Ditquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat een treurig gebeuren allemaal
Iedereen zit in het andere topic, waar men niet zeikt als het over krachttraining oid gaatquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:23 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Topic ineens dood.
Ooh dan blijf ik even extra lang.quote:
Lol ga je gangquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:27 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb ineens zin om in bikini op het strand op mijn handen te gaan lopen, geen idee waarom...
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:27 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb ineens zin om in bikini op het strand op mijn handen te gaan lopen, geen idee waarom...
it didn't happen, geen strand in de buurt.quote:
jammerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
it didn't happen, geen strand in de buurt.
perfectionistquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:36 schreef Sjeen het volgende:
3-1 gewonnen met volleybal vandaag, jammer van die ene set wel.
Zelfs geen lokaal zwem watertje.....?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
it didn't happen, geen strand in de buurt.
Die zijn toch vertrokken hier?quote:
hoezo jammer ? Maakt toch niets uit, winnen is winnen toch!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:36 schreef Sjeen het volgende:
3-1 gewonnen met volleybal vandaag, jammer van die ene set wel.
Klopt wel. BMR is in volledige rust, maar je doet meer beweging dan dat. Werken, leven etc. met de hoeveelheid beweging die je hebt kan het wel redelijk kloppen (al reken ik sporten niet mee in TDEE).quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:38 schreef topdeck het volgende:
Weet iemand of dit wel klopt? Ik vind het nogal raar dat Scooby stelt dat mijn BMR lager moet zijn dan mijn daily caloric target
3-5hrs/wk cardio
Male
Basal Metabolic Rate (BMR) 2042
Daily calories to maintain weight (TDEE) 3166
Your daily caloric target 2374
Ik dacht dat je altijd onder je bmr moest zijn om af te vallen
zo tegen het einde van de competitie maakt elke set winst verschilquote:Op woensdag 11 februari 2015 06:49 schreef sanger het volgende:
[..]
hoezo jammer ? Maakt toch niets uit, winnen is winnen toch!
Ik ben inmiddels 4kg aangenomen, ik heb echt geen idee wat ik fout doequote:
dat laatste is het belangrijkst toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:43 schreef Der_Kannibale het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 4kg aangenomen, ik heb echt geen idee wat ik fout doeIk ben wel een stuk gespierder geworden, maar kan ik daardoor echt zoveel aankomen? Vetverlies is er wel..
4 kg nee, dat denk ik niet. Las laatst ergens dat je maximale spiergroei per jaar iets van 0,5 - 1 kg was.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:43 schreef Der_Kannibale het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 4kg aangenomen, ik heb echt geen idee wat ik fout doeIk ben wel een stuk gespierder geworden, maar kan ik daardoor echt zoveel aankomen? Vetverlies is er wel..
Post je schema/planning eens.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef topdeck het volgende:
Wat past beter in een afvalschema: magere melk of yoghurt? of kan het gewoon allebei in je schema?
180cmquote:Op maandag 16 februari 2015 14:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Post je schema/planning eens.
Overledenquote:
Yep, overleden. Een flink aantal van ons (oude garde Dieetclubbers) voelden zich niet meer welkom in dit topic en hebben hun heil elders gezocht.quote:
Komt vast omdat de macro verhouding van het topic niet in orde was.quote:
en ik in SHOquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben blauw in WGR, hier gewoon user zoals jij
happyquote:
Nicequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:55 schreef Ole het volgende:
80 is voor mij nog minstens 2 jaar weg. Op dit tempo. Maar wel echt mijn serieuze poging en 20 kg echt eraf!!!!!
Je hebt toch echt een kleurtjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben blauw in WGR, hier gewoon user zoals jij
Als het zo erg zou zijn als je soms schetst zou een LIF modje toch wel ingegrepen hebben lijkt mij?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef mrspoeZ het volgende:
Nou Sjeen, jij met je blauwe kleurtje, jij weet wat er aan de hand is wie de boel hier verziekt en je kan er iets aan doen ook.
80,6
Hoeveel moet eraf?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:08 schreef Barreltje het volgende:
waar is dat heil dan?
( ik was hier ook oud dieetclubber?? en heb nog steeds ambities.. of eigenlijk WEER)
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef mrspoeZ het volgende:
Nou Sjeen, jij met je blauwe kleurtje, jij weet wat er aan de hand is wie de boel hier verziekt en je kan er iets aan doen ook.
80,6
ik vind dat je trots mag zijn op jezelfquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:55 schreef Ole het volgende:
80 is voor mij nog minstens 2 jaar weg. Op dit tempo. Maar wel echt mijn serieuze poging en 20 kg echt eraf!!!!!
Ja hoorquote:Op zondag 1 maart 2015 08:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik vind dat je trots mag zijn op jezelf
Zouden we elkaar nog herkennen?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |