abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149410991
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:52 schreef Quoi het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een Fok!-team deelnemen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Zwolle op 19 april. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM naar pijll, en geef aan welke afstand (5km/7km/10km) je zou willen lopen.

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: 2014 Verlopen challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 83% gewijzigd door La_Tramposa op 06-02-2015 15:38:41 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 07:53:45 #2
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_149411019
Dat gedoe met die OP.
Als je gewoon een nieuw deel opent, ook mobiel, krijg je gewoon een OP. En anders ctrlcv :)

Bij mij floepte 'ie bij het wijzigen alleen weg. Irritant ding is het :(

Ik heb nog geen koffie gehad en het was vroeg. Vergeef me ;)
pi_149411024
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 07:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Daar heb je ook wel weer gelijk in, misschien is zwolle wel beter dan rotterdam. Ik ga vandaag even kijken of het in mijn schema en agenda past!
^O^ Zou leuk zijn als het past!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 07:56:06 #4
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_149411027
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 07:55 schreef Guard het volgende:

[..]

^O^ Zou leuk zijn als het past!
Wie doen er nu mee?
pi_149411035
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 07:56 schreef Quoi het volgende:

[..]

Wie doen er nu mee?
Dat moet je "racedirector" Pijll vragen, ik weet alleen dat ik me aangemeld heb :P
pi_149411045
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 07:53 schreef Quoi het volgende:
Dat gedoe met die OP.
Als je gewoon een nieuw deel opent, ook mobiel, krijg je gewoon een OP. En anders ctrlcv :)

Bij mij floepte 'ie bij het wijzigen alleen weg. Irritant ding is het :(

Ik heb nog geen koffie gehad en het was vroeg. Vergeef me ;)
Ja ik deed gewoon "open nieuw deel" maar toen was dat tekstvak dus leeg.. Zal zo wel even op het werk kijken of ik het kan fixen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 08:24:17 #7
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_149411194
Moeten we die op niet gewoon skippen ofzo? Er blijft gezeik mee. De beheerders van fok hebben blijkbaar geen zin/tijd/mogelijkheden om het op te lossen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_149411204
Hmm ik vind de op wel waardevol eigenlijk, zoek er best vaak iets in op!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 08:31:48 #9
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_149411265
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm ik vind de op wel waardevol eigenlijk, zoek er best vaak iets in op!
Ja, ik ook. Maar het gedoe steeds....
pi_149411357
Haha dit is helemaal vaag, ik heb de gequote tekst geplakt en als ik op 'edit druk' zie ik die tekst ook gewoon staan.. maar als post? Nee dus..
  Redactie Sport vrijdag 6 februari 2015 @ 08:51:55 #11
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_149411471
Ik kijk ook best vaak in de OP. :@
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_149411506
lieve mede lopers, ik heb even wat advies nodig.. ik loop zondag 10 in schoorl maar heb dus voor het laatst 10 km gelopen zo n week of 3 geleden.. verder alleen kortere afstanden (max 8) en deze week dus door omstandigheden helemaal niets.

Nu kan ik vanavond nog gaan.. sowieso geen 10 denk ik? Maar wat is verstandig.. nu nog een korte snelle ronde lopen of nog een wat langere afstand?
pi_149411511
Ik heb even aanmoediging nodig..ik zou nu gaan lopen, maar ik vind het zo verrekte koud! ik haat kou...en het idee dat ik na een poosje lopen wel warm ben, vind ik niet genoeg..
Ben eigenlijk van plan te gaan lopen als het niet meer onder het vriespunt komt.. ;(
*schop onder kont en gaan!*
pi_149411535
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:54 schreef Danter het volgende:
lieve mede lopers, ik heb even wat advies nodig.. ik loop zondag 10 in schoorl maar heb dus voor het laatst 10 km gelopen zo n week of 3 geleden.. verder alleen kortere afstanden (max 8) en deze week dus door omstandigheden helemaal niets.

Nu kan ik vanavond nog gaan.. sowieso geen 10 denk ik? Maar wat is verstandig.. nu nog een korte snelle ronde lopen of nog een wat langere afstand?
Ik zou zeggen 5 a 6 km met een paar keer 200 en 400m versnellen. Je moet niet de illusie hebben dat je nog trainingseffect kunt hebben door een lange afstand te maken, dus het beste is om de benen even los te lopen en een paar keer een prikkel te geven op of boven wedstrijdtempo.
pi_149411546
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:55 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Ik heb even aanmoediging nodig..ik zou nu gaan lopen, maar ik vind het zo verrekte koud! ik haat kou...en het idee dat ik na een poosje lopen wel warm ben, vind ik niet genoeg..
Ben eigenlijk van plan te gaan lopen als het niet meer onder het vriespunt komt.. ;(
Harder lopen :P Nee maar even serieus, warmte is vervelender, op kou kun je je namelijk altijd kleden. Probeer eens met handschoentjes, of een hoofdband?
pi_149411556
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 07:35 schreef Guard het volgende:

[..]

Belachelijk natuurlijk dat men voor Rotterdam in de rij staat, en dat we voor het prachtige Zwolle niet eens zes personen bij elkaar kunnen schrapen :{
Vind ik helemaal niet zo belachelijk. Rotterdam is inmiddels een traditie. Zwolle is behalve geen traditie voor de meesten ook nog een klere-eind fietsen. Ik snap dat wel.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_149411563
Fietsen? Is het zo ver van het station? Of snap ik de grap niet :P
pi_149411605
Nogmaals dank voor jullie lieve berichten!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149411610
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:56 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik zou zeggen 5 a 6 km met een paar keer 200 en 400m versnellen. Je moet niet de illusie hebben dat je nog trainingseffect kunt hebben door een lange afstand te maken, dus het beste is om de benen even los te lopen en een paar keer een prikkel te geven op of boven wedstrijdtempo.
thanks! Dat was ook mijn eigen gevoel maar vanwege wedstrijdzenuwen had ik toch nog een beetje bevestiging nodig haha
  vrijdag 6 februari 2015 @ 09:05:47 #20
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_149411644
quote:
Niet miepen maar lopen. Hup!
Hoofdband is nu wel fijn ja.

Ik heb net even wat ov plekken opgezocht langs de route voor vanmiddag, voor als het niet goed gaat :@
Dan doel ik op blessures enzo, moe is geen reden om te stoppen ;)
pi_149411657
quote:
http://prorun.nl/producte(...)er_kleed_je_goed_aan

En nou lopen....
*schop*
  vrijdag 6 februari 2015 @ 09:08:31 #22
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149411683
Ik weet niet of dit hier mag, zo niet dan haal ik hem zo weer weg:

Ik heb een mudmasters startbewijs te koop voor 7 maart om 13:10 (lima) de 12km. Ik kreeg gisteren van de fysio te horen dat ik niet mag vanwege shinsplints, enkelinstabiliteit en peroneuspeesluxatie :X ;(

Iemand intresse?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_149411747
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:08 schreef Qwea het volgende:
Ik weet niet of dit hier mag, zo niet dan haal ik hem zo weer weg:

Ik heb een mudmasters startbewijs te koop voor 7 maart om 13:10 (lima) de 12km. Ik kreeg gisteren van de fysio te horen dat ik niet mag vanwege shinsplints, enkelinstabiliteit en peroneuspeesluxatie :X ;(

Iemand intresse?
Mag best :)

Hier: http://startbewijshulp.nl/ ook al geprobeerd?
Denk dat hier de animo niet heel groot is aangezien het halve topic dat weekend al de CPC gaat doen
pi_149411758
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Harder lopen :P Nee maar even serieus, warmte is vervelender, op kou kun je je namelijk altijd kleden. Probeer eens met handschoentjes, of een hoofdband?
Warmte kun je je ook best op kleden. Gewoon in adam of eva outfit te straat op en hollen maar :Y
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_149411777
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:11 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

Warmte kun je je ook best op kleden. Gewoon in adam of eva outfit te straat op en hollen maar :Y
Haha, maar dan kun je het alsnog te warm hebben :P
pi_149411808
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha, maar dan kun je het alsnog te warm hebben :P
Ja klopt, als het echt warm is stap ik ook liever op de fiets dan dat ik ga hardlopen. Fiets staat dan weer opgeborgen als het onder de 12 graden is.
pi_149411851
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:14 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

Ja klopt, als het echt warm is stap ik ook liever op de fiets dan dat ik ga hardlopen. Fiets staat dan weer opgeborgen als het onder de 12 graden is.
Same here :o Ik vind 12 graden op de racefiets al dapper.. Als het zonnetje schijnt gaat het nog wel.
pi_149411877
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Same here :o Ik vind 12 graden op de racefiets al dapper.. Als het zonnetje schijnt gaat het nog wel.
En ik zie ze nu nog gewoon fietsen. Brrrr..
pi_149411893
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:17 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

En ik zie ze nu nog gewoon fietsen. Brrrr..
Mja, vaseline, kranten onder je shirt, boterhamzakjes in je schoenen en dan kan het wel :P Maar dan ga ik toch liever lopen, daar is het nu ideaal weer voor!
pi_149411926
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja, vaseline, kranten onder je shirt, boterhamzakjes in je schoenen en dan kan het wel :P Maar dan ga ik toch liever lopen, daar is het nu ideaal weer voor!
Boterhamzakjes?
Krijg je dan geen enorme zweetpoten?
pi_149411956
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:19 schreef Guard het volgende:

[..]

Boterhamzakjes?
Krijg je dan geen enorme zweetpoten?
Nou je voeten bewegen in principe 0,0 in fietsschoenen dus dat valt wel mee.. Het alternatief is bevroren voeten..
  vrijdag 6 februari 2015 @ 09:24:28 #32
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149412022
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:11 schreef Guard het volgende:

[..]

Mag best :)

Hier: http://startbewijshulp.nl/ ook al geprobeerd?
Denk dat hier de animo niet heel groot is aangezien het halve topic dat weekend al de CPC gaat doen
Jup, staat hij ook al op. En op facebook enzulks.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_149412032
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nou je voeten bewegen in principe 0,0 in fietsschoenen dus dat valt wel mee.. Het alternatief is bevroren voeten..
Of verwarmingingszakjes. Maar dat is best wel heel warm na een tijdje, maar liever warme dan koude voeten. Ik ben met fietsen met koud weer vooral bang dat ik mijn knieën de vernieling in help.
pi_149412040
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik ben ook een mooi weer fietser dus voor mij geen boterhamzakjes of bevroren voeten :)
pi_149412196
Ik ben net terug van lopen, maar met hoofband is het prima te doen. Lekker buiten!

Ik heb trouwens ook last van wedstrijd zenuwen. Zondag loop ik de Zaltbommel singelloop van 9,6 km. Alleen dus sinds twee weken last van linkerbeen. Dacht dat het een knie probleem was, maar gisteren by fysio geweest en die dacht dat de enkel de oorzaak was. Heb nu enkel oefeningetjes.
Kortom: voel me niet optimaal voorbereid voor zondag ;) dat geeft wel wat stress.
pi_149412496
Oh ja, gisteren had één van de professoren van mijn faculteit ineens ook besloten om bij mijn atletiek groep mee te trainen :P Hij is wel super sportief en snel (10km <40), maar wel een beetje gek!
pi_149412545
Bij het lopen vanmorgen schopte ik mezelf vrij vaak. 8)7

Kennelijk zet ik mijn voeten anders neer. Zal wel met enkel/knie te maken hebben. Moet geen gewoonte worden, flink irritant :P
pi_149412602
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja, gisteren had één van de professoren van mijn faculteit ineens ook besloten om bij mijn atletiek groep mee te trainen :P Hij is wel super sportief en snel (10km <40), maar wel een beetje gek!
Lekker cliché: gekke professor... :)
(Maar dan horen ze weer niet sportief en snel te zijn)
pi_149412614
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:56 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Lekker cliché: gekke professor... :)
(Maar dan horen ze weer niet sportief en snel te zijn)
Oh de professor is niet gek hoor :P Maar het is toch altijd een beetje vreemd om je collega's in andere delen van je privé-leven tegen te komen, zeker als er een soort van hierarchie is of zo..
pi_149412671
Noordenwind, windkracht 5 a 7 zondag :o
  Redactie Sport vrijdag 6 februari 2015 @ 10:05:18 #41
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_149412797
Voor mij is de Ekiden in Zwolle wel erg dichtbij maar ik weet niet of ik dan mijn eerste 5km zou moeten lopen :P
  vrijdag 6 februari 2015 @ 10:07:54 #42
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_149412850
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ach getsie...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_149413131
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 10:05 schreef DeLuna het volgende:
Voor mij is de Ekiden in Zwolle wel erg dichtbij maar ik weet niet of ik dan mijn eerste 5km zou moeten lopen :P
Waarom niet? Ik heb mijn eerste 5 km ook tijdens de Ekiden gelopen.
pi_149413189
Mooie stok achter de deur toch? En er zijn vast wel mensen die nog een rondje in jouw tempo mee kunnen rennen na hun eigen afstand, als je dat fijn vindt!
pi_149413368
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik weet niet waar je gekeken hebt, maar ik zie op weersites voor zondag meestal een windkracht 4 of hoogstens 5 staan
  Redactie Sport vrijdag 6 februari 2015 @ 10:35:46 #46
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_149413503
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 10:20 schreef Guard het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik heb mijn eerste 5 km ook tijdens de Ekiden gelopen.
Het kan wel natuurlijk... Laat me er even over nadenken :P
pi_149413666
Het is zo mooi weer, ik wil vandaag lopen in plaats van morgen. Maar al m'n (warme) loopkleren zitten in de was en ik moet met studie bezig. Het is niet eerlijk o|O
pi_149414533
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 10:30 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je gekeken hebt, maar ik zie op weersites voor zondag meestal een windkracht 4 of hoogstens 5 staan
Aan zee waait het meestal harder. Maar goed, ik besef dat ik dit vertel aan iemand die aan zee woont.
pi_149414559
Ja op windfinder vond ik net windkracht 5, met windstoten van windkracht 5/6.
Nouja ach het waait in ieder geval :P Daarnaast las ik wel weer op losse veter dat het hoogste punt van het parcours op 30 meter ligt, dat valt me weer mee! Had meer hobbels verwacht.
pi_149414706
Zo, vanmorgen gedryneedled (lekkere vervoeging haha) bij de fysio. Niet echt pijnlijk, en gelijk na de behandeling voelde het echt goed ontspannen. Nu beurs, maar ik mocht vanmiddag wel weer lopen van 'm dus dat ga ik doen :) Nu afwachten of het ook echt helpt met herstel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')