abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149391060
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Moet je ff Opsporing Verzocht terugkijken.
Dat doe ik met enige regelmaat. Maar naar het schijnt hebben Roemenen ook een Noord-Afrikaans uiterlijk, dus dat neem ik niet zo serieus.
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:09:50 #277
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_149391065
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het moslimgevoel staat volstrekt los van de nationaliteit natuurlijk.
Nee, beide zijn gevoelens. Voel jij je Moslim, ben je dat. Voel jij je Nederlander, ben je dat. Zie jij die jongens die in Syrië vechten en zich geen Nederlander voelen als Nederlander puur vanwege hun papiertje?
pi_149391071
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
Door Sir_Ciappanogwattes.
:{

Wat een debiel.
pi_149391074
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, maar dat is juist het hele punt, jonge Marokkaantjes worden ook aangekeken op het walgelijke gedrag van ISIS, vind je dat normaal dan?
Nee, en dacht dat je dat onderhand wel wist van mij. Dat je die vraag moet stellen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_149391083
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat doe ik met enige regelmaat. Maar naar het schijnt hebben Roemenen ook een Noord-Afrikaans uiterlijk, dus dat neem ik niet zo serieus.
Turken ook.
pi_149391086
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:06 schreef betyar het volgende:

[..]

[..]

:D
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_149391111
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:09 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee, beide zijn gevoelens. Voel jij je Moslim, ben je dat. Voel jij je Nederlander, ben je dat. Zie jij die jongens die in Syrië vechten en zich geen Nederlander voelen als Nederlander puur vanwege hun papiertje?
Iemand zie als subnaam Al-Hollandi heeft bijvoorbeeld? Je doet net alsof het gevoelens zijn die strijdig zijn met elkaar, dus of je voelt je moslim of je voelt je Nederlander. Dat is onzin natuurlijk.
pi_149391114
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Neuh. POL-user. Daarmee identificeer ik mij, dus sorry Paddy.
Dan moet je daarnaar handelen. Je bent ook gewoon een NWS-user. Sorry, Mutant. :)
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:12:15 #284
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_149391148
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:06 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat doet ie ook, bevalt hem dat niet dan moet ie in een land gaan wonen waar Artikel 6: Vrijheid van godsdienst en levensovertuiging niet in de grondwet staat.
Kritiek is niet hetzelfde als discriminatie.

De vrijheid op godsdienst garandeert overigens enkel het recht om je geloof te belijden, niet om dat geloof uit te dragen, meer rechten te eisen voor dat geloof of te eisen dat anderen zich aan dat geloof aanpassen. :)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_149391156
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:09 schreef paddy het volgende:
a, dat op zich is al dom te noemen.

Ze hadden het punt meer gemaakt wanneer ze daar pubers voor zouden gebruiken. Zowel het bovenste filmpje als het onderste filmpje. Het bovenste filmpje is alleen dan wel een beetje gevaarlijk, want ik heb het al meerdere keren ergens zien staan waar de mensen dachten dat Nederlandse kinderen echt zo zouden denken. En dan de reacties daarop. Zo'n gemist punt dus
Pubers, of gewoon mensen die dezelfde ideologie/religie hebben als die terroristen. Want dat is het hele punt; mensen vragen zich (al dan niet onterecht af) of de gemiddelde moslim (stiekem) niet achter ze staan. Dan mag je van mij best een filmpje maken waarin je de stelling inneemt dat het onwaarschijnlijk is - of überhaupt geen reële vraag is. Maar dit is gewoon manipulerende retoriek.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 16:12:53 ]
pi_149391160
Volwassenen die kinderen als spreekbuis gebruiken voor hun eigen visie.
Dat is wat ik van deze filmpjes vindt.
Geen enkel kind in die leeftijd houdt zich hiermee bezig, mits ingeprent door volwassenen.
Ga lekker met die kinderen kleurplaten kleuren of in het bos wandelen in plaats van dit gezwets.
Wel een muts op doen, is mijn advies. Het is namelijk nogal fris.
pi_149391174
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:11 schreef paddy het volgende:

[..]

Dan moet je daarnaar handelen. Je bent ook gewoon een NWS-user. Sorry, Mutant. :)
Nee.
pi_149391186
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat noemt men hier gewoon een Oost Europees uiterlijk, misschien is de taalvaardigheid er een beetje bij ingeschoten tijdens de inburgeringscursus? :?

Al zijn de grootste kopstukken uit het criminele milieu hier in Nederland uiteindelijk ook Marokkanen dus je weet het niet wie of wat er precies achter zit natuurlijk, ik begrijp je verwarring :) .
blablablabla
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:14:05 #289
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_149391200
quote:
2s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:12 schreef Semisane het volgende:

[..]

De vrijheid op godsdienst garandeert overigens enkel het recht om je geloof te belijden, niet om dat geloof uit te dragen, meer rechten te eisen voor dat geloof of te eisen dat anderen zich aan dat geloof aanpassen. :)
Helaas dat mensen de definitie van kritiek flink willen strekken om maar buiten de groep van discriminerende mensen te blijven.
pi_149391203
quote:

[..]

Tegenwoordig is er een uiterst dunne scheidslijn tussen die twee (kritiek en discriminatie). Overigens valt het uitdragen van je geloof onder vrijheid van meningsuiting. Die laatste twee zijn binnen de Nederlandse maatschappij verder amper van toepassing.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 16:15:15 ]
pi_149391221
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat noemt men hier gewoon een Oost Europees uiterlijk, misschien is de taalvaardigheid er een beetje bij ingeschoten tijdens de inburgeringscursus? :?

Al zijn de grootste kopstukken uit het criminele milieu hier in Nederland uiteindelijk ook Marokkanen dus je weet het niet wie of wat er precies achter zit natuurlijk, ik begrijp je verwarring :) .
Helaas niet, de verwarring ontstaat bij de redactie van Opsporing Verzocht waarbij iedere getinte een Noord-Afrikaans uiterlijk schijnt te hebben.
pi_149391229
quote:

[..]

Bij de meeste moslims wel hoor.
Commentaar of kritiek is gelijk ja maar jij bent kutracist :( :(
blablablabla
pi_149391231
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:07 schreef remlof het volgende:
Het enige dat daarvoor nodig is is een enigszins ontwikkeld gevoel voor empathie. Maar dat schijnen behoorlijk veel mensen te ontberen tegenwoordig.
Empathie is hier gewoon een middel tot het verwerven van invloed/macht, of in elk geval, het maken van een punt. Daar is verder niets empathisch aan - het tegenovergestelde eerder.
pi_149391274
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Helaas niet, de verwarring ontstaat bij de redactie van Opsporing Verzocht waarbij iedere getinte een Noord-Afrikaans uiterlijk schijnt te hebben.

Wat?? _O-
Het moet dan bijna wel een Zionistisch complot van de PO zijn om de Marokkanen weg te pesten.
blablablabla
pi_149391305
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat?? _O-
Het moet dan bijna wel een Zionistisch complot van de PO zijn om de Marokkanen weg te pesten.
Je denkt nogal vaak in complotten en extremen. Ik raad je aan om naar een psychiater te gaan. Of BNW te bezoeken. Helpt ook.
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:18:40 #296
433122 hetishierstil
Ik ga geen discussies aan
pi_149391350
Wat is dit voor een "wetenschappelijk" onderbouwde kut-film!
pi_149391367
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je denkt nogal vaak in complotten en extremen. Ik raad je aan om naar een psychiater te gaan. Of BNW te bezoeken. Helpt ook.
Dat is niet zo aardig van je.
Maar vertel eens mutant01 , waarom zou men van Opsporing Verzocht een Oost Europees neerzetten als Noord Afrikaan, zou dat niet een beetje minachting van de kijker zijn aangezien elke persoon met beter zicht dan -6 dat verschil direct ziet :?
blablablabla
pi_149391374
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat?? _O-
Wie maakt morgen filmpje op VMBO geschiedenisles over Holocaust?
I´m back.
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:20:23 #299
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_149391399
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:14 schreef betyar het volgende:

[..]

Helaas dat mensen de definitie van kritiek flink willen strekken om maar buiten de groep van discriminerende mensen te blijven.
Om heel eerlijk te zijn hebben sommige tegenwoordig nogal de neiging om de definitie van discriminatie op te rekken om daarmee kritieke geluiden te proberen te onderdrukken. Ik zal de laatste zijn die ontkent dat er discriminatie bestaat, maar de laatste tijd is het bijna een plakplaatje geworden dat op elk willekeurige kritiek wordt geplakt, met name als het om religie gaat.

Religie dat zich in het openbaar begeeft zal zich ook moeten wapenen tegen kritiek en zich niet constant achter het woordje discriminatie verstoppen of iets roepen over dat het kwetsend is. Dat is allemaal iets te makkelijk. :)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_149391401
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is niet zo aardig van je.
Maar vertel, waarom zou men van Opsporing Verzocht een Oost Europees neerzetten als Noord Afrikaan, zou dat niet een beetje minachting van de kijker zijn aangezien elke persoon met beter zicht dan -6 dat verschil direct ziet :?
Niet echt. Allereerst: Noord-Afrikanen heb je in diverse kleuren en maten. Roemenen hebben soms een Marokkaans voorkomen, waardoor de verwarring snel ontstaat. Het is ook niet voor niets dat Roemenen soms bij moskeeën staan te bedelen. Zelfs Marokkanen zien het verschil soms niet. Ik neem het O.V. dan ook helemaal niet kwalijk verder.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 16:21:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')