Jij denkt dat het 60+-ers ook maar ene reet kan schelen welke namen van netwerken in hun buurt aanwezig zijn?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:19 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Wat is nou een pakkende naam voor mijn netwerk, waarmee ik bij de 60 plussers een lach, een gil of een traan kan bezorgen?
Dit.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij denkt dat het 60+-ers ook maar ene reet kan schelen welke namen van netwerken in hun buurt aanwezig zijn?
Dat is een rare naam voor een wifi netwerk.......quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij denkt dat het 60+-ers ook maar ene reet kan schelen welke namen van netwerken in hun buurt aanwezig zijn?
Kon je je shirt weer niet omlaag houden.....??quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:04 schreef -supergirl- het volgende:
Gisteren in de bus zag ik deze:
( . ) ( . ) boobies
Inderdaad, target de (klein)kinderen. Noem het "Opa is een klaphark"quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:17 schreef Semisane het volgende:
Niet dat 60+'s zich erg druk gaan maken over wifi-netwerknamen...sterker nog ik ken werkelijk niemand die daar naar kijken...de meeste kijken enkel of wifi-netwerken zijn zonder slotje.
quote:
Sinterklaasbestaatniet 2.4Ghzquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Inderdaad, target de (klein)kinderen. Noem het "Opa is een klaphark"
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Inderdaad, target de (klein)kinderen. Noem het "Opa is een klaphark"
Dankjewelquote:
Soortgelijke naam heb ik voor het netwerk van mijn moeder ingesteld anders kan ze echt niet de juiste vindenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |