SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een dekenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:56 schreef Sked het volgende:
Heeft Sinkgraven ook een broodtrommeltje en drinkbeker van Ajax gekregen?
"Ja hey gap wel filmen he krijg ik mad creds op twitter en instagram weetje"quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://instagram.com/p/yucoKhqP0r/
Wat een geweldige jongen is het ook
Geen DMquote:
Heeft een fantastische WK gespeeld.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
maak jezelf nou niet belachelijk Cruijffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
nondejuquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://instagram.com/p/yucoKhqP0r/
Wat een geweldige jongen is het ook
Hoezo, je kan toch bellen met een ipod?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
maak jezelf nou niet belachelijk Cruijffie
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heeft een fantastische WK gespeeld.Ronaldo ook , is ook een hype, net als die messiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Ik heb kindsoldaten nog beter zien schietenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Ietwat onrustig geschoten van EL Ghazi.
godverdommequote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo, je kan toch bellen met een ipod?
Schieten van twintig meter is geen kans, maar een poging tot gelukquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef Dven het volgende:
Tellen we dit als een kans? Dan ben ik m'n geld kwijt
Weer een paar miljoen stukgeslagen door Marc Bankroetquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef Trebo het volgende:
Sinkgraven speelt ongelukkig tot nu toe.
Dat mag jij vinden. Ik vind dat ze beide geweldig spelen. Bij hun club dan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ronaldo ook , is ook een hype, net als die messi
Maar ik maak inderdaad vanalles mee. Voor meer leuke anekdotes kun je Stijn dm'en.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu al beter Ajax dan afgelopen zondag
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
Leuk al die supporters met gekleurde jassen
Ajax
Wij zijn Ajax wij zijn de beste
Middenveld is wel wat anders dan de buitenspeler.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef KingRoland het volgende:
En kom nou niet met die smoes dat hij jong is want Memphis scoorde makkelijk tegen de kampioen van de Azië Cup
Pogba speelt geweldig bij Juvequote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind dat ze beide geweldig spelen. Bij hun club dan.
Rood was de dresscode vanavond in de Arena.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax
GGquote:
Ajaxquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bazoer is best goed. Uit welke jeugdopleiding komt die eigenlijk?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb kindsoldaten nog beter zien schieten
USV Elinkwijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
1-1quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:00 schreef tompsv18 het volgende:
AZ bakt er helemaal niks van. Dit wordt 3-0 voor Ajax.
Klopt heeft tegen Udinese heel wat goals gemaakt zoquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pogba speelt geweldig bij Juve
Heb je het nou over dat carnavalspubliek uit Eindhoven?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax
Van Ajaxquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat dacht ik ook met feyenoord - AZ.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:00 schreef tompsv18 het volgende:
AZ bakt er helemaal niks van. Dit wordt 3-0 voor Ajax.
Daarvoor is die ook een middenvelder he , om topscorer te wordenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt heeft tegen Udinese heel wat goals gemaakt zo
Idd want om een geweldige speler te worden hoef je helemaal niet belangrijk te zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarvoor is die ook een middenvelder he , om topscorer te worden
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:00 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Tof! Heb je er ook eentje met de overzicht van gewonnen prijzen?
Alleen PEC heeft een prijs gepakt. Nog even afwachten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:00 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Tof! Heb je er ook eentje met de overzicht van gewonnen prijzen?
Nee, Umbroquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe lijfspreuk van Nike?
Blijf verder die serie a kijken knulquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Idd want om een geweldige speler te worden hoef je helemaal niet belangrijk te zijn.
Jij neemt het allemaal heel serieus he? Doe je goed schurk.quote:
Sorry ik moest hier niet om lachen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:01 schreef Groby het volgende:
Riechedly wil graag vrij van het bordeel
Maar hij moet het eerst vragen aan de baashoer
Nee dankje. Zo depressief ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blijf verder die serie a kijken knul
De leider had wat last van zijn keelquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:02 schreef Trebo het volgende:
Ze hebben nu dus ook al een megafoon in vak410. Voor de eckte zuidamerikaanse beleving.
Goed dat je het zegt. Bedankt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
Schone lijdt de laatste wedstrijden zeer veel balverlies. Vervelend. (Ik doe dat ene Twitteraccount na)
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik moest hier niet om lachen.
We wachten op Zivkogod.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Dus we spelen nu zonder spits? Meesterzet van Frankie.
Het was wel een schot op doel, dat is de laatste tijd al heel wat.quote:
Geen spitsquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom nou weer schieten vanaf daar. Kkdom
Of we nou 3e of 1e worden, het stadion zit tenminste vol. Kun je zo hard blaten dat je de grootste club van het land bent... als Ajax geen 1e staat krijgen ze de Arena niet vol omdat al die provinciaaltjes afhaken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:00 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Heb je het nou over dat carnavalspubliek uit Eindhoven?
Ga je nog feesten in Eindhoven in mei of watquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Bedankt.
Onbegrijpelijk dat een spits van FC Groningen niet elke week in de basis staat bij ons.quote:
Stoer hoor, zo zonder hoofdletter F. Je bent een echte.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook met feyenoord - AZ.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:01 schreef Groby het volgende:
Riechedly wil graag vrij van het bordeel
Maar hij moet het eerst vragen aan de baashoer
PSV ligt al uit de bekerquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ga je nog feesten in Eindhoven in mei of wat
Mooi dat ongefundeerde lullenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee dankje. Zo depressief ben ik nou ook weer niet.
Geluidsinstallatie met luidsprekers en al zelfs.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:02 schreef Trebo het volgende:
Ze hebben nu dus ook al een megafoon in vak410. Voor de eckte zuidamerikaanse beleving.
Jezus wat boeiend dit zeg.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Of we nou 3e of 1e worden, het stadion zit tenminste vol. Kun je zo hard blaten dat je de grootste club van het land bent... als Ajax geen 1e staat krijgen ze de Arena niet vol omdat al die provinciaaltjes afhaken.
Een PSV'er die het over "provinciaaltjes" heeftquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Of we nou 3e of 1e worden, het stadion zit tenminste vol. Kun je zo hard blaten dat je de grootste club van het land bent... als Ajax geen 1e staat krijgen ze de Arena niet vol omdat al die provinciaaltjes afhaken.
Het lijkt heel watquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geluidsinstallatie met luidsprekers en al zelfs.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ehh, oke.quote:PSV (36e, 93,09%
Titel kan ons nu niet meer ontgaan idd. Kampioen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ga je nog feesten in Eindhoven in mei of wat
Ze verschieten al het kruit in de eerste 30minutenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:04 schreef Kopsterk het volgende:
AL MEERDERE SCHOTEN OP DOEL VAN AJAX WTF IS DIT
Van Basten helpt ons gewoon een handjequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ komt tegenwoordig zonder Verbeek in een kansloze instelling naar de Arena. Manmnmanmanmanmanmanmanmanma wat slecht.
Werd ook wel eens tijdquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax valt me alles mee, in vergelijking met de afgelopen weken.
Jammer, misschien dat jullie ooit nog wel eens de triple pakken. Incl de Champions League.quote:
Excusez moi. Er stond eerst Geyenoord. Toen ik dat wou wijzigen op mijn iPhone maakte die er feyenoord van. Negersex.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stoer hoor, zo zonder hoofdletter F. Je bent een echte.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:04 schreef KingRoland het volgende:
Knotsgek
ajax scoort niet
gras is groen
Over iPhone's gesproken.. ik heb sinds kort een jailbreak gedaan en dat was echt geweldig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Excusez moi. Er stond eerst Geyenoord. Toen ik dat wou wijzigen op mijn iPhone maakte die er feyenoord van. Negersex.
Uh, okéquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer, misschien dat jullie ooit nog wel eens de triple pakken. Incl de Champions League.
Ooit
1 | http://nl.wikipedia.org/wiki/Treble_(voetbal) |
Wil je stoten opa?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Beter doe je dit niet meer, anders krijg je met mij te maken, mannetje.
Vergeven en vergeten 😘quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Excusez moi. Er stond eerst Geyenoord. Toen ik dat wou wijzigen op mijn iPhone maakte die er feyenoord van. Negersex.
Ik ben ook bang dat het te laat is, PSV gaat het wel worden dit seizoen. Die winnen ook nog als ze mindere dagen hebben, ze blijven dit seizoen dan tenminste nog vechten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werd ook wel eens tijd, beter nog, te laat.. had toch wel een energiek Ajax verwacht tegen Feyenoord, om te laten zien van we gaan er voor..
Eerste helft tegen grunn ging toch nog wel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax valt me alles mee, in vergelijking met de afgelopen weken.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat ga ik naar de ArenA.
Yes. Maar gezien de uitwedstrijden van Groningen...quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste helft tegen grunn ging toch nog wel.
Als Ajax de 1-0 scoort pak je de trein en ga je naar ArenA?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat ga ik naar de ArenA.
Die serie heet Prison Break.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Over iPhone's gesproken.. ik heb sinds kort een jailbreak gedaan en dat was echt geweldig.
NEDERLAND ABSOLUTE WERELDTOPquote:
Oeh nu ben ik doodsbangquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Opa? Ok nu ga ik je echt bossen
Die griezel heeft ook een naam.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
Die keeperstrainer van Ajax vind ik zo'n griezel.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:06 schreef Trebo het volgende:
Wohoo wohoo wohoo ajax joden super joden
Wat een teksten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]Horst wessel lied > deze aidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Feyenoordquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Als Ajax wint... wie is dan de lachende derde?
Concurrenten AZ?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Als Ajax wint... wie is dan de lachende derde?
Hij zelf ook jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Blij dat die Bazoer niet meer bij PSV zit.
Blomquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Leuken woordgarpquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:09 schreef Doublepain het volgende:
Sinkfalen 6 miljoen door het toiletpot
Is gewoon grote talent hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:09 schreef Doublepain het volgende:
Sinkfalen 6 miljoen door het toiletpot
Wie weet hoe goed hij was geworden als hij in de jeugdopleiding van PSV was gebleven.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Was er inderdaad nooit ingekomen.quote:
Maar dat kijk je toch nooit ?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb zelden zo een slecht schot gezien.
Zelfs niet in de Serie A.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog dat jordi ons probeerde wijs te maken dat het een erg groot talent is.
Carnavalspubliekquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Hij schrok van het aantal lege stoeltjes
letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Het middenveld loopt nog niet optimaal
Omdat er lege stoeltjes zijnquote:
Zo'n typisch overhyped eredivisievoetballertje uit de provincie, die moet lekker bij VVV blijven ballen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Hupperts kan er niet zo veel van.
zo een Linssen heeft veel meer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo'n typisch overhyped eredivisievoetballertje uit de provincie, die moet lekker bij VVV blijven ballen.
Weet niet, volgens mij op de bank.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die staat nu zeker in de JL te ballen?
Jip.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:14 schreef Kopsterk het volgende:
Vond Frank Hupperts niet één van de beste buitenspelers van de Eredivisie
Jij hebt een dikke kutkop,quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Valse tussenstand, TR gemaakt.
Veel meer watquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
zo een Linssen heeft veel meer.
Hoelang is hij nog gebanned?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:15 schreef KingRoland het volgende:
Zonder GGMM zijn de Eredivisieverslagen topics toch anders...
Jij vond jezelf niet achterlijk toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij hebt een dikke kutkop,
TR gemaakt.
Meer kwaliteitsposts?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:15 schreef KingRoland het volgende:
Zonder GGMM zijn de Eredivisieverslagen topics toch anders...
Omdat het een mongool is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoelang is hij nog gebanned?
En waarvoor eigk?
Zalmsalade plaatjesquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En waarvoor eigk?
tepels.quote:
Geen flauw idee maar je moet kijken naar dat topic voor KINGROLAND mist TT want DonRaja wou grappig doenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En waarvoor eigk?
Smaakt ook goed.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede formaat. Mijn nieuwe wallpaper
Kan jij niet gewoon een keer een wedstrijd je bek dicht houden?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax blijft maar ontsnappen. Dan zullen ze zo wel scoren.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
PSV had hier een doelpunt van gemaakt
nounouquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:19 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon een keer een wedstrijd je bek dicht houden?
Doe maar niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:19 schreef Groby het volgende:
Van rein en schone voetballen bij
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:19 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Hebben we gezien tegen Willem 2 jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
PSV had hier een doelpunt van gemaakt
Zo hey, doe even rustig tegen de intellectueel minder bedeelden onder onsquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:19 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Je moederquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:19 schreef bombmannl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:19 schreef Groby het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje, hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:19 schreef Groby het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |