Martine is wel tof (omdat Toscane vroegahquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
Hoop dat Martine of Margriet eruit gaat
Dit. Bah. En minder jokers!quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
Het liefst Margriet, en eerlijk gezegd vind ik Carolina nou niet zo... Maar ik denk niet dat veel mensen die mening delenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
dit vrees ik ookquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:31 schreef roos94 het volgende:
Carolina is de mol, erg jammer. Saaiste mol ooit
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben daar wel echt benieuwd naar ja
ze is nog niet eens op mijn radar verschenen als molquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:31 schreef roos94 het volgende:
Carolina is de mol, erg jammer. Saaiste mol ooit
Ik vind haar ook niet echt een mol nee. Ze doet gewoon weinig..quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze is nog niet eens op mijn radar verschenen als mol
Van mij mag Carolina er uit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:30 schreef patat het volgende:
[..]
Het liefst Margriet, en eerlijk gezegd vind ik Carolina nou niet zo... Maar ik denk niet dat veel mensen die mening delen
Huh? Ik kijk nog naar reclame? Waar zie jij dat dan?quote:
Sttt, stream is zo ver nog nietquote:
Carolina is inderdaad wel een heel oninteressante deelneemster. Al verdenk ik haar wel als mol.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van mij mag Carolina er uit.
Margriet en Martine zijn iig nog maf en markant
Mijn tv ook niet hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sttt, stream is zo ver nog niet
in de OP denk ik, hier ook nog reclamequote:Op donderdag 5 februari 2015 20:34 schreef essnhills het volgende:
Huh
[..]
Huh? Ik kijk nog naar reclame? Waar zie jij dat dan?
Pest mij eens niet zoquote:
Ah gelukkig, het lag niet aan mijquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
in de OP denk ik, hier ook nog reclame
quote:
volgens mij staat Marlijn ook altijd op de voorgrondquote:
F5 gedaan, werkt weer gelukkigquote:
Ze moet met d'r tieten gaan spelen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:36 schreef franklop het volgende:
Opvallend; Marlijn speelt veel met dr haar.
Geen idee of dat een hint ofzo moet zijn, maar viel me opeens op
meh.. ik zal hem niet missenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:37 schreef patat het volgende:
Ik vond Viktor best leuk, had ik niet verwacht, omdat sbs6 enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |