Slaap lekker.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:19 schreef Samzz het volgende:
Goed, on this bombshell, I'm off to bed.
Ik heb nog wel wat moeiheid voor je.quote:
Dit klinkt heel ranzigquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat moeiheid voor je.
Zorg dat t weg is de 13equote:
T is voor werk hoorquote:
Heb je al tijd gehad om wat te ondernemen buiten je werk?quote:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is voor werk hoor
Maar ik geniet ptima. Vrienden gemaakt, neuk wat af, een hoop eten, overdag werken, 's avonds relaxen. Beetje rondkijken.
It takes one to know onequote:
Goed zoquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is voor werk hoor
Maar ik geniet ptima. Vrienden gemaakt, neuk wat af, een hoop eten, overdag werken, 's avonds relaxen. Beetje rondkijken.
Vermoord alle kinderen-dag. Ik zie potentie. Al is Vermoord alle bejaarden-dag misschien beter.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, what's next, wereld grafkanjerdag, ebola-appreciation day? Vermoord alle kinderen-dag? Dood je grootouders-week?.
Ja ok, dat was misschien niet mijn beste voorbeeldquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vermoord alle kinderen-dag. Ik zie potentie. Al is Vermoord alle bejaarden-dag misschien beter.
Ik zou het niet te hard zeggenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dat was misschien niet mijn beste voorbeeld.
Maar er is toch ook geen international worship faeces and vomit day?.
Goed punt, dit is minstens net zo walgelijk, dus die dag zal ook wel bestaanquote:
Ik dacht dat die grap met Ekstra Weekend ter ziele gegaan was?quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, what's next, wereld grafkanjerdag, ebola-appreciation day? Vermoord alle kinderen-dag? Dood je grootouders-week?.
Welke grap?quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik dacht dat die grap met Ekstra Weekend ter ziele gegaan was?
Obviously.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed punt, dit is minstens net zo walgelijk, dus die dag zal ook wel bestaan.
Internationale [willekeurige artiest] dag.quote:
Oh, niet mee gekregen, ik doe niet aan radio DJ-schijtlolligheidquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Internationale [willekeurige artiest] dag.
In het leven geroepen nadat ze erin gestonken waren dat het internationale phill Collins dag was, wat tjibbe ter plekke verzonnen had omdat hij wist dat ze anders nooit phill Collins zouden gaan draaien.
Top 500 van de jaren 90quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:53 schreef Samzz het volgende:
Radiograppen zijn aan mij ook niet besteed. Luister geen radio.
Waarom?quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vermoord alle kinderen-dag. Ik zie potentie. Al is Vermoord alle bejaarden-dag misschien beter.
Er zullen vast ook wel een paar goeie grappen voorbij komen, maar het is al bewezen dat een aantal gasten gewoon op fora (ook FOK!) hun grappen jatten, zeker in de ONZ-topics over recente gebeurtenissen wordt echt de hele dag geroofd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:53 schreef Samzz het volgende:
Radiograppen zijn aan mij ook niet besteed. Luister geen radio.
Omdat kinderen de bron van al het kwaad zijn, natuurlijk.quote:
Jezusquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zullen vast ook wel een paar goeie grappen voorbij komen, maar het is al bewezen dat een aantal gasten gewoon op fora (ook FOK!) hun grappen jatten, zeker in de ONZ-topics over recente gebeurtenissen wordt echt de hele dag geroofd.
Maak je een "geniale" grap over (ik noem iets, MH17) hoor je hem 2 uur later letterlijk, woord voor woord terug in de Koen en Sander show.
Wel beter dat ie dan woord voor woord wordt gedaan, anders gaat de magie ervan verlorenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Maak je een "geniale" grap over (ik noem iets, MH17) hoor je hem 2 uur later letterlijk, woord voor woord terug in de Koen en Sander show.
Haha, klopt. Voorkomen is beter dan genezen. Maar wat dacht je van de vrouw?quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat kinderen de bron van al het kwaad zijn, natuurlijk.
Eigenlijk zijn levensvormen van -18 en 65+ niet nuttig om deel te nemen aan de samenlevingquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat kinderen de bron van al het kwaad zijn, natuurlijk.
Radio DJ's.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, niet mee gekregen, ik doe niet aan radio DJ-schijtlolligheid.
Vrouwen zijn leuk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:56 schreef Romulus_R het volgende:
[..]
Haha, klopt. Voorkomen is beter dan genezen. Maar wat dacht je van de vrouw?
Gewoon allemaal afmaken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn levensvormen van -18 en 65+ niet nuttig om deel te nemen aan de samenleving.
Zonder meer waar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn levensvormen van -18 en 65+ niet nuttig om deel te nemen aan de samenleving.
Al zou het wel in kinderfeestjes schelenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hé, niet m'n halve familie afslachten
Niet alleen hoor, gewoon alle niet-nutteloze mensen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hé, niet m'n halve familie afslachten
Nee, die van 18- moet je conditoneren in kampen eerst.quote:
En eigenlijk zijn nog meer levensvormen niet nuttig. Hmm...quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is ook maar het begin van mijn plan om Idiocracy terug te draaien.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:00 schreef Romulus_R het volgende:
[..]
En eigenlijk zijn nog meer levensvormen niet nuttig. Hmm...
Grote plannen dus?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is ook maar het begin van mijn plan om Idiocracy terug te draaien.
Ik heb Twilight gelezen. Ik was okayquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die van 18- moet je conditoneren in kampen eerst.
En na 65 kan je aanvraag tot levensverlening aanvragen als je kan aantonen geen petje of Beyoncé-fan, twilight-lezer etc etc te zijn. Alsje ooit een DJ goed gevonden hebt oid is het over.
Er is nog wel een soort afkoop-systeem, maar daar ben ik nog niet helemaal uit, de details zijn nog niet ingevuld.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Twilight gelezen. Ik was okay
En die zijn zeker alleen van toepassing voor bepaalde dames?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is nog wel een soort afkoop-systeem, maar daar ben ik nog niet helemaal uit, de details zijn nog niet ingevuld.
Ambitie hebben is goed maar je kan overdrijven. Sommige dingen zijn gewoon niet te keren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is ook maar het begin van mijn plan om Idiocracy terug te draaien.
Niet per se, mannen die echt iets toevoegen zijn nog wel welkom. Ik bedoel Expendables, RED, dat soort types. Johan Cruijff, Bill Gates, die mogen door na 65.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
En die zijn zeker alleen van toepassing voor bepaalde dames?
Alles is mogelijk, als je maar rigoreus genoeg ingrijpt, geen halve slappe maatregelen, maar echt meteen vol erop.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ambitie hebben is goed maar je kan overdrijven. Sommige dingen zijn gewoon niet te keren.
Ik ben hier op zich wel voor, alleen dan niet volgens de HW-maatstaf. Zóveel mensen doodmaken is ook weer slecht voor de economie.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die van 18- moet je conditoneren in kampen eerst.
En na 65 kan je aanvraag tot levensverlening aanvragen als je kan aantonen geen petje of Beyoncé-fan, twilight-lezer etc etc te zijn. Alsje ooit een DJ goed gevonden hebt oid is het over.
Neuh, dit zal denk ik 80% van de bevolking ruimen, lijkt me ideaal voor deze planeet qua resources etc.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben hier op zich wel voor, alleen dan niet volgens de HW-maatstaf. Zóveel mensen doodmaken is ook weer slecht voor de economie.
Jij bent noodzakelijk om het voortbestaan van de bier- en gadget-industrie te waarborgen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet per se, mannen die echt iets toevoegen zijn nog wel welkom. Ik bedoel Expendables, RED, dat soort types. Johan Cruijff, Bill Gates, die mogen door na 65.
En uiteraard, aangezien het mijn totaal dictatoriaal regime is, blijf ik ook leven, ook al voeg ik niets toe.
ideaal voor de planeet is om 100% te ruimen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dit zal denk ik 80% van de bevolking ruimen, lijkt me ideaal voor deze planeet qua resources etc.
Lijkt me gaaf om alle mensen uit te roeien en dan over 100 jaar eens kijken wat er nog over is van onze bouwwerken enzo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ideaal voor de planeet is om 100% te ruimen.
Vooral het eerste deel lijkt me gaaf.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf om alle mensen uit te roeien en dan over 100 jaar eens kijken wat er nog over is van onze bouwwerken enzo.
DX.com gaat failliet zonder mijquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent noodzakelijk om het voortbestaan van de bier- en gadget-industrie te waarborgen.
Da's waar, maar we hebben als soort nog wel iets te bieden als we eens de genenpoel maximaliseren en niet alles en iedereen laten doorfokken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ideaal voor de planeet is om 100% te ruimen.
Dictator oude stijl dus?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dit zal denk ik 80% van de bevolking ruimen, lijkt me ideaal voor deze planeet qua resources etc.
Old skoolquote:
Je kunt ze ook verplaatsen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf om alle mensen uit te roeien en dan over 100 jaar eens kijken wat er nog over is van onze bouwwerken enzo.
En ben je in je eigen huis ook een dictator?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Old skool.
Maar wel rechtvaardig, opzich dan.
Uiteraard, maar daar valt verder weinig uit te roeienquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:17 schreef Romulus_R het volgende:
[..]
En ben je in je eigen huis ook een dictator?
Al zou je soms wel willenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar valt verder weinig uit te roeien.
Neuh, er is er sowieso maar 1, en niet de hele dag/week, en die laat ik vrijwillig binnenquote:
Dus ik moet me bij jou inlikken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet per se, mannen die echt iets toevoegen zijn nog wel welkom. Ik bedoel Expendables, RED, dat soort types. Johan Cruijff, Bill Gates, die mogen door na 65.
En uiteraard, aangezien het mijn totaal dictatoriaal regime is, blijf ik ook leven, ook al voeg ik niets toe.
Da's wel voorbarig, je bent net volwassenquote:
Ik roei soms een konijn uit binnen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, er is er sowieso maar 1, en niet de hele dag/week, en die laat ik vrijwillig binnen.
Dat bedoel ik. Een verstandige vrouw is op de toekomst voorbereid.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da's wel voorbarig, je bent net volwassen.
Maar het kan geen kwaad natuurlijk.
Da's gewoon voedsel, niets mis mee.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:27 schreef Romulus_R het volgende:
[..]
Ik roei soms een konijn uit binnen.
En broccoli's, mag dat?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da's gewoon voedsel, niets mis mee.
Als het niet klaagt dan mag het.quote:
En als het met een heel zacht stemmetje klaagt?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het niet klaagt dan mag het.
Dan doet het niet genoeg zijn/haar best.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:30 schreef Romulus_R het volgende:
[..]
En als het met een heel zacht stemmetje klaagt?
Dus als het eetbaar is en niet hard genoeg klaagt mag het.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan doet het niet genoeg zijn/haar best.
MIn of meer ja, de regels zijn flexibel bij mij verder. Ik oordeel gewoon puur op inzicht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:32 schreef Romulus_R het volgende:
[..]
Dus als het eetbaar is en niet hard genoeg klaagt mag het.
Een beetje vrouw heeft gewoon niets aan thuisquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:33 schreef Samzz het volgende:
Iedereen weet dat de vrouw de broek aan heeft thuis, ook al draagt ze een jurk.
Dat laten wij jullie denken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:33 schreef Samzz het volgende:
Iedereen weet dat de vrouw de broek aan heeft thuis, ook al draagt ze een jurk.
remus was meer chillquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:26 schreef Romulus_R het volgende:
[..]
Het broertje van Remus. En wie is Rhubarbje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |