Slaap lekker.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:19 schreef Samzz het volgende:
Goed, on this bombshell, I'm off to bed.
Ik heb nog wel wat moeiheid voor je.quote:
Dit klinkt heel ranzigquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat moeiheid voor je.
Zorg dat t weg is de 13equote:
T is voor werk hoorquote:
Heb je al tijd gehad om wat te ondernemen buiten je werk?quote:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is voor werk hoor
Maar ik geniet ptima. Vrienden gemaakt, neuk wat af, een hoop eten, overdag werken, 's avonds relaxen. Beetje rondkijken.
It takes one to know onequote:
Goed zoquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is voor werk hoor
Maar ik geniet ptima. Vrienden gemaakt, neuk wat af, een hoop eten, overdag werken, 's avonds relaxen. Beetje rondkijken.
Vermoord alle kinderen-dag. Ik zie potentie. Al is Vermoord alle bejaarden-dag misschien beter.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, what's next, wereld grafkanjerdag, ebola-appreciation day? Vermoord alle kinderen-dag? Dood je grootouders-week?.
Ja ok, dat was misschien niet mijn beste voorbeeldquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vermoord alle kinderen-dag. Ik zie potentie. Al is Vermoord alle bejaarden-dag misschien beter.
Ik zou het niet te hard zeggenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dat was misschien niet mijn beste voorbeeld.
Maar er is toch ook geen international worship faeces and vomit day?.
Goed punt, dit is minstens net zo walgelijk, dus die dag zal ook wel bestaanquote:
Ik dacht dat die grap met Ekstra Weekend ter ziele gegaan was?quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, what's next, wereld grafkanjerdag, ebola-appreciation day? Vermoord alle kinderen-dag? Dood je grootouders-week?.
Welke grap?quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik dacht dat die grap met Ekstra Weekend ter ziele gegaan was?
Obviously.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed punt, dit is minstens net zo walgelijk, dus die dag zal ook wel bestaan.
Internationale [willekeurige artiest] dag.quote:
Oh, niet mee gekregen, ik doe niet aan radio DJ-schijtlolligheidquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Internationale [willekeurige artiest] dag.
In het leven geroepen nadat ze erin gestonken waren dat het internationale phill Collins dag was, wat tjibbe ter plekke verzonnen had omdat hij wist dat ze anders nooit phill Collins zouden gaan draaien.
Top 500 van de jaren 90quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:53 schreef Samzz het volgende:
Radiograppen zijn aan mij ook niet besteed. Luister geen radio.
Waarom?quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vermoord alle kinderen-dag. Ik zie potentie. Al is Vermoord alle bejaarden-dag misschien beter.
Er zullen vast ook wel een paar goeie grappen voorbij komen, maar het is al bewezen dat een aantal gasten gewoon op fora (ook FOK!) hun grappen jatten, zeker in de ONZ-topics over recente gebeurtenissen wordt echt de hele dag geroofd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:53 schreef Samzz het volgende:
Radiograppen zijn aan mij ook niet besteed. Luister geen radio.
Omdat kinderen de bron van al het kwaad zijn, natuurlijk.quote:
Jezusquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zullen vast ook wel een paar goeie grappen voorbij komen, maar het is al bewezen dat een aantal gasten gewoon op fora (ook FOK!) hun grappen jatten, zeker in de ONZ-topics over recente gebeurtenissen wordt echt de hele dag geroofd.
Maak je een "geniale" grap over (ik noem iets, MH17) hoor je hem 2 uur later letterlijk, woord voor woord terug in de Koen en Sander show.
Wel beter dat ie dan woord voor woord wordt gedaan, anders gaat de magie ervan verlorenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Maak je een "geniale" grap over (ik noem iets, MH17) hoor je hem 2 uur later letterlijk, woord voor woord terug in de Koen en Sander show.
Haha, klopt. Voorkomen is beter dan genezen. Maar wat dacht je van de vrouw?quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat kinderen de bron van al het kwaad zijn, natuurlijk.
Eigenlijk zijn levensvormen van -18 en 65+ niet nuttig om deel te nemen aan de samenlevingquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat kinderen de bron van al het kwaad zijn, natuurlijk.
Radio DJ's.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, niet mee gekregen, ik doe niet aan radio DJ-schijtlolligheid.
Vrouwen zijn leuk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:56 schreef Romulus_R het volgende:
[..]
Haha, klopt. Voorkomen is beter dan genezen. Maar wat dacht je van de vrouw?
Gewoon allemaal afmaken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn levensvormen van -18 en 65+ niet nuttig om deel te nemen aan de samenleving.
Zonder meer waar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn levensvormen van -18 en 65+ niet nuttig om deel te nemen aan de samenleving.
Al zou het wel in kinderfeestjes schelenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hé, niet m'n halve familie afslachten
Niet alleen hoor, gewoon alle niet-nutteloze mensen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hé, niet m'n halve familie afslachten
Nee, die van 18- moet je conditoneren in kampen eerst.quote:
En eigenlijk zijn nog meer levensvormen niet nuttig. Hmm...quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is ook maar het begin van mijn plan om Idiocracy terug te draaien.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:00 schreef Romulus_R het volgende:
[..]
En eigenlijk zijn nog meer levensvormen niet nuttig. Hmm...
Grote plannen dus?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is ook maar het begin van mijn plan om Idiocracy terug te draaien.
Ik heb Twilight gelezen. Ik was okayquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die van 18- moet je conditoneren in kampen eerst.
En na 65 kan je aanvraag tot levensverlening aanvragen als je kan aantonen geen petje of Beyoncé-fan, twilight-lezer etc etc te zijn. Alsje ooit een DJ goed gevonden hebt oid is het over.
Er is nog wel een soort afkoop-systeem, maar daar ben ik nog niet helemaal uit, de details zijn nog niet ingevuld.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Twilight gelezen. Ik was okay
En die zijn zeker alleen van toepassing voor bepaalde dames?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is nog wel een soort afkoop-systeem, maar daar ben ik nog niet helemaal uit, de details zijn nog niet ingevuld.
Ambitie hebben is goed maar je kan overdrijven. Sommige dingen zijn gewoon niet te keren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is ook maar het begin van mijn plan om Idiocracy terug te draaien.
Niet per se, mannen die echt iets toevoegen zijn nog wel welkom. Ik bedoel Expendables, RED, dat soort types. Johan Cruijff, Bill Gates, die mogen door na 65.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
En die zijn zeker alleen van toepassing voor bepaalde dames?
Alles is mogelijk, als je maar rigoreus genoeg ingrijpt, geen halve slappe maatregelen, maar echt meteen vol erop.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ambitie hebben is goed maar je kan overdrijven. Sommige dingen zijn gewoon niet te keren.
Ik ben hier op zich wel voor, alleen dan niet volgens de HW-maatstaf. Zóveel mensen doodmaken is ook weer slecht voor de economie.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die van 18- moet je conditoneren in kampen eerst.
En na 65 kan je aanvraag tot levensverlening aanvragen als je kan aantonen geen petje of Beyoncé-fan, twilight-lezer etc etc te zijn. Alsje ooit een DJ goed gevonden hebt oid is het over.
Neuh, dit zal denk ik 80% van de bevolking ruimen, lijkt me ideaal voor deze planeet qua resources etc.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben hier op zich wel voor, alleen dan niet volgens de HW-maatstaf. Zóveel mensen doodmaken is ook weer slecht voor de economie.
Jij bent noodzakelijk om het voortbestaan van de bier- en gadget-industrie te waarborgen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet per se, mannen die echt iets toevoegen zijn nog wel welkom. Ik bedoel Expendables, RED, dat soort types. Johan Cruijff, Bill Gates, die mogen door na 65.
En uiteraard, aangezien het mijn totaal dictatoriaal regime is, blijf ik ook leven, ook al voeg ik niets toe.
ideaal voor de planeet is om 100% te ruimen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dit zal denk ik 80% van de bevolking ruimen, lijkt me ideaal voor deze planeet qua resources etc.
Lijkt me gaaf om alle mensen uit te roeien en dan over 100 jaar eens kijken wat er nog over is van onze bouwwerken enzo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ideaal voor de planeet is om 100% te ruimen.
Vooral het eerste deel lijkt me gaaf.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf om alle mensen uit te roeien en dan over 100 jaar eens kijken wat er nog over is van onze bouwwerken enzo.
DX.com gaat failliet zonder mijquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent noodzakelijk om het voortbestaan van de bier- en gadget-industrie te waarborgen.
Da's waar, maar we hebben als soort nog wel iets te bieden als we eens de genenpoel maximaliseren en niet alles en iedereen laten doorfokken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ideaal voor de planeet is om 100% te ruimen.
Dictator oude stijl dus?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dit zal denk ik 80% van de bevolking ruimen, lijkt me ideaal voor deze planeet qua resources etc.
Old skoolquote:
Je kunt ze ook verplaatsen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf om alle mensen uit te roeien en dan over 100 jaar eens kijken wat er nog over is van onze bouwwerken enzo.
En ben je in je eigen huis ook een dictator?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Old skool.
Maar wel rechtvaardig, opzich dan.
Uiteraard, maar daar valt verder weinig uit te roeienquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:17 schreef Romulus_R het volgende:
[..]
En ben je in je eigen huis ook een dictator?
Al zou je soms wel willenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar valt verder weinig uit te roeien.
Neuh, er is er sowieso maar 1, en niet de hele dag/week, en die laat ik vrijwillig binnenquote:
Dus ik moet me bij jou inlikken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet per se, mannen die echt iets toevoegen zijn nog wel welkom. Ik bedoel Expendables, RED, dat soort types. Johan Cruijff, Bill Gates, die mogen door na 65.
En uiteraard, aangezien het mijn totaal dictatoriaal regime is, blijf ik ook leven, ook al voeg ik niets toe.
Da's wel voorbarig, je bent net volwassenquote:
Ik roei soms een konijn uit binnen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, er is er sowieso maar 1, en niet de hele dag/week, en die laat ik vrijwillig binnen.
Dat bedoel ik. Een verstandige vrouw is op de toekomst voorbereid.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da's wel voorbarig, je bent net volwassen.
Maar het kan geen kwaad natuurlijk.
Da's gewoon voedsel, niets mis mee.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:27 schreef Romulus_R het volgende:
[..]
Ik roei soms een konijn uit binnen.
En broccoli's, mag dat?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da's gewoon voedsel, niets mis mee.
Als het niet klaagt dan mag het.quote:
En als het met een heel zacht stemmetje klaagt?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het niet klaagt dan mag het.
Dan doet het niet genoeg zijn/haar best.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:30 schreef Romulus_R het volgende:
[..]
En als het met een heel zacht stemmetje klaagt?
Dus als het eetbaar is en niet hard genoeg klaagt mag het.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan doet het niet genoeg zijn/haar best.
MIn of meer ja, de regels zijn flexibel bij mij verder. Ik oordeel gewoon puur op inzicht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:32 schreef Romulus_R het volgende:
[..]
Dus als het eetbaar is en niet hard genoeg klaagt mag het.
Een beetje vrouw heeft gewoon niets aan thuisquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:33 schreef Samzz het volgende:
Iedereen weet dat de vrouw de broek aan heeft thuis, ook al draagt ze een jurk.
Dat laten wij jullie denken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:33 schreef Samzz het volgende:
Iedereen weet dat de vrouw de broek aan heeft thuis, ook al draagt ze een jurk.
remus was meer chillquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:26 schreef Romulus_R het volgende:
[..]
Het broertje van Remus. En wie is Rhubarbje?
True. Ik loop ook het liefst zonder kleding. Maar bij wijze van hè.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een beetje vrouw heeft gewoon niets aan thuis.
Ach ja, ik denk dat het per stel verschiltquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Ik loop ook het liefst zonder kleding. Maar bij wijze van hè.
Ik loop momenteel in m'n winterjas. En heb het nog steeds koudquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk dat het per stel verschilt.
That's the spirit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een beetje vrouw heeft gewoon niets aan thuis.
17.5 gradenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik loop momenteel in m'n winterjas. En heb het nog steeds koud
Ja, ik ken het,ik ben er totaal niet aan gewend, ik heb het overal steeds stervenskoud, terwijl ik vorige winter nog in mijn tshirt met -5 buiten stondquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik loop momenteel in m'n winterjas. En heb het nog steeds koud
In de woonkamer, dus waar ik nu zit zal het nog wat frisser zijn. Maar ik ben een krent en zet de verwarming zo wel aanquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
IN HUIS? Hier is het altijd minimaal 22.![]()
Gisteren was het 28, dat was wel weer een tikje overdrevenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn! Nee, betaal liever wat meer dan dat ik bevries.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de woonkamer, dus waar ik nu zit zal het nog wat frisser zijn. Maar ik ben een krent en zet de verwarming zo wel aan
quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gisteren was het 28, dat was wel weer een tikje overdreven.
Ik ben er echt zoooooooooooooo klaar mee. Ik wil zomer! Ramen open en genieten!quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de woonkamer, dus waar ik nu zit zal het nog wat frisser zijn. Maar ik ben een krent en zet de verwarming zo wel aan
IK had de verwarming hoog gezet, en de deuren in de huiskamer dicht, dan wordt het wel erg broeierigquote:
Het raam op de slaapkamer staat op een kiertjequote:Op donderdag 5 februari 2015 10:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben er echt zoooooooooooooo klaar mee. Ik wil zomer! Ramen open en genieten!
Dat! IK HAAT WINTER!quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Horror! Die gaat wel weer open als het buiten minimaal 15 graden is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het raam op de slaapkamer staat op een kiertje
Ik ben allang weer blij dat het weer licht is bij het naar werk en naar huis gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet die slaapdampen even verdrijvenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Horror! Die gaat wel weer open als het buiten minimaal 15 graden is.
Hier ook.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het raam op de slaapkamer staat op een kiertje
Ja, daar ben ik ook echt blij mee. Daar kan ik helemaal slecht tegenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben allang weer blij dat het weer licht is bij het naar werk en naar huis gaan.
Serieus?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja idd, scheelt mij een boel energie. Was afgelopen weken zoooooo moe, nu eindelijk weer wat energie over.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben allang weer blij dat het weer licht is bij het naar werk en naar huis gaan.
Ik slik vitamine D, volgens mij helpt dat ook wel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja idd, scheelt mij een boel energie. Was afgelopen weken zoooooo moe, nu eindelijk weer wat energie over.
Geylquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Ik loop ook het liefst zonder kleding. Maar bij wijze van hè.
Alleen mn woonkamer, de rest is wel ijskoud.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Serieus?
Bij mij komt ie nooit hoger dan 20.. dan vind ik het echt wel warm genoeg en ik ben nog wel een koukleum
Ik slik vitamine bier. In grote hoeveelheden. Werkt niet echt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik slik vitamine D, volgens mij helpt dat ook wel.
Samequote:Op donderdag 5 februari 2015 10:53 schreef Q. het volgende:
Alleen mn woonkamer, de rest is wel ijskoud.
Woonkamer en werkkamer, anders heb ik er nu nog niks aan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen mn woonkamer, de rest is wel ijskoud.
Ik werd van de week om zes uur wakker van een groep gillende kraaien. Ik mis de musjesquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik word blij van de vogeltjes die ik af en toe alweer hoor fluiten. En het zonnetje wat steeds wat feller schijnt (als het schijnt)
Is hetzelfde hier.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Woonkamer en werkkamer, anders heb ik er nu nog niks aan.
Ik ook. Heerlijk. Als het weer zo blijft ga ik ook lekker naar 't stand na het werk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik word blij van de vogeltjes die ik af en toe alweer hoor fluiten. En het zonnetje wat steeds wat feller schijnt (als het schijnt)
Bij mij is het in een paar minuten warm als ik de kachel even goed opstook.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Was gister wel lekker, ik zag dat het zo sneeuwde, jas aan, sjaal om, goede schoenen aan en verwarming aan. Buiten gewandeld en bij terugkomst was het warm in huis
Wel koud aan je oren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Heerlijk. Als het weer zo blijft ga ik ook lekker naar 't stand na het werk.
Idd fijn, bij mij ook wel. Daarbij heb ik een twee persoonsdeken beneden liggen, dus kan altijd daaronder kruipen als het te lang duurtquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:56 schreef Q. het volgende:
Bij mij is het in een paar minuten warm als ik de kachel even goed opstook.
Dat valt bij mij tegen, in de zomer isoleert het prima heb ik gemerkt, maar er is iets (bekend, zou moeten worden opgelost, ooit) dat de nieuwe verwarmingsinstallatie niet warm genoeg kan worden eigenlijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd van de week om zes uur wakker van een groep gillende kraaien. Ik mis de musjes
Ik bevries al als in er aan denkquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Heerlijk. Als het weer zo blijft ga ik ook lekker naar 't stand na het werk.
Mwah, niets mis met CV, maar dan moet ie wel boven de 22 graden kunnen stoken bij 0 tot -5 oidquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:02 schreef MissMSX het volgende:
Zo'n gaskachel is het fijnste
Burn motherfucker!
Het een sluit het ander niet uit hequote:Op donderdag 5 februari 2015 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, niets mis met CV, maar dan moet ie wel boven de 22 graden kunnen stoken bij 0 tot -5 oid.
Had ik in mijn vorige woning, echt binnen 5 minuten was het warm.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:02 schreef MissMSX het volgende:
Burn motherfucker!
Precies. En dan was ik ook altijd door en door warm. Niet dat laffe lauwe cv-luchtje wat er nu in huis hangtquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik in mijn vorige woning, echt binnen 5 minuten was het warm.
Ik heb zo'n heerlijke ouderwetse moederhaard die half Rusland leeg zuipt in een half uur maar who cares? Warmte.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat valt bij mij tegen, in de zomer isoleert het prima heb ik gemerkt, maar er is iets (bekend, zou moeten worden opgelost, ooit) dat de nieuwe verwarmingsinstallatie niet warm genoeg kan worden eigenlijk.
Nachtmerrie valt dus wel mee, maar als het koud is stook ik dus de huiskamer enorm op, en als het dan iets warmer wordt buiten is het zo 28-29 graden binnenquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit he
Maar een slecht werkende kachel is een nachtmerrie ja
Yeah! Van die heerlijke warmte! Katten liggen er ook altijd voor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:02 schreef MissMSX het volgende:
Burn motherfucker!
Mijn airco kan ook nog verwarmen als het echt moet, maar dat gaat echt bakken kosten danquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n heerlijke ouderwetse moederhaard die half Rusland leeg zuipt in een half uur maar who cares? Warmte.
Hij doet het hier ook prima hoor, maar het was wel lekker dat het warm was toen ik thuiskwam, want ik was m'n handschoenen vergeten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Die blokkeren meteen de warmtequote:Op donderdag 5 februari 2015 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Yeah! Van die heerlijke warmte! Katten liggen er ook altijd voor.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die blokkeren meteen de warmte
De teethjes, is dat Catzilla!?quote:
Een vriend van me noemt haar altijd FatCat.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De teethjes, is dat Catzilla!?.
Alleen wil ze daar dan niet weer liggen. Zou een goede tochtstrip zijn voor de tochtige keukendeur.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n kat houdt wel meteen alle tocht onder de deuren tegen.
ik heb echt een enorme schurft hekel aan Beyoncé. Rot op met je dag.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik heb echt een enorme schurft hekel aan Beyoncé. Rot op met je dag.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik heb echt een enorme schurft hekel aan Beyoncé. Rot op met je dag.
Het is nooit anders geweest.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Maar het is het zoveelste bewijs dat we al jaren in Idiocracy leven.
Die heeft geen kachel nodigquote:
Mwah, dat weet ik nog zo net niet. Natuurlijk heb je altijd low lifes gehad, en tegenwoordig zie je al hun "gedachten" op internet etc.quote:
Als je een beetje inde geschiedenis van opvoeding en onderwijs duikt zie je al snel dat er weinig echt veranderd is. Zo liepen kinderen in de 18e bijvoorbeeld met een valhelm op, zodat ze hun hoofdje maar niet pijn deden als ze leerden lopen en onverhoopt zouden vallen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat weet ik nog zo net niet. Natuurlijk heb je altijd low lifes gehad, en tegenwoordig zie je al hun "gedachten" op internet etc.
Maar ik heb toch echt het idee dat "we" dommer worden omdat we niets meer leren als kind, en dan heb ik het niet eens over school. maar dus ook ouders die echt niets van opvoeden snappen en het kind maar een ipad geven, dan is het stil. En loopt het niet tegen de, toch al met schuimrubber bedekte, tafel aan.
je hebt nu een generatie die niets meer kan zonder mobiel, neem die gast als voorbeeld die in slaap was gevallen in de trein. Mobiel leeg, dus had ik echt 0 idee meer....
Alweer fik?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:01 schreef Belsezar het volgende:
22 graden bij het opstaan om half 10
Al was de reis naar schiphol een ramp, tunnel in de fik...
Opzich wel eens. Maar neem een paar andere voorbeelden, niemand kan tegenwoordig meer kaartlezen (tom tom) of hoofdrekenen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je een beetje inde geschiedenis van opvoeding en onderwijs duikt zie je al snel dat er weinig echt veranderd is. Zo liepen kinderen in de 18e bijvoorbeeld met een valhelm op, zodat ze hun hoofdje maar niet pijn deden als ze leerden lopen en onverhoopt zouden vallen.
Het verschil is wel dat dergelijke dingen vroeger alleen voor de elite waren en tegenwoordig is iedereen rijk genoeg om zich met dergelijke dingen bezig te houden.
Kinderen werden vroeger ook vaak gewoon als kleine volwassene behandeld. Ook wel een goed idee.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je een beetje inde geschiedenis van opvoeding en onderwijs duikt zie je al snel dat er weinig echt veranderd is. Zo liepen kinderen in de 18e bijvoorbeeld met een valhelm op, zodat ze hun hoofdje maar niet pijn deden als ze leerden lopen en onverhoopt zouden vallen.
Het verschil is wel dat dergelijke dingen vroeger alleen voor de elite waren en tegenwoordig is iedereen rijk genoeg om zich met dergelijke dingen bezig te houden.
Valhoed:
[ afbeelding ]
Kaartlezen is echt kut vergeleken bij de TomTom. Dat is niet iets wat een mens uit zichzelf zomaar kan, maar waar huwelijken op stuklopen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel eens. Maar neem een paar andere voorbeelden, niemand kan tegenwoordig meer kaartlezen (tom tom) of hoofdrekenen.
We hebben toegang tot alle informatie ter wereld, 27/4, maar wat kan men tegenwoordig zelfstandig? Ik ken mensen die de Tom Tom aanzetten als ze naar hun eigen supermarkt gaan, wij gingen op vakantie met een kaart, van 10 jaar oud.
Dommer is misschien niet de juiste term, minder gestimuleerd om na te denken, dat is het meer denk ik.
I rest my casequote:Op donderdag 5 februari 2015 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaartlezen is echt kut vergeleken bij de TomTom. Dat is niet iets wat een mens uit zichzelf zomaar kan, maar waar huwelijken op stuklopen.
Niet alleen nu, maar vroeger ook al hoorquote:
Ook dat is niet veel anders. Er worden dingen uitgevonden, mensen maken er gebruik van en vergeten (collectief) de oude vaardigheden. Wie kan er tegenwoordig nog paard rijden? Is toch niet nodig als je een auto of fiets hebt? Alles wordt makkelijker gemaakt en dat is niet iets van de laatste jarenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel eens. Maar neem een paar andere voorbeelden, niemand kan tegenwoordig meer kaartlezen (tom tom) of hoofdrekenen.
We hebben toegang tot alle informatie ter wereld, 27/4, maar wat kan men tegenwoordig zelfstandig? Ik ken mensen die de Tom Tom aanzetten als ze naar hun eigen supermarkt gaan, wij gingen op vakantie met een kaart, van 10 jaar oud.
Dommer is misschien niet de juiste term, minder gestimuleerd om na te denken, dat is het meer denk ik.
Tot de verlichtingquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen werden vroeger ook vaak gewoon als kleine volwassene behandeld. Ook wel een goed idee.
Ik akn ook niet naaien terwijl je dat vroeger als meisje werd geleerd. Huishoudschool enzo. Huuu!quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook dat is niet veel anders. Er worden dingen uitgevonden, mensen maken er gebruik van en vergeten (collectief) de oude vaardigheden. Wie kan er tegenwoordig nog paard rijden? Is toch niet nodig als je een auto of fiets hebt? Alles wordt makkelijker gemaakt en dat is niet iets van de laatste jaren
Klopt wel, maar wederom, we worden echt een soort verlangstukken van de IT ipv andersomquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook dat is niet veel anders. Er worden dingen uitgevonden, mensen maken er gebruik van en vergeten (collectief) de oude vaardigheden. Wie kan er tegenwoordig nog paard rijden? Is toch niet nodig als je een auto of fiets hebt? Alles wordt makkelijker gemaakt en dat is niet iets van de laatste jaren
Het huis dat ik ga bekijken heeft nog een gaskachel...quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:02 schreef MissMSX het volgende:
Burn motherfucker!
Hoeft ook niet meer, want je koopt al je kleding in de winkel. En als iets stuk is dan koop het nieuw. Net zoals je geen kaart meer hoeft te lezen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik akn ook niet naaien terwijl je dat vroeger als meisje werd geleerd. Huishoudschool enzo. Huuu!
Dat was Kreator geloof ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:13 schreef cablegunmaster het volgende:
SAMZZ die OPgeen idee wie hem heeft gemaakt maar DAMN! genius.
Tuurlijk, mij ook niet. Maar als mijn mobiel uitvalt in een vreemd land kom ik er nog wel uit, die gast was wanhopig, in een trein, in NLquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:12 schreef MissMSX het volgende:
Mij ga je in ieder geval niet zien overleven in de wildernis zoals ze 2000 jaar terug misschien nog wel deden. Ik ben echt verloren zonder allerhande 'moderne' hulpmiddelen.
Ik dacht heel even luguber en toen kwam dat 1999 in beeld van R&P , en dacht ik goed doorgedachte smaakvolle grap. Dacht eerst het mist zout, maar er zat genoeg op!quote:
We zijn altijd al een verlengstuk van uitvindingen geweest. Nu is dat voornamelijk IT. Dat is dan ook het enige verschil met 'vroeger'quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt wel, maar wederom, we worden echt een soort verlangstukken van de IT ipv andersom.
Wat je al zei: idioten heb je altijd gehad. Het zijn er echt niet meer gewordenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, mij ook niet. Maar als mijn mobiel uitvalt in een vreemd land kom ik er nog wel uit, die gast was wanhopig, in een trein, in NL.
Ik denk van nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We zijn altijd al een verlengstuk van uitvindingen geweest. Nu is dat voornamelijk IT. Dat is dan ook het enige verschil met 'vroeger'
Ik snap je wel hoor, maar ik denk dat de huidige jongeren zich net zo gaan verbazen over de toekomstige jongeren als wij nu doen over hen. Ik ga er vanuit dat ze zich prima gaan redden. Als de nood aan de man is...
Mijn koters zou ik overigens wel basic skills leren hoor. Hop, met alleen je RAF-handboek de wildernis in jij! Survive motherfucker!quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk van niet.
Maar dat maakt me ook niet uit, mijn koters zijn het niet, ze sterven maar lekker af.
SAS-handboek...quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn koters zou ik overigens wel basic skills leren hoor. Hop, met alleen je RAF-handboek de wildernis in jij! Survive motherfucker!
Oh ja, mocht het ooit gebeuren worden het (hoop ik, je hebt het nooit 100% in de hand) geen slaafjes van hun mobiel, ze mogen er wel 1, ik word niet zo'n ouder die hun kind laat pesten op school omdat ze niet mee kunnen ofzo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn koters zou ik overigens wel basic skills leren hoor. Hop, met alleen je RAF-handboek de wildernis in jij! Survive motherfucker!
niets mis met de RAF hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
SAS-handboek...
Zelfs daar gaat het bij mij al mis
Ik ben een voorstander van de scoutingquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, mocht het ooit gebeuren worden het (hoop ik, je hebt het nooit 100% in de hand) geen slaafjes van hun mobiel, ze mogen er wel 1, ik word niet zo'n ouder die hun kind laat pesten op school omdat ze niet mee kunnen ofzo.
Maar ze worden dan wel gestimuleerd, zonder dwang, om andere dingen te kunnen idd.
Die hebben vast ook wel zoiets jaquote:
Montessori niet, dat is te vrijblijvend voor mijn gevoel, die mensen kunnen ook nietsquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van de scoutingOp meerdere fronten werken aan je zelfstandigheid.
En Montessori
Het is trouwens knap lastig om een kind niet afhankelijk te laten worden van zijn mobiel als de ouders dat zelf ook zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, mocht het ooit gebeuren worden het (hoop ik, je hebt het nooit 100% in de hand) geen slaafjes van hun mobiel, ze mogen er wel 1, ik word niet zo'n ouder die hun kind laat pesten op school omdat ze niet mee kunnen ofzo.
Maar ze worden dan wel gestimuleerd, zonder dwang, om andere dingen te kunnen idd.
Eens, maar ik ben zelf niet zo iemandquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is trouwens knap lastig om een kind niet afhankelijk te laten worden van zijn mobiel als de ouders dat zelf ook zijn.
Iedereen lijkt tegenwoordig vergroeit met een beeldscherm.
Neeeeeeeeeeeeeeee, juist niet! Mensen doen echt zoveel vanuit zichzelf. Loslatenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Montessori niet, dat is te vrijblijvend voor mijn gevoel, die mensen kunnen ook niets.
Ik moet mezelf ook vaak dwingen om niet naar drie schermen tegelijk te kijkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is trouwens knap lastig om een kind niet afhankelijk te laten worden van zijn mobiel als de ouders dat zelf ook zijn.
Iedereen lijkt tegenwoordig vergroeit met een beeldscherm.
Jouw kind groeit op in de kroeg en neemt elke avond een andere moeder mee naar huis...quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar ik ben zelf niet zo iemand.
Ik zou de hele tijd echt geen flikker uitvoeren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Montessori niet, dat is te vrijblijvend voor mijn gevoel, die mensen kunnen ook niets.
Verdoemenis!!!!!!quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet mezelf ook vaak dwingen om niet naar drie schermen tegelijk te kijken
Wel als er genoeg uitdaging isquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou de hele tijd echt geen flikker uitvoeren.
Die skills moet je ze vroeg lerenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jouw kind groeit op in de kroeg en neemt elke avond een andere moeder mee naar huis...
Als ie mazzel heeft welquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jouw kind groeit op in de kroeg en neemt elke avond een andere moeder mee naar huis...
Ja, het door jou missen van het hypothetische karakter van dit gesprekquote:
En een meisje kan dat niet?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ie mazzel heeft wel.
Zal wel een meisje worden.
Kan wel, maar dan zal ze het niet van mij leren, het mannen hosselenquote:
Ik zie zelfs als hypothese geen kind bij HWquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, het door jou missen van het hypothetische karakter van dit gesprek
yep, dinsdagavond gevlogen en gister aangkomen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alweer fik?
Maar je bent er al?
Wie zegt dat ze mannen wil hosselen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan zal ze het niet van mij leren, het mannen hosselen.
Ik wil best meespelen hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie zelfs als hypothese geen kind bij HW.
Wie weet heb je een lesbische dochter.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan zal ze het niet van mij leren, het mannen hosselen.
Ik welquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie zelfs als hypothese geen kind bij HW.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
yep, dinsdagavond gevlogen en gister aangkomen.
ik zat vast in zuid en de bus naar schiphol gepakt. Nu lekker in het zonnetje ontbijten
Als ze mazzel heeft welquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie weet heb je een lesbische dochter.
Alleen pech als zij het vrouwtje is...quote:
Pssst, bij lesbo's zijn het alle 2 vrouwtjesquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen pech als zij het vrouwtje is...
Ik heb het idee dat je gisteravond nog online was en het over inpakken hadquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
yep, dinsdagavond gevlogen en gister aangkomen.
ik zat vast in zuid en de bus naar schiphol gepakt. Nu lekker in het zonnetje ontbijten
Toen ik dinsdag naar schiphol ging stond de tunnel van de trein in de fik.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pssst, bij lesbo's zijn het alle 2 vrouwtjes.
Nee gister was ik al in rio. Eergister avond zat ik in parijs.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je gisteravond nog online was en het over inpakken had
Ooooooooooooh, ik dacht dat je terug wasquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toen ik dinsdag naar schiphol ging stond de tunnel van de trein in de fik.
Maar ik heb mijn vlucht gehaald en heb net in de tuin ontbeten. Nu ff luieren in de hangmat.
Dat zou vlot zijnquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ooooooooooooh, ik dacht dat je terug was
Enjoyquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou vlot zijnnee ik ben de 28ste pas terug.
Tot dan blijf ik jullie vervelen met praatjes over de tropen
* HeatWave slijpt zijn weapons of mass deletionquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou vlot zijnnee ik ben de 28ste pas terug.
Tot dan blijf ik jullie vervelen met praatjes over de tropen
Thnx! Morgen lekker naar het strand en daarna bbqquote:
Ja man, zo koud dat de mussen van het dak vallen. Zo vreemd...quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
* HeatWave slijpt zijn weapons of mass deletion.
HET IS DAAR KOUD EN MISERABEL, HEB JE ME BEGREPEN?.
Slappe beesten daar in Braziliequote:Op donderdag 5 februari 2015 12:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja man, zo koud dat de mussen van het dak vallen. Zo vreemd...
Oh de dames in jurkjes en rokjes vind je hier ook wel hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:56 schreef Belsezar het volgende:
Oh, en HW, jurkjes en rokjes hullen mooie zongebruinde dartelende jongedames.
Its hell out here
Gek zijn ze!quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh de dames in jurkjes en rokjes vind je hier ook wel hoor.
Tis er niet echt het weer voor helaas...quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh de dames in jurkjes en rokjes vind je hier ook wel hoor.
Ik vermaak me op het moment ook welquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:56 schreef Belsezar het volgende:
Oh, en HW, jurkjes en rokjes hullen mooie zongebruinde dartelende jongedames.
Its hell out here
Jawel, hoezo.quote:
Ik ben er al vanaf maandagmorgen mee bezig. De baas wil alleen niet meewerken. Gelukkig morgen vrij, lekker sinterklaasweekend!quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
CL was er mee bezig geloof ik.
Sorry, er kwam iets tussen. Ik heb het morgenmiddag wel af denk ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
CL was er mee bezig geloof ik.
Altijd maar die excuses...quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry, er kwam iets tussen. Ik heb het morgenmiddag wel af denk ik.
Ja, wie ben jij en waarom zit je in mijn DM?quote:
Ik drink geen koffie.quote:
Ook niet.quote:
Nee.quote:
Geen idee.quote:
Nou sorry dat ik post, hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Een echte aanwinst voor de SC, dat nieuwe volk.
Relatief gezien welquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou sorry dat ik post, hoor.
Oh wacht. Ik ben niet nieuw.
SC is van iedereen en zoquote:
Jij hebt tieten, dan is het anders.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou sorry dat ik post, hoor.
Oh wacht. Ik ben niet nieuw.
Ik bedoel meer dat ik hier jaren terug al actief gepost hebquote:
Jij denkt dat ik tieten hebquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij hebt tieten, dan is het anders.
quote:
wie ben jiiiijjjjquote:
Links geneuzelquote:
asl?quote:
Oké. Jij bent een kloon. Ik weet het weer.quote:
quote:
Niet lachen. Vrouwen hebben geen humorquote:
Dat geldt enkel als Royco er is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet lachen. Vrouwen hebben geen humor
Ja, met veel pijn en moeite.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gister nog toegegeven dat jij best humor hebt
Sommigen wel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet lachen. Vrouwen hebben geen humor
En 6-7 biertjes.quote:
Matige redding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |