Doe normaal joh, gisteren was het hier gewoon gezellig. Het ligt aan jezelf of je komt meeposten of niet, hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja gezellig man, kliekje van 3 dat alleen met elkaar post in een wildvreemde SC.
Ach gossie, je zou eens een 'nieuw' iemand hier moeten toelaten hé.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja gezellig man, kliekje van 3 dat alleen met elkaar post in een wildvreemde SC.
Tja.. Blijkbaar is t niet meer leuk in die andere SC? Niet dat daar veel ander volk zit. Maar ik zal de logica vast ook missenquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Meh, ben niet zo van de "hoi" "doei" "poep" "pies" reacties.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe normaal joh, gisteren was het hier gewoon gezellig. Het ligt aan jezelf of je komt meeposten of niet, hoor.
Ik weet niet hoor, paar ik post hier al een ruime tijd gewoon mee. Wat is dat toch met dat gehuil op andere mensen die ook gewoon meeposten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja.. Blijkbaar is t niet meer leuk in die andere SC? Niet dat daar veel ander volk zit. Maar ik zal de logica vast ook missen
Nou ja, dan reageer je niet. Het is niet verplicht of zo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meh, ben niet zo van de "hoi" "doei" "poep" "pies" reacties.
Sja, dan de volgende maar om zeep helpen he.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja.. Blijkbaar is t niet meer leuk in die andere SC? Niet dat daar veel ander volk zit. Maar ik zal de logica vast ook missen
Omdat dit een van de grootste kliekjes is die er bestaan op fok. Pretenderen heel open en aardig te zijn maar ondertussen zijn nieuwe mensen niet echt welkom.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, paar ik post hier al een ruime tijd gewoon mee. Wat is dat toch met dat gehuil op andere mensen die ook gewoon meeposten.
Ik heb het niet over jou hoor, jij post leuk mee. Maar dat Popi jopi volk wat achter je aan komt... Pfft.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dan reageer je niet. Het is niet verplicht of zo.
Ja, ik werk al maanden toe naar het verpesten van deze SCquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja, dan de volgende maar om zeep helpen he.
Al dat volk... Nou nou.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou hoor, jij post leuk mee. Maar dat Popi jopi volk wat achter je aan komt... Pfft.
Leuke nieuwe mensen zijn altijd welkom.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat dit een van de grootste kliekjes is die er bestaan op fok. Pretenderen heel open en aardig te zijn maar ondertussen zijn nieuwe mensen niet echt welkom.
Niet zeuren, ik ookquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik laat KT wel even antwoorden, die verwoord eig mijn mening ook, maar ik zit mobiel
Niets..quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken?
Ah vandaar dat ik zo enorm welkom werd geheten een hele tijd terug.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Leuke nieuwe mensen zijn altijd welkom.
Heb er genoeg zien komen en gaan.
Heb zelf vaak genoeg gezegd dat t niet heel simpel is om helemaal geaccepteerd te worden in deze kliek. Maar als je leuk meepost en niet irritant bent, kom je er zo tussen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik zo enorm welkom werd geheten een hele tijd terug.
Maar goed, ik lurk hier zo af en toe maar heb nooit de behoefte om mee te posten en ik zou zeggen geef die popi jopi's even het voordeel van de twijfel.
Net alsof jij bij vreemde mensen zou gaan staan praten als ernaast ook 2 mensen staan die je wel kent.
Helemaal niet raar, nee. Maar waarom dan meteen zo gaan doen zoals nu gebeurt? Is toch ook nergens voor nodig? Een beetje meer leven hier is ook wel echt een drama, merk ik...quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb zelf vaak genoeg gezegd dat t niet heel simpel is om helemaal geaccepteerd te worden in deze kliek. Maar als je leuk meepost en niet irritant bent, kom je er zo tussen.
Maarja, dat gebeurd zelden.
Omdat we weten hoe de meeste posten( zie relatie SC) .. En daar heb ik hier geen behoefte aan. Simpele as thatquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet raar, nee. Maar waarom dan meteen zo gaan doen zoals nu gebeurt? Is toch ook nergens voor nodig? Een beetje meer leven hier is ook wel echt een drama, merk ik...
Snap ik, jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat we weten hoe de meeste posten( zie relatie SC) .. En daar heb ik hier geen behoefte aan. Simpele as that
Was jij niet degene die zo tegen kliekjes was en daarom maar ook niet naar meets kwam van het 25+ topic omdat er alleen maar dezelfde mensen komen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb zelf vaak genoeg gezegd dat t niet heel simpel is om helemaal geaccepteerd te worden in deze kliek. Maar als je leuk meepost en niet irritant bent, kom je er zo tussen.
Maarja, dat gebeurd zelden.
Iedereen post op zijn/haar manier en wie ben jij dan om daar over te oordelen of dat wel of niet mag in dit topic?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat we weten hoe de meeste posten( zie relatie SC) .. En daar heb ik hier geen behoefte aan. Simpele as that
Neuh, ik doe moeilijk als 2 of 3 personen een topic kapen. Meeposten zou geen probleem zijn, maar meeposten betekent niet dat je alleen maar op elkaar gaat reageren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:32 schreef Samzz het volgende:
Maar serieus, wordt er nu moeilijk gedaan omdat er twee (eerst één) 'nieuw' persoon mee komt posten? Het moet toch niet gekker worden...
Nieuw is eng blijkbaar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet raar, nee. Maar waarom dan meteen zo gaan doen zoals nu gebeurt? Is toch ook nergens voor nodig? Een beetje meer leven hier is ook wel echt een drama, merk ik...
Ik zit lang genoeg op fok en sc's dat ik daar niet meer in geloofquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:39 schreef Samzz het volgende:
Snap ik, ja.
Maar dat daar zo gepost wordt betekent niet dat dat hier ook zo gebeurt.
Dat gebeurt niet. En toen het wel gebeurde was dat omdat er op dat moment niemand anders reageerdequote:Op donderdag 5 februari 2015 19:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, ik doe moeilijk als 2 of 3 personen een topic kapen. Meeposten zou geen probleem zijn, maar meeposten betekent niet dat je alleen maar op elkaar gaat reageren.
Hoi Cue_quote:
Och, zeur lekker verder dan. Misschien jaag je er nog wat nieuws mee weg ook, win-win.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zit lang genoeg op fok en sc's dat ik daar niet meer in geloof![]()
Dusja dan maar even zeuren als t begint ipv achter de open kraan aandweilen
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
Och, zeur lekker verder dan. Misschien jaag je er nog wat nieuws mee weg ook, win-win.
Kom jij de liefde dovenquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:43 schreef stbabylon het volgende:
Jullie praten allemaal met elkaar.
Liefde
Ach, rot opquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:43 schreef stbabylon het volgende:
Jullie praten allemaal met elkaar.
Liefde
Wat dacht je van lekker in je eigen SC blijven ipv een andere te ontsporen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet. En toen het wel gebeurde was dat omdat er op dat moment niemand anders reageerde. Sja, wat moet je dan, elkaar maar negeren omdat iemand die misschien terugleest wel eens kan denken dat je alleen maar op elkaar wilt reageren?
Iedereen mag toch best in een andere SC posten als ze dat willen? Dan reageer je er toch niet opquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat dacht je van lekker in je eigen SC blijven ipv een andere te ontsporen?
Zeikstraal.quote:
quote:
Ik wist niet dat SC's tegenwoordig aan een select groepje behoorden. Moet ik bij jou toestemming vragen hier te mogen posten?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En wij mogen daar toch over zeuren?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iedereen mag toch best in een andere SC posten als ze dat willen? Dan reageer je er toch niet op
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Allicht, dat is ieders keuze. Of je er wat mee opschiet is een tweede.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wij mogen daar toch over zeuren?
Moet jij maar goed mikkenquote:
Sinds wanneer is het haar sc? Ze mag toch zelf weten waar ze post?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zet net mijn verwarming lager.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:49 schreef Chai het volgende:
Hai ben Chai, ik ben niet SC-gebonden, maar ik voel me aangetrokken tot de warmte hier.
Stomende hitte, heerlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:49 schreef Chai het volgende:
Hai ben Chai, ik ben niet SC-gebonden, maar ik voel me aangetrokken tot de warmte hier.
was jij niet die sloerie?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:49 schreef Chai het volgende:
edit: Misschien is even voorstellen wel zo netjes![]()
Chai
sinds 2009 op FOK!
Altijd al dezelfde UI gehad
zit nog op school (hbo)
Nee. Tenminste daar zijn pikante foto's op FOK!/verschillende FOK!affaires voor nodig lijkt me?quote:
Newbiequote:Op donderdag 5 februari 2015 19:49 schreef Chai het volgende:
edit: Misschien is even voorstellen wel zo netjes![]()
Chai
sinds 2009 op FOK!
Altijd al dezelfde UI gehad
zit nog op school (hbo)
quote:
Was jij ook niet op de filmmeet en dus ook de stairway?quote:
Kloptquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Was jij ook niet op de filmmeet en dus ook de stairway?
Je ziet mij liever gaan dan komenquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Leuke nieuwe mensen zijn altijd welkom.
Heb er genoeg zien komen en gaan.
Weet ik hetquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Tenminste daar zijn pikante foto's op FOK!/verschillende FOK!affaires voor nodig lijkt me?
Daar ben ik niet naar op zoek. Ik wil ook eens buiten de andere SC kijken wat er te beleven valt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:54 schreef stbabylon het volgende:
Overigens moet iedereen gaan posten waar zij of hij wil, maar wees bereid om gezeik te krijgen van vaste posters als daardoor de sfeer verandert. In dit topic bijvoorbeeld wordt niet over alles met een gleuf heen gekwijlt. Dus als mannen dat wel doen, tsja, dan krijgen ze de wind van voren.
Ah ja, jij was diegene die de hele avond maar met een select aantal mensen stond te praten ja.quote:
Kloptquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah ja, jij was diegene die de hele avond maar met een select aantal mensen stond te praten ja.
Hoe veranderde de sfeer danquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:54 schreef stbabylon het volgende:
Overigens moet iedereen gaan posten waar zij of hij wil, maar wees bereid om gezeik te krijgen van vaste posters als daardoor de sfeer verandert. In dit topic bijvoorbeeld wordt niet over alles met een gleuf heen gekwijlt. Dus als mannen dat wel doen, tsja, dan krijgen ze de wind van voren.
could have fooled me...quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar ben ik niet naar op zoek. Ik wil ook eens buiten de andere SC kijken wat er te beleven valt.
Door het gekwijlt, dat gebeurt hier normaal niet echt. Ja richting Ang3l,maar das anders.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe veranderde de sfeer dan? Dat gebeurde pas toen er gezeurd werd over nieuwe mensen
.
Voor iemand die tegen kliekjes is vind ik dat opmerkelijk.quote:
Dat gebeurt nu toch ook nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Door het gekwijlt, dat gebeurt hier normaal niet echt. Ja richting Ang3l,maar das anders.
Waar zeg ik dat ik tegen kliekjes benquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor iemand die tegen kliekjes is vind ik dat opmerkelijk.
Dat is in heel veel SC's zo. Vaste posters reageren ook vaak iets te heftig terwijl een nieuweling in principe in eerste instantie heel fatsoenlijk reageert. En dan sturen ze zelf aan op een niet zo prettige sfeer, maar daar nemen ze zelf 0,0 verantwoordelijkheid voor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:54 schreef stbabylon het volgende:
Ach ja, de burgertrutten moeten er ook zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Een niet prettige sfeer vind ik totaal niet erg, en doe ik absoluut aan mee. Liever deze sfeer dan t geslijm op elkaar of van die dubbelzinnige opmerkingen tussendoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is in heel veel SC's zo. Vaste posters reageren ook vaak iets te heftig terwijl een nieuweling in principe in eerste instantie heel fatsoenlijk reageert. En dan sturen ze zelf aan op een niet zo prettige sfeer, maar daar nemen ze zelf 0,0 verantwoordelijkheid voor.
Dit is trouwens geen steek onder water, maar daar lijkt het wel op nu ik de nieuwe posts die tijdens het typen erbij gekomen zijn lees.
Stoer man, congrats!quote:
Ja, zelf slijm je nooit en maak je ook nooit een dubbelzinnige opmerking. Ga weg zeg, dat gebeurt hier net zo goed. Niet dat dat een probleem is, maar doe nu niet alsof deze SC verheven is of zo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een niet prettige sfeer vind ik totaal niet erg, en doe ik absoluut aan mee. Liever deze sfeer dan t geslijm op elkaar of van die dubbelzinnige opmerkingen tussendoor.
Jawel, ik merk het direct in sommige sc's en het in niet mijn kopje thee. Gefrustreerde maagden die alles doen voor een beetje virtuele aandacht en vrouwen die de aandacht niet erg vinden.quote:
Hier is het niet één richting.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zelf slijm je nooit en maak je ook nooit een dubbelzinnige opmerking. Ga weg zeg, dat gebeurt hier net zo goed. Niet dat dat een probleem is, maar doe nu niet alsof deze SC verheven is of zo.
Dat zeg ik toch ook niet? Gaat erom wat de overhand heeft.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:01 schreef Samzz het volgende:
Ja, zelf slijm je nooit en maak je ook nooit een dubbelzinnige opmerking. Ga weg zeg, dat gebeurt hier net zo goed. Niet dat dat een probleem is, maar doe nu niet alsof deze SC verheven is of zo.
Ik hoop uberhaupt jou nooit te hoeven zien komen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je ziet mij liever gaan dan komen
Niet Eind februari komen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik hoop uberhaupt jou nooit te hoeven zien komen.
Ja, snap ik. Maar dat gebeurt HIER toch niet?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, ik merk het direct in sommige sc's en het in niet mijn kopje thee. Gefrustreerde maagden die alles doen voor een beetje virtuele aandacht en vrouwen die de aandacht niet erg vinden.
Vooral te herkennen aan de grote hoeveelheid witte ridders.
Dat is wat anders dan zeggen dat geslijm op elkaar erg is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier is het niet één richting.
Nou ja, er is een reden dat ik daar niet meer post. Maar goed, ik snap je wel hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar er werd hier gewoon normaal gepost (voor zover ik het me herinner). Dus ik snap het probleem niet zoquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Gaat erom wat de overhand heeft.
Kijk zo af en toe in de relatie SC en op af en toe wat gewoon ouwehoer tussendoor bestaat dat er enkel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ooit in het 25+ topic.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik tegen kliekjes ben
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:04 schreef stbabylon het volgende:
Maar ik hou van jullie allemaal evenveelDat is nog evenveel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Omdat ik al zie waar t heengaat.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:03 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, er is een reden dat ik daar niet meer post. Maar goed, ik snap je wel hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar er werd hier gewoon normaal gepost (voor zover ik het me herinner). Dus ik snap het probleem niet zo.
En dan ga je alleen maar met je oude kliekje praten maar dan buiten die ene SC? Handig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar ben ik niet naar op zoek. Ik wil ook eens buiten de andere SC kijken wat er te beleven valt.
Hier iig al twee keer door El_Thijs.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar dat gebeurt HIER toch niet?
Was in een geheel andere strekkingquote:
Nou goed, het zal me ook worst wezen verderquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik al zie waar t heengaat.
(En ja miss reageer ik wat fel, maar verveel me ook en tis wel gewoon mn mening)
Dat van sloerie?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier iig al twee keer door El_Thijs.
En ik werd al op mijn aanval op Chai aangesproken
Duh, ik wil jou en MSX voor mijzelfquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit je nu mensen buiten te sluiten?
Via DM? Of heb ik een post gemistquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom ga je dan bij de filmmeet met exact die mensen staan praten die je al kent?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was in een geheel andere strekking![]()
Wat voor nut heeft een meet topic voor mij als bij elke meet dezelfde mensen komen die ik niet hoef te meeten?
Ja dan heb ik liever kliekjesloos waar elke keer andere mensen langskomen.
Oké, dit volg ik nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Logisch, wel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Duh, ik wil jou en MSX voor mijzelf
Kende 2 mensen van de gehele groepquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom ga je dan bij de filmmeet met exact die mensen staan praten die je al kent?
Dit klinkt alsof er heel veel achter zit. Niet zo incrowd doen, lucht je hart.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom ga je dan bij de filmmeet met exact die mensen staan praten die je al kent?
Oh, da's die met Mila Kunis tochquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:09 schreef stbabylon het volgende:
Zo, genoeg geklept, maar weer eens uit bad voor ik een rozijntje wordt. Straks naar Jupiter Ascending
Van de gehele groep meeters? Of waarmee je stond te praten? Want dat laatste groepje bestond uit 4 mensen inclusief jezelf waarvan je er dus 2 kent.quote:
Of er heel wat achter zit? Wat bedoel je nu precies?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof er heel veel achter zit. Niet zo incrowd doen, lucht je hart.
Meg Griffin voor mij helaas. Kan haar niet anders meer zienquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, da's die met Mila Kunis toch?
Nee, van die 4 1tje. Daarbij genoeg anderen gesproken waar je dus niet op gelet hebt blijkbaar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Van de gehele groep meeters? Of waarmee je stond te praten? Want dat laatste groepje bestond uit 4 mensen inclusief jezelf waarvan je er dus 2 kent.
Dus zeg dan niet dat je nieuwe mensen wilt leren kennen als je zelf met bekenden gaat staan praten.
Gewoon een verhaal, het klinkt zo verwijtend. Lijkt me toch haar probleem als ze het nieuwe mensen ontmoeten niet zo handig aanpakt in jouw ogen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Of er heel wat achter zit? Wat bedoel je nu precies?
Ja, dat snap ik welquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meg Griffin voor mij helaas. Kan haar niet anders meer zien
Nee ik heb niet de hele avond op je gelet, zal ik de volgende keer doen ok?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, van die 4 1tje. Daarbij genoeg anderen gesproken waar je dus niet op gelet hebt blijkbaar.
Ten tweede was ik er ook niet om allerlei mensen te ontmoeten, maar gewoon een leuke avond te hebben. Of dat nu met 1 of 4 of 8 mensen is. En blijkbaar had ik t met die 4 gezellig genoeg om niet ook met anderen te ouwehoeren.
Ah zo bedoel je, nee er zit geen verhaal of verwijten aan vast. Ik vind zoals ik hier boven ook al zeg, het een beetje tegenstrijdig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon een verhaal, het klinkt zo verwijtend. Lijkt me toch haar probleem als ze het nieuwe mensen ontmoeten niet zo handig aanpakt in jouw ogen.
Ik mis idd even waar ik precies tegenstrijdig ben.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik heb niet de hele avond op je gelet, zal ik de volgende keer doen ok?
Maar prima hoor, ik vind alleen dat je jezelf tegenspreekt. Maar dat is mijn mening.
[..]
Ah zo bedoel je, nee er zit geen verhaal of verwijten aan vast. Ik vind zoals ik hier boven ook al zeg, het een beetje tegenstrijdig.
Dan moet je het toch even beter lezen denk ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mis idd even waar ik precies tegenstrijdig ben.
Barb!quote:
Ik zeg dat ik liever nieuwe mensen ontmoet dan t kliekje in 25+quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet je het toch even beter lezen denk ik.
Nogmaals, zo zie ik dat. Maar hoe ik het zie is niet perse de ultieme waarheid of zo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik liever nieuwe mensen ontmoet dan t kliekje in 25+
Ik ga naar de filmmeet, leer nieuwe leuke mensen kennen.
Maar omdat ik bij dat groepje bleef is t tegenstrijdig?
Sort ofquote:
Dat klinkt niet heel positief?quote:
Thijsquote:
Sjamzzquote:
Voor mijn gevoel is t geen logica te noemen hoe je denkt. Ongeacht of he t met me eens bent met mijn mening over t topic.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:29 schreef aeque het volgende:
Nogmaals, zo zie ik dat. Maar hoe ik het zie is niet perse de ultieme waarheid of zo.
Ik vind het namelijk zelf ook wel meevallen in het 25+ topic.
I hate my job. With a passionquote:
Mannen en vrouwen begrijpen elkaar toch sowieso nooit zo goed?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is t geen logica te noemen hoe je denkt. Ongeacht of he t met me eens bent met mijn mening over t topic.
Maargoed..
Ik dacht dat je je werk zo leuk vondquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I hate my job. With a passion![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat je je verkijkt op hoe hoog die muren zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:15 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn, lig je lekker te batsen, kan de omgeving meegenieten.
Dat zou kunnen... Maar het ziet er zo open uitquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je je verkijkt op hoe hoog die muren zijn.
Ik zie mezelf niet als bovengemiddeld intelligent, maar.... If you're the smartest man in the room, you're in the wrong roomquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je werk zo leuk vond? Alleen de plek wat minder.
Hmmmm... True.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als bovengemiddeld intelligent, maar.... If you're the smartest man in the room, you're in the wrong room
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I hate my job. With a passion![]()
[ afbeelding ]
Dat maakt de situatie ietsje andersquote:
Doom & gloom, CL. Doom & gloom....quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Wat is hier verdomme aan de hand?
Leuk! Waar?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
Oh, ma heeft de sleutels opgehaald, zaterdag naar m'n toekomstige nieuwe thuis kijken.
Nieuwe mensen zijn eng.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Wat is hier verdomme aan de hand?
Doom is cool.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doom & gloom, CL. Doom & gloom....
Dichtbij de zeequote:
Awesomequote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dichtbij de zee. Tien minuten van het strand, om precies te zijn.
Klopt. Het zonnigste stukje Zeeland dat er is ook nog eensquote:
Lange strandwandelingen makenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Het zonnigste stukje Zeeland dat er is ook nog eens. Leuk paviljoen naast 't werk, dus dat gaat helemaal goed komen.
Zeeland, ook nog het dichtst bij Rio!quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Het zonnigste stukje Zeeland dat er is ook nog eens. Leuk paviljoen naast 't werk, dus dat gaat helemaal goed komen.
Dat is drank?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig heb ik nog Jura Superstition thuis...
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Duh, ik wil jou en MSX voor mijzelf
Dat is zeker het planquote:
quote:
Gister zei je nog 2 tellen. Liegebeestquote:
Op een peerd ook?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zeker het plan. Hond mee, lekker uitwaaien.
Wil ik ookquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik woon nu op twee tellen van het strand. Maar ik blijf hier niet wonenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gister zei je nog 2 tellen. Liegebeest
Holy shitquote:
'n avondquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Whud?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is het een echte windhond!quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, Malta is anders strandwandelen dan hier in Zeelandquote:
My badquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik woon nu op twee tellen van het strand. Maar ik blijf hier niet wonen.
Gezellig hier zie ikquote:
Maakt niet uit, kon je niet wetenquote:
Ik doe mijn best.quote:
Niet veel meer, neequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik zag laatst zo'n mooi werkpeerd in het bos. Moest boompjes verslepen. Wist niet dat dat nog (wel eens) met paarden gebeurt eigenlijk
Vind dit wel een magertjes exemplaar, hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:04 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb echt niets met sierpaarden, maar van zulke werkpaarden kan ik echt genieten
[ afbeelding ]
Ik weet dat je naar wat anders rondkijkt, dus ik had gewoon beter moeten lezenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, kon je niet weten. Ik zit nog in m'n proeftijd, dus ik ga niks huren zolang ik nog niet zeker weet of ik blijf (al zit dat voor 99% goed). Maar wel alvast huisjes voor mezelf kijken, ga niet voor altijd intern blijven.
Die in het bos was nog magerderquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind dit wel een magertjes exemplaar, hoor.
Ja, als je dat wilt ga je een korte wandeling hebben hierquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, Malta is anders strandwandelen dan hier in Zeeland. Lekker met blote voeten door de branding van 't zomer
.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet dat je naar wat anders rondkijkt, dus ik had gewoon beter moeten lezen
Echt? Wow.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die in het bos was nog magerder
Maar die sokken!
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:07 schreef MissMSX het volgende:
Kiek, daar gaat Sammie op d'r knol
[ afbeelding ]
Ja, viel me echt op. Misschien gewoon goed afgetraind?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Echt? Wow.
[ afbeelding ]
Ik ken ze meer in deze conditie.
Stenen is ook niet zo prettig onder blote voeten. De wind hier is wel bagger, zie de Marilyn taferelen al voor mequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, als je dat wilt ga je een korte wandeling hebben hier
Ik heb echt niet zulk lelijk haarquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:07 schreef MissMSX het volgende:
Kiek, daar gaat Sammie op d'r knol
[ afbeelding ]
Ik hou wel van flinke jongensquote:
Nu ja, over 30 jaar dan mischien?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stenen is ook niet zo prettig onder blote voeten. De wind hier is wel bagger, zie de Marilyn taferelen al voor me.
[..]
Ik heb echt niet zulk lelijk haar. Daarnaast vermoordt pa me als ik zonder cap op 't paard stap
.
Ik denk gewoon schraal... Niks mis mee, hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, viel me echt op. Misschien gewoon goed afgetraind?
Over 30 jaar nog niet, hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu ja, over 30 jaar dan mischien?
Dan ben je ook wel onder 't juk van je pa uit
Ik zeg niksquote:
Niks mis met dergelijke taferelen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stenen is ook niet zo prettig onder blote voeten. De wind hier is wel bagger, zie de Marilyn taferelen al voor me.
Wat betekent schraal in paardentaal?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk gewoon schraal... Niks mis mee, hoor.
Papa's kindjequote:
Beter van niet neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Jawel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis met dergelijke taferelen.
Euh... Weinig bespierd en niet vet. Eigenlijk is met dat eerste wel wat mis.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat betekent schraal in paardentaal?
Nee, eigenlijk helemaal nietquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:12 schreef MissMSX het volgende:
Oew, een hele kudde Sammies
[ afbeelding ]Noem je me nu een dikke knolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wrom is dat een probleem?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Euh... Weinig bespierd en niet vet. Eigenlijk is met dat eerste wel wat mis.
[..]
Nee, eigenlijk helemaal niet. Maar als ik zonder cap zou gaan rijden en pa zou 't zien dan zou ie daar wel over uit z'n plaat gaan denk ik
.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:12 schreef MissMSX het volgende:
Oew, een hele kudde Sammies
[ afbeelding ]Ik wilde het zout al pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wie de schoen past...quote:
Als het maar niet van dat trendy Himalayaspul isquote:
Dan heeft ie door 't werk gewoon geen vet, helemaal goedquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wrom is dat een probleem?
En thanks. Hij (zij?) leek wel gespierd
Grote hoek?quote:
Ik weet niet eens wat het isquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het maar niet van dat trendy Himalayaspul is
Oh, ja. Bedankt voor de correctie.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Grote hoek?
[..]
Ik weet niet eens wat het is
Helpt z'n capje dan wel genoeg?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heeft ie door 't werk gewoon geen vet, helemaal goed.
Een schedelbasisfractuur is niet zo tof, bijvoorbeeld. Kans dat je wat oploopt aan je hoofd is bij paardrijden vrij groot.
Er is vast wel iemand die je wil troostenquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Grote hoek?
[..]
Ik weet niet eens wat het is
Die caps nog best dik en kunnen beste klappen opvangen. Maar goed, risico blijft het altijd. Better safe then sorryquote:
Vast wel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die je wil troosten
Integendeel zelfs.quote:
Ik vind'em stomquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:17 schreef Samzz het volgende:
Ik vind net een website van een vrouw die echt megatoffe lampen maakt van drankflessen.
[ afbeelding ]
Gaaf!
Ik geef dat altijd in steenvorm aan m'n paard.quote:
Draag je ook een helm met fietsen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die caps nog best dik en kunnen beste klappen opvangen. Maar goed, risico blijft het altijd. Better safe then sorry.
[..]
Vast wel.
Ik vind dat tofquote:
Nee. Maar een fiets heeft geen eigen wil.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Draag je ook een helm met fietsen?
Uit de Himalaya?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef dat altijd in steenvorm aan m'n paard.
Dat hangt van de fiets afquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar een fiets heeft geen eigen wil.
Goed, goed. Ik vind het niet zo leuk.quote:
Ja, geef die al jaren.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat tof. Er zijn nog meer soorten, een Jägermeisterfles met een lampenkap van huid en dan een hertengewei erop, bijvoorbeeld. Of een liquor 43 fles met een kanten lampenkap.
Ik ookquote:
Geniet ervan. Nog 'n half uurtje en ik mag ookquote:
Zou 't zelf niet willen hebben, maar is toch briljant voor in een kroeg of zoquote:
Ik wist niet dat jij homo bentquote:
Waarom? Is dat van een serie of zo? Ik zou niet weten waarom je anders rond wilt lopen met de naam van een gesticht op je t-shitquote:
Gij Batman noobquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Is dat van een serie of zo? Ik zou niet weten waarom je anders rond wilt lopen met de naam van een gesticht op je t-shit.
I'm talking about the shirt, missy smarty pantsquote:
Neem jij 't shirt, geef je de man aan mijquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'm talking about the shirt, missy smarty pants
Arkham Asylum is het gekkenhuis waar bijv. The Joker zit.quote:
That would be me, yesquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'm talking about the shirt, missy smarty pants
Ja en dat gaat dus bijna geen hond snappenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Arkham Asylum is het gekkenhuis waar bijv. The Joker zit.
Gij hebbertquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem jij 't shirt, geef je de man aan mij.
Ik welquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dat gaat dus bijna geen hond snappen. Denk ik
.
Ow.quote:
quote:
quote:
Hoe gulquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]... Ik ben toch geen hebbert, jij mag 't shirt hoor.
Ik heb wel een gunfactor, hoorquote:
Dat weet ik ook wel hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel een gunfactor, hoor. Daarnaast, zo'n shirt staat mij niet. Ja in bed misschien, maar daar draag ik geen kleding.
Welkom aan zeequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:52 schreef Samzz het volgende:
Tering, het waait hier echt als een malle.
Ik vind het wel lekkerquote:
Je mag hier wel eens rustgevend een middagje op het kruispunt komen staan bij windkracht 5+quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. Rustgevend om in bed te liggen terwijl de wind om het huis waait.
Nee, dat wil ik niet. Dan waai zelfs ik weg denk ikquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag hier wel eens rustgevend een middagje op het kruispunt komen staan bij windkracht 5+
De verkeerslichten waaien zelfs wel eens weg, dus dat zou me niks verbazenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet. Dan waai zelfs ik weg denk ik.
Ja, fuck ende zooquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:57 schreef Barbusse het volgende:
Tis mooi geweest hier. Fuck this shit 'o clock.
Jullie wonen in een windtunnel of zo?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De verkeerslichten waaien zelfs wel eens weg, dus dat zou me niks verbazen
Mijn buren die uitkijken op het kruispunt vertelden dat toen zij hun huis kochten de verkopende partij vertelde dat een van de beste features van het huis het uitzicht is als het waait. mensen die letterlijk het kruispunt over waaien
Byequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:57 schreef Barbusse het volgende:
Tis mooi geweest hier. Fuck this shit 'o clock.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De verkeerslichten waaien zelfs wel eens weg, dus dat zou me niks verbazen
Mijn buren die uitkijken op het kruispunt vertelden dat toen zij hun huis kochten de verkopende partij vertelde dat een van de beste features van het huis het uitzicht is als het waait. Mensen die letterlijk het kruispunt over waaien
Praktisch wel ja. Relatief open stuk vanuit zee en een heule hoge toren direct naast het kruispunt. Zelfs als het windstil is waait het hierquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie wonen in een windtunnel of zo?
Dat hij dan met een kopje koffie in zijn luie stoel daarnaar ging kijken. In plaats van tv ofzoquote:
Ik geloof het meteenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hij dan met een kopje koffie in zijn luie stoel daarnaar ging kijken. In plaats van tv ofzo
Het is ook wel vermakelijk ja, als je er zelf niet loopt
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:07 schreef MissMSX het volgende:
Op z'n Duits? Dan als afscheid een leuk Duits liedje
Ik prefereer de term "levensgenieter"quote:
Wat lijkt mij te bevallen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 06:35 schreef Romulus_R het volgende:
Toch lijkt het Samzz wel te bevallen, als ik zo ff meelees.
Ik vind El_Thijs toevallig aardig, jaquote:
Van wie ben je een kloon?quote:
Ze stonden in Delft te asfalteren in de vrieskou. Ik dacht altijd dat dat niet handig is?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:01 schreef MissMSX het volgende:
'T lijkt wel winter, k'heb de kachel laten branden...
Klinkt niet echt of ik welkom ben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een kloon van Viro.
Das geen antwoord op de gestelde vraag zonder vraagteken..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:19 schreef Romulus_R het volgende:
[..]
Klinkt niet echt of ik welkom ben.
Is dat een bevestigingquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:19 schreef Romulus_R het volgende:
[..]
wil ik het weten?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
Soms is fok zo smeuïg![]()
R&P / [Beauke topic] Het hoor en wederhoor topic. Deel 1.
Rare conclusie.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:19 schreef Romulus_R het volgende:
[..]
Heeel korte samenvatting: Fokstelletje (zij had al 2 kinderen van een ander). Zij stuurt naaktfoto's fok rond (achter zijn rug om) en ging maanden lang vreemd met 1 of meerdere fokkersquote:
o ja, datquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heeel korte samenvatting: Fokstelletje (zij had al 2 kinderen van een ander). Zij stuurt naaktfoto's fok rond (achter zijn rug om) en ging maanden lang vreemd met 1 of meerdere fokkers
Oh, zij kwam zich in relaties sc verdedigenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
Soms is fok zo smeuïg![]()
R&P / [Beauke topic] Het hoor en wederhoor topic. Deel 1.
Er is toch ook een baby nog?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heeel korte samenvatting: Fokstelletje (zij had al 2 kinderen van een ander). Zij stuurt naaktfoto's fok rond (achter zijn rug om) en ging maanden lang vreemd met 1 of meerdere fokkers
Volgens mij 2 uit een vorige relatie? En een baby van hen samen, voor zover ik het eruit kan halen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben het over meerdere kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |