Goh.. waarom zou ik die username nou hebben uitgekozen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Echt?Hij zeikt anders als een wijf.. (en dat heeft niks te maken met vrouwen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
Nee. Geen zin om te zoeken ook.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb je je contract nou al gevonden?
Tip: zet ze in je kelderbox.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:47 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ben zuinig op mn fietsen, zie 'm liever niet gejat worden.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Goh.. waarom zou ik die username nou hebben uitgekozen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Prima. Ga dan maar klagen bij de woningbouwvereniging als je fiets weg isquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:51 schreef BloedendeVagina het volgende:
Nee. Geen zin om te zoeken ook.
Ze dachten dat ik een kloon van mapima was..quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, die usernaam was in net begin nog 'leuk'. Hij heeft wel keurig 'man' in zijn profiel staan.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]OokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
Don't worry.. ik zet m tegenwoordig aan een andere fiets vast die er al een tijdje staat. Twee fietsen een trapje opsleuren zal die opzichter wel niet doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Prima. Ga dan maar klagen bij de woningbouwvereniging als je fiets weg is
Omdat een kloothommel die verder niets te zoeken heeft (behalve af en toe de meterstand opnemen wellicht) aanstoon neemt aan een fiets die niemand in de weg staat.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tip: zet ze in je kelderbox.
Maar mn kringspier is nog strakquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan is de term "man" wel behoorlijk ruim genomen.
Nee, hij zet ze gewoon allebei vast aan een leiding die er in de buurt zit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:56 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Don't worry.. ik zet m tegenwoordig aan een andere fiets vast die er al een tijdje staat. Twee fietsen een trapje opsleuren zal die opzichter wel niet doen.
Omdat je medebewoners er wellicht een klacht over hebben ingediend.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:59 schreef BloedendeVagina het volgende:
Omdat een kloothommel die verder niets te zoeken heeft (behalve af en toe de meterstand opnemen wellicht) aanstoon neemt aan een fiets die niemand in de weg staat.
Neuh.
Die is er niet. En ik heb zowel een betonschaar of slijptol tot mn beschikkingquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, hij zet ze gewoon allebei vast aan een leiding die er in de buurt zit.
Nou, dat lijtk me niet. Hooguit het gezin dat mn band een keer lek heeft gestoken, maar zelfs dat geloof ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat je medebewoners er wellicht een klacht over hebben ingediend.
Maar goed, succes ermee. Maar kom hier niet klagen als je fiets weg is.
Klopt. Zit blind te typen en heb echt geen zin om elke fout eruit te halen. Dr blijven nog weleens toetsjes hangen, enz. Al zitten er soms ook domme fouten in, maar die komen dan weer omdat ik zit te editten en.. en..quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik probeer heel erg niet op je taalfouten te letten maar dat wordt steeds moeilijker.
Gelukkig delen we die kant van de kelderboxen maar met 4 gezinnen en staan ze niet in de looproute.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:11 schreef DonJames het volgende:
Hoe dan ook, in de meeste appartementencomplexen mag je inderdaad niets in de gangen laten staan. Meestal in verband met de veiligheid. TS denkt dat 'ie er toch zo langs kan lopen, maar als er brand is, de gang vol rook staat en hij op de tast naar buiten moet kruipen: veel succes.
Oh, dan is het goed. Maar maximaal 4 gezinnen levend verbrand, dat is niet zo'n probleem. In elk geval een veel kleiner probleem dan het probleem dat jij geen zin hebt om je shit op te ruimen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:14 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Gelukkig delen we die kant van de kelderboxen maar met 4 gezinnen en staan ze niet in de looproute.
De fietsen onder de portiektrappen, die zouden wel enigzins gevaar kunnen opleveren.
Kelderboxen zitten trouwens een halve verdieping lager.
Gozer.. je lult maar wat. Je weet niet eens hoe de kelderboxen hier eruit zien. Daarnaast heb ik al 10x gezegd dat ze niet in de looproute staan. En zelfs al staan ze wel in de looproute dan nog loop je er zo langs. Iedereen weet dat die fietsen daar staan op een vaste plek.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Maar maximaal 4 gezinnen levend verbrand, dat is niet zo'n probleem. In elk geval een veel kleiner probleem dan het probleem dat jij geen zin hebt om je shit op te ruimen.
ja, maar dat wil TS niet horen, dat is wel duidelijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:43 schreef Lienekien het volgende:
Dat soort gangen horen gewoon helemaal vrij te zijn. Klaar.
Ja hoor. Jij loopt er zó langs als je rochelend over de vloer kruipt in een gang vol rook. Jij wel. Maar aangezien niet iedereen zo geweldig fantastisch goed is als jij, moet je die gang dus gewoon vrijhouden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:40 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Gozer.. je lult maar wat. Je weet niet eens hoe de kelderboxen hier eruit zien. Daarnaast heb ik al 10x gezegd dat ze niet in de looproute staan. En zelfs al staan ze wel in de looproute dan nog loop je er zo langs. Iedereen weet dat die fietsen daar staan op een vaste plek.
Fijn. En ik hou die dus niet vrij want het is geen looproute en de fiets staat niemand in de weg.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:43 schreef Lienekien het volgende:
Dat soort gangen horen gewoon helemaal vrij te zijn. Klaar.
Dus in principe heeft de verhuurder wel aan de eis voldaan dat er ruimte is om je fiets te stallen. Een beetje opruimen en de fiets 's nachts wel in je hok en overdag tussendoor lekker buiten laten staan dus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:49 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Te lui en vol. De ene keer gebruik ik 'm vaker dan de andere keer en ik ga echt niet 3x per dag mn fiets in en uit de kelderbox zelf halen.
En dat is ie dus ook.. maar dat moest je wel weten want dat heb ik slechts 10x gezegd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:48 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja hoor. Jij loopt er zó langs als je rochelend over de vloer kruipt in een gang vol rook. Jij wel. Maar aangezien niet iedereen zo geweldig fantastisch goed is als jij, moet je die gang dus gewoon vrijhouden.
Jij denkt alleen vanuit je eigen perspectief. Probeer eens te denken vanuit bijv. een brandweerman die bij een noodgeval helemaal niks te maken heeft met dat jij vindt dat die fiets niet in de weg staat. Of bekijk het eens vanuit de verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid van de woningbouwvereniging.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:56 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Fijn. En ik hou die dus niet vrij want het is geen looproute en de fiets staat niemand in de weg.
Sterker nog, 2 van de 4 gezinnen zetten er weleens een fiets neer. Gezin 3 fietst niet, gezin 4 heeft de fietsen veelal buiten staan of zet ze in de kelderbox en dat kan probleemloos, want zoals gezegd die fiets staat niet in de looproute.
Maar vind het fijn om te lezen dat jullie lezen hoe erg mijn fiets in de weg staat. En het beangstigt mij dat jullie weten hoe de kelderbox eruit ziet en dus ook weten waar ik precies woon.. En hoe gevaarlijk het is om
En een gang dient te worden gebruikt waar ie voor is: erdoorheen lopen. Dus niet als opslag.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:47 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Die berging wordt gebruikt waar ie voor is: om spullen te stallen dus. Waaronder fietsen.
[..]
Er is buiten voor de deur een fietsenstalling ja. Nouja, er staan fietsenrekken. Geen idee of dat een eis is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:56 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dus in principe heeft de verhuurder wel aan de eis voldaan dat er ruimte is om je fiets te stallen. Een beetje opruimen en de fiets 's nachts wel in je hok en overdag tussendoor lekker buiten laten staan dus.
Je zegt al 10 keer dat je fiets in de gang staat..quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:58 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
En dat is ie dus ook.. maar dat moest je wel weten want dat heb ik slechts 10x gezegd.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij denkt alleen vanuit je eigen perspectief. Probeer eens te denken vanuit bijv. een brandweerman die bij een noodgeval helemaal niks te maken heeft met dat jij vindt dat die fiets niet in de weg staat. Of bekijk het eens vanuit de verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid van de woningbouwvereniging.
Die zal beginnen met de brand te blussen bij binnenkomst in het kelderbox. Daarnaast zal ie tastend de weg aftasten, stap voor stap. Ook in huis. En zodra ie daar een deur opendoet, zal de rook zich direct een weg naar buiten banen. Zo in zn snoet, zo richting buitendeur 3.5 m verderop en 1 meter hoger en portiek in.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij denkt alleen vanuit je eigen perspectief. Probeer eens te denken vanuit bijv. een brandweerman die bij een noodgeval helemaal niks te maken heeft met dat jij vindt dat die fiets niet in de weg staat. Of bekijk het eens vanuit de verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid van de woningbouwvereniging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |