Als er niet mee valt te discussiëren dan kan je het altijd nog negeren. Geweld lijkt me geen optie die past in een maatschappij waarin je de vrijheid wilt hebben om je eigen geloof of overtuiging te belijden. Die vrijheid kan namelijk enkel bestaan als je dezelfde vrijheid gunt aan anderen...maar ja dan moet je soms accepteren dat er klootzakken bestaan die zich enkel kunnen uiten als een stoeptegeldebiel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Tegen discriminatie en generalisatie valt niet te discussiëren, zie die PVV-kut in het programma "Rot op naar je eigen land".
Wat denk je; overtuigde jihadistjes of het treurige gevolg van hersenspoeling?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:34 schreef LelijKnap het volgende:
Doet me eigenlijk hier aan denken;
[ [url=http://www.allvoices.com/k0ha_fLBVDzITnMlsRnwvpjJ4Rc=/1140x641/smart/http://www.allvoices.com/(...)4729i-jpg]afbeelding[/url] ]
Eens, van beide kanten wel te verstaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als er niet mee valt te discussiëren dan kan je het altijd nog negeren. Geweld lijkt me geen optie die past in een maatschappij waarin je de vrijheid wilt hebben om je eigen geloof of overtuiging te belijden. Die vrijheid kan namelijk enkel bestaan als je dezelfde vrijheid gunt aan anderen...maar ja dan moet je soms accepteren dat er klootzakken bestaan die zich enkel kunnen uiten als een stoeptegeldebiel.
De EenVandaag beeldvorming die men liever wil zien, inderdaad.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:34 schreef LelijKnap het volgende:
[ [url=http://www.allvoices.com/k0ha_fLBVDzITnMlsRnwvpjJ4Rc=/1140x641/smart/http://www.allvoices.com/(...)4729i-jpg]afbeelding[/url] ]
Carnaval?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:34 schreef LelijKnap het volgende:
Dat laatste doet iedereen die doelwit is van precisiebombardementen, dat zou jij ook doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat denk je; overtuigde jihadistjes of het treurige gevolg van hersenspoeling?
En dat IS(IS) zich net zo verstopt als Hamas en zo door de bombardementen flink wat onschuldigen meenemen naar Allah, is dat niet treurig?
Daar:quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:37 schreef El_Matador het volgende:
Wat denk je; overtuigde jihadistjes of het treurige gevolg van hersenspoeling?
En dat IS(IS) zich net zo verstopt als Hamas en zo door de bombardementen flink wat onschuldigen meenemen naar Allah, is dat niet treurig?
Gaf ik de suggestie dat iets van één kant af moet komen dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Eens, van beide kanten wel te verstaan.
Nope, ik geef enkel een antwoord.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gaf ik de suggestie dat iets van één kant af moet komen dan?
Perceptie, hè. Als ze voor het echie geloven valt het wel mee lijkt me.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:37 schreef El_Matador het volgende:
Dat kind had zo'n treurig gezicht...ik dacht dat kan enkel carnaval zijn.quote:
Niet iedereen heeft dezelfde berekenende sociaal-darwinistische kronkel in het hoofd als jij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Daar:
Mohammed -> hersenspoeling -> paar honderd jaar aantal generaties -> ouders hersenspoelen -> dit jochie -> vecht met het zwaard
Hier:
Mohammed -> hersenspoeling -> paar honderd jaar aantal generaties -> ontmoeten linkse gütmensch -> gebruiken kind -> vecht met morele manipulatie.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat kind had zo'n treurig gezicht...ik dacht dat kan enkel carnaval zijn.
Oh zeker, ik snap het gedrag ook wel. De gevolgen zijn alleen zo vervelend, zeker wanneer de precisie wat lager uitvalt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste doet iedereen die doelwit is van precisiebombardementen, dat zou jij ook doen.
Het woordje 'Gutmensch' is bijna een geuzennaam aan het worden zeg.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Daar:
Mohammed -> hersenspoeling -> paar honderd jaar aantal generaties -> ouders hersenspoelen -> dit jochie -> vecht met het zwaard
Hier:
Mohammed -> hersenspoeling -> paar honderd jaar aantal generaties -> ontmoeten linkse gütmensch -> gebruiken kind -> vecht met morele manipulatie.
Hoe kom je er bij dat ik mij geen zorgen maak?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
Niet iedereen heeft dezelfde berekenende sociaal-darwinistische kronkel in het hoofd als jij.
Er zijn mensen die zich daadwerkelijk zorgen maken over hun kinderen en dit land.
Ah ja, ze geloven toch in die 72 maagden dus een meer of minder de tyfus in gebombardeerd maakt ook niet echt uit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Perceptie, hè. Als ze voor het echie geloven valt het wel mee lijkt me.
Een papiertje van de politieke correcte elite maakt je nog lang geen Nederlander. En die Marokkanen die zich Nederlander noemen ben ik nog nooit tegengekomen. Het angstvallig vasthouden aan het dubbele paspoort zegt meer dan genoeg. Een Nederlander is een Nederlander en een Marokkaan is een Marokkaan (maakt niet uit hoeveelste generatie)quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:22 schreef AldnoahGast het volgende:
Mensen die beweren dat die Syrie gangers die zichzelf opblazen geen Nederlanders waren moeten even stoppen met achterlijkheid tonen.
1. Ze zijn geboren en getogen in Nederland en ze hebben een Nederlands paspoort.
2. Ze noemen zichzelf allemaal 'Al-Hollandi' en dat betekent letterlijk 'de Nederlander', waarom identificieren zij zich met Nederland en niet met bijvoorbeeld Marokko? Juist ja.... Ze voelen zich ook Nederlands.
Omdat het natuurlijk niet het geval is dat iedereen écht gelooft. Maar als het 't geval is dat men ''echt echt'' gelooft, vervalt een morele drempel ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:44 schreef El_Matador het volgende:
Ah ja, ze geloven toch in die 72 maagden dus een meer of minder de tyfus in gebombardeerd maakt ook niet echt uit.
Sjiek, wel.
Waarom dan niet gewoon IS die lui af laten maken? Bommetjes gooien lucratiever dan hun "brandende kooien"?
Zover wil ik niet gaan, dat weet je.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het woordje 'Gutmensch' is bijna een geuzennaam aan het worden zeg.
Oh, de meeste moslims doen maar alsof? Die geloven niet in Allah, maar bidden omdat ze graag zwetende mannenreten ruiken?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Omdat het natuurlijk niet het geval is dat iedereen écht gelooft. Maar als het 't geval is dat men ''echt echt'' gelooft, vervalt een morele drempel ja.
Je zoekt het woordje 'Policor'.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan, dat weet je.
Ik werd wel "politiek-correct" genoemd gisteren. Vast een newbie.
quote:Jij ranzige landverradende linkse Policor, ze zouden je op moeten pakken voor hulp aan terroristen
Ben jij er van overtuigd dat alle/de meeste moslims 100% overtuigd zijn? Volgens mij barst het van de gradaties.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:49 schreef El_Matador het volgende:
Oh, de meeste moslims doen maar alsof? Die geloven niet in Allah, maar bidden omdat ze graag zwetende mannenreten ruiken?
Hoe moet ik dat zien?
Wacht even, jij wilde zeggen dat jij morele drempels had? Daar kijk ik van op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |