Slaap lekker.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:19 schreef Samzz het volgende:
Goed, on this bombshell, I'm off to bed.
Ik heb nog wel wat moeiheid voor je.quote:
Dit klinkt heel ranzigquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat moeiheid voor je.
Zorg dat t weg is de 13equote:
T is voor werk hoorquote:
Heb je al tijd gehad om wat te ondernemen buiten je werk?quote:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is voor werk hoor
Maar ik geniet ptima. Vrienden gemaakt, neuk wat af, een hoop eten, overdag werken, 's avonds relaxen. Beetje rondkijken.
It takes one to know onequote:
Goed zoquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is voor werk hoor
Maar ik geniet ptima. Vrienden gemaakt, neuk wat af, een hoop eten, overdag werken, 's avonds relaxen. Beetje rondkijken.
Vermoord alle kinderen-dag. Ik zie potentie. Al is Vermoord alle bejaarden-dag misschien beter.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, what's next, wereld grafkanjerdag, ebola-appreciation day? Vermoord alle kinderen-dag? Dood je grootouders-week?.
Ja ok, dat was misschien niet mijn beste voorbeeldquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vermoord alle kinderen-dag. Ik zie potentie. Al is Vermoord alle bejaarden-dag misschien beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |