quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:09 schreef VMSDKR het volgende:
C_C doe niet zo beta as fuck. Hij scheldt je uit voor dikzak en je slikt het als zoete koek.
De andere link is echt NSFWquote:
Kan niet m'n triceps (of nja, wat voor spier door moet gaan in die regionen) staan in de fik al 2 dagen. Zou dan gevoerd moeten worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
cc was maar een grapje hoor
geniet van je ijsje
dikke
wil je kringspier wel ff in de fik zetten haha snap jequote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan niet m'n triceps (of nja, wat voor spier door moet gaan in die regionen) staan in de fik al 2 dagen. Zou dan gevoerd moeten worden.
Lekker man zou echt het zweet tussen haar billen likkenquote:
Maar even tussen ons vriend. Waarom maak je je eigenlijk zo druk om die notes? Ik heb er bijna 100 en ik ben er nog steeds. Het zijn maar notitites verbonden aan een anoniem online-account waar niemand een ruk om geeft in de echte wereld.quote:
> "Hierbij negeer ik..."quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:53 schreef McNulty het volgende:
Hierbij negeer ik klokov en zijn note drama volledig. Die shit is toch alleen maar lollig voor hem omdat hij er aandacht mee kan trekken. Kuttroll.
omdat ditquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:40 schreef Klokov het volgende:
Champy, waarom support je deze dictatuur?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar even tussen ons vriend. Waarom maak je je eigenlijk zo druk om die notes? Ik heb er bijna 100 en ik ben er nog steeds. Het zijn maar notitites verbonden aan een anoniem online-account waar niemand een ruk om geeft in de echte wereld.
Was een aankondiging voor de toekomst hond. Ga jij maar lekker proberen uit te pluizen waarom het krijgen van notes zo zwaar valt bij een troll.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
> "Hierbij negeer ik..."
> Gaat erop in.
GG NO RE
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:57 schreef McNulty het volgende:
Oja ...ik wil mijn kaolo belastingcenten terug!
Dat is nieuw, gewichten stalken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey Snakey, wat is dit voor rare verspreking dan?
Das beter dan schizofrene gewichten. Ene keer issie 20 kilo, volgende keer 15. Das vermoeiend.quote:
Haha wat een bad assquote:
Precies. Dan weet je nooit of je nou progressie of regressie aan het maken bent.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Das beter dan schizofrene gewichten. Ene keer issie 20 kilo, volgende keer 15. Das vermoeiend.
En een Suzuki Swift?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb wel de beschikking over wapens
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Voor mij wel, maar ik ben dan ook een cutie
#zelfkennis
Kjoetquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:23 schreef Weissman het volgende:
Over beta phags gesprokenwat voor man noemt zichzelf nou cutie
![]()
compleet voor schut
[..]
Pcies komen die grieken nie aan myn kaolo monniequote:
TR gezet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van de swift. Ik denk dat ik een Saxo koop.
Wel 40mm omlaag, 17 inchers en een camberkitje eronder neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wel 40mm omlaag en 17 inchers eronder neem ik aan?
Puddingsbuks telt niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb wel de beschikking over wapens
Vind je jezelf meer een derailed gunman of een mensenmassa-inrijder? Bedoel, dat er een killingspree aan zit te komen lijkt me evident, dus mss kunnen we ons voorbereiden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gelukkig woont ie in Drenthe ofzo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vind je jezelf meer een derailed gunman of een mensenmassa-inrijder? Bedoel, dat er een killingspree aan zit te komen lijkt me evident, dus mss kunnen we ons voorbereiden.
hij woont in groningen hoe groot is de kans dat je daar iemand raakt hahahaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vind je jezelf meer een derailed gunman of een mensenmassa-inrijder? Bedoel, dat er een killingspree aan zit te komen lijkt me evident, dus mss kunnen we ons voorbereiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |