dat aleemaal stil of is t afgeblazen? Of gewoon veel te druk met allerlei andere projecten?
Ik dus ook niet. Maar over die percentages is al zoveel te doen geweest, dat ik er geen reet meer van snap. Het laatste wat ik weet, is dat Lau dat systeem niet wilde wijzigen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er was toen toch afgesproken dat ze zelf 25% zou houden? Ik hoor ze daar nu niet over.
Krijg nu de indruk, dat ze niets geeft.![]()
Chris: Als Joey iets wil dan zal het zo gebeuren.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wat is hier geniepig aan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:51 schreef lovely_sunset het volgende:
wilco is al net zo genieperd als markOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Chris is voor dingen bij de naam gaan noemen.
Hij bedoelt dat Joey en Lau "dwarsbomen"
Wilco hoort niet goed wat Chris zegt. Jammer![]()
GM![]()
ken nie wachten nie tot
iedereen met vlektyfes eczeem bulten en jeuk
ellende loopt van de cremetjes und so weiter![]()
![]()
![]()
Iemand vraagt waar Pat is.
Chris denkt dat hij in zijn hok zit en anders bij de tandarts.
Wilco "wat hebben jullie het nou steeds over de tandarts, hij heeft een kunstgebit"![]()
Iemand vraagt aan Chris waar Pat is.
Chris: Hij zit in zijn hok en anders is hij naar de tandarts.
Wilco: Hoe komen jullie toch steeds bij tandarts? Hij heeft een kunstgebit.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
..ik denk dat ik er ook maar een inschenk dan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:52 schreef Cir het volgende:
GM![]()
ken nie wachten nie tot
iedereen met vlektyfes eczeem bulten en jeuk
ellende loopt van de cremetjes und so weiter
Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Iemand vraagt "waar is Patrick"
Chris: misschien in zijn hok en anders bij de tandarts?
Wilco: hou nou toch eens op met die tandarts die gozer heeft een kunstgebit.![]()
Helemaal mee eens, klopt ook voor geen meterquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gezeik?
Wat hij zegt klopt als een bus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
PatjeProefkonijn is echt wel aan de medicatie "geholpen" daarbinnen hoor, maak van die psycholoog maar psychiater.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:54 schreef rowan634 het volgende:
Patrick is naar z'n hok of de tandarts (psycholoog) volgens ChrisConscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
zo zie je gelijk wie de echte profiteur zijn daarquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, klopt ook voor geen meter
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:55 schreef ndid het volgende:
Wilco: hou nou toch eens op met die tandarts die gozer heeft een kunstgebit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ivan is verontwaardigd over het levend verbranden van de Jordaanse piloot en de wraakzuchtige houding van Jordanie daarop
Herpesmongooltje geeft een rondleiding bij de kippen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
Achja het zijn een stelletje gekken daar bij IS. Maar de oog om oog, tand om tand bendering van veel jordaniërs geeft mij ook niet heel veel hoop dat het beter word.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:14 schreef Kijkertje het volgende:
Ivan is verontwaardigd over het levend verbranden van de Jordaanse piloot en de wraakzuchtige houding van Jordanie daarop![]()
Zo te zien wordt er alleen maar aan Noom haar kippenhok geschroefd en gehamerd![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Een van de dames zegt: vroeger zat er iemand in, ik kan niet op haar naam komen en die wilde masseren en zo ergens in een huisje
Naomi: oh ja de kabbanna (zo sprak ze het ongeveer uit) van Andrea die zou midden op de akker komen.
Dat je dan in Utopia rond loopt en je aan Andrea moet denken.![]()
Laat die beesten toch lekker los daar, een zwijntje er bij, een mooie pauw, twee geitjes en een poezelig ding ofzo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo te zien wordt er alleen maar aan Noom haar kippenhok geschroefd en gehamerd![]()
[ afbeelding ]Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
gezellige toestandquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:20 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Laat die beesten toch lekker los daar, een zwijntje er bij, een mooie pauw, twee geitjes en een poezelig ding ofzo.![]()
![]()
en een lama, die kots corry in dr snuit![]()
![]()
En ze had toch niet gekeken zelf ?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:20 schreef ndid het volgende:
Een van de dames zegt: vroeger zat er iemand in, ik kan niet op haar naam komen en die wilde masseren en zo ergens in een huisje
Naomi: oh ja de kabbanna (zo sprak ze het ongeveer uit) van Andrea die zou midden op de akker komen.
Dat je dan in Utopia rond loopt en je aan Andrea moet denken.![]()
![]()
Gio zei vanmiddag nog dat hij een hok had gebouwd ...... niet dusquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal het wel verkeerd hebben gehoord
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Corry? Oh, aapeCool.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:21 schreef Cir het volgende:
[..]
gezellige toestand![]()
![]()
en een lama, die kots corry in dr snuitConscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Dan zie wel een keer hoe ze er thuis uitziet..quote:
Met die dikke fluim in d'r bakkusConscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Gelukkig is doodzieke Laaf niet te ziek om twee broodjes kipcorn met mayo te bestellen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
wat een ordinaire bende is het tochquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Gelukkig is doodzieke Laaf niet te ziek om twee broodjes kipcorn met mayo te bestellen.![]()
Nou Waaif.... je weet het allemaal zo goed,... vertel het maar
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Narcissus was een Griekse uhhhhhh... net zoals Ceasar.
Aldus alles wetend Waaif.
De "Feeder" slaat de hand aan zichzelf, net zoals vannacht.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Gelukkig is doodzieke Laaf niet te ziek om twee broodjes kipcorn met mayo te bestellen.Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Narcissus was een Griekse uhhhhhh... net zoals Ceasar.
Aldus alles wetend Waaif.ze weet alles he?
![]()
maar wel het hoogste woord altijd
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Een beetje normaal mens wordt daar al gestoord...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:31 schreef puzziepie het volgende:
Pat lijkt steeds vaker bij de psych te zijn,.....![]()
Ligt hij niet gewoon in bed? Hij gaf dat tijdje geleden aan dat hij helemaal kapot was en ging slapen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:31 schreef puzziepie het volgende:
Pat lijkt steeds vaker bij de psych te zijn,.....![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Patje ligt op bedje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: