abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149391891
Doet me eigenlijk hier aan denken;

donderdag 5 februari 2015 @ 16:34:52 #27
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_149391893
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef betyar het volgende:

[..]

Tegen discriminatie en generalisatie valt niet te discussiëren, zie die PVV-kut in het programma "Rot op naar je eigen land".
Als er niet mee valt te discussiëren dan kan je het altijd nog negeren. Geweld lijkt me geen optie die past in een maatschappij waarin je de vrijheid wilt hebben om je eigen geloof of overtuiging te belijden. Die vrijheid kan namelijk enkel bestaan als je dezelfde vrijheid gunt aan anderen...maar ja dan moet je soms accepteren dat er klootzakken bestaan die zich enkel kunnen uiten als een stoeptegeldebiel.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_149391954
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:34 schreef LelijKnap het volgende:

[ [url=http://www.allvoices.com/k0ha_fLBVDzITnMlsRnwvpjJ4Rc=/1140x641/smart/http://www.allvoices.com/(...)4729i-jpg]afbeelding[/url] ]
Wat denk je; overtuigde jihadistjes of het treurige gevolg van hersenspoeling?

En dat IS(IS) zich net zo verstopt als Hamas en zo door de bombardementen flink wat onschuldigen meenemen naar Allah, is dat niet treurig?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:38:55 #29
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_149392004
quote:
2s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:34 schreef Semisane het volgende:

[..]

Als er niet mee valt te discussiëren dan kan je het altijd nog negeren. Geweld lijkt me geen optie die past in een maatschappij waarin je de vrijheid wilt hebben om je eigen geloof of overtuiging te belijden. Die vrijheid kan namelijk enkel bestaan als je dezelfde vrijheid gunt aan anderen...maar ja dan moet je soms accepteren dat er klootzakken bestaan die zich enkel kunnen uiten als een stoeptegeldebiel.
Eens, van beide kanten wel te verstaan.
pi_149392008
quote:

[ [url=http://www.allvoices.com/k0ha_fLBVDzITnMlsRnwvpjJ4Rc=/1140x641/smart/http://www.allvoices.com/(...)4729i-jpg]afbeelding[/url] ]
De EenVandaag beeldvorming die men liever wil zien, inderdaad.
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:39:23 #31
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_149392015
quote:

Carnaval? :?
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:40:04 #32
104871 remlof
Europees federalist
pi_149392036
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dat IS(IS) zich net zo verstopt als Hamas en zo door de bombardementen flink wat onschuldigen meenemen naar Allah, is dat niet treurig?
Dat laatste doet iedereen die doelwit is van precisiebombardementen, dat zou jij ook doen.
Yankee go home!
pi_149392041
quote:

Daar:

Mohammed -> hersenspoeling -> paar honderd jaar aantal generaties -> ouders hersenspoelen -> dit jochie -> vecht met het zwaard

Hier:

Mohammed -> hersenspoeling -> paar honderd jaar aantal generaties -> ontmoeten linkse gütmensch -> gebruiken kind -> vecht met morele manipulatie.
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:40:14 #34
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_149392042
quote:
11s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:39 schreef Semisane het volgende:

[..]

Carnaval? :?
_O_ Nog anderhalve week
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:40:57 #35
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_149392063
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:38 schreef betyar het volgende:

[..]

Eens, van beide kanten wel te verstaan.
Gaf ik de suggestie dat iets van één kant af moet komen dan? :?
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:41:47 #36
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_149392091
quote:
2s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef Semisane het volgende:

[..]

Gaf ik de suggestie dat iets van één kant af moet komen dan? :?
Nope, ik geef enkel een antwoord.
pi_149392097
quote:

Perceptie, hè. Als ze voor het echie geloven valt het wel mee lijkt me.
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:42:19 #38
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_149392105
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef betyar het volgende:

[..]

_O_ Nog anderhalve week
Dat kind had zo'n treurig gezicht...ik dacht dat kan enkel carnaval zijn. :D
pi_149392106
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Daar:

Mohammed -> hersenspoeling -> paar honderd jaar aantal generaties -> ouders hersenspoelen -> dit jochie -> vecht met het zwaard

Hier:

Mohammed -> hersenspoeling -> paar honderd jaar aantal generaties -> ontmoeten linkse gütmensch -> gebruiken kind -> vecht met morele manipulatie.
Niet iedereen heeft dezelfde berekenende sociaal-darwinistische kronkel in het hoofd als jij.

Er zijn mensen die zich daadwerkelijk zorgen maken over hun kinderen en dit land.
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:42:34 #40
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_149392113
quote:
11s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:42 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dat kind had zo'n treurig gezicht...ik dacht dat kan enkel carnaval zijn. :D
-O-
pi_149392115
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat laatste doet iedereen die doelwit is van precisiebombardementen, dat zou jij ook doen.
Oh zeker, ik snap het gedrag ook wel. De gevolgen zijn alleen zo vervelend, zeker wanneer de precisie wat lager uitvalt.

Weinig wetenschappelijke precisiestudies van Obomba's feestje uitgekomen, de laatste tijd, dus veel controle kunnen we er ook niet op hebben...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Moderator donderdag 5 februari 2015 @ 16:42:56 #42
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_149392123
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Daar:

Hier:

Het woordje 'Gutmensch' is bijna een geuzennaam aan het worden zeg.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_149392165
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
Niet iedereen heeft dezelfde berekenende sociaal-darwinistische kronkel in het hoofd als jij.

Er zijn mensen die zich daadwerkelijk zorgen maken over hun kinderen en dit land.
Hoe kom je er bij dat ik mij geen zorgen maak?
pi_149392181
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Perceptie, hè. Als ze voor het echie geloven valt het wel mee lijkt me.
Ah ja, ze geloven toch in die 72 maagden dus een meer of minder de tyfus in gebombardeerd maakt ook niet echt uit.

Sjiek, wel.

Waarom dan niet gewoon IS die lui af laten maken? Bommetjes gooien lucratiever dan hun "brandende kooien"?

pi_149392257
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:22 schreef AldnoahGast het volgende:
Mensen die beweren dat die Syrie gangers die zichzelf opblazen geen Nederlanders waren moeten even stoppen met achterlijkheid tonen.

1. Ze zijn geboren en getogen in Nederland en ze hebben een Nederlands paspoort.
2. Ze noemen zichzelf allemaal 'Al-Hollandi' en dat betekent letterlijk 'de Nederlander', waarom identificieren zij zich met Nederland en niet met bijvoorbeeld Marokko? Juist ja.... Ze voelen zich ook Nederlands.
Een papiertje van de politieke correcte elite maakt je nog lang geen Nederlander. En die Marokkanen die zich Nederlander noemen ben ik nog nooit tegengekomen. Het angstvallig vasthouden aan het dubbele paspoort zegt meer dan genoeg. Een Nederlander is een Nederlander en een Marokkaan is een Marokkaan (maakt niet uit hoeveelste generatie)
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_149392279
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:44 schreef El_Matador het volgende:
Ah ja, ze geloven toch in die 72 maagden dus een meer of minder de tyfus in gebombardeerd maakt ook niet echt uit.

Sjiek, wel.

Waarom dan niet gewoon IS die lui af laten maken? Bommetjes gooien lucratiever dan hun "brandende kooien"?
Omdat het natuurlijk niet het geval is dat iedereen écht gelooft. Maar als het 't geval is dat men ''echt echt'' gelooft, vervalt een morele drempel ja.
pi_149392281
quote:
8s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het woordje 'Gutmensch' is bijna een geuzennaam aan het worden zeg.
Zover wil ik niet gaan, dat weet je.

Ik werd wel "politiek-correct" genoemd gisteren. Vast een newbie. :7

pi_149392316
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Omdat het natuurlijk niet het geval is dat iedereen écht gelooft. Maar als het 't geval is dat men ''echt echt'' gelooft, vervalt een morele drempel ja.
Oh, de meeste moslims doen maar alsof? Die geloven niet in Allah, maar bidden omdat ze graag zwetende mannenreten ruiken?

Hoe moet ik dat zien?

Wacht even, jij wilde zeggen dat jij morele drempels had? Daar kijk ik van op. :o

Moderator donderdag 5 februari 2015 @ 16:51:02 #49
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_149392352
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zover wil ik niet gaan, dat weet je.

Ik werd wel "politiek-correct" genoemd gisteren. Vast een newbie. :7
Je zoekt het woordje 'Policor'.
Voorbeeld zin:
quote:
Jij ranzige landverradende linkse Policor, ze zouden je op moeten pakken voor hulp aan terroristen
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_149392375
quote:
11s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:49 schreef El_Matador het volgende:
Oh, de meeste moslims doen maar alsof? Die geloven niet in Allah, maar bidden omdat ze graag zwetende mannenreten ruiken?

Hoe moet ik dat zien?

Wacht even, jij wilde zeggen dat jij morele drempels had? Daar kijk ik van op.
Ben jij er van overtuigd dat alle/de meeste moslims 100% overtuigd zijn? Volgens mij barst het van de gradaties.

Ik doe zelf niet aan moraliteit nee, ik probeer slechts te redeneren vanuit zij die er wel onder gebukt gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')