Post je schema/planning eens.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef topdeck het volgende:
Wat past beter in een afvalschema: magere melk of yoghurt? of kan het gewoon allebei in je schema?
180cmquote:Op maandag 16 februari 2015 14:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Post je schema/planning eens.
Overledenquote:
Yep, overleden. Een flink aantal van ons (oude garde Dieetclubbers) voelden zich niet meer welkom in dit topic en hebben hun heil elders gezocht.quote:
Komt vast omdat de macro verhouding van het topic niet in orde was.quote:
en ik in SHOquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben blauw in WGR, hier gewoon user zoals jij
happyquote:
Nicequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:55 schreef Ole het volgende:
80 is voor mij nog minstens 2 jaar weg. Op dit tempo. Maar wel echt mijn serieuze poging en 20 kg echt eraf!!!!!
Je hebt toch echt een kleurtjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben blauw in WGR, hier gewoon user zoals jij
Als het zo erg zou zijn als je soms schetst zou een LIF modje toch wel ingegrepen hebben lijkt mij?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef mrspoeZ het volgende:
Nou Sjeen, jij met je blauwe kleurtje, jij weet wat er aan de hand is wie de boel hier verziekt en je kan er iets aan doen ook.
80,6
Hoeveel moet eraf?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:08 schreef Barreltje het volgende:
waar is dat heil dan?
( ik was hier ook oud dieetclubber?? en heb nog steeds ambities.. of eigenlijk WEER)
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef mrspoeZ het volgende:
Nou Sjeen, jij met je blauwe kleurtje, jij weet wat er aan de hand is wie de boel hier verziekt en je kan er iets aan doen ook.
80,6
ik vind dat je trots mag zijn op jezelfquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:55 schreef Ole het volgende:
80 is voor mij nog minstens 2 jaar weg. Op dit tempo. Maar wel echt mijn serieuze poging en 20 kg echt eraf!!!!!
Ja hoorquote:Op zondag 1 maart 2015 08:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik vind dat je trots mag zijn op jezelf
Zouden we elkaar nog herkennen?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |