dat had ik vandaag, ik was ineens klokovquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:59 schreef VMSDKR het volgende:
Shiiit, kan dit hier niet gebeuren? Dat ik een dagje Weissman ben.
http://nos.nl/op3/artikel(...)s-iemand-anders.html
hou ons de hoogte maat miss fotootje van je soep is altijd wel leuk ?? Naja kijk maar! Zie het vanzelf verschijnenn hahaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ben nog bezig vriend krijg myn mensen te eten zo
LOLquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
MsMessy heeft open relatie dus kan nu ook gewoon
Als ik mij niet was zou ik ook wel Weissman willen zijn, ik snap het heel goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:59 schreef VMSDKR het volgende:
Shiiit, kan dit hier niet gebeuren? Dat ik een dagje Weissman ben.
http://nos.nl/op3/artikel(...)s-iemand-anders.html
Allemaal het glas heffen (gevuld met volle melk)quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:04 schreef JaqenHghar het volgende:
Sinds Ray weg is loopt het wel redelijk uit de hand hier.
Moeten we eigenlijk niet een soort van condoleance houden voor Ray?
maak eerst klassieke franse uiensoep als starter dan een pasta als main dan stoofperen met warme chocolade erover als naquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hou ons de hoogte maat miss fotootje van je soep is altijd wel leuk ?? Naja kijk maar! Zie het vanzelf verschijnenn haha
deze moet nog even gequote wordenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
MsMessy heeft open relatie dus kan nu ook gewoon
Jouw humorquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:32 schreef Awesome_ het volgende:
Voelt wel apart dit. Wij zijn gewoon maanden 'omgegaan' met een van de grootste seriemoordenaars van 2015. Zo voelden de mensen die bij Stalin op zwemles zaten zich ook wss.
ik denk dat niemand hier het woord toned wil horenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
BAM, nemesis-oefening ging stuk beter. Deze gym. Ik
.
Er stond trouwens een vrouwelijke liftster met echt een godinnenlichaam. Zooooo getoned. Fuaaark. Denk dat ze zeker 40+ was maar lichaam en kont om teringjaloers op te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |