SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
Ik had van Rhijn eruit gegooid omdat Ajax als een gezwel speelt.quote:
Omdat Studio Neus deze WANVERTONING naar de achtergrond wil verdringen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:19 schreef Grifte het volgende:
Hoezo begint Studio Sport al om 22:20
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat Studio Neus deze WANVERTONING naar de achtergrond wil verdringen.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:20 schreef Rabieluh het volgende:
Ja hoor, mis ik de goal omdat m'n huisgenote foto's van eten wil laten zien.
Ok manquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:20 schreef Rabieluh het volgende:
Verkeerde prioriteitenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:20 schreef Rabieluh het volgende:
Je hebt ook nog herhalingen en zoiets als digitale tv met recorderquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:20 schreef Rabieluh het volgende:
Stevenmac heeft ook zijn verzetje nodigquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:21 schreef Paul het volgende:
dan ben je 60 en dan ren je met zo'n vlag
Only bij Ajax
Volgens mij heeft die een stadionverbod.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Stevenmac heeft ook zijn verzetje nodig
Flikker op, het gaat over AZquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie tijden...quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die een stadionverbod.
Maar het moment valt nooit meer te beleven.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt ook nog herhalingen en zoiets als digitale tv met recorder
nee, ikke....in de managerquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
ADO is de winnaar van deze speelronde.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juichen
Die staat er alquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kan Wesley het veld op komen?
Jong Ajax heeft nog iemand lopen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
AJAX heeft nul scorend vermogen meer om één of andere reden.
Hoeveel punten?quote:
De bal komt er niet eens...quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
AJAX heeft nul scorend vermogen meer om één of andere reden.
Na afgelopen weekend had ik de hoop al opgegeven, ik denk dat ik je nu helemaal wel kan feliciteren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
Zou het dan eindelijk weer eens gaan gebeuren
Durf me nog lang niet rijk te rekenenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na afgelopen weekend had ik de hoop al opgegeven, ik denk dat ik je nu helemaal wel kan feliciteren.
''sfeer'' makenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:21 schreef Paul het volgende:
dan ben je 60 en dan ren je met zo'n vlag
Only bij Ajax
Hier klopt iets niet, alle vier de schalen zijn heelquote:
Diehard support zoals nooit tevoren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
De lege stoelen tifo in vol effect.
Ik moet niks zeggen trouwens, liep gisteren ook rond de 80e minuut het stadion uit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je laat je club maar in de steek
1-3, mooie datum ook.quote:
2008-2009 déjà vuquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:25 schreef HPLC het volgende:
In drie wedstrijden het kampioenschap verspelenIk wist niet dat het zo snel zou gaan.
Uitverkoop bij de hotdog kraampjequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:26 schreef Intellectueel het volgende:
Theaterpubliek verlaat het zaal.
hij komt nu met comeback van alle prijzen die ajax heeft gewonnen...quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet niks zeggen trouwens, liep gisteren ook rond de 80e minuut het stadion uit.
In mijn verdediging, het kan nog wel voor Ajax.
Hoe was het daar?quote:
Familie van je?quote:
Het zaal?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:26 schreef Intellectueel het volgende:
Theaterpubliek verlaat het zaal.
Volgend seizoen is Frankie helaas weg denk ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
Lekker talenten in blijven zetten, Frank. Fuck de haters. Volgend seizoen staan ze er.
Hij heeft niemand anders. Geef Marc Netto de schuld.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
Lekker talenten in blijven zetten, Frank. Fuck de haters. Volgend seizoen staan ze er.
Dan zoek ik de Depay U mad bro.gif alvast op.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:27 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
hij komt nu met comeback van alle prijzen die ajax heeft gewonnen...
Echt he.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:28 schreef Zorro het volgende:
Die commentator
Dit een verrassing noemen
Ik denk dat Jonk het dan wordt, of Stam moet zijn papieren nog gaan halen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgend seizoen is Frankie helaas weg denk ik.
Van Rhijn niet noemenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Sinkgrave en Cillessen krijgen een voldoende de rest moet strafrondjes lopene
2 Overwinningen voor Legia.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:30 schreef Collide het volgende:
Belooft wat te worden tegen die Polen.
Ben benieuwd hoe het zal gaan...quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat Jonk het dan wordt, of Stam moet zijn papieren nog gaan halen.
Als we helemaal geen Europees voetbal halen is Bergkamp ook nog een optie.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het zal gaan...
Gelukkig houd je er een positieve kijk op na.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:31 schreef Kopsterk het volgende:
We hebben het scorend vermogen van een WoW-nerd.
Denk niet dat die er snel uit vliegt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als we helemaal geen Europees voetbal halen is Bergkamp ook nog een optie.
Denk dat Bergkamp dat niet eens wil.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als we helemaal geen Europees voetbal halen is Bergkamp ook nog een optie.
xdquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk niet dat die er snel uit vliegt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
"De supporters blijven achter ajax staan."![]()
![]()
Jaloers?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"De supporters blijven achter Ajax staan."![]()
![]()
![]()
_!!!!!
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
![]()
Ik denk het ook niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat Bergkamp dat niet eens wil.
En straks de bus tegenhouden en morgen de training bestormenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"De supporters blijven achter Ajax staan."![]()
![]()
![]()
_!!!!!
Niet de boel jinxen plsquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
AZ en de laatste minuut, geen geweldige combinatie.
De paar die er nog zijn zijn de fanatiekelingen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
![]()
Ja, ik wil ook tribunes die maar voor de helft zijn gevuld en een vak vol verstandelijk beperkten.quote:
Welke bus, ze spelen thuis.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En straks de bus tegenhouden en morgen de training bestormen
Utrecht heeft nog meer support man.quote:
Als je na 4x op rij kampioen op rij ze verlaat voor een minder seizoen.. dat doen er maar weinig, dat is niveautje Firefox1quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
![]()
Nee en ja, maar niet overdreven.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:34 schreef RvLaak het volgende:
Had niet gekeken omdat ik er van uit ging dat Ajax toch wel ging winnen, maar zag net de stand en meteen ingeschakeld natuurlijk.
Was de rode kaart terecht? En is de stand terecht?
Dan ben je wel een echte ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je na 4x op rij kampioen op rij ze verlaat voor een minder seizoen.. dat doen er maar weinig, dat is niveautje Firefox1
Fair enough, wat is er gebeurt?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee en ja, maar niet overdreven.
Rode kaart vond ik wat overdreven. Stand is wel terecht, gebaseerd op het spel na de rode kaart.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:34 schreef RvLaak het volgende:
Had niet gekeken omdat ik er van uit ging dat Ajax toch wel ging winnen, maar zag net de stand en meteen ingeschakeld natuurlijk.
Was de rode kaart terecht? En is de stand terecht?
Wel uit toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:34 schreef tompsv18 het volgende:
Ach, zondag is Go Ahead de tegenstander. Kan Ajax weer eens winnen.
Pijnlijk. Die kan er helemaal niets van.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tankovic dolt de verdediging.
Hahah.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pijnlijk. Die kan er helemaal niets van.
Moet je nagaan wat de status van Feyenoord isquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:37 schreef Caland het volgende:
Iedereen kan scoren tegen Ajax behalve wij
Wanneer kan PSV officieel kampioen worden?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PLATTE KAR PLATTE KAR PLATTE KAR PLATTE KAR PLATTE KAR
Over drie weekenden als het zo doorgaat.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wanneer kan PSV officieel kampioen worden?
Dit is mijn club, mijn ideaal,quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:37 schreef Caland het volgende:
Iedereen kan scoren tegen Ajax behalve wij
5 wedstrijden voor het einde nu.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wanneer kan PSV officieel kampioen worden?
Zelfs Volendam scoort tegen ajaxquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:37 schreef Vasion het volgende:
En wie kunnen er weer niet scoren tegen ajax?
Feyenoord
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:38 schreef Caland het volgende:
Sinkgraven heeft wel eindelijk weer eens zo'n typische jodenkop waar je een hekel aan gaat krijgen. Dat heb ik wel gemist.
Hey styloquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:38 schreef mrstylo het volgende:
Heb beetje vertrouwen gekregen. Maar echt een klein beetje
even stampvoeten waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Ajacied422 eigenlijk?
Ze hebben nog drie jaarquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Binnen 5 jaar terug in de Europese top
- Johan Cruijff 2013
Die staat op Station de Vink te wachten op een Intercity.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij heeft nog 2-3 jaar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Binnen 5 jaar terug in de Europese top
- Johan Cruijff 2013
Styloquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:38 schreef mrstylo het volgende:
Heb beetje vertrouwen gekregen. Maar echt een klein beetje
Dit wordt de kampioenswedstrijd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als het gat zo blijft wordt PSV 10 april kampioen thuis tegen PEC.
Lekker op een vrijdag
Alles goed met je?quote:
PSV-PECquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Lekker op een vrijdag
Ik meen het echt. Wat een irritant hoofd heeft die gozer zeg. Dat valt in een ander shirt toch wat minder op.quote:
Zou mooi zijn, bij die wedstrijd ben ik bij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Lekker op een vrijdag
Prima begin van het weekendquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Lekker op een vrijdag
A4Lquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stylo
PSV is gewoon kampioen.
Gaat wel lekker. Met jou? En waar was je gebleven?quote:
Als ik het goed zie zou het leuk kunnen worden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Lekker op een vrijdag
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
A4L(ik zie wel verder dan alleen jouw clubliefde
)
Hoop het
Sjonge jonge, je zou ook eens een draai om je oren moeten krijgen he.. nou ishet weer niet goed omdat het op een vrijdag is, wees blij dat je weer eens kampioen wordtquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Lekker op een vrijdag
En dan de schaal uitreiken in De Kuip terwijl die havenslaven met lede ogen toezienquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik het goed zie zou het leuk kunnen worden.
PSV alles winnen, ajax verlies tegen PSV, Twente en Heerenveen (niet helemaal onmogelijk) Dan kan PSV als ik goed reken uit bij Feyenoord kampioen worden
Beetje druk, een ban, gepost op wijzijnvoetbal, en nieuwe computer gekocht waarna ik m'n password een tijdje vergeten was.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat wel lekker. Met jou? En waar was je gebleven?
I know, maar zocht ff bevestigingquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]was even naar aanleiding van je post.
Voor de rest: Stylogod.
Afgelopen zondag ook zomaar weg. Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker voor dat Maffiamaatjetwitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 05-02-2015 om 17:14:46Straks naar #Ajax - AZ... Als Ajax geen drie punten pakt is het deze competitie over en sluiten. Benieuwd naar debuut Daley Sinkgraven. reageer retweet
Oh, sorry, ik zal niet meer aangeven dat ik iets kut vind.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sjonge jonge, je zou ook eens een draai om je oren moeten krijgen he.. nou ishet weer niet goed omdat het op een vrijdag is, wees blij dat je weer eens kampioen wordt
klopt niet helemaal bedenk ik me. Dan moeten PEC en Feyenoord ook puntjes verspelen, want die staan anders hoger en nog binnen bereik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan de schaal uitreiken in De Kuip terwijl die havenslaven met lede ogen toezien![]()
![]()
Feyenoord verliest van ons danquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
klopt niet helemaal bedenk ik me. Dan moeten PEC en Feyenoord ook puntjes verspelen, want die staan anders hoger en nog binnen bereik.
O jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Feyenoord verliest van ons dan
AZ speelt best kut dus die zullen nog wel wat verspelen en dan hopen dat PEC dat ook doet.quote:
Johngodtwitter:johnvanzweden twitterde op donderdag 05-02-2015 om 22:45:51Kan iemand me zeggen wat @AFCAjax vanavond heeft gedaan??? Was tegen @AZAlkmaar geloof ik !!! reageer retweet
Hoop dat Swansea degradeert.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
Johngodtwitter:johnvanzweden twitterde op donderdag 05-02-2015 om 22:45:51Kan iemand me zeggen wat @AFCAjax vanavond heeft gedaan??? Was tegen @AZAlkmaar geloof ik !!! reageer retweet
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
ooooooooohtwitter:Wesleyduve twitterde op donderdag 05-02-2015 om 22:47:23@johnvanzweden @AFCAjax @AZAlkmaar moet jij geen behangrollen gaan plakken bloedzuiger !!!! reageer retweet
Met werken en een acer laptop, die had ik hiervoor ook en beviel altijd wel. Bedankt voor je steunquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik liep maandenlang met jouw naam in mijn ondertitel, maar op een gegeven moment had ik geen vertrouwen meer
Waar had je druk mee en welke computer?
Die ja, wat is die linker nou .. man of vrouw.. of allebeiquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:48 schreef Caland het volgende:
Ajax-publiek. Ajax-publiek. Ajax Ajax Ajax publiek
[ afbeelding ]
3 man op 9 stoelen, zal wel een CL-finale zijn geweest.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:48 schreef Caland het volgende:
Ajax-publiek. Ajax-publiek. Ajax Ajax Ajax publiek
[ afbeelding ]
slappe cumbek hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]ooooooooohtwitter:Wesleyduve twitterde op donderdag 05-02-2015 om 22:47:23@johnvanzweden @AFCAjax @AZAlkmaar moet jij geen behangrollen gaan plakken bloedzuiger !!!! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |