abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:50:07 #61
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149379293
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:45 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Echt? :o Hij zeikt anders als een wijf.. (en dat heeft niks te maken met vrouwen).
Goh.. waarom zou ik die username nou hebben uitgekozen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:51:44 #62
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149379315
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb je je contract nou al gevonden?
Nee. Geen zin om te zoeken ook.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_149379319
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:47 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ben zuinig op mn fietsen, zie 'm liever niet gejat worden.
Tip: zet ze in je kelderbox.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:52:04 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149379323
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:50 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Goh.. waarom zou ik die username nou hebben uitgekozen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
The love you take is equal to the love you make.
pi_149379330
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:51 schreef BloedendeVagina het volgende:
Nee. Geen zin om te zoeken ook.
Prima. Ga dan maar klagen bij de woningbouwvereniging als je fiets weg is _O-
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:53:47 #66
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149379351
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, die usernaam was in net begin nog 'leuk'. Hij heeft wel keurig 'man' in zijn profiel staan. :)
Ze dachten dat ik een kloon van mapima was..
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

SPOILER
Ook ;)
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:56:13 #67
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149379396
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:52 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Prima. Ga dan maar klagen bij de woningbouwvereniging als je fiets weg is _O-
Don't worry.. ik zet m tegenwoordig aan een andere fiets vast die er al een tijdje staat. Twee fietsen een trapje opsleuren zal die opzichter wel niet doen.
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:59:49 #68
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149379459
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Tip: zet ze in je kelderbox.
Omdat een kloothommel die verder niets te zoeken heeft (behalve af en toe de meterstand opnemen wellicht) aanstoon neemt aan een fiets die niemand in de weg staat.

Neuh.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:50 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dan is de term "man" wel behoorlijk ruim genomen. :)
Maar mn kringspier is nog strak ;)
pi_149379472
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:56 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Don't worry.. ik zet m tegenwoordig aan een andere fiets vast die er al een tijdje staat. Twee fietsen een trapje opsleuren zal die opzichter wel niet doen.
Nee, hij zet ze gewoon allebei vast aan een leiding die er in de buurt zit.
pi_149379501
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:59 schreef BloedendeVagina het volgende:
Omdat een kloothommel die verder niets te zoeken heeft (behalve af en toe de meterstand opnemen wellicht) aanstoon neemt aan een fiets die niemand in de weg staat.

Neuh.
Omdat je medebewoners er wellicht een klacht over hebben ingediend.
Maar goed, succes ermee. Maar kom hier niet klagen als je fiets weg is. :W
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:03:18 #71
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149379536
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:00 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee, hij zet ze gewoon allebei vast aan een leiding die er in de buurt zit.
Die is er niet. En ik heb zowel een betonschaar of slijptol tot mn beschikking :P
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:04:24 #72
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149379552
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:01 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Omdat je medebewoners er wellicht een klacht over hebben ingediend.
Maar goed, succes ermee. Maar kom hier niet klagen als je fiets weg is. :W
Nou, dat lijtk me niet. Hooguit het gezin dat mn band een keer lek heeft gestoken, maar zelfs dat geloof ik niet eigenlijk.
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:05:05 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149379564
Ik probeer heel erg niet op je taalfouten te letten maar dat wordt steeds moeilijker. ;(
pi_149379651
Hoe dan ook, in de meeste appartementencomplexen mag je inderdaad niets in de gangen laten staan. Meestal in verband met de veiligheid. TS denkt dat 'ie er toch zo langs kan lopen, maar als er brand is, de gang vol rook staat en hij op de tast naar buiten moet kruipen: veel succes.
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:13:25 #75
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149379686
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik probeer heel erg niet op je taalfouten te letten maar dat wordt steeds moeilijker. ;(
Klopt. Zit blind te typen en heb echt geen zin om elke fout eruit te halen. Dr blijven nog weleens toetsjes hangen, enz. Al zitten er soms ook domme fouten in, maar die komen dan weer omdat ik zit te editten en.. en..
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:14:59 #76
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149379712
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:11 schreef DonJames het volgende:
Hoe dan ook, in de meeste appartementencomplexen mag je inderdaad niets in de gangen laten staan. Meestal in verband met de veiligheid. TS denkt dat 'ie er toch zo langs kan lopen, maar als er brand is, de gang vol rook staat en hij op de tast naar buiten moet kruipen: veel succes.
Gelukkig delen we die kant van de kelderboxen maar met 4 gezinnen en staan ze niet in de looproute.
De fietsen onder de portiektrappen, die zouden wel enigzins gevaar kunnen opleveren.
Kelderboxen zitten trouwens een halve verdieping lager.
pi_149379995
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:14 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Gelukkig delen we die kant van de kelderboxen maar met 4 gezinnen en staan ze niet in de looproute.
De fietsen onder de portiektrappen, die zouden wel enigzins gevaar kunnen opleveren.
Kelderboxen zitten trouwens een halve verdieping lager.
Oh, dan is het goed. Maar maximaal 4 gezinnen levend verbrand, dat is niet zo'n probleem. In elk geval een veel kleiner probleem dan het probleem dat jij geen zin hebt om je shit op te ruimen.
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:40:15 #78
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149380220
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:30 schreef DonJames het volgende:

[..]

Oh, dan is het goed. Maar maximaal 4 gezinnen levend verbrand, dat is niet zo'n probleem. In elk geval een veel kleiner probleem dan het probleem dat jij geen zin hebt om je shit op te ruimen.
Gozer.. je lult maar wat. Je weet niet eens hoe de kelderboxen hier eruit zien. Daarnaast heb ik al 10x gezegd dat ze niet in de looproute staan. En zelfs al staan ze wel in de looproute dan nog loop je er zo langs. Iedereen weet dat die fietsen daar staan op een vaste plek.
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:43:14 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149380291
Dat soort gangen horen gewoon helemaal vrij te zijn. Klaar.
pi_149380304
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:43 schreef Lienekien het volgende:
ja, maar dat wil TS niet horen, dat is wel duidelijk
pi_149380420
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:40 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Gozer.. je lult maar wat. Je weet niet eens hoe de kelderboxen hier eruit zien. Daarnaast heb ik al 10x gezegd dat ze niet in de looproute staan. En zelfs al staan ze wel in de looproute dan nog loop je er zo langs. Iedereen weet dat die fietsen daar staan op een vaste plek.
Ja hoor. Jij loopt er zó langs als je rochelend over de vloer kruipt in een gang vol rook. Jij wel. Maar aangezien niet iedereen zo geweldig fantastisch goed is als jij, moet je die gang dus gewoon vrijhouden.
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:56:26 #82
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149380568
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:43 schreef Lienekien het volgende:
Fijn. En ik hou die dus niet vrij want het is geen looproute en de fiets staat niemand in de weg.
Sterker nog, 2 van de 4 gezinnen zetten er weleens een fiets neer. Gezin 3 fietst niet, gezin 4 heeft de fietsen veelal buiten staan of zet ze in de kelderbox en dat kan probleemloos, want zoals gezegd die fiets staat niet in de looproute.

Maar vind het fijn om te lezen dat jullie lezen hoe erg mijn fiets in de weg staat. En het beangstigt mij dat jullie weten hoe de kelderbox eruit ziet en dus ook weten waar ik precies woon.. En hoe gevaarlijk het is om
pi_149380583
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:49 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Te lui en vol. De ene keer gebruik ik 'm vaker dan de andere keer en ik ga echt niet 3x per dag mn fiets in en uit de kelderbox zelf halen.
Dus in principe heeft de verhuurder wel aan de eis voldaan dat er ruimte is om je fiets te stallen. Een beetje opruimen en de fiets 's nachts wel in je hok en overdag tussendoor lekker buiten laten staan dus.
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:58:22 #84
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149380618
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:48 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ja hoor. Jij loopt er zó langs als je rochelend over de vloer kruipt in een gang vol rook. Jij wel. Maar aangezien niet iedereen zo geweldig fantastisch goed is als jij, moet je die gang dus gewoon vrijhouden.
En dat is ie dus ook.. maar dat moest je wel weten want dat heb ik slechts 10x gezegd.
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:59:03 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149380641
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:56 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Fijn. En ik hou die dus niet vrij want het is geen looproute en de fiets staat niemand in de weg.
Sterker nog, 2 van de 4 gezinnen zetten er weleens een fiets neer. Gezin 3 fietst niet, gezin 4 heeft de fietsen veelal buiten staan of zet ze in de kelderbox en dat kan probleemloos, want zoals gezegd die fiets staat niet in de looproute.

Maar vind het fijn om te lezen dat jullie lezen hoe erg mijn fiets in de weg staat. En het beangstigt mij dat jullie weten hoe de kelderbox eruit ziet en dus ook weten waar ik precies woon.. En hoe gevaarlijk het is om
Jij denkt alleen vanuit je eigen perspectief. Probeer eens te denken vanuit bijv. een brandweerman die bij een noodgeval helemaal niks te maken heeft met dat jij vindt dat die fiets niet in de weg staat. Of bekijk het eens vanuit de verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid van de woningbouwvereniging.
pi_149380659
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:47 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Die berging wordt gebruikt waar ie voor is: om spullen te stallen dus. Waaronder fietsen.

[..]

En een gang dient te worden gebruikt waar ie voor is: erdoorheen lopen. Dus niet als opslag.

Maar goed, het enige antwoord dat TS wilt horen:

Je hebt helemaal gelijk, je staat in je recht. Je kan je fiets (en overigens alle andere spullen die je wilt) gewoon neerzetten in de gang.
Als iemand er dan ook maar naar durft te kijken, of god verbiede het, je spullen durft aan te raken, dan kan je ze gewoon voor de rechter slepen met alle gevolge van dien! Je kan ze dan helemaal kapot maken, daar komt de woningbouw nooit meer bovenop.

Dus maak je geen zorgen.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  donderdag 5 februari 2015 @ 10:00:33 #87
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149380672
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:56 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dus in principe heeft de verhuurder wel aan de eis voldaan dat er ruimte is om je fiets te stallen. Een beetje opruimen en de fiets 's nachts wel in je hok en overdag tussendoor lekker buiten laten staan dus.
Er is buiten voor de deur een fietsenstalling ja. Nouja, er staan fietsenrekken. Geen idee of dat een eis is.

Kelder moet ik opruimen, maar dan nog ben ik niet van plan mn dagelijkse gebruiksfiets keer op keer binnen in de kelderbox. Ik acht 'm achter 2 deuren met sloten wel veilig genoeg.
pi_149380688
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:58 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

En dat is ie dus ook.. maar dat moest je wel weten want dat heb ik slechts 10x gezegd.
Je zegt al 10 keer dat je fiets in de gang staat..
  donderdag 5 februari 2015 @ 10:06:29 #89
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149380791
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij denkt alleen vanuit je eigen perspectief. Probeer eens te denken vanuit bijv. een brandweerman die bij een noodgeval helemaal niks te maken heeft met dat jij vindt dat die fiets niet in de weg staat. Of bekijk het eens vanuit de verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid van de woningbouwvereniging.
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die zal beginnen met de brand te blussen bij binnenkomst in het kelderbox. Daarnaast zal ie tastend de weg aftasten, stap voor stap. Ook in huis. En zodra ie daar een deur opendoet, zal de rook zich direct een weg naar buiten banen. Zo in zn snoet, zo richting buitendeur 3.5 m verderop en 1 meter hoger en portiek in.

Zou niet weten hoe die fiets daar schade veroorzaakt waar de woningbouw voor aansprakelijk is ook trouwens.
pi_149380930
TS, heb je al contact met de complexbeheerder opgenomen hierover...
Of eventueel gesproken met andere bewoners/gebruikers van die kelderruimte?

hier op da intrawebz zielig lopen doen helpt niks, kennelijk ben jij van mening dat niemand er een probleem mee heeft dat je je fiets best kunt stallen in die collectief gebruikte ruimte, dan is het zaak daarover overeenstemming met de beheerder en woningbouw over te krijgen.

Overigens, de woningbouw kan en mag regels opstellen hoe de gezamelijke ruimtes gebruikt mogen worden en mag ook regels opstellen dat het stallen van fietsen er niet toegestaan wordt.
Dat hoeft niet expliciet vooraf in je contract te staan, bv dat er 'collectieve' ruimtes zijn en de woningbouw hier het beheer doet voldoet daar... enkel als expliciet toegestaan is dat deze voor stalling van private objecten gebruikt mag worden, kan je je erop beroepen dat de beheerder dat _moet_ toestaan.
(Wat me niet waarschijnlijk lijkt dat een woningbouw dat in huurcontracten toevoegt, zeker als de bewoners hun eigen kelderboxen hebben voor het stallen van fietsen of de woningouw hiervoor een andere voorziening heeft )... Ze dienen hiervoor wel een zekere zorgvuldigheid aan te houden en je zou je schade kunnen verhalen als je meent dat jouw eigendom beschadigd is zonder rechtvaardiging (daarom hangen ze er vermoedelijk eerst briefjes aan en verwijderen pas na langere tijd fietsen die schijnbaar onbeheerd blijven omdat de briefjes blijven hangen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')