abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149490342
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:39 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Vandaar dat ik nu de vraag heb uitgezet bij GvE. Anders ga ik serieus iets bouwen met aan/afmelden en verschillende mail tijden. Maar dat kan enkel als er iets van kosten voor reken, maar dat kan ik dan ook verdedigen met snellere mails.
Ik heb al eerder aangegeven dat als er kosten aan verbonden zijn ik daar voor open sta.
pi_149496514
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:36 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Het nadeel daarvan bij KoM is dat niet iedereen tegelijk de mail krijgt. Er zit nu al soms 10 minuten verschil tussen. Nu maakt dat bij KoM niet veel uit omdat de projecten niet snel vollopen maar 10 minuten verschillen bij GvE kan betekenen dat je er bij bepaalde projecten altijd naast zit. Verder is KoM nu nog klein maar als hun aantal investeerders ook grote vormen aan gaat nemen kan dat tijdsverschil wel eens gaan oplopen.
Ik kan op mijn werk overdag echt niet altijd mijn email lezen, laat staan een project op GvE beoordelen of het zinvol / verstandig is om erin te investeren. Hoe doen die mensen dat wel allemaal binnen die tien minuten vraag ik me dan af?
pi_149498581
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 00:07 schreef deezler het volgende:

[..]

Ik kan op mijn werk overdag echt niet altijd mijn email lezen, laat staan een project op GvE beoordelen of het zinvol / verstandig is om erin te investeren. Hoe doen die mensen dat wel allemaal binnen die tien minuten vraag ik me dan af?
Ik werk voor mijzelf en van huis uit. Een deel van de dag zit ik dus achter de computer en kan ik er dus direct op inspelen. De rest van de dag is het ook maar net geluk hebben.
pi_149499538
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 00:07 schreef deezler het volgende:

[..]

Die krijgen wellicht ook notificaties bij elke nieuwe mail? Direct? Dan kun je snel doorklikken. Dat kan vooral als je een bureaubaan hebt. Of in vergaderingen soms kan niksen :P

Ik denk dat de uitvoerenden, de mensen die met hun poten in de klei staan, die tijd vaak niet hebben en soms helemaal geen mail kijken overdag. Maar dat zijn meestal ook niet de personen die bakken met geld in CF investeren.

Bij mij is het ook afhankelijk van de dag. Soms kan ik een paar keer kijken, maar dan moet ik alsnog net mazzel hebben met het tijdstip en dat de mail net binnen is. Meestal mis ik de projecten van overdag.
Schip ahoy!
pi_149500478
En iedereen die gemaild had staat er weer bij!

Gelijk maar iets van backup gaan regelen ;)
  maandag 9 februari 2015 @ 10:34:22 #108
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_149501574
GvE geeft een certificaat fout?
pi_149502160
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:42 schreef Tha_Duck het volgende:
En iedereen die gemaild had staat er weer bij!

Gelijk maar iets van backup gaan regelen ;)
Wanneer mijn Fok.nl beperkingen niet meer gelden, kan je mij ook blij maken door mij toe te voegen aan de mailing lijst. Ik was tot voor kort eigenlijk altijd een undercover fok forum lezer zonder account :)
pi_149503325
Nieuw project op geldvoorelkaar: http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=9343

Naam: Wingman Condoms
Leendoel: Overig
Bedrag: 400.000 euro
Rente: 8,0%
Looptijd: 36 maanden
Classsificatie: 5
Graydon rating: BBB

Rubbertjes
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 9 februari 2015 @ 11:49:17 #111
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_149503486
Ben niet zo in de rubbers maar ¤1 per stuk is toch aardig aan de prijs?
pi_149503559
Durex is 85 cent ofzo.. wel duur dus.
pi_149503766
Ik citeer even vanuit geldvoorelkaar: Het SCN StartupPLUS Fonds heeft de intentie om in totaal maximaal ¤ 1 mln extra financieringsmiddelen aan Wingman Condoms b.v. ter beschikking te stellen in tranches van ¤ 150.000 per kwartaal, voor het eerst op 1 december 2014, de tweede op 1 maart 2015 enz.

Geen hoofdelijke aansprakelijkheid maar een intentie van dat Startup fonds. Ik ben benieuwd hoe vrijblijvend die 'intentie' is voor die 1 mln exta financieringsmiddelen.
Als de markt/sales tegenzit, blijft dat fonds dan maar storten tot die miljoen....
pi_149503770
Zouden ze de markt goed kunnen penetreren met dit product?
pi_149503792
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:52 schreef brulaap112 het volgende:
Durex is 85 cent ofzo.. wel duur dus.
via dagaanbieding sites ws nog goedkoper.

Ik overweeg trouwens wel om erin te stappen. Het SCNStartupPLUS Fonds is een hele mooie stok achter de deur waardoor het risico m.i. flink verlaagd wordt.
  maandag 9 februari 2015 @ 12:07:56 #116
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_149504015
Crowdfunding meets crowdfucking 8-)
Veel positieve geluiden, maar ondanks dat hebben ze blijkbaar toch moeite om zelf de boel te financieren. Zit nog in dubio, ondanks dat 36 maanden een mooie looptijd is.
pi_149504284
Héle riskante investering als je het mij vraagt. Geld wordt besteed aan mediacampagne en opbouwen van voorraad. Een paar ton is zo op voor een goede landelijke mediacampagne. En een intentie koop ik niks voor. Ik laat deze voor wat het is
pi_149504438
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:59 schreef CRWD het volgende:
Het SCN StartupPLUS Fonds heeft de intentie
Ik heb de intentie om er 50k in te stoppen maar ja, zo lang ik het niet doe…. Een intentie zegt mij helemaal niets :N . Geen hoofdelijke aansprakelijkheid :( . Ik pas, ondanks dat er nu wel een incentive bij zit :P
  maandag 9 februari 2015 @ 12:44:40 #119
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_149504937
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:24 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik heb de intentie om er 50k in te stoppen maar ja, zo lang ik het niet doe…. Een intentie zegt mij helemaal niets :N . Geen hoofdelijke aansprakelijkheid :( . Ik pas, ondanks dat er nu wel een incentive bij zit :P
klein bedragje erin, zodat je die incentive ontvangt. Mocht dan blijken dat je genaaid wordt, dan is het op z'n minst goed genaaid...
  maandag 9 februari 2015 @ 12:48:51 #120
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_149505043
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:44 schreef Coelho het volgende:

[..]

klein bedragje erin, zodat je die incentive ontvangt. Mocht dan blijken dat je genaaid wordt, dan is het op z'n minst goed genaaid...
En veilig

quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:18 schreef Justme7005 het volgende:
Héle riskante investering als je het mij vraagt. Geld wordt besteed aan mediacampagne en opbouwen van voorraad. Een paar ton is zo op voor een goede landelijke mediacampagne. En een intentie koop ik niks voor. Ik laat deze voor wat het is
Het is ook tamelijk veel wat ze vragen.
pi_149505308
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:44 schreef Coelho het volgende:

[..]

Als ik genaaid wordt wil ik zoenen ook! Ik ben bang dat ze daar niets leuks voor bijleveren ~O> . Dus nee, toch maar niet ;)
pi_149505574
Intenties zijn boterzacht. Dit product vereist een harde.
Ik doe zeker niet mee.
  maandag 9 februari 2015 @ 13:14:51 #123
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_149505879
Goeie reacties jongens _O-
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_149507079
ALLEN,

Vanaf 28 februari 2015 ga ik stoppen met de notificatie mails. De belangrijkste reden is dat de server waar een en ander op draait niet betrouwbaar meer is. Na de problemen van afgelopen weekend tast ik nog steeds in het duister wat de reden was. Ik zou naar een andere aanbieder kunnen gaan maar de kosten daarvan zijn dermate hoog (100 euro per jaar of meer) dat dit niet rendabel te maken is. Zoals jullie kunnen begrijpen ga ik niet zelf 100 euro toeleggen om iemand anders mooie projecten te bezorgen. Al zou 80% op de lijst een euro overmaken, dan nog is het niet rendabel, en ik weet zeker dat er nooit 80% of meer geld overmaakt.

Daarbij verwacht ik over niet al te lange tijd een oplossing vanuit GvE. Navraag heeft mij geleerd dat er serieus naar gekeken wordt.

Bij elkaar opgeteld dus reden om te stoppen met de dienst, ik wil het of goed aanbieden of niet.

Mocht iemand de dienst over willen nemen dan is dat prima, dat hoor ik dan graag. Broncode is bij mij op te vragen.

Sorry.
pi_149507198
Ik wil het best wel effe overnemen. heb nog wel een testserver liggen.
pi_149507323
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:01 schreef Tha_Duck het volgende:
ALLEN,

Vanaf 28 februari 2015 ga ik stoppen met de notificatie mails. De belangrijkste reden is dat de server waar een en ander op draait niet betrouwbaar meer is. Na de problemen van afgelopen weekend tast ik nog steeds in het duister wat de reden was. Ik zou naar een andere aanbieder kunnen gaan maar de kosten daarvan zijn dermate hoog (100 euro per jaar of meer) dat dit niet rendabel te maken is. Zoals jullie kunnen begrijpen ga ik niet zelf 100 euro toeleggen om iemand anders mooie projecten te bezorgen. Al zou 80% op de lijst een euro overmaken, dan nog is het niet rendabel, en ik weet zeker dat er nooit 80% of meer geld overmaakt.

Daarbij verwacht ik over niet al te lange tijd een oplossing vanuit GvE. Navraag heeft mij geleerd dat er serieus naar gekeken wordt.

Bij elkaar opgeteld dus reden om te stoppen met de dienst, ik wil het of goed aanbieden of niet.

Mocht iemand de dienst over willen nemen dan is dat prima, dat hoor ik dan graag. Broncode is bij mij op te vragen.

Sorry.
Jammer, ik denk zeker te weten wanneer je de lijst leeghaalt en voor een euro of 3 mensen erop in laat schrijven

Per bank laat overmaken met email als omschrijving, dat je in no-time voor de komende 2/3 jaar goed zit qua kosten.

Maar snap goed dat je er geen tijd in wil steken als GVE met een eigen oplossing bezig is.

evengoed; Reuze bedankt voor het draaien tot nu toe ^O^
  maandag 9 februari 2015 @ 14:15:44 #127
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_149507478
Kan je broncode op github oid neerzetten?
pi_149507641
Ik kan me niet voorstellen dat die condooms een succes gaan worden. Dat met één hand aanbrengen is leuk, maar je moet alsnog de verpakking met twee handen openen. Daarnaast zijn ze veel te duur; als je een beetje goed zoekt vind je op internet in Nederland Durex condooms voor ¤ 0,10 per stuk.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_149507802
@Tha_Duck, sharen van source is prima wmb.
జ్ఞ‌ా
pi_149508165
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:21 schreef papernote het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die condooms een succes gaan worden. Dat met één hand aanbrengen is leuk, maar je moet alsnog de verpakking met twee handen openen. Daarnaast zijn ze veel te duur; als je een beetje goed zoekt vind je op internet in Nederland Durex condooms voor ¤ 0,10 per stuk.
Ze hoeven geen marktleider te worden toch?

True dat ze op internet goedkoper zijn, maar in de winkel betaal je nogsteeds 80ct voor je durex.

Als je zonder marketing 1% in handen kan krijgen moet wat meer ook wel lukken als je wel aan marketing doet. Daarmee optellen dat er een deel van duitsland en belgie bij komt, dan moet het m.i. wel een bedrijf worden dat de komende 3 jaar iig kan overleven.
pi_149508231
quote:
99s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:10 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Jammer, ik denk zeker te weten wanneer je de lijst leeghaalt en voor een euro of 3 mensen erop in laat schrijven
Probleem is dat ik dan een verplichting aan ga commercieel. Dan kan ik grapjes zoals dit weekend niet hebben en als GvE ineens de site verbouwd en ik ben er niet cq. kan het niet oplossen dan heb ik een probleem. Dat risico kan en wil ik niet lopen.
pi_149508242
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:26 schreef µ het volgende:
@Tha_Duck, sharen van source is prima wmb.
Was al onderweg naar een PM, maar dat is nogal lastig naar jouw nick :(
pi_149508250
quote:
99s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:10 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Per bank laat overmaken met email als omschrijving, dat je in no-time voor de komende 2/3 jaar goed zit qua kosten.

Maar snap goed dat je er geen tijd in wil steken als GVE met een eigen oplossing bezig is.

evengoed; Reuze bedankt voor het draaien tot nu toe ^O^
Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Als eerste bedankt voor de service tot nu toe! Verder heb ik er wel max 10 euro per jaar voor over om de mailtjes te blijven ontvangen. Tig keer per dag kijken of er al nieuws projecten zijn daar zit ik niet op te wachten. Verder als iedereen een eigen systeem gaat maken vergelijkbaar met wat jij nu hebt gaat dit ten kosten van de snelheid van de site van GvE, iets waar niemand blij mee is. Geef maar aan wat voor jou kosten dekkend is en je rekening nummer is en voeg die mensen toe die daar ook iets voor over hebben.
pi_149508269
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:44 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Probleem is dat ik dan een verplichting aan ga commercieel. Dan kan ik grapjes zoals dit weekend niet hebben en als GvE ineens de site verbouwd en ik ben er niet cq. kan het niet oplossen dan heb ik een probleem. Dat risico kan en wil ik niet lopen.
Point taken ^O^
pi_149508293
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:44 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Daar heb ik begrip voor. Misschien een eenmalige bijdrage, zonder garanties?
  maandag 9 februari 2015 @ 14:51:11 #136
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_149508367
Ik denk dat het meer zin heeft om GvE gewoon te blijven bestoken met deze feature.
pi_149508398
Voor de geïnteresseerden:

http://pastebin.com/Ew1LHMNP
pi_149508418
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:47 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Daar heb ik begrip voor. Misschien een eenmalige bijdrage, zonder garanties?
Daar zouden jij en ik misschien intrappen, maar ik weet uit ervaring dat het niet zo werkt. Als iemand betaald verwacht hij het maximale wat er te krijgen is. Die verplichting wil ik niet aangaan.
pi_149508475
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:53 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Daar zouden jij en ik misschien intrappen, maar ik weet uit ervaring dat het niet zo werkt. Als iemand betaald verwacht hij het maximale wat er te krijgen is. Die verplichting wil ik niet aangaan.
Oke, jammer maar begrip voor.
pi_149508895
Ik begrijp het besluit ook wel, maar vind het ook jammer. Die mailtjes zijn echt ideaal.

De condooms laat ik ook voor wat het is. Het klinkt allemaal leuk en goed, maar zonder hoofdelijke aansprakelijkheid is het toch wel een risico. Plus dat het allemaal geld is dat 'wegvliegt', er komt geen voorraad voor in de plaats die eventueel nog wat kan opbrengen. Jammer, want de 36 maanden zijn wel oké.
Schip ahoy!
pi_149510368
Kan je de service niet gaan crowdfunden? Net wat iedereen er aan kwijt wil
pi_149515670
Tha_Duck bedankt voor je werk tot nu toe!
Ik heb er inderdaad ook best een bedrag per jaar voor over, ook zonder garanties. Maar ik begrijp ook dat je het niet commercieel wil maken vanwege verwachtingen bij mensen.

Mocht iemand het overnemen dan hoor ik dat graag. Zelf ben ik niet heel handig daar in, dus helaas kan ik het niet.
pi_149519154
Die condooms daar heb ik eigenlijk wel vertrouwen in als de marketing ervan goed is. Dat gaat echt wel uitgeprobeerd worden door jongelui. Ik ga er een klein bedrag in steken. Nu ben ik zelf een FOKker dus die condooms die je erbij krijgt zullen wel in een la verdwijnen :')
pi_149519476
Tha_duck bedankt voor je service.

Vond het heel handig en ik heb er ook dankbaar gebruik van gemaakt. Begrijpelijk dat je ermee stopt :)
pi_149519593
Ik ben een groot condoomgebruiker, zo'n 500 - 1000 stuks moet je wel aan denken. Hierdoor heb ik veel ervaring met verschillende merken en "modellen". Ben erg in het beginstadium voorzien van proefmodellen, en heb deze ook gebruikt. Heb er feedback op gegeven dat 1 van de punten:

quote:
Veiliger omdoen: Geen nagel contact
voor mij geen enkele pro was, aangezien ik nogal scherpe randjes aantrof op de Wingman zelf. (gietnaden van plastic)

Dit is overigens wel netjes opgelost in V2, die ik toen wederom als test thuisgestuurd kreeg.

Verder lees ik nu:

quote:
Meer gemak: Ook in het Donker
en dan verder:
quote:
Pak 'm bij zijn vleugels met het logo boven
Tja, als dan eerst het licht aanmoet om het logo te zoeken :+

Voor de frequente user zoals ik, is een "gewoon" condoom ook gemakkelijk om te doen, en heeft geen extra afval als de Wingman Clip. Voor de eenmalige condoom gebruiker is een Wingman natuurlijk net zo "wennen" als een normaal condoom.

Ik stop er overigens geen geld in.
  maandag 9 februari 2015 @ 20:39:49 #146
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_149520041
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:29 schreef RDK_NL het volgende:
Ik ben een groot condoomgebruiker, zo'n 500 - 1000 stuks moet je wel aan denken.
Per jaar neem ik aan ;)
quote:
Hierdoor heb ik veel ervaring met verschillende merken en "modellen". Ben erg in het beginstadium voorzien van proefmodellen, en heb deze ook gebruikt. Heb er feedback op gegeven dat 1 van de punten:

voor mij geen enkele pro was, aangezien ik nogal scherpe randjes aantrof op de Wingman zelf. (gietnaden van plastic)

Dit is overigens wel netjes opgelost in V2, die ik toen wederom als test thuisgestuurd kreeg.

Verder lees ik nu:

en dan verder:

Tja, als dan eerst het licht aanmoet om het logo te zoeken :+

Voor de frequente user zoals ik, is een "gewoon" condoom ook gemakkelijk om te doen, en heeft geen extra afval als de Wingman Clip. Voor de eenmalige condoom gebruiker is een Wingman natuurlijk net zo "wennen" als een normaal condoom.

Ik stop er overigens geen geld in.
Ik heb zo'n ding ook eens ergens bij gekregen en vond het de eerste/enige keer meer gedoe dan standaard rubber banden. Bovendien zijn het joekels door die wings, dus een in je portemonnee (zoals vroeger) is er volgens mij ook niet bij.
pi_149521720
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:26 schreef MaxKalav het volgende:
Tha_duck bedankt voor je service.
Sluit ik mij bij aan. Overigens werd een paar draadjes geleden op Fok! reclame gemaakt voor https://gvemailer.nl/. Op deze website kun je een profiel aanmaken, zodat je alleen de nieuwe projecten op GVE ontvangt die aan je criteria voldoen. Tot nu toe heb ik goede ervaringen. Om misverstanden te voorkomen: ik weet niet wie er achter die site zit.
pi_149522691
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:13 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Sluit ik mij bij aan. Overigens werd een paar draadjes geleden op Fok! reclame gemaakt voor https://gvemailer.nl/. Op deze website kun je een profiel aanmaken, zodat je alleen de nieuwe projecten op GVE ontvangt die aan je criteria voldoen. Tot nu toe heb ik goede ervaringen. Om misverstanden te voorkomen: ik weet niet wie er achter die site zit.
Ziet er goed uit. Heb me eigen ook geregistreerd. Ben wel benieuwd hoe duur dadelijk een abonnement wordt.
pi_149532327
quote:
Mja, ik weet het niet zo. Blijft een branche waarin de bedrijven in mijn ogen toch vrij snel komen en gaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149532512
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, ik weet het niet zo. Blijft een branche waarin de bedrijven in mijn ogen toch vrij snel komen en gaan.
Breaking Bad heeft toch ook aangetoond dat een carwash gewoon een witwas bedrijf is. Kan bijna niet fout gaan ;-)
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_149532733
Graag gedaan mensen :Y
pi_149533385
quote:
Ziet er allemaal wel aardig en realistisch uit. Jammer dat ik door de afstand geen gebruik zal maken van de incentive maar op zich een goede incentive waar over is nagedacht en waar iedere investeerder die in de buurt woont iets aan heeft. Ik pak hem mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')