Doe normaal joh, gisteren was het hier gewoon gezellig. Het ligt aan jezelf of je komt meeposten of niet, hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja gezellig man, kliekje van 3 dat alleen met elkaar post in een wildvreemde SC.
Ach gossie, je zou eens een 'nieuw' iemand hier moeten toelaten hé.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja gezellig man, kliekje van 3 dat alleen met elkaar post in een wildvreemde SC.
Tja.. Blijkbaar is t niet meer leuk in die andere SC? Niet dat daar veel ander volk zit. Maar ik zal de logica vast ook missenquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Meh, ben niet zo van de "hoi" "doei" "poep" "pies" reacties.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe normaal joh, gisteren was het hier gewoon gezellig. Het ligt aan jezelf of je komt meeposten of niet, hoor.
Ik weet niet hoor, paar ik post hier al een ruime tijd gewoon mee. Wat is dat toch met dat gehuil op andere mensen die ook gewoon meeposten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja.. Blijkbaar is t niet meer leuk in die andere SC? Niet dat daar veel ander volk zit. Maar ik zal de logica vast ook missen
Nou ja, dan reageer je niet. Het is niet verplicht of zo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meh, ben niet zo van de "hoi" "doei" "poep" "pies" reacties.
Sja, dan de volgende maar om zeep helpen he.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja.. Blijkbaar is t niet meer leuk in die andere SC? Niet dat daar veel ander volk zit. Maar ik zal de logica vast ook missen
Omdat dit een van de grootste kliekjes is die er bestaan op fok. Pretenderen heel open en aardig te zijn maar ondertussen zijn nieuwe mensen niet echt welkom.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, paar ik post hier al een ruime tijd gewoon mee. Wat is dat toch met dat gehuil op andere mensen die ook gewoon meeposten.
Ik heb het niet over jou hoor, jij post leuk mee. Maar dat Popi jopi volk wat achter je aan komt... Pfft.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dan reageer je niet. Het is niet verplicht of zo.
Ja, ik werk al maanden toe naar het verpesten van deze SCquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja, dan de volgende maar om zeep helpen he.
Al dat volk... Nou nou.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou hoor, jij post leuk mee. Maar dat Popi jopi volk wat achter je aan komt... Pfft.
Leuke nieuwe mensen zijn altijd welkom.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat dit een van de grootste kliekjes is die er bestaan op fok. Pretenderen heel open en aardig te zijn maar ondertussen zijn nieuwe mensen niet echt welkom.
Niet zeuren, ik ookquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik laat KT wel even antwoorden, die verwoord eig mijn mening ook, maar ik zit mobiel
Niets..quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken?
Ah vandaar dat ik zo enorm welkom werd geheten een hele tijd terug.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Leuke nieuwe mensen zijn altijd welkom.
Heb er genoeg zien komen en gaan.
Heb zelf vaak genoeg gezegd dat t niet heel simpel is om helemaal geaccepteerd te worden in deze kliek. Maar als je leuk meepost en niet irritant bent, kom je er zo tussen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik zo enorm welkom werd geheten een hele tijd terug.
Maar goed, ik lurk hier zo af en toe maar heb nooit de behoefte om mee te posten en ik zou zeggen geef die popi jopi's even het voordeel van de twijfel.
Net alsof jij bij vreemde mensen zou gaan staan praten als ernaast ook 2 mensen staan die je wel kent.
Helemaal niet raar, nee. Maar waarom dan meteen zo gaan doen zoals nu gebeurt? Is toch ook nergens voor nodig? Een beetje meer leven hier is ook wel echt een drama, merk ik...quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb zelf vaak genoeg gezegd dat t niet heel simpel is om helemaal geaccepteerd te worden in deze kliek. Maar als je leuk meepost en niet irritant bent, kom je er zo tussen.
Maarja, dat gebeurd zelden.
Omdat we weten hoe de meeste posten( zie relatie SC) .. En daar heb ik hier geen behoefte aan. Simpele as thatquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet raar, nee. Maar waarom dan meteen zo gaan doen zoals nu gebeurt? Is toch ook nergens voor nodig? Een beetje meer leven hier is ook wel echt een drama, merk ik...
Snap ik, jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat we weten hoe de meeste posten( zie relatie SC) .. En daar heb ik hier geen behoefte aan. Simpele as that
Was jij niet degene die zo tegen kliekjes was en daarom maar ook niet naar meets kwam van het 25+ topic omdat er alleen maar dezelfde mensen komen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb zelf vaak genoeg gezegd dat t niet heel simpel is om helemaal geaccepteerd te worden in deze kliek. Maar als je leuk meepost en niet irritant bent, kom je er zo tussen.
Maarja, dat gebeurd zelden.
Iedereen post op zijn/haar manier en wie ben jij dan om daar over te oordelen of dat wel of niet mag in dit topic?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat we weten hoe de meeste posten( zie relatie SC) .. En daar heb ik hier geen behoefte aan. Simpele as that
Neuh, ik doe moeilijk als 2 of 3 personen een topic kapen. Meeposten zou geen probleem zijn, maar meeposten betekent niet dat je alleen maar op elkaar gaat reageren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:32 schreef Samzz het volgende:
Maar serieus, wordt er nu moeilijk gedaan omdat er twee (eerst één) 'nieuw' persoon mee komt posten? Het moet toch niet gekker worden...
Nieuw is eng blijkbaar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet raar, nee. Maar waarom dan meteen zo gaan doen zoals nu gebeurt? Is toch ook nergens voor nodig? Een beetje meer leven hier is ook wel echt een drama, merk ik...
Ik zit lang genoeg op fok en sc's dat ik daar niet meer in geloofquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:39 schreef Samzz het volgende:
Snap ik, ja.
Maar dat daar zo gepost wordt betekent niet dat dat hier ook zo gebeurt.
Dat gebeurt niet. En toen het wel gebeurde was dat omdat er op dat moment niemand anders reageerdequote:Op donderdag 5 februari 2015 19:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, ik doe moeilijk als 2 of 3 personen een topic kapen. Meeposten zou geen probleem zijn, maar meeposten betekent niet dat je alleen maar op elkaar gaat reageren.
Hoi Cue_quote:
Och, zeur lekker verder dan. Misschien jaag je er nog wat nieuws mee weg ook, win-win.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zit lang genoeg op fok en sc's dat ik daar niet meer in geloof![]()
Dusja dan maar even zeuren als t begint ipv achter de open kraan aandweilen
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
Och, zeur lekker verder dan. Misschien jaag je er nog wat nieuws mee weg ook, win-win.
Kom jij de liefde dovenquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:43 schreef stbabylon het volgende:
Jullie praten allemaal met elkaar.
Liefde
Ach, rot opquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:43 schreef stbabylon het volgende:
Jullie praten allemaal met elkaar.
Liefde
Wat dacht je van lekker in je eigen SC blijven ipv een andere te ontsporen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet. En toen het wel gebeurde was dat omdat er op dat moment niemand anders reageerde. Sja, wat moet je dan, elkaar maar negeren omdat iemand die misschien terugleest wel eens kan denken dat je alleen maar op elkaar wilt reageren?
Iedereen mag toch best in een andere SC posten als ze dat willen? Dan reageer je er toch niet opquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat dacht je van lekker in je eigen SC blijven ipv een andere te ontsporen?
Zeikstraal.quote:
quote:
Ik wist niet dat SC's tegenwoordig aan een select groepje behoorden. Moet ik bij jou toestemming vragen hier te mogen posten?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En wij mogen daar toch over zeuren?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iedereen mag toch best in een andere SC posten als ze dat willen? Dan reageer je er toch niet op
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Allicht, dat is ieders keuze. Of je er wat mee opschiet is een tweede.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wij mogen daar toch over zeuren?
Moet jij maar goed mikkenquote:
Sinds wanneer is het haar sc? Ze mag toch zelf weten waar ze post?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |