Martine is wel tof (omdat Toscane vroegahquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
Hoop dat Martine of Margriet eruit gaat
Dit. Bah. En minder jokers!quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
Het liefst Margriet, en eerlijk gezegd vind ik Carolina nou niet zo... Maar ik denk niet dat veel mensen die mening delenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
dit vrees ik ookquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:31 schreef roos94 het volgende:
Carolina is de mol, erg jammer. Saaiste mol ooit
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben daar wel echt benieuwd naar ja
ze is nog niet eens op mijn radar verschenen als molquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:31 schreef roos94 het volgende:
Carolina is de mol, erg jammer. Saaiste mol ooit
Ik vind haar ook niet echt een mol nee. Ze doet gewoon weinig..quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze is nog niet eens op mijn radar verschenen als mol
Van mij mag Carolina er uit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:30 schreef patat het volgende:
[..]
Het liefst Margriet, en eerlijk gezegd vind ik Carolina nou niet zo... Maar ik denk niet dat veel mensen die mening delen
Huh? Ik kijk nog naar reclame? Waar zie jij dat dan?quote:
Sttt, stream is zo ver nog nietquote:
Carolina is inderdaad wel een heel oninteressante deelneemster. Al verdenk ik haar wel als mol.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van mij mag Carolina er uit.
Margriet en Martine zijn iig nog maf en markant
Mijn tv ook niet hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sttt, stream is zo ver nog niet
in de OP denk ik, hier ook nog reclamequote:Op donderdag 5 februari 2015 20:34 schreef essnhills het volgende:
Huh
[..]
Huh? Ik kijk nog naar reclame? Waar zie jij dat dan?
Pest mij eens niet zoquote:
Ah gelukkig, het lag niet aan mijquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
in de OP denk ik, hier ook nog reclame
quote:
volgens mij staat Marlijn ook altijd op de voorgrondquote:
F5 gedaan, werkt weer gelukkigquote:
Ze moet met d'r tieten gaan spelen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:36 schreef franklop het volgende:
Opvallend; Marlijn speelt veel met dr haar.
Geen idee of dat een hint ofzo moet zijn, maar viel me opeens op
meh.. ik zal hem niet missenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:37 schreef patat het volgende:
Ik vond Viktor best leuk, had ik niet verwacht, omdat sbs6 enzo.
In Wie is de Mol zou dat een boobytrap zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Ze moet met d'r tieten gaan spelen.
eel plezierquote:
Nog maar 3 weken en 1 dag wachtenquote:
Zin in!quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog maar 3 weken en 1 dag wachten
En die graafmachines want een mol graaftquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:41 schreef muzas het volgende:
AAP! IS EEN HINT WANT ALS JE DE LETTERS NIET A-A-P SCHRIJFT MAAR M-O-L DAN STAAT ER MOL
/hysterie
Ik kan slecht met dit programma omgaan.
OMGquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:41 schreef muzas het volgende:
AAP! IS EEN HINT WANT ALS JE DE LETTERS NIET A-A-P SCHRIJFT MAAR M-O-L DAN STAAT ER MOL
/hysterie
Frank gaat ten onder.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog maar 3 weken en 1 dag wachten
die olifant was ook een hint want die trappen mollen doodquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:41 schreef muzas het volgende:
/hysterie
Nou ik wil nog wel even leven hoorquote:
Ohja, dus we moeten even uitzoeken wie van de kandidaten is doodgetraptquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:42 schreef isax het volgende:
[..]
die olifant was ook een hint want die trappen mollen dood
pieterquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, dus we moeten even uitzoeken wie van de kandidaten is doodgetrapt
De truc is om dan ook van stoel te verwisselen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:44 schreef Stickertje het volgende:
lijkt me wel lastig als je moet inparkeren met het stuur aan de andere kant
Om bij de slechtste 4 te eindigen had dat wel minder opzichtig gekund.quote:
Hoezo maakt dat uit? Kwestie van links en rechts in je spiegels kijken. Dat verandert niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:44 schreef Stickertje het volgende:
Nee hoor, zo moeilijk is dat helemaal niet. Heb er ervaring meequote:Op donderdag 5 februari 2015 20:44 schreef Stickertje het volgende:
Margriet. Viel mij ookal op.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:47 schreef MagicIsland1 het volgende:
wie zei net "maar wel veel geld" toen rik geen 9 wilde?
dat klonk echt heel nepalsof diegene het express moeilijk wilde maken
Is er een maximum voor het geldbedrag genoemd eigenlijk?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:48 schreef FaroHaviva het volgende:
1974, klinkt wel meer als een geboortedatum dan als geld. Dat heeft de grondploeg goed bedacht..
M'n moeder kwam tijdens de uitleg net wat vragen. Was het nou wél de bedoeling da thet geld moest zijn, of mochten ze dat niet raden?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:49 schreef zoem het volgende:
Hoe moeilijk is het om getallen met dezelfde breedte/hoogte te maken
2000.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is er een maximum voor het geldbedrag genoemd eigenlijk?
2000quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is er een maximum voor het geldbedrag genoemd eigenlijk?
Dat het een geldbedrag voorstelt moeten ze raden vanuit de heli.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n moeder kwam tijdens de uitleg net wat vragen. Was het nou wél de bedoeling da thet geld moest zijn, of mochten ze dat niet raden?
JONGEquote:
Ahquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat het een geldbedrag voorstelt moeten ze raden vanuit de heli.
maar in combinatie met 1974 moet je wel echt aan geld denkenquote:
Een E-nummerquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:55 schreef Zeta het volgende:
het spijt me maar E1974 denk ik echt niet aan 1974 euro
Nee, eerder aan een of andere smaakstof ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:55 schreef Zeta het volgende:
Wetende dat je met opdrachten iets kan verdienen ligt een geldbedrag best wel voor de hand.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:55 schreef Zeta het volgende:
E-nrs denk ik idd aanquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:55 schreef Zeta het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Wetende dat je met opdrachten iets kan verdienen ligt een geldbedrag best wel voor de hand.
Pciesquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef franklop het volgende:
Maar goed, zowel Chris (oud widm winnaar) als Carolina (M) kwamen met niet zinnige oplossingen
Chris zei wel dat de E belangrijk was, als mol zeg je dat niet, want dan ligt het wel voor de hand dat het om euro's gaatquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef franklop het volgende:
Maar goed, zowel Chris (oud widm winnaar) als Carolina (M) kwamen met niet zinnige oplossingen
Ik heb bij haar ook sterk het gevoel dat ze oprecht achterlijk is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef roos94 het volgende:
Carolina is zo overduidelijk de mol. Gewoon lachwekkend
Hoezo? Alleen 1974 zou me nog meer aan jaartal doen denkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef Stickertje het volgende:
carolina & margriet maken zich allebei verdacht nu imo
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb bij haar ook sterk het gevoel dat ze oprecht achterlijk is.
Ik vond die E voorstel echt niet slecht hoor, al had ,- misschien duidelijker geweestquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef Zeta het volgende:
Ik vond Chris niet verdacht, die heeft al veel geld binnengehaald en doet telkens zijn stinkende best is echt een kandidaat, ik vond Margriet met haar E voorstel een drama en Carolina met haar M
Goed puntquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Chris zei wel dat de E belangrijk was, als mol zeg je dat niet, want dan ligt het wel voor de hand dat het om euro's gaat
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb bij haar ook sterk het gevoel dat ze oprecht achterlijk is.
Had ik nog niet gemerktquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:00 schreef patat het volgende:
Breaking! Carolina is stiller dan de rest..
Dat wilde ik net vragen idd, wat voor bloem werd er bij de envelop gelegd?quote:
bij 1500 hadden ze misschien minder aan een jaarstal gedacht, maar dan komt er ook minder geld in de pot, dus ik begrijp wel waarom ze voor een getal hebben gekozen dat met 19 begintquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo? Alleen 1974 zou me nog meer aan jaartal doen denken
En Caro heeft kritiek op Chris terwijl zij over een M zat te wauwelen
Nee hoor. Regina zat tot in de finale mis. Om maar een voorbeeld te noemenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:00 schreef Zeta het volgende:
Het lijkt er wel heel erg op dat de groep Chris verdenkt en op vorig jaar na weet de groep meestal wel wie de mol is rond dit stadium
Ik begrijp ook waarom een mol aanstuurt op een 4-cijferiggetal dat begint met 19.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bij 1500 hadden ze misschien minder aan een jaarstal gedacht, maar dan komt er ook minder geld in de pot, dus ik begrijp wel waarom ze voor een getal hebben gekozen dat met 19 begint
Yes pleasequote:
Is toch volstrekt logisch dat iedereen dat wil??quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:02 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Ik begrijp ook waarom een mol aanstuurt op een 4-cijferiggetal dat begint met 19.
Maar maakt het ook een jaartal. Beter zeker geld in de pot, dan zo hoog mogelijk met dat risico; zou imo een kandidaat denken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:03 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Is toch volstrekt logisch dat iedereen dat wil??
Hoe hoger hoe beter
verrek.. kloptquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:04 schreef Zeta het volgende:
Even over kantelen trouwens:
Carolina kantelt de E in een M?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:04 schreef Zeta het volgende:
Scherpquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:04 schreef Zeta het volgende:
Kan geen vooraf bedachte hint zijn, je hebt (in het geval dát C de mol dan zou zijn) geen controle over wat de groep beneden doet.quote:
ik weet vrij zeker dat niet een kandidaat er aan heeft gedacht dat het dan op een jaartal zou lijken. je maakt veronderstellingen die nergens op slaanquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:04 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Maar maakt het ook een jaartal. Beter zeker geld in de pot, dan zo hoog mogelijk met dat risico; zou imo een kandidaat denken.
Was Kantelen de titel dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Kan geen vooraf bedachte hint zijn, je hebt (in het geval dát C de mol dan zou zijn) geen controle over wat de groep beneden doet.
Geld boeit ze toch nietquote:
Ja.quote:
Als mol op de grond zou ik de redenatie van Margriet gebruiken om aan te sturen op een 9 op plaats 2 van 4.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:05 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
ik weet vrij zeker dat niet een kandidaat er aan heeft gedacht dat het dan op een jaartal zou lijken. je maakt veronderstellingen die nergens op slaan
quote:
Titels bedenken ze sowieso pas achteraf natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Kan geen vooraf bedachte hint zijn, je hebt (in het geval dát C de mol dan zou zijn) geen controle over wat de groep beneden doet.
Schnell, druk op de knopquote:
Goed doel aan koppelen ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:07 schreef Zeta het volgende:
Ze hebben het helaas al aangegeven in interviews hier op fok dat er niet anonieme kandidaten meer komen
maar kunnen we dan niet aan lager wal geraakte BN'ers laten meedoen voor wie elke cent telt?
Eenschquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:07 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen ze niet een keer oppleuren met al die jokers.
Who the fuck is Ad?quote:
Dat zeker, maar op het moment van opnemen kan ik me niet voorstellen dat caroline in de helicopter dacht "He ze hebben een "E" gemaakt, laat ik zeggen 'als je t kantelt staat er een M' bij wijze van hint"quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Titels bedenken ze sowieso pas achteraf natuurlijk.
Martine moet lijnen!quote:
Vandaar dat varken bij het avondeten!quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Martine moet lijnen!
duidelijke hint
Chris is een echte beachboy.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:10 schreef muzas het volgende:
Dat broekje van chris is gemaakt van 100% puur handgewoven 1981
Ja aan degenen met cijfers die niet genoemd zijnquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:11 schreef noodgang het volgende:
mogen ze maar aan een bepaald aantal touwen trekken?
Volgens mij hebben ze maat een bepaalde tijd om te trekkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:11 schreef noodgang het volgende:
mogen ze maar aan een bepaald aantal touwen trekken?
Nee, ik heb gewoon beeldquote:
Op de stream niet.quote:
Hier werkt het prima nogquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:14 schreef sneakydesert het volgende:
Mijn tv is zojuist kapot gegaan. Stream staat aan.
Terwijl er net ¤ 750 uit de pot is niet hoorquote:
Ze is geen groepsmens, en een mol leeft solitair.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:17 schreef Max23 het volgende:
Na deze aflevering lijkt het me dat Margriet, Carolina of Martine is.
Die opmerking ook van Margriet: "Het lijkt niet op een groep" of zoiets
Preciesquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:18 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze is geen groepsmens, en een mol leeft solitair.
in het geval van margriet is ze vooral verliefd op zichzelfquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:18 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze is geen groepsmens, en een mol leeft solitair.
Leuke troll-actiequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Zeta het volgende:
Rik kan gewoon niet de mol zijn die is veels te verliefd op Marlijn!
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Zeta het volgende:
Rik kan gewoon niet de mol zijn die is veels te verliefd op de tieten van Marlijn!
Hij is homo!!quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Zeta het volgende:
Die baalt echt dat ze geen pikke heeft...quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Zeta het volgende:
Stop de persen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mijn god, hij is homo. Dus je praat kak
Ik niet. Maar we zullen zienquote:
Liever Caroquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:22 schreef essnhills het volgende:
Spreiden in dit stadium is vaak fataal. Margriet eruit?
Yupsquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:22 schreef nattermann het volgende:
WAT, is Rik v/d Westelaken homo?
Zou er in al die jaren WIDM weleens euhm hoe zeg je dat netjes... gerampetampt zijn tussen deelnemers ?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Zeta het volgende:
Neequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:23 schreef Gort het volgende:
Laten we hopen dat Marlijk eruit vliegt
Natter dan water.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:22 schreef nattermann het volgende:
WAT, is Rik v/d Westelaken homo?
Neequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:17 schreef franklop het volgende:
17 en 32 hadden dus geld opgeleverd
Lief? Wat een softie. Vraag me af of zijn balletjes al zijn ingedaald. Wat is die Rik naïef.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef essnhills het volgende:
Als Rik de mol niet is dan is hij toch veel te lief en naief voor zo'n spel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |