TS lijkt me zo iemand die haar fiets in de gemeenschappelijke ruimte zet, en dan gaat klagen als iemand anders zijn fiets op "haar" plek neerzet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heb je een berging, gebruik je hem niet.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:19 schreef BloedendeVagina het volgende:
...en niemand van de bewoners neemt er aanstoot aan.
...
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:53 schreef BloedendeVagina het volgende:
...al heeft mn buurjongen wel een paar keer bewust mn fiets omgegooid en mn band lekgestoken. .
...
TS is een hij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS lijkt me zo iemand die haar fiets in de gemeenschappelijke ruimte zet, en dan gaat klagen als iemand anders zijn fiets op "haar" plek neerzet.
Tja, die gozer is dan ook niet helemaal 100%. Zn vader ook niet trouwens en zn moeder al evenmin niet.quote:
Echt?quote:
Die berging wordt gebruikt waar ie voor is: om spullen te stallen dus. Waaronder fietsen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heb je een berging, gebruik je hem niet.
Nee hoor, maakt me geen donder uit. Als ik me fiets daar niet kan stallen, gaat ie de kelderbox in of staat ie ernaast (in het gangpad ja) waar ie ook niet in de weg staat.quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS lijkt me zo iemand die haar fiets in de gemeenschappelijke ruimte zet, en dan gaat klagen als iemand anders zijn fiets op "haar" plek neerzet.
Ja, die usernaam was in net begin nog 'leuk'. Hij heeft wel keurig 'man' in zijn profiel staan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Echt?Hij zeikt anders als een wijf.. (en dat heeft niks te maken met vrouwen).
Dan is de term "man" wel behoorlijk ruim genomen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:49 schreef Lienekien het volgende:
Hij heeft wel keurig 'man' in zijn profiel staan.
Goh.. waarom zou ik die username nou hebben uitgekozen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Echt?Hij zeikt anders als een wijf.. (en dat heeft niks te maken met vrouwen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
Nee. Geen zin om te zoeken ook.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb je je contract nou al gevonden?
Tip: zet ze in je kelderbox.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:47 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ben zuinig op mn fietsen, zie 'm liever niet gejat worden.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Goh.. waarom zou ik die username nou hebben uitgekozen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Prima. Ga dan maar klagen bij de woningbouwvereniging als je fiets weg isquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:51 schreef BloedendeVagina het volgende:
Nee. Geen zin om te zoeken ook.
Ze dachten dat ik een kloon van mapima was..quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, die usernaam was in net begin nog 'leuk'. Hij heeft wel keurig 'man' in zijn profiel staan.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]OokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
Don't worry.. ik zet m tegenwoordig aan een andere fiets vast die er al een tijdje staat. Twee fietsen een trapje opsleuren zal die opzichter wel niet doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Prima. Ga dan maar klagen bij de woningbouwvereniging als je fiets weg is
Omdat een kloothommel die verder niets te zoeken heeft (behalve af en toe de meterstand opnemen wellicht) aanstoon neemt aan een fiets die niemand in de weg staat.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tip: zet ze in je kelderbox.
Maar mn kringspier is nog strakquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan is de term "man" wel behoorlijk ruim genomen.
Nee, hij zet ze gewoon allebei vast aan een leiding die er in de buurt zit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:56 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Don't worry.. ik zet m tegenwoordig aan een andere fiets vast die er al een tijdje staat. Twee fietsen een trapje opsleuren zal die opzichter wel niet doen.
Omdat je medebewoners er wellicht een klacht over hebben ingediend.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:59 schreef BloedendeVagina het volgende:
Omdat een kloothommel die verder niets te zoeken heeft (behalve af en toe de meterstand opnemen wellicht) aanstoon neemt aan een fiets die niemand in de weg staat.
Neuh.
Die is er niet. En ik heb zowel een betonschaar of slijptol tot mn beschikkingquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, hij zet ze gewoon allebei vast aan een leiding die er in de buurt zit.
Nou, dat lijtk me niet. Hooguit het gezin dat mn band een keer lek heeft gestoken, maar zelfs dat geloof ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat je medebewoners er wellicht een klacht over hebben ingediend.
Maar goed, succes ermee. Maar kom hier niet klagen als je fiets weg is.
Klopt. Zit blind te typen en heb echt geen zin om elke fout eruit te halen. Dr blijven nog weleens toetsjes hangen, enz. Al zitten er soms ook domme fouten in, maar die komen dan weer omdat ik zit te editten en.. en..quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik probeer heel erg niet op je taalfouten te letten maar dat wordt steeds moeilijker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |