SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast 2014:SPOILER: Prijzenkast 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
24 februari: Nominatie
25 februari: 2 nieuwe aspirant bewoners
1 maart: exit 1 aspirant bewoner
2 maart: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf![]()
Alles ziet er TOP uit ...... volgens Gio ...... iedereen heeft het TOP gedaan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
qftquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:26 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Tis een wonder dat het niet over die heks gaatIm hung like Einstein
And Smart as a Horse![]()
En de 'producten' gaan ook nog op de webshop gegooid worden.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Sleutelhanger kost maar 15 a25 euro koopjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:30 schreef sararaats het volgende:
oh nu heb ik het product van Gaby en Colinda gemistI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
En daarom toch maar even een steekje geven aan Saraquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap het ook prima, neemt niet weg dat ik het een kut TT vind.![]()
???quote:I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Quote for truth.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Serieus, die troep van de druipende bejaarde alcosnol heeft gewonnen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
waarschijnlijk wil laub nu het hoogste woord,
ik denk dat ze een wijntje wil doen met iedereen want er is zooooo leuk gepresteerd en zoooo gezellig geweest dus dit moeten we even vieeereeeen![]()
Ach hebben ze bij mij ook wel eens gezecht kut tt.quote:
En over typ fouten enzo who cares
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Die zure koppen van Gio en LaurA. Hoe kinderachtig.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ze hebben het zelf verpest.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:35 schreef beequeen het volgende:
Die zure koppen van Gio en LaurA. Hoe kinderachtig.![]()
Watquote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ze hoorden 400% winst, allemaal die dollartekens in de ogenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Serieus, die troep van de druipende bejaarde alcosnol heeft gewonnen?![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:35 schreef beequeen het volgende:
Die zure koppen van Gio en LaurA. Hoe kinderachtig.
De twee mongolide toppertjes hadden de minste punten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Klopt en het was nog een gejat idee ook.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dook midden in dat verhaal weer achter de streams.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:36 schreef puzziepie het volgende:
Laat de buikdanseressen maar komen![]()
![]()
![]()
![]()
en Gio houdt je bek
Is dat vanavond van 8 tot 10?![]()
Ach bij de Febo bedenken ze wel wat nieuws, en in de loods voeren ze het uit, de marionettenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:35 schreef mootie het volgende:
Ivan heeft de lat hoog gelelgd, de volgende topiwinnaar moet dit maar zien te evenaren.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dook midden in dat verhaal weer achter de streams.
Is dat vanavond van 8 tot 10?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gatver m'n broodje warm vlees komt omhoog, wat 'n stelletje hypocriete huichelaars
daar in die loods echt om te kotsen![]()
![]()
Je hebt gelijk.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ook een hele leuke workshop.....voor ieder wat wils....
Wordt moeilijk voor de volgende topi winnaar.![]()
![]()
Dat verschil ookquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De twee mongolide toppertjes hadden de minste punten.![]()
Lau keek ook nog helemaal boos toen ivan de verrassing bekend maaktehad ze anders geweldig gevonden.
TEAM TAFEL![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat kan best wel grappige streams op leveren.
Ik ben thuis, dus kom maar op![]()
dansen dus
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ach onze paradijs vogel heeft gewonnen.
Mot ze niet weer ff zaad gaan slikken?I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
tegen wie?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:38 schreef puzziepie het volgende:
Wat een imbeciel,..... zegt nota bene GioTEAM TAFEL![]()
Wees blij. Anders leek je op een Utopiaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:38 schreef Oekaboe het volgende:
Ik snap er niets meer van helemaal niets“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
Allerbeste presentator komt verhaal halen.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Gio gaat even verhaal halen bij Ivan.
Wat een kleuter. Hij heeft maar 1 punt met over laura vertellen.
Het is bullshit en hij is beledigd![]()
Gio mekkert om te mekkeren ...... wat een fucking kleuterMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wijs te zijn? Helft van de tijd zie je er niet.. das pas eng.. opeens staat ze zo achter jequote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:39 schreef drumcell het volgende:
eng mens die gaby, denkt zo wijs te zijn, kind is 18
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
LauraB "we hadden een knetterende presentatie en iedereen haakte af."
Uhhhh, iets klopt er niet in die zin![]()
![]()
Wat een giller col die huidverjongingings producten gaat verkopen met die verlopen hasses![]()
![]()
![]()
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
echt he...... egotripper (doe dan een x je best hij heeft nog NOOOOOOOOOOOIT meer dan 20 % zijn best gedaan)quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:41 schreef zodeju het volgende:
Als Gio dit meent is hij nog zeiliger dan ik dacht......
Daar heb ik ook mijn bedenkingen over. Bah.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:40 schreef Chanel5 het volgende:
Pat wil echt niet weten wat Col en Gaby in het smeerseltje hebben gedaan.....maar beter ookAllemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:41 schreef mootie het volgende:
Gaan ze nou serieus zitten miepen over de punten?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
goed verhaal manquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:40 schreef LLgetikt het volgende:
wijs te zijn? Helft van de tijd zie je er niet.. das pas eng.. opeens staat ze zo achter je![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:41 schreef mootie het volgende:
Gaan ze nou serieus zitten miepen over de punten?![]()
![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Je zal zien dat het hierna nooit meer gebeurt, slap geouwehoer....zegt Lau.
Kan ook niet tegen haar verlies hè?![]()
Krijg de in de indruk dat Gio echt wel serieus was.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:41 schreef mootie het volgende:
Gaan ze nou serieus zitten miepen over de punten?
Hij begint nu weer tegen Mark hierover.
Lau zit ook met een zuur gezicht te klagen over dit project![]()
In zijn lul ......quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:42 schreef danaqui het volgende:
Gio tegen Noom: wat ben je toch heerlijk puur natuur.....waar zitten die ogen van die lul.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zou ze voor d'r reklame de helft van haar gezicht voor 'n maand moeten insmeren metquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:41 schreef kaya39 het volgende:
Wat een giller col die huidverjongingings producten gaat verkopen met die verlopen hasses![]()
![]()
![]()
haar wondermiddeltje, laat maar eens zien hoe goed het werkt![]()
![]()
als gio het zo erg vond had niet met lau in bed moeten gaan liggen terwijl iedereen zo bezig was
Hij begint der al in de zeik te nemenquote:I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Gio heeft wel een punt. Het is ook allemaal niet echt objectief tot stand gekomen die winst van Col en Gaby. Met een Wilco die punten geeft aan Col en Gaby...tja...need I say more...Allemaal cabaretteketet!![]()
Bullshit anders kan ze niet zeggen....nu vinden ze het leuk maar het gebeurt nooit meer.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:42 schreef puzziepie het volgende:
Laaf loopt weer te zeiken en te kutten
Nee trut jij wil dwars zitten en doet met dingen niet mee.![]()
Juist daar zitten z'n ogen...... en z'n hersens. Onder die duitse helmquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:42 schreef danaqui het volgende:
Gio tegen Noom: wat ben je toch heerlijk puur natuur.....waar zitten die ogen van die lul.![]()
![]()
![]()
Ik maak al sinds vanochtend geintjes over het buisje wat Col liet zien, leek net alsof het kwakkie van Wil er in zat.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook mijn bedenkingen over. Bah.
Is een Cap van en Rene heeft er een filmpje naar genoemd.![]()
![]()
De ironie! Met z'n pittenspelquote:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Forum Opties Forumhop: Hop naar: