Giel stond gewoon hoor, wees niet bang.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Giel stond gewoon hoor, wees niet bang.
Ik zou luisteren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:14 schreef rubbereend het volgende:
horizontale presentatie is misschien ook wat voor dat programma van Paul en Sofie
Missionarispresentatie.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:14 schreef rubbereend het volgende:
horizontale presentatie is misschien ook wat voor dat programma van Paul en Sofie
FTFYquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:14 schreef rubbereend het volgende:
horizontale penetratie is misschien ook wat voor dat programma van Paul en Sofie
quote:
Ja leuk, maar radiotechnisch hoor ik toch liever Neil dan Katy.quote:
quote:
Gek genoeg vind ik het helemaal niet meer erg om Katy te horen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja leuk, maar radiotechnisch hoor ik toch liever Neil dan Katy.
Nog even en de reeks wordt verplaatst naar KPDquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou bijna lesbisch worden van deze reeks. Al dat gegeil op vrouwen.
Ik gok dat het soberso al op de nominatie lijst staat met al dat vrijdagpraat op maandag.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nog even en de reeks wordt verplaatst naar KPD
en dinsdagquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok dat het soberso al op de nominatie lijst staat met al dat vrijdagpraat op maandag.
splutquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
en dinsdag
en woensdag
en donderdag
Maar verdomme, die Katy... stel dat je er goed achter staat en je zo'n klein beetje die vormpjes kan zien omdat haar broekje zo lekker strak zit![]()
![]()
Jimmy en Wolf weten wel wat ik bedoel
twitter:roosmarijn twitterde op woensdag 04-02-2015 om 23:33:09Als het is wat het is dan is dat wat het is. #3fm reageer retweet
twitter:
Ik moest ook even goed nadenken, maar ik herkende de lyrics.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:42 schreef TheVulture het volgende:
Zo heel best klinkt deze versie toch niet van Vanessa Carlton
geen updates meer sinds zijn laatste tweet van 3 uur geleden geloof ikquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Hoe is het met Veenstra eigenlijk?
quote:
okquote:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 05-02-2015 om 15:07:59De eerste #3FM DJ met een potentiële heupoperatie. Tijd voor verjonging van die hut! reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 05-02-2015 om 15:06:15De keus wel of niet opereren is aan mij, maar sowieso zes weken lang niet lopen en de eerste week zelfs helemaal niks nakkes nada doen. reageer retweet
Oei dat klinkt niet best. Wat een val heeft hij gemaakt.twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 05-02-2015 om 15:06:01Heupdate: Niet zo best allemaal. Een breuk in m'n bovenbeen op het deel dat in de heupkom valt. reageer retweet
Zachtjes kreunen wordt wel gewaardeerd hoorquote:
Die ogen ook als ze ff omkijktquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
Check dit gifje dan, wauw
[ afbeelding ]
we zijn terug na de breek #isnooitgrappigquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:12 schreef MarijeH het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 05-02-2015 om 15:06:15De keus wel of niet opereren is aan mij, maar sowieso zes weken lang niet lopen en de eerste week zelfs helemaal niks nakkes nada doen. reageer retweet
Oei dat klinkt niet best. Wat een val heeft hij gemaakt.twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 05-02-2015 om 15:06:01Heupdate: Niet zo best allemaal. Een breuk in m'n bovenbeen op het deel dat in de heupkom valt. reageer retweet
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
dat is wel knap !quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
houthakkers voor jou:
[ afbeelding ]
Zo, wat! Dat is wel heel erg strak afgemetenquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
houthakkers voor jou:
[ afbeelding ]
Kijk da's nou vakwerk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
houthakkers voor jou:
[ afbeelding ]
Roos.twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 05-02-2015 om 15:46:18Hee invaller @roosmarijn morgen wel Island in the Sun draaien #hiphip reageer retweet
Liters zeg ik je.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
TR gemaaktquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:57 schreef ddx het volgende:
Prima voor de verandering eens Roos overdag.
In de kuiltjes van haar rug mikkenquote:
Nee man tussen die ferme jopenquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In de kuiltjes van haar rug mikken
Ik kijk liever naar haar kontquote:
Nee klopt, maar ik kan me er ook niet echt aan storen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Godsamme alors, dit gaat toch nergens over.
Weest geprezen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik kan me er ook niet echt aan storen.
Dat idd...quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik kan me er ook niet echt aan storen.
Je bent een vrouw naar mijn hart Muisquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wrm alleen met carnaval gek doen en zuipen? Dat kan gewoon het hele jaar door.
Ik raak gewoon afgestompt van dat nummer. Pas toen ik je post las besefte ik dat ik die aids aan het luisteren was.quote:
Of ik doe is een tweede.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent een vrouw naar mijn hart Muis
Zeker, of Michiel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:11 schreef wolfrolf het volgende:
Op Radioforum beweert iemand dat Ekdom de middag van koen en sander moet overnemen.
Dat zou echt op de goedkeuring van iedereen in dit topic kunnen rekenen
Erger nog: jezelf betrappen op meezingequote:Op donderdag 5 februari 2015 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik raak gewoon afgestompt van dat nummer. Pas toen ik je post las besefte ik dat ik die aids aan het luisteren was.
Veel plezierquote:
wie doet t voorprogramma?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:27 schreef Pino112 het volgende:
Waarom zijn voorprogramma's altijd kut?
quote:
quote:Support: Wolf Alice
Wolf Alice is een vier koppig alternatieve rock band uit noord-Londen. De band bestaat uit: Ellie Rowsell, Joel Amey, Joff Oddie and Theo Ellis. Hun debuut single "Fluffy" kwam uit in februari 2013, de "Bros" single kwam opeenvolgend uit in mei. In oktober 2013 kwam hun debuut EP Blush uit. De "Creature Songs" EP kwam uit in mei 2014.
Opener: Gengahr
Gengahr klinkt als de naam van een Pokémon-dinosaurus en door titels als She’s A Witch of Fill My Gums With Blood wordt al snel gedacht dat we hier te maken hebben met een metalband. In realiteit gaat het hier om een vijftal uit North Dakota, dat zomerse indierock maakt. Ze zijn pas in oktober 2013 bij elkaar gekomen. Het lo-fi geluid en de lichttrieste zang met hoge stem is te vergelijken met dat van Unknown Mortal Orchestra en Youth Lagoon. De band stond in januari op Eurosonic Noorderslag.
dat vind ik beide best leukquote:
Toevallig had Michiel de komende week al vrijgenomen, dus voor die dagen was al reeds vervanging geregeld (Timur op ma-di-wo-vr en Roos op donderdag). Ik heb alleen zo'n vermoeden dat hij om een andere reden vrij had gewild...quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:43 schreef Againzender het volgende:
Roos voor Veenstra? Geluk bij een ongeluk, ik vind Roos leuk, en een fijne DJ
Komende week gaat 'm geen vakantiedagen kosten..quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toevallig had Michiel de komende week al vrijgenomen, dus voor die dagen was al reeds vervanging geregeld (Timur op ma-di-wo-vr en Roos op donderdag). Ik heb alleen zo'n vermoeden dat hij om een andere reden vrij had gewild...
fuck zeg,had hij wat geplanned, krijg je zo'n ongeluk. Mijn vrouw viel dit weekeinde ongelukkig, knie dik en helemaal open, en dat schopte al wat plannen in de war.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toevallig had Michiel de komende week al vrijgenomen, dus voor die dagen was al reeds vervanging geregeld (Timur op ma-di-wo-vr en Roos op donderdag). Ik heb alleen zo'n vermoeden dat hij om een andere reden vrij had gewild...
Niks is zo veranderlijk als het weerquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het weerbericht aan het begin én aan het einde van het nieuws... het blijft raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:29 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb er 4.Ik heb er 8 + 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik prima, tof liedje.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:43 schreef Againzender het volgende:
Sue the night maakt een goede kans om MH te worden volgens mij. Alle DJ's draaien het, en het komt uit Nederland.
Daar had hij het gister ook over op twitter als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoorde ik het nou goed? Wil Michiel radio gaan maken vanuit bed? Cool
quote:Roosmarijn Reijmer vervangt Michiel Veenstra op 3FM. Michiel brak gisteren zijn bovenbeen toen hij onderuit ging in de studio van 3FM.
Michiel mag naar eigen zeggen zes weken lang niet lopen en de komende week 'helemaal niks nakkes nada doen'. Roosmarijn Reijmer neemt zijn ochtendprogramma Met Michiel over, maakte 3FM vrijdag bekend.
Roosmarijn wenste Michiel beterschap. 'Dat je maar heel snel bij mag trekken.' Op zijn verzoek draaide ze Island in the Sun van de Amerikaanse band Weezer.
die had ik dus doorgestuurdquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:48 schreef Sersjee het volgende:
Persoonlijk ging ik voor Hip to be square, maar dit is ook een prima request.
hele album is geweldig. maar misschien is dat jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:08 schreef Bronson het volgende:
Al mag Graceland ook wel weer eens gedraaid worden.
Ja aids. Dit mag elke dag wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:17 schreef Pandaplint het volgende:
Weekje Prodigy draaien en vervolgens maanden niet meer overdag
Zat er accuzuur door je bamboe vanochtend?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:17 schreef Pandaplint het volgende:
Sinds wanneer vind jij dit lekkere muziek?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zat er accuzuur door je bamboe vanochtend?
Genieten nu!
Sinds altijd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij dit lekkere muziek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:20 schreef Bronson het volgende:
Roosmarijn stijgt wel in mijn achting.Bij mij ook, ze draait wel topmuziek vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Keihard de commercieelste. Ow wacht.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:17 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:20 schreef Bronson het volgende:
Roosmarijn stijgt wel in mijn achting.Een dieptepunt kan nooit minder wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Het is jammer, maar ja, ik geniet ervanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:17 schreef Pandaplint het volgende:
Denken dat ik alleen country en zoetsappige popmuziek luisterenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Cool, had ik niet van jou verwacht.
Wat betreft is dit wel een topweek.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is jammer, maar ja, ik geniet ervan![]()
Voor je het weet presenteert 3FM weer een concert van Kensington, Dotan of Snow Patrol
Ik zie dat én Kensington én Jett Rebel op Sziget staan, dus dat zul je vanaf volgende week weer maanden moeten horen...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is jammer, maar ja, ik geniet ervan![]()
Voor je het weet presenteert 3FM weer een concert van Kensington, Dotan of Snow Patrol
Ja meisje, zo kom jij wel over.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denken dat ik alleen country en zoetsappige popmuziek luisteren
Niet zo negatief Roel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie dat én Kensington én Jett Rebel op Sziget staan, dus dat zul je vanaf volgende week weer maanden moeten horen...
Ga naar de bol en bestel onmiddellijk een boek!!! Heb je hem morgen op de mat liggen!quote:
dan gaat ze het hele weekend zitten lezenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga naar de bol en bestel onmiddellijk een boek!!! Heb je hem morgen op de mat liggen!
Tevens hoi.
Roelieboelie!!quote:
Ik moet eerst een telefoontje plegen over mogelijk ander werk en straks een gesprek met m'n jobcoach. Help het vanavond nog even herinneren!!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga naar de bol en bestel onmiddellijk een boek!!! Heb je hem morgen op de mat liggen!
Tevens hoi.
Heul niet!! Weekenden zijn voor jouquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan gaat ze het hele weekend zitten lezen
Vast. Rubbereend is niet jaloersquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:29 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ben gisteren wat bij Mint wezen drinken. Hoop dat Rubber eend dat goed vond
Plint heeft je gedrogeerd met GHBquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast. Rubbereend is niet jaloers![]()
Ik hoop dat je het gezellig vond want ik kan me niets meer herinneren. Slecht geheugen
Vast niks uitgevreten, met zijn panda-libidoquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Plint heeft je gedrogeerd met GHB
ik stap nu in de auto, ik zou een veilig heenkomen zoeken als ik jou was mannetjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:29 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ben gisteren wat bij Mint wezen drinken. Hoop dat Rubber eend dat goed vond
GHB gegeven. Maar ik had geen zinquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Plint heeft je gedrogeerd met GHB
Dit had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik stap nu in de auto, ik zou een veilig heenkomen zoeken als ik jou was mannetje
een keer is het genoeg, ook met die berichtjes die hij je stuurtquote:
Ik niet!! Rondvliegende veren en vachtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh een gevecht tussen een rubbereend en een panda. Dit moet ik zien.
Maar maar maar dat is gewoon op vriendschappelijke basis!!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een keer is het genoeg, ook met die berichtjes die hij je stuurt
Ik denk dat er tussen eend en panda meer speelt...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar maar maar dat is gewoon op vriendschappelijke basis!!
twitter:NPORadio2 twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 11:30:21De nieuwe #NPORadio2 Top Song is 'Hungry' van @DotanMusic! Beluister 'm hier: http://t.co/9dVy5EZEVM http://t.co/mZe1dA9qDM reageer retweet
Primaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:35 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NPORadio2 twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 11:30:21De nieuwe #NPORadio2 Top Song is 'Hungry' van @DotanMusic! Beluister 'm hier: http://t.co/9dVy5EZEVM http://t.co/mZe1dA9qDM reageer retweet
live was er geen fuck aanquote:
quote:
quote:
Mag Mintje wel ff dooretenquote:
http://instagram.com/theashleygraham/quote:
M'n ex was zelfs slanker en die vond ik te dikquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
http://instagram.com/theashleygraham/
Ik zou haar gerust kunnen doen.
Ja ze is wat gezetter, maar nog steeds mooie rondingen.
Liever dit dan een plank.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n ex was zelfs slanker en die vond ik te dik
Ze heeft wel een mooi gezicht, dat wel
Wtf doet die vent daar achter ookquote:
Die plaatst alles even in perspectief.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wtf doet die vent daar achter ook
Haar reet uitlachenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wtf doet die vent daar achter ook
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haar reet uitlachen
Ok wie gooit er ff een lekker wijf in dit topic?
Ik moest UI even updaten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:25 schreef Bronson het volgende:
Iedereen wordt sprakeloos van Eva Green?
Kijk, da's stukken beterquote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk, da's stukken beter
Thanks Jimmy!
Het merk van de soldeerbout...quote:
Nope, laat ze nu eerst maar eens rustig aan beginnen met hun nieuwe programma.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:42 schreef themauster het volgende:
Wordt Live vanuit Klazienaveen ook live uitgezonden op 101tv?
Joh.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het merk van de soldeerbout...
Eenschquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weller SoldeerboutenDat zijn de echte
Bizar!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:27 schreef wolfrolf het volgende:
NWS / Meisje (6) leeft al maand in wellness
Verdomme zeg
twitter:snollebollekes twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 15:45:03Vanavond rond 23:00 uur zijn we bij @Robstenders op @3FM !! Luisteren! #alaafrojack reageer retweet
Die zullen volgende week ook wel vaak in Eindhoven gedraaid worden...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:55 schreef Sersjee het volgende:
Nu al lol.twitter:snollebollekes twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 15:45:03Vanavond rond 23:00 uur zijn we bij @Robstenders op @3FM !! Luisteren! #alaafrojack reageer retweet
Het is verdomme echt een van de grootste aidsplaten sinds Plage...quote:
Sue the night geef ik een goede kans.quote:
Bij dezen dan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sue the night geef ik een goede kans.
ze zijn het geworden?quote:
Nee... Als het aan mij ligt zit dat er voorlopig of wellicht helemaal niet in!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Probeer je ons wat te vertellen SC?
Dan gaat echt niemand luisteren behalve Pandaplint.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:02 schreef Paul het volgende:
GERUCHT
Sander Hoogendoorn en Hoitjes (Frank) worden de nieuwe Coen en Sander op 3fm tussen 16 en 19 uur
GERUCHT 2quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan gaat echt niemand luisteren behalve Pandaplint.
Daar had BJ het over idd tijdens uitzending van Rob.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:02 schreef Paul het volgende:
GERUCHT
Sander Hoogendoorn en Hoitjes (Frank) worden de nieuwe Coen en Sander op 3fm tussen 16 en 19 uur
Ja doei.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:02 schreef Paul het volgende:
GERUCHT
Mehquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:12 schreef Evertjan het volgende:
idd doe dan alleen Sander Hoogendoorn in de middagshow
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:19 schreef ddx het volgende:
Gewoon Michiel + Roos in de middag ?
(deden het in de nacht ook altijd leuk samen)
Dat weet ik evertjequote:
ben bang dat het doen een soort van Coen en Sander show 2.0 gaat wordenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat weet ik evertje
Ik dacht, ik zet er nog een matiger duo tegenover voor de middag
Het moeten gewoon timur en ramon worden
Ik.kan.niet.wachten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
ik ben in klad nog mijn gewenste programering aan het uitewerken en die ga ik binnenkort hier posten leuk he
op KX wordt van alles geoefend, zeker nu de Veronica DJ's er niet meer mogen uitzenden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:07 schreef Paul het volgende:
[..]
GERUCHT 2
Ze gaan oefenen met dit programma op KX Radio
http://kxradio.3fm.nl/uitzending-gemist/hoogiehoitjes
Echt waar !?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
op KX wordt van alles geoefend, zeker nu de Veronica DJ's er niet meer mogen uitzenden.
leuk duo, maar meer voor een wat later tijdstip. 's Avonds zou prima kunnen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:19 schreef ddx het volgende:
Gewoon Michiel + Roos in de middag ?
(deden het in de nacht ook altijd leuk samen)
Je weet niet dat van Inkel al sinds september 2014 bij Radio Veronica zit?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt waar !?
Van Inkel ook niet meer? (Q)
Erik de Zwart heeft zijn medewerkers gezegd dat hij ze niet meer bij KX wilt horen. Je werkt bij Veronica, en dan ga je niet lopen hobbieen bij een zender die gehost wordt door een publieke omroep.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt waar !?
Van Inkel ook niet meer? (Q)
Oh, nee...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je weet niet dat van Inkel al sinds september 2014 bij Radio Veronica zit?
Mja. Toen KX nog alleen van Stenders was had hij er vermoedelijk geen problemen mee.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Erik de Zwart heeft zijn medewerkers gezegd dat hij ze niet meer bij KX wilt horen. Je werkt bij Veronica, en dan ga je niet lopen hobbieen bij een zender die gehost wordt door een publieke omroep.
Kan ik me iets bij voorstellen. Kan mij ook voorstellen dat het je niet boeit.
dat bedoel ik ook eigenlijk.Sinds KX ondersteund wordt door avrotros kan ik mij voorstellen dat De Zwart het geen goed idee vond als zijn DJ's daar draaien. Aan de andere kant kan je ook zeggen: ach, onschuldige zandbak. Misschien komen er nog leuke ideeen uit.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh, nee...
[..]
Mja. Toen KX nog alleen van Stenders was had hij er vermoedelijk geen problemen mee.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zozo, dat is een flinke rots dan zeker
/plagerijtje
Hoe zie je eruit in klad?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
ik ben in klad nog mijn gewenste programering aan het uitewerken en die ga ik binnenkort hier posten leuk he
Heb je je boek nou al besteld?quote:
Nee... Ik vond dollen met m'n nichtje leukerquote:
Welk boek eigenlijk, want dat heb ik weer gemistquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee... Ik vond dollen met m'n nichtje leuker![]()
Zondag ga ik het doen!!
Over mindfullness en meditatie. De rust vinden om dingen te doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Welk boek eigenlijk, want dat heb ik weer gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |