Giel stond gewoon hoor, wees niet bang.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Giel stond gewoon hoor, wees niet bang.
Ik zou luisteren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:14 schreef rubbereend het volgende:
horizontale presentatie is misschien ook wat voor dat programma van Paul en Sofie
Missionarispresentatie.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:14 schreef rubbereend het volgende:
horizontale presentatie is misschien ook wat voor dat programma van Paul en Sofie
FTFYquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:14 schreef rubbereend het volgende:
horizontale penetratie is misschien ook wat voor dat programma van Paul en Sofie
quote:
Ja leuk, maar radiotechnisch hoor ik toch liever Neil dan Katy.quote:
quote:
Gek genoeg vind ik het helemaal niet meer erg om Katy te horen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja leuk, maar radiotechnisch hoor ik toch liever Neil dan Katy.
Nog even en de reeks wordt verplaatst naar KPDquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou bijna lesbisch worden van deze reeks. Al dat gegeil op vrouwen.
Ik gok dat het soberso al op de nominatie lijst staat met al dat vrijdagpraat op maandag.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nog even en de reeks wordt verplaatst naar KPD
en dinsdagquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok dat het soberso al op de nominatie lijst staat met al dat vrijdagpraat op maandag.
splutquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
en dinsdag
en woensdag
en donderdag
Maar verdomme, die Katy... stel dat je er goed achter staat en je zo'n klein beetje die vormpjes kan zien omdat haar broekje zo lekker strak zit![]()
![]()
Jimmy en Wolf weten wel wat ik bedoel
twitter:roosmarijn twitterde op woensdag 04-02-2015 om 23:33:09Als het is wat het is dan is dat wat het is. #3fm reageer retweet
twitter:
Ik moest ook even goed nadenken, maar ik herkende de lyrics.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:42 schreef TheVulture het volgende:
Zo heel best klinkt deze versie toch niet van Vanessa Carlton
geen updates meer sinds zijn laatste tweet van 3 uur geleden geloof ikquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Hoe is het met Veenstra eigenlijk?
quote:
okquote:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 05-02-2015 om 15:07:59De eerste #3FM DJ met een potentiële heupoperatie. Tijd voor verjonging van die hut! reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 05-02-2015 om 15:06:15De keus wel of niet opereren is aan mij, maar sowieso zes weken lang niet lopen en de eerste week zelfs helemaal niks nakkes nada doen. reageer retweet
Oei dat klinkt niet best. Wat een val heeft hij gemaakt.twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 05-02-2015 om 15:06:01Heupdate: Niet zo best allemaal. Een breuk in m'n bovenbeen op het deel dat in de heupkom valt. reageer retweet
Zachtjes kreunen wordt wel gewaardeerd hoorquote:
Die ogen ook als ze ff omkijktquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
Check dit gifje dan, wauw
[ afbeelding ]
we zijn terug na de breek #isnooitgrappigquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:12 schreef MarijeH het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 05-02-2015 om 15:06:15De keus wel of niet opereren is aan mij, maar sowieso zes weken lang niet lopen en de eerste week zelfs helemaal niks nakkes nada doen. reageer retweet
Oei dat klinkt niet best. Wat een val heeft hij gemaakt.twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 05-02-2015 om 15:06:01Heupdate: Niet zo best allemaal. Een breuk in m'n bovenbeen op het deel dat in de heupkom valt. reageer retweet
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
Check dit gifje dan, wauw
[ afbeelding ]
dat is wel knap !quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
houthakkers voor jou:
[ afbeelding ]
Zo, wat! Dat is wel heel erg strak afgemetenquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
houthakkers voor jou:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |