Ze zoekt een impotente homoseksuele man met aambeien of wat staat hier precies?quote:
Frigiele nymfomaan vraagt 66 met kanker wens zoekt implosie homo mager met aambeien om samen te praten over de bla bla ?quote:
Kweenie precies. Ik lees impotente homo met aambeien...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze zoekt een impotente homoseksuele man met aambeien of wat staat hier precies?
Of is dit geheimtaal voor criminelen
frigide nymfomane vrouw zoekt van 66 zoekt impotente homo van met aambeien om samen te praten over de geneugden des levensquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze zoekt een impotente homoseksuele man met aambeien of wat staat hier precies?
Of is dit geheimtaal voor criminelen
alsof ik hem zelf had bedacht meesterlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
frigide nymfomane vrouw zoekt van 66 zoekt impotente homo van met aambeien om samen te praten over de geneugden des levens
En k.wens? Wasdatdan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
frigide nymfomane vrouw zoekt van 66 zoekt impotente homo van met aambeien om samen te praten over de geneugden des levens
Hey Sap ben je ook wel eens neergeknald in 020?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:55 schreef Sapstengel het volgende:
Maar waarschijnlijk staat er iets van dat ze als ze de container met coke niet krijgen er koppen gaan rollen.
Las een keer dat criminelen soms communiceren via de advertenties in de krant.
Nee nog nooit eigenlijk ben niet zo gangstertjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Sap ben je ook wel eens neergeknald in 020?
MsMessy heeft open relatie dus kan nu ook gewoonquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:59 schreef VMSDKR het volgende:
Shiiit, kan dit hier niet gebeuren? Dat ik een dagje Weissman ben.
http://nos.nl/op3/artikel(...)s-iemand-anders.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |