Dit idd. Vraag me wel af of wel het juiste hebben gedaan. Ik bedoel, mss hebben signalen gemist en probeerde hij ons wat duidelijk te maken. Dat hij vroeger mishandeld is of op zijn werk seksueel geïntimideerd word ofzo. Mss lag het aan ons.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:32 schreef Awesome_ het volgende:
Voelt wel apart dit. Wij zijn gewoon maanden 'omgegaan' met een van de grootste seriemoordenaars van 2015. Zo voelden de mensen die bij Stalin op zwemles zaten zich ook wss.
klokov ging bezurk door steeds dezelfde 5 prongifjes te flooden niet alleen hier maar ook in FB in zijn nieuwe noteverwijdertopic had iets met kanonvinnie te maken maar wat weet ik niet preciesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:39 schreef Jahr00n het volgende:
ik lig er al twee dagen uit
ik lees iets over klokov
wie geeft me een goede update
Ze zoekt een impotente homoseksuele man met aambeien of wat staat hier precies?quote:
Frigiele nymfomaan vraagt 66 met kanker wens zoekt implosie homo mager met aambeien om samen te praten over de bla bla ?quote:
Kweenie precies. Ik lees impotente homo met aambeien...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze zoekt een impotente homoseksuele man met aambeien of wat staat hier precies?
Of is dit geheimtaal voor criminelen
frigide nymfomane vrouw zoekt van 66 zoekt impotente homo van met aambeien om samen te praten over de geneugden des levensquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze zoekt een impotente homoseksuele man met aambeien of wat staat hier precies?
Of is dit geheimtaal voor criminelen
alsof ik hem zelf had bedacht meesterlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
frigide nymfomane vrouw zoekt van 66 zoekt impotente homo van met aambeien om samen te praten over de geneugden des levens
En k.wens? Wasdatdan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
frigide nymfomane vrouw zoekt van 66 zoekt impotente homo van met aambeien om samen te praten over de geneugden des levens
Hey Sap ben je ook wel eens neergeknald in 020?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:55 schreef Sapstengel het volgende:
Maar waarschijnlijk staat er iets van dat ze als ze de container met coke niet krijgen er koppen gaan rollen.
Las een keer dat criminelen soms communiceren via de advertenties in de krant.
Nee nog nooit eigenlijk ben niet zo gangstertjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Sap ben je ook wel eens neergeknald in 020?
MsMessy heeft open relatie dus kan nu ook gewoonquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:59 schreef VMSDKR het volgende:
Shiiit, kan dit hier niet gebeuren? Dat ik een dagje Weissman ben.
http://nos.nl/op3/artikel(...)s-iemand-anders.html
dat had ik vandaag, ik was ineens klokovquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:59 schreef VMSDKR het volgende:
hou ons de hoogte maat miss fotootje van je soep is altijd wel leuk ?? Naja kijk maar! Zie het vanzelf verschijnenn hahaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ben nog bezig vriend krijg myn mensen te eten zo
LOLquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
MsMessy heeft open relatie dus kan nu ook gewoon
Als ik mij niet was zou ik ook wel Weissman willen zijn, ik snap het heel goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:59 schreef VMSDKR het volgende:
Allemaal het glas heffen (gevuld met volle melk)quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:04 schreef JaqenHghar het volgende:
Sinds Ray weg is loopt het wel redelijk uit de hand hier.
Moeten we eigenlijk niet een soort van condoleance houden voor Ray?
maak eerst klassieke franse uiensoep als starter dan een pasta als main dan stoofperen met warme chocolade erover als naquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hou ons de hoogte maat miss fotootje van je soep is altijd wel leuk ?? Naja kijk maar! Zie het vanzelf verschijnenn haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |