abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149507323
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:01 schreef Tha_Duck het volgende:
ALLEN,

Vanaf 28 februari 2015 ga ik stoppen met de notificatie mails. De belangrijkste reden is dat de server waar een en ander op draait niet betrouwbaar meer is. Na de problemen van afgelopen weekend tast ik nog steeds in het duister wat de reden was. Ik zou naar een andere aanbieder kunnen gaan maar de kosten daarvan zijn dermate hoog (100 euro per jaar of meer) dat dit niet rendabel te maken is. Zoals jullie kunnen begrijpen ga ik niet zelf 100 euro toeleggen om iemand anders mooie projecten te bezorgen. Al zou 80% op de lijst een euro overmaken, dan nog is het niet rendabel, en ik weet zeker dat er nooit 80% of meer geld overmaakt.

Daarbij verwacht ik over niet al te lange tijd een oplossing vanuit GvE. Navraag heeft mij geleerd dat er serieus naar gekeken wordt.

Bij elkaar opgeteld dus reden om te stoppen met de dienst, ik wil het of goed aanbieden of niet.

Mocht iemand de dienst over willen nemen dan is dat prima, dat hoor ik dan graag. Broncode is bij mij op te vragen.

Sorry.
Jammer, ik denk zeker te weten wanneer je de lijst leeghaalt en voor een euro of 3 mensen erop in laat schrijven

Per bank laat overmaken met email als omschrijving, dat je in no-time voor de komende 2/3 jaar goed zit qua kosten.

Maar snap goed dat je er geen tijd in wil steken als GVE met een eigen oplossing bezig is.

evengoed; Reuze bedankt voor het draaien tot nu toe ^O^
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 9 februari 2015 @ 14:15:44 #127
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_149507478
Kan je broncode op github oid neerzetten?
pi_149507641
Ik kan me niet voorstellen dat die condooms een succes gaan worden. Dat met één hand aanbrengen is leuk, maar je moet alsnog de verpakking met twee handen openen. Daarnaast zijn ze veel te duur; als je een beetje goed zoekt vind je op internet in Nederland Durex condooms voor ¤ 0,10 per stuk.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_149507802
@Tha_Duck, sharen van source is prima wmb.
జ్ఞ‌ా
pi_149508165
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:21 schreef papernote het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die condooms een succes gaan worden. Dat met één hand aanbrengen is leuk, maar je moet alsnog de verpakking met twee handen openen. Daarnaast zijn ze veel te duur; als je een beetje goed zoekt vind je op internet in Nederland Durex condooms voor ¤ 0,10 per stuk.
Ze hoeven geen marktleider te worden toch?

True dat ze op internet goedkoper zijn, maar in de winkel betaal je nogsteeds 80ct voor je durex.

Als je zonder marketing 1% in handen kan krijgen moet wat meer ook wel lukken als je wel aan marketing doet. Daarmee optellen dat er een deel van duitsland en belgie bij komt, dan moet het m.i. wel een bedrijf worden dat de komende 3 jaar iig kan overleven.
pi_149508231
quote:
99s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:10 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Jammer, ik denk zeker te weten wanneer je de lijst leeghaalt en voor een euro of 3 mensen erop in laat schrijven
Probleem is dat ik dan een verplichting aan ga commercieel. Dan kan ik grapjes zoals dit weekend niet hebben en als GvE ineens de site verbouwd en ik ben er niet cq. kan het niet oplossen dan heb ik een probleem. Dat risico kan en wil ik niet lopen.
pi_149508242
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:26 schreef µ het volgende:
@Tha_Duck, sharen van source is prima wmb.
Was al onderweg naar een PM, maar dat is nogal lastig naar jouw nick :(
pi_149508250
quote:
99s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:10 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Per bank laat overmaken met email als omschrijving, dat je in no-time voor de komende 2/3 jaar goed zit qua kosten.

Maar snap goed dat je er geen tijd in wil steken als GVE met een eigen oplossing bezig is.

evengoed; Reuze bedankt voor het draaien tot nu toe ^O^
Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Als eerste bedankt voor de service tot nu toe! Verder heb ik er wel max 10 euro per jaar voor over om de mailtjes te blijven ontvangen. Tig keer per dag kijken of er al nieuws projecten zijn daar zit ik niet op te wachten. Verder als iedereen een eigen systeem gaat maken vergelijkbaar met wat jij nu hebt gaat dit ten kosten van de snelheid van de site van GvE, iets waar niemand blij mee is. Geef maar aan wat voor jou kosten dekkend is en je rekening nummer is en voeg die mensen toe die daar ook iets voor over hebben.
pi_149508269
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:44 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Probleem is dat ik dan een verplichting aan ga commercieel. Dan kan ik grapjes zoals dit weekend niet hebben en als GvE ineens de site verbouwd en ik ben er niet cq. kan het niet oplossen dan heb ik een probleem. Dat risico kan en wil ik niet lopen.
Point taken ^O^
pi_149508293
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:44 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Daar heb ik begrip voor. Misschien een eenmalige bijdrage, zonder garanties?
  maandag 9 februari 2015 @ 14:51:11 #136
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_149508367
Ik denk dat het meer zin heeft om GvE gewoon te blijven bestoken met deze feature.
pi_149508398
Voor de geïnteresseerden:

http://pastebin.com/Ew1LHMNP
pi_149508418
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:47 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Daar heb ik begrip voor. Misschien een eenmalige bijdrage, zonder garanties?
Daar zouden jij en ik misschien intrappen, maar ik weet uit ervaring dat het niet zo werkt. Als iemand betaald verwacht hij het maximale wat er te krijgen is. Die verplichting wil ik niet aangaan.
pi_149508475
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:53 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Daar zouden jij en ik misschien intrappen, maar ik weet uit ervaring dat het niet zo werkt. Als iemand betaald verwacht hij het maximale wat er te krijgen is. Die verplichting wil ik niet aangaan.
Oke, jammer maar begrip voor.
pi_149508895
Ik begrijp het besluit ook wel, maar vind het ook jammer. Die mailtjes zijn echt ideaal.

De condooms laat ik ook voor wat het is. Het klinkt allemaal leuk en goed, maar zonder hoofdelijke aansprakelijkheid is het toch wel een risico. Plus dat het allemaal geld is dat 'wegvliegt', er komt geen voorraad voor in de plaats die eventueel nog wat kan opbrengen. Jammer, want de 36 maanden zijn wel oké.
Schip ahoy!
pi_149510368
Kan je de service niet gaan crowdfunden? Net wat iedereen er aan kwijt wil
pi_149515670
Tha_Duck bedankt voor je werk tot nu toe!
Ik heb er inderdaad ook best een bedrag per jaar voor over, ook zonder garanties. Maar ik begrijp ook dat je het niet commercieel wil maken vanwege verwachtingen bij mensen.

Mocht iemand het overnemen dan hoor ik dat graag. Zelf ben ik niet heel handig daar in, dus helaas kan ik het niet.
pi_149519154
Die condooms daar heb ik eigenlijk wel vertrouwen in als de marketing ervan goed is. Dat gaat echt wel uitgeprobeerd worden door jongelui. Ik ga er een klein bedrag in steken. Nu ben ik zelf een FOKker dus die condooms die je erbij krijgt zullen wel in een la verdwijnen :')
pi_149519476
Tha_duck bedankt voor je service.

Vond het heel handig en ik heb er ook dankbaar gebruik van gemaakt. Begrijpelijk dat je ermee stopt :)
pi_149519593
Ik ben een groot condoomgebruiker, zo'n 500 - 1000 stuks moet je wel aan denken. Hierdoor heb ik veel ervaring met verschillende merken en "modellen". Ben erg in het beginstadium voorzien van proefmodellen, en heb deze ook gebruikt. Heb er feedback op gegeven dat 1 van de punten:

quote:
Veiliger omdoen: Geen nagel contact
voor mij geen enkele pro was, aangezien ik nogal scherpe randjes aantrof op de Wingman zelf. (gietnaden van plastic)

Dit is overigens wel netjes opgelost in V2, die ik toen wederom als test thuisgestuurd kreeg.

Verder lees ik nu:

quote:
Meer gemak: Ook in het Donker
en dan verder:
quote:
Pak 'm bij zijn vleugels met het logo boven
Tja, als dan eerst het licht aanmoet om het logo te zoeken :+

Voor de frequente user zoals ik, is een "gewoon" condoom ook gemakkelijk om te doen, en heeft geen extra afval als de Wingman Clip. Voor de eenmalige condoom gebruiker is een Wingman natuurlijk net zo "wennen" als een normaal condoom.

Ik stop er overigens geen geld in.
  maandag 9 februari 2015 @ 20:39:49 #146
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_149520041
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:29 schreef RDK_NL het volgende:
Ik ben een groot condoomgebruiker, zo'n 500 - 1000 stuks moet je wel aan denken.
Per jaar neem ik aan ;)
quote:
Hierdoor heb ik veel ervaring met verschillende merken en "modellen". Ben erg in het beginstadium voorzien van proefmodellen, en heb deze ook gebruikt. Heb er feedback op gegeven dat 1 van de punten:

voor mij geen enkele pro was, aangezien ik nogal scherpe randjes aantrof op de Wingman zelf. (gietnaden van plastic)

Dit is overigens wel netjes opgelost in V2, die ik toen wederom als test thuisgestuurd kreeg.

Verder lees ik nu:

en dan verder:

Tja, als dan eerst het licht aanmoet om het logo te zoeken :+

Voor de frequente user zoals ik, is een "gewoon" condoom ook gemakkelijk om te doen, en heeft geen extra afval als de Wingman Clip. Voor de eenmalige condoom gebruiker is een Wingman natuurlijk net zo "wennen" als een normaal condoom.

Ik stop er overigens geen geld in.
Ik heb zo'n ding ook eens ergens bij gekregen en vond het de eerste/enige keer meer gedoe dan standaard rubber banden. Bovendien zijn het joekels door die wings, dus een in je portemonnee (zoals vroeger) is er volgens mij ook niet bij.
pi_149521720
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:26 schreef MaxKalav het volgende:
Tha_duck bedankt voor je service.
Sluit ik mij bij aan. Overigens werd een paar draadjes geleden op Fok! reclame gemaakt voor https://gvemailer.nl/. Op deze website kun je een profiel aanmaken, zodat je alleen de nieuwe projecten op GVE ontvangt die aan je criteria voldoen. Tot nu toe heb ik goede ervaringen. Om misverstanden te voorkomen: ik weet niet wie er achter die site zit.
pi_149522691
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:13 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Sluit ik mij bij aan. Overigens werd een paar draadjes geleden op Fok! reclame gemaakt voor https://gvemailer.nl/. Op deze website kun je een profiel aanmaken, zodat je alleen de nieuwe projecten op GVE ontvangt die aan je criteria voldoen. Tot nu toe heb ik goede ervaringen. Om misverstanden te voorkomen: ik weet niet wie er achter die site zit.
Ziet er goed uit. Heb me eigen ook geregistreerd. Ben wel benieuwd hoe duur dadelijk een abonnement wordt.
pi_149532327
quote:
Mja, ik weet het niet zo. Blijft een branche waarin de bedrijven in mijn ogen toch vrij snel komen en gaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')