En straks kan iedereen lekker van de akker etenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geweldig toch?
Niks naar kleren, schoenen, horloges, make -up.
Echt wel. En hij kan straks oogsten en kiezen hoe hij daar mee omgaat.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geweldig toch?
Niks naar kleren, schoenen, horloges, make -up.
Misschien mogen ze dan wel een krop sla voor 5 euro kopenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:45 schreef yaba het volgende:
[..]
En straks kan iedereen lekker van de akker eten
behalve colquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:45 schreef yaba het volgende:
[..]
En straks kan iedereen lekker van de akker eten
En zo is het.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Wilco vindt het belachelijk dat mensen die hun geld niet in de groep investeren alles tegenhouden en ondertussen alles door de BV willen laten betalen.
Gezeik?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:47 schreef lovely_sunset het volgende:
dat dit gezeik zou komen met willie zag ik gelijk al aankomen.
Geeft zij geen winst aan de bv?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura heeft ¤600,- geïnvesteerd in Bjorn.
Wilco vindt het niet kloppen dat Laura op de markt bezig is voor zichzelf ipv de gemeenschap.
Er was toen toch afgesproken dat ze zelf 25% zou houden? Ik hoor ze daar nu niet over.quote:
Januari was de bouwmaand, had al klaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:50 schreef Revoltant het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met heel dat koordwoethauws, en dat wellnessgebeuren, ligt dat aleemaal stil of is t afgeblazen? Of gewoon veel te druk met allerlei andere projecten?
Ik dus ook niet. Maar over die percentages is al zoveel te doen geweest, dat ik er geen reet meer van snap. Het laatste wat ik weet, is dat Lau dat systeem niet wilde wijzigen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er was toen toch afgesproken dat ze zelf 25% zou houden? Ik hoor ze daar nu niet over.
Wat is hier geniepig aan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:51 schreef lovely_sunset het volgende:
wilco is al net zo genieperd als mark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |