abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149386762
quote:
5s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ben jij zwanger?
_O-
pi_149386764
quote:
Het blijft gewoon walgelijk.
pi_149386802
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het komt alleen maar voort uit een zeker wantrouwen. Dat het geen oprechte intenties betreft blijkt ook nog eens uit het feit dat er de afgelopen tijd talloze initiatieven zijn geweest waarbij je allang op zou kunnen merken dat moslims zich wel degelijk tegen terrorisme keren. Als je daar nu nog niet van overtuigd bent dan wil je het gewoon niet zien. Hoeveel moslims er ook openlijk afstand nemen van terrorisme. Want dan krijg je "ja, maar ze waren er niet allemaal", of "ik zag maar weinig hoofddoekjes bij die demonstraties".
Laten we voor de aardigheid eens veronderstellen dat je gelijk hebt, waar komt dat wantrouwen dan vandaan? Zou het zo kunnen zijn dat dat wantrouwen is gegroeid of in de hand is gewerkt door gedragingen van (groepen) moslims in de afgelopen decennia? Ik denk aan de torenhoge criminaliteit, geweld tegen homo's, antisemitisme, meisjes op straat lastigvallen en voor hoer uitschelden, openlijk verheerlijken van terreurdaden, rondlopen met ISIS-vlaggen, de bedroevend slechte taalvaardigheid van mensen die hier al 30-40 jaar wonen, de talloze satellietschotels aan de zijkanten van flatgebouwen, de aantoonbare haat die leerlingen op islamitische scholen krijgen aangeleerd en meer van dat soort zaken?

Zou het zo kunnen zijn dat moslims het wantrouwen in hun richting de afgelopen 30-40 jaar misschien toch een heel klein beetje zelf in de hand hebben gewerkt? En wat eigenlijk nog triester is: de situatie is in de loop der jaren niet gaandeweg verbeterd, maar eerder nog beroerder geworden.

Als je kijkt naar een breed gepromote actie als "nietmijnislam", zie je dat er op Facebook nu ruim 26.000 likes zijn (waarbij je ervan uit mag gaan dat een aanzienlijk deel ook nog van niet-moslims is). Sorry, maar ik vind dat verre van indrukwekkend voor een land waar bijna 1 miljoen moslims wonen. Nee, ik zeg niet dat de niet-likers terrorisme prima vinden, het valt gewoon op dat de openlijke afkeer van terrorisme onder moslims verre van massaal is.
pi_149386808
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het blijft gewoon walgelijk.
Jep. Maar op de een of andere manier blijven mensen ontkennen dat Wilders niet alle Marokkanen het land uit wil hebben. Terwijl die daar vrij duidelijk over is.
  donderdag 5 februari 2015 @ 13:52:39 #105
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_149386817
quote:
5s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ben jij zwanger?
Neen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 5 februari 2015 @ 13:52:55 #106
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_149386828
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:49 schreef Netsplitter het volgende:
En toch heeft de betreffende maker wel een punt.
Waarom moeten Moslims steeds excuus aanbieden voor dingen waar zelf totaal niks mee te maken hebben?
Ik heb zelf nog geen Christen gehoord qua excuses vanwege het leger van de heer wat al jaren moord.
Hypocriet?
Ik biedt de hele wereld mijn verontschuldigingen aan voor mijn voorvaderen die verantwoordelijk waren voor het beginnen van de eerste multinational, eerste aandelen, eerste aandelenbeurs, het stichten van Nieuw Amsterdam, het aanleggen van de Wall straat, het ruilen van Wall Str. met Suriname waardoor ze grondleggers waren van de crisis die sinds 2008 onze planeet teistert.

Sorry.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_149386831
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij weigert inhoudelijk te reageren op dit stuk - en wijst meteen naar ouders die het anders zouden moeten doen. Dat is wel typisch. Meteen het vingerwijzen, maar owee hand in eigen boezem steken en bedenken dat je a) aan het generaliseren bent b) dat het op zich best wel verwerpelijk is om een willekeurige andere persoon aan te spreken op de daden van een ander. Dat is de kern van de boodschap van dit filmpje.
Hoezo generaliseer ik? Ik heb het over de opvoeders die hun kinderen met zulke vlaggen laten lopen. Daarnaast was ik inhoudelijk begonnen, door het filmpje te vergelijken met Amerikaanse politieke spotjes en door te zeggen dat geen kind zich hoeft te verantwoorden.
pi_149386840
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jep. Maar op de een of andere manier blijven mensen ontkennen dat Wilders niet alle Marokkanen het land uit wil hebben. Terwijl die daar vrij duidelijk over is.
Ja heb geen begrip voor mensen die deze oproep wel begrijpen of niet zo serieus nemen.
pi_149386844
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oh?
Dat heb je toch wel meegekregen? Een vooraanstaande Breivik-fanboy heeft rond 2003-2004 een tijdje op FOK! rondgehangen.
pi_149386845
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Laten we voor de aardigheid eens veronderstellen dat je gelijk hebt, waar komt dat wantrouwen dan vandaan? Zou het zo kunnen zijn dat dat wantrouwen is gegroeid of in de hand is gewerkt door gedragingen van (groepen) moslims in de afgelopen decennia? Ik denk aan de torenhoge criminaliteit, geweld tegen homo's, antisemitisme, meisjes op straat lastigvallen en voor hoer uitschelden, de bedroevend slechte taalvaardigheid van mensen die hier al 30-40 jaar wonen, de talloze satellietschotels aan de zijkanten van flatgebouwen, de aantoonbare haat die leerlingen op islamitische scholen krijgen aangeleerd en meer van dat soort zaken?
Heeft geen ene flikker met IS of terrorisme te maken.
pi_149386889
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Heeft geen ene flikker met IS of terrorisme te maken.
We hadden het over wantrouwen en waar dat vandaan komt. Maar ja, je ziet de realiteit kennelijk niet al te graag onder ogen. Niks nieuws onder de zon
pi_149386921
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hij maakt vaak genoeg de nuance. Zelfs pas nog, toen door onze milieuterrorist werd gezegd dat hij een terrorist is, in het kader van Charlie Hebdo.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 5 februari 2015 @ 13:56:31 #113
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_149386936
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik biedt de hele wereld mijn verontschuldigingen aan voor mijn voorvaderen die verantwoordelijk waren voor het beginnen van de eerste multinational, eerste aandelen, eerste aandelenbeurs, het stichten van Nieuw Amsterdam, het aanleggen van de Wall straat, het ruilen van Wall Str. met Suriname waardoor ze grondleggers waren van de crisis die sinds 2008 onze planeet teistert.

Sorry.
Telt niet zolang je het vanuit de anonimiteit doet. ;)
Gewoon met je gezicht enzo op youtube of in de kranten of ergens in de media.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_149386939
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Laten we voor de aardigheid eens veronderstellen dat je gelijk hebt, waar komt dat wantrouwen dan vandaan? Zou het zo kunnen zijn dat dat wantrouwen is gegroeid of in de hand is gewerkt door gedragingen van (groepen) moslims in de afgelopen decennia? Ik denk aan de torenhoge criminaliteit, geweld tegen homo's, antisemitisme, meisjes op straat lastigvallen en voor hoer uitschelden, openlijk verheerlijken van terreurdaden, rondlopen met ISIS-vlaggen, de bedroevend slechte taalvaardigheid van mensen die hier al 30-40 jaar wonen, de talloze satellietschotels aan de zijkanten van flatgebouwen, de aantoonbare haat die leerlingen op islamitische scholen krijgen aangeleerd en meer van dat soort zaken?

Zou het zo kunnen zijn dat moslims het wantrouwen in hun richting de afgelopen 30-40 jaar misschien toch een heel klein beetje zelf in de hand hebben gewerkt? En wat eigenlijk nog triester is: de situatie is in de loop der jaren niet gaandeweg verbeterd, maar eerder nog beroerder geworden.

Als je kijkt naar een breed gepromote actie als "nietmijnislam", zie je dat er op Facebook nu ruim 26.000 likes zijn (waarbij je ervan uit mag gaan dat een aanzienlijk deel ook nog van niet-moslims is). Sorry, maar ik vind dat verre van indrukwekkend voor een land waar bijna 1 miljoen moslims wonen. Nee, ik zeg niet dat de niet-likers terrorisme prima vinden, het valt gewoon op dat de openlijke afkeer van terrorisme onder moslims verre van massaal is.
Ik ga niet uitgebreid reageren op je betoog, want het is in mijn ogen echt te simplistisch voor woorden. De vraag die je stelt zou je echter breder moeten trekken - en dan ook meteen internationaal - want Nederland is geen eilandje op de wereld. Als we het hebben over wantrouwen, dan is er sprake van wederzijds wantrouwen - er is dus geen sprake van eenrichtingsverkeer. En dat heeft onder meer de oorsprong in hetgeen zich in het Midden-Oosten heeft afgespeeld de afgelopen decennia en de rol daarin van het Westen.

Het probleem met je betoog is dat het vanuit een Eurocentrische visie bekeken wordt. Totale eenrichtingsverkeer, waarbij alleen de emotie en de denkwijze van de Westerse middle age blanke man van belang is. Het zoeken van een stok om het wantrouwende gevoel te rechtvaardigen. Dat is niets anders dan wat radicale extremisten doen.

Tot slot: de Facebookpagina. Hebben autochtonen destijds een facebookpagina opgericht n.a.v. de gebeurtenissen in Noorwegen? Is er toen ook massaal 'geliked'?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 14:00:36 ]
pi_149386956
Je gaat overigens niet in op mijn post, je legitimeert alleen maar het wantrouwen wat je koestert. Moet je helemaal zelf weten natuurlijk, maar het is vrij hypocriet om op basis van een wantrouwende houding te verwachten dat mensen met je mee willen werken of überhaupt toenadering zoeken.

En dat "nietmijnislam" 26.000 likes telt; er zijn veel meer elementen die aangeven dat het gros van de moslims terrorisme veroordeelt natuurlijk. Maar goed, ook dat leg je weer uit als indicatie dat het allemaal toch wel hard nodig is om moslims te wantrouwen.
  Redactie Frontpage donderdag 5 februari 2015 @ 13:58:07 #116
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_149386977
Weer lekker polariseren als een moherfucker -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_149387000
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hij maakt vaak genoeg de nuance.
Hij zegt, letterlijk: "Natuurlijk, geldt daar (voor brave Marokkanen) nog steeds voor dat we voor vrijwillige vrijwillige remigratie zijn...".
pi_149387021
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:57 schreef Xa1pt het volgende:
.

En dat "nietmijnislam" 26.000 likes telt; er zijn veel meer elementen die aangeven dat het gros van de moslims terrorisme veroordeelt natuurlijk. Maar goed, ook dat leg je weer uit als indicatie dat het allemaal toch wel hard nodig is om moslims te wantrouwen.
:') :')
pi_149387030
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hij zegt, letterlijk: "Natuurlijk, geldt daar (voor brave Marokkanen) nog steeds voor dat we voor vrijwillige vrijwillige remigratie zijn...".
Wauw wat een heftige uitspraak :{ :o
pi_149387036
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

We hadden het over wantrouwen en waar dat vandaan komt. Maar ja, je ziet de realiteit kennelijk niet al te graag onder ogen. Niks nieuws onder de zon
Ja, dat zeg ik; je legitimeert en verdedigt alleen maar je wantrouwen. Je wil er hoe dan ook niet aan dat dat wantrouwen niet zo'n sterke basis heeft en eigenlijk alleen maar destructief werkt.
pi_149387060
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:59 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

:') :')
Lees het nog eens.
pi_149387081
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jij beweert dat 'de brave Marokkaan in Nederland blijft als het aan Wilders ligt'. Daar is niets van waar.
pi_149387106
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is een vrij heftige uitspraak - zeker als je dan spreekt over stimuleren - dan ben ik wel benieuwd hoe je dat gaat doen. Maar ja, concreet en genuanceerd - dat zijn we niet gewend. Zijn wens is gewoon over de gehele linie minder Marokkanen. Doet er niet toe of je braaf bent, of crimineel.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 14:02:20 ]
pi_149387143
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij beweert dat 'de brave Marokkaan in Nederland blijft als het aan Wilders ligt'. Daar is niets van waar.
Wel een hele komische gedachte.
wooblabalurg
pi_149387145
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mag blijven ja. Als in: niet uitgezet worden. Wist je zelf ook wel he? ;) Dat hij ze allemaal het liefst er uit wil hebben, is wel duidelijk. Daar is hij helaas niet de enige in.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 14:03:45 ]
pi_149387148
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lees het nog eens.
Er is helemaal geen indicatie dat het gros van de moslims terrorisme veroordeelt :') niet dat handjevol op fb en ook niet daar buiten.

Bijna een miljoen moslims hier he. Welke sterk afkeurende signalen pak jij op?
pi_149387161
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mag blijven ja. Als in: niet uitgezet worden. Wist je zelf ook wel he? ;)
Maar wel gestimuleerd worden om op te tyfen.
pi_149387172
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:03 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Er is helemaal geen indicatie dat het gros van de moslims terrorisme veroordeelt :') niet dat handjevol op fb en ook niet daar buiten.

Bijna een miljoen moslims hier he. Welke sterk afkeurende signalen pak jij op?
Hoeveel van die miljoen juichen het luidkeels toe? Laten we het eens omdraaien. Hoeveel van de autochtonen hebben zich luidkeels eigenlijk uitgesproken tegen terrorisme? Kijkend naar het aantal inwoners..

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 14:04:55 ]
pi_149387190
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mag blijven ja.
Wilders wil minder Marokkanen. Hoe minder, hoe beter. Je "maar Wilders heeft niets tegen brave Marokkanen" ten spijt; het klopt niet.
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:05:00 #131
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_149387191
Wat een achterlijke filmmakers. Alsof haarkleur of afkomst (die je onvrijwillig hebt) hetzelfde zijn als het bewust aanhangen van een ideologie. Als die terroristen nou hun misdaden hadden gepleegd in naam van hun muts-hebbendheid, zouden de makers van het filmpje nog een punt hebben. Nu zijn het gewoon losers die misselijke propaganda maken.
pi_149387208
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat een achterlijke filmmakers. Alsof haarkleur of afkomst (die je onvrijwillig hebt) hetzelfde zijn als het bewust aanhangen van een ideologie. Als die terroristen nou hun misdaden hadden gepleegd in naam van hun muts-hebbendheid, zouden de makers van het filmpje nog een punt hebben. Nu zijn het gewoon losers die misselijke propaganda maken.
Want de moslim hangt de IS ideologie aan. Als je denkt dat het niet dommer kan worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 14:05:54 ]
pi_149387229
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoeveel van die miljoen juichen het luidkeels toe? Laten we het eens omdraaien. Hoeveel van de autochtonen hebben zich luidkeels eigenlijk uitgesproken tegen terrorisme? Kijkend naar het aantal inwoners..
Nou, de pietitie vind ik een goed vergelijkbaar voorbeeld van actief protest. Meer dan 2 miljoen likes. En #jesuischarlie vergeten?
pi_149387252
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:06 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Nou, de pietitie vind ik een goed vergelijkbaar voorbeeld van actief protest. Meer dan 2 miljoen likes. En #jesuischarlie vergeten?
Wat de neuk heeft de Pietitie ermee te maken?
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:07:15 #135
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_149387258
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Want de moslim hangt de IS ideologie aan. Als je denkt dat het niet dommer kan worden.
Ze hangen allemaal de islam aan.
pi_149387267
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wilders wil minder Marokkanen. Hoe minder, hoe beter. Je "maar Wilders heeft niets tegen brave Marokkanen" ten spijt; het klopt niet.
Men wil zoveel. Het gaat me erom dat ze niet uit het land geschopt moeten worden. Je 'Wilders wil alle Marokkanen het land uit schoppen' klopt niet.
pi_149387285
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

De islam is zo'n beetje de meest versplinterde religie. We roepen christenen ook niet op om de acties van het Leger van de Heer te veroordelen en er afstand van te nemen. Dubbele standaard de gekste.
pi_149387292
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Men wil zoveel. Het gaat me erom dat ze niet uit het land geschopt moeten worden. Je 'Wilders wil alle Marokkanen het land uit schoppen' klopt niet.
Dat zeg ik ook niet. Maar goed, als je zo nodig het laatste woord wil hebben ga je je gang maar.
pi_149387298
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ze hangen ook het kapitalisme aan. :') Zolang je geen nuance kan of wenst te maken tussen de diverse (enorm ver uit elkaar liggende) stromingen, dan verdien je het eigenlijk ook om gewoon eens een dikke burgeroorlog mee te maken.
pi_149387328
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De islam is zo'n beetje de meest versplinterde religie. We roepen christenen ook niet op om de acties van het Leger van de Heer te veroordelen en er afstand van te nemen. Dubbele standaard de gekste.
"Ja jij bent moslim en die andere knakkers die dit en dat gedaan hebben ook, dus helaas maar je bent de lul. "Logica.
wooblabalurg
pi_149387329
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jawel. Dat klopt wel. De manier waarop, daar is geen duidelijkheid over. Als je Marokkanen het leven zuur gaat maken zodat ze vrijwillig remigreren - dan kan je ook gewoon van schoppen spreken.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 14:10:07 ]
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:10:40 #142
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_149387369
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Misschien moeten we daar ook eens mee beginnen.

Moet ik jou trouwens nog uitleggen waarom de situatie voor moslims in ons land een beetje anders is dan voor christenen?
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:11:15 #143
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_149387382
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jawel. Dat klopt wel. De manier waarop, daar is geen duidelijkheid over. Als je Marokkanen het leven zuur gaat maken zodat ze vrijwillig remigreren - dan kan je ook gewoon van schoppen spreken.
Sinds wanneer worden Marokkanen in hun functioneren belemmerd door de heer Wilders?
pi_149387398
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat de neuk heeft de Pietitie ermee te maken?
Dat is een vergelijkbaar voorbeeld van actief protest van een bepaalde bevolkingsgroep op fb. Zo'n 12% van de nederlanders keurde de zwartepiet goed / de quinsy groep af. Die gast hierboven schermde net met 'actief protest' van moslims tegen terrorisme. Nog geen 3% van de totale moslimpopulatie is dat. Conclusie: uit de fb cijfers blijkt dat moslims niet massaal terrorisme veroordelen. Nee, mijn beste.. Slechts een zeer beperkt percentage.
pi_149387409
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:11 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Sinds wanneer worden Marokkanen in hun functioneren belemmerd door de heer Wilders?
Is natuurlijk ook niet zo, maar meneer wil dit wel heel graag zodat hij het slachtoffer is. Met extremisten moet je niet in discussie gaan.
pi_149387410
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:11 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Op dit moment niet - het gaat om zijn wens - nu heeft hij volstrekt geen macht. Even teruglezen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 14:12:26 ]
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:12:45 #147
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_149387436
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ze hangen ook het kapitalisme aan. :') Zolang je geen nuance kan of wenst te maken tussen de diverse (enorm ver uit elkaar liggende) stromingen, dan verdien je het eigenlijk ook om gewoon eens een dikke burgeroorlog mee te maken.
Wie hangen er ook het kapitalisme aan? Wie wenst er geen nuance te maken?

Maar goed, als je niet snapt dat het misschien wel verstandig is om afstand te nemen van mensen die ook in jouw naam slechte dingen doen, ben je simpelweg een idioot.
pi_149387443
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Misschien moeten we daar ook eens mee beginnen.

Moet ik jou trouwens nog uitleggen waarom de situatie voor moslims in ons land een beetje anders is dan voor christenen?
Gaan we dan ook bezitters van Harley Davidsons vragen om afstand te nemen van geweld? En kapitalistische bedrijven van het imperialisme?
pi_149387465
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:11 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Dat is een vergelijkbaar voorbeeld van actief protest van een bepaalde bevolkingsgroep op fb. Zo'n 12% van de nederlanders keurde de zwartepiet goed / de quinsy groep af. Die gast hierboven schermde net met 'actief protest' van moslims tegen terrorisme. Nog geen 3% van de totale moslimpopulatie is dat. Conclusie: uit de fb cijfers blijkt dat moslims niet massaal terrorisme veroordelen. Nee, mijn beste.. Slechts een zeer beperkt percentage.
Niet alleen heeft de Pietitie volstrekt een ander karakter - je houdt bij je berkening totaal geen rekening van de grootte van de actieve facebookpopulatie en de samenstelling (qua leeftijd) van de bevolking.
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:14:25 #150
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_149387488
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Op dit moment niet - het gaat om zijn wens - nu heeft hij volstrekt geen macht. Even teruglezen.
Hij zal nooit die macht krijgen. Voordat hij kan gaan doen wat hij wil moet hij eerst 76 stemmen regelen. En dat gaat niet gebeuren. Je kan je slachtofferrol dus weer thuis laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')