abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149380042
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:29 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hamas, Islamic Jihad, PLO, Bonsie en zeer recent steun aan de Koerdische regio in Irak.
Palestijnse organisaties heb ik al uitgelegd hierboven.
Bonsie?

Koerden-Iranband is ook al uitgelegd. Ze zijn beide indo-Iraanse volkeren en diep van binnen weten ze dat ze elkaars broeders zijn. Het is net zoals een Turkije-Turkmenen relatie.
pi_149380222
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:50 schreef Generalsupremo het volgende:

[..]

Dit is een deel van het probleem. Doen alsof shi'itische terroristen niet bestaan.

In dit filmpje geeft zelfs een leider van een shi'itische terreurmilitie toe dat Iran de baas is over Irak. Ook geeft hij toe dat Iran gestuurd wordt door dictator Khamenei

Hij zegt letterlijk het tegenovergestelde, als je even oplet :')

En deze man was al een keer opgepakt door de regering. Hij is een clown en stelt niks voor.
pi_149380265
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:40 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hij zegt letterlijk het tegenovergestelde, als je even oplet :')

En deze man was al een keer opgepakt door de regering. Hij is een clown en stelt niks voor.
Nee, hij zegt dat Iran Irak controleert.
pi_149380289
Iemand meer informatie over het feit dat Damascus nu in de vuurlinie ligt?
pi_149380311
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:32 schreef Generalsupremo het volgende:

[..]

Palestijnse organisaties heb ik al uitgelegd hierboven.
Bonsie?

Koerden-Iranband is ook al uitgelegd. Ze zijn beide indo-Iraanse volkeren en diep van binnen weten ze dat ze elkaars broeders zijn. Het is net zoals een Turkije-Turkmenen relatie.
Je hebt helemaal niks uitgelegd, Iran heeft al sinds de revolutie prima relaties met de PLO, Hamas en eigenlijk alle verzetsgroepen in Palestina. Wat heb je precies uitgelegd? Dat ze het volgens jouw niet uit liefde doen. Maar dat is een mening, geen feit.

Feit is dat ze al sinds de revolutie de Palestijnen steunen. Zelfde met Hezbollah, die steunt de Palestijnen ook al sinds hun bestaan. In de Syrische burgeroorlog keerden de Palestijnen zich tegen Iran en Hezbollah, als een stel faalberen. En nu kruipen ze weer langzaam terug. Iran kan makkelijk tegen ze zeggen dat ze op moeten flikkeren, maar dat doen ze niet.

Zelfde geld voor Koerdistan, Iran hoeft niemand te helpen. Amerli, een Turkmeense stad, Iran heeft geholpen om het te bevrijden. Turkije, daarentegen, heeft hun grenzen open gezet voor IS tuig.
pi_149380486
quote:
8s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:43 schreef Peunage het volgende:
Je hebt helemaal niks uitgelegd, Iran heeft al sinds de revolutie prima relaties met de PLO, Hamas en eigenlijk alle verzetsgroepen in Palestina. Wat heb je precies uitgelegd? Dat ze het volgens jouw niet uit liefde doen. Maar dat is een mening, geen feit.
Tot voor kort waren de financieringen naar Hamas gestopt, maar goed.

quote:
8s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:43 schreef Peunage het volgende:
Feit is dat ze al sinds de revolutie de Palestijnen steunen. Zelfde met Hezbollah, die steunt de Palestijnen ook al sinds hun bestaan. In de Syrische burgeroorlog keerden de Palestijnen zich tegen Iran en Hezbollah, als een stel faalberen. En nu kruipen ze weer langzaam terug. Iran kan makkelijk tegen ze zeggen dat ze op moeten flikkeren, maar dat doen ze niet.
Ze keerden zich tegen Iran, waarna Iran meteen stopte met het financieren van hen. Tot voor kort. Blijkt maar weer dat Irans liefde voor hen niks waard is. Iran gebruikt de Palestijnen alleen als kanonvoer.
pi_149380678
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:42 schreef Generalsupremo het volgende:

[..]

Nee, hij zegt dat Iran Irak controleert.
Hij zegt letterlijk;
"The Islamic Republic of Iran is ruled by a just Imam....
Iraq on the other hand is ruled by a democratic government of technocrats"
Dat is letterlijk het tegenovergestelde van wat jij zegt. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:52 schreef Generalsupremo het volgende:

[..]

Tot voor kort waren de financieringen naar Hamas gestopt, maar goed.

[..]

Ze keerden zich tegen Iran, waarna Iran meteen stopte met het financieren van hen. Tot voor kort. Blijkt maar weer dat Irans liefde voor hen niks waard is. Iran gebruikt de Palestijnen alleen als kanonvoer.
Wacht even, dit snap ik niet helemaal. Iran steunt Palestijnen, zij keren zich tegen Iran, Iran vergeeft hen weer.
"Hurdur, Iran heeft geen liefde voor ze, hurdurdur :'( "
Zie je zelf niet dat je poep praat?

Hou hier gewoon mee op, ga ergens anders trollen. Je zet jezelf voor schut.
pi_149380812
quote:
5s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:43 schreef Smack10 het volgende:
Iemand meer informatie over het feit dat Damascus nu in de vuurlinie ligt?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_149380835
De rebellen hebben gewaarschuwd dat burgers moesten vertrekken, want nu is er de vergelding.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_149380841
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:08 schreef firefly3 het volgende:
De rebellen hebben gewaarschuwd dat burgers moesten vertrekken, want nu is er de vergelding.
Praat geen onzin
pi_149380987
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:00 schreef Peunage het volgende:
Hij zegt letterlijk;
"The Islamic Republic of Iran is ruled by a just Imam....
Iraq on the other hand is ruled by a democratic government of technocrats"
Dat is letterlijk het tegenovergestelde van wat jij zegt. :')

Jij weet dat je hier selectief quote.

quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:00 schreef Peunage het volgende:
Wacht even, dit snap ik niet helemaal. Iran steunt Palestijnen, zij keren zich tegen Iran, Iran vergeeft hen weer.
"Hurdur, Iran heeft geen liefde voor ze, hurdurdur :'( "
Zie je zelf niet dat je poep praat?
Het is meer zo. Hamas doet iets wat Iran niet zegt, Iran stopt met het financieren van Hamas. Vervolgens begint het Iran-Israel conflict weer op te bloeien, dus Iran probeert snel nieuwe proxies te vinden en reikt een hand weer toe tot Hamas.

pi_149381110
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:14 schreef Generalsupremo het volgende:

[..]

Jij weet dat je hier selectief quote.
Oke prima, ik heb dit filmpje al meerdere keren gezien, en de hele interview zelfs. Quote jij dan maar waar hij zegt dat Iran Irak controleert/bestuurt, zoals jij beweert. En niet met smoesjes komen nu, jij hebt een grote bek, put your money where your mouth is.

quote:
Het is meer zo. Hamas doet iets wat Iran niet zegt, Iran stopt met het financieren van Hamas. Vervolgens begint het Iran-Israel conflict weer op te bloeien, dus Iran probeert snel nieuwe proxies te vinden en reikt een hand weer toe tot Hamas.
:')

Dit verzin jij nu gewoon. Tenzij je bedoelt dat "Hamas tegen Iran vecht" als je zegt "Hamas doet iets wat Iran niet zegt"

Faalbeer, je kunt beter nu stoppen.
pi_149381136
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:19 schreef Peunage het volgende:

[..]

Oke prima, ik heb dit filmpje al meerdere keren gezien, en de hele interview zelfs. Quote jij dan maar waar hij zegt dat Iran Irak controleert/bestuurt, zoals jij beweert

[..]

:')

Dit verzin jij nu gewoon. Tenzij je bedoelt dat "Hamas tegen Iran vecht" als je zegt "Hamas doet iets wat Iran niet zegt"

Faalbeer, je kunt beter nu stoppen.
Hamas pleitte trouw aan de Syrische verzetsstrijders, dit was de reden dat Iran de funding stopte.
pi_149381326
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:08 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Praat geen onzin
Uhh Ze hebben het vorige week ofzo al aangekondigt, dat het aangeraden is voor burgers om zo ver mogelijk van militaire doelwitten te gaan. Moet ik op mijn mobieltje weer naar bronnen zoeken???!

Damascus rocket attacks kill three after Islam Army warning
By Marwan Makdesi
DAMASCUS | Thu Feb 5, 2015 3:51am EST
http://mobile.reuters.com/article/idUSKBN0L90J120150205?irpc=932
pi_149381473
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:21 schreef Generalsupremo het volgende:

[..]

Hamas pleitte trouw aan de Syrische verzetsstrijders, dit was de reden dat Iran de funding stopte.
quote:
Hamad declined to provide any figures for the amount of aid Hamas receives from Iran or give details of any cutbacks, other than to say "it did not get to the point of boycott (from Tehran)".
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE95I0W220130619

En ze hebben niet alleen trouw gepleit aan de Syrische terroristen, ze hebben ook meegevochten. In Qusayr en in vluchtelingenkamp Al-Yarmouk.

Ik wacht nog steeds op bewijs voor de onzin die je praat.
pi_149381594
quote:
8s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:34 schreef Peunage het volgende:

[..]

[..]

http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE95I0W220130619

En ze hebben niet alleen trouw gepleit aan de Syrische terroristen, ze hebben ook meegevochten. In Qusayr en in vluchtelingenkamp Al-Yarmouk.

Ik wacht nog steeds op bewijs voor de onzin die je praat.
Syrische terroristen? FSA is een vrijheidsstrijdersorganisatie, geen terroristen zoals de shi'itische milities of de PKK.

Bewijs van wat? Iedereen weet dat Iran de fundings stopte toen Hamas even niet wlde luisteren, wat Hamas verder zegt is niet relevant. Hezbollah verzweeg het economische verkeer met Iran ook een tijdje.
pi_149381673
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:39 schreef Generalsupremo het volgende:

[..]

Syrische terroristen? FSA is een vrijheidsstrijdersorganisatie, geen terroristen zoals de shi'itische milities of de PKK.

Bewijs van wat? Iedereen weet dat Iran de fundings stopte toen Hamas even niet wlde luisteren, wat Hamas verder zegt is niet relevant. Hezbollah verzweeg het economische verkeer met Iran ook een tijdje.
Bewijs voor je beweringen steeds. Wanneer heeft die clown van je youtube filmpje gezegd dat Iran Irak controleert? Ik heb je al laten zien dat hij het tegenovergestelde zegt. Nu jij nog.

Blijf jij maar lekker dingen uit je duim zuigen, het is wel duidelijk dat jij een sektarische nietsnut bent en eigenlijk niks toe te voegen hebt, naast je sektarische geblaat. ^O^
pi_149381689
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:42 schreef Peunage het volgende:
Bewijs voor je beweringen steeds. Wanneer heeft die clown van je youtube filmpje gezegd dat Iran Irak controleert? Ik heb je al laten zien dat hij het tegenovergestelde zegt. Nu jij nog.
Zo'n beetje vanaf 0:34 zegt hij 't. Hij zegt 't niet letterlijk, maar iedereen met hersenen snapt wat hij bedoelt.
pi_149381802
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:42 schreef Generalsupremo het volgende:

[..]

Zo'n beetje vanaf 0:34 zegt hij 't. Hij zegt 't niet letterlijk, maar iedereen met hersenen snapt wat hij bedoelt.
Hij zegt "It has cells throughout the world. Including China and the US."

Ah oke. Wat ik eigenlijk nog erger vind is dat ze de VS en China dus ook gewoon controleren!
DE IRANIERS ZIJN HIER. OORLOG. MAAK DE AARDAPPELGUNS GEREED.

Gooi jezelf alsjeblieft weg :')
pi_149381841
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:46 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hij zegt "It has cells throughout the world. Including China and the US."

Ah oke. Wat ik eigenlijk nog erger vind is dat ze de VS en China dus ook gewoon controleren!
DE IRANIERS ZIJN HIER. OORLOG. MAAK DE AARDAPPELGUNS GEREED.

Gooi jezelf alsjeblieft weg :')
Nee, dat zegt hij niet. Jij quote selectief. Hij zegt vanaf 0:34 dat Iran indirect organisaties in Irak heeft zitten die het politieke systeem beinvloeden. Oftewel controleren.

Zelfs de VS geeft het toe door gesprekken met IRAN te hebben over IRAK, ipv met IRAK over IRAK.
pi_149381906
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:42 schreef Peunage het volgende:

[..]

Blijf jij maar lekker dingen uit je duim zuigen, het is wel duidelijk dat jij een sektarische nietsnut bent en eigenlijk niks toe te voegen hebt, naast je sektarische geblaat. ^O^
Zou je aub kunnen stoppen met het beledigen van mensen??
pi_149381928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:47 schreef Generalsupremo het volgende:

[..]

Nee, dat zegt hij niet. Jij quote selectief. Hij zegt vanaf 0:34 dat Iran indirect organisaties in Irak heeft zitten die het politieke systeem beinvloeden. Oftewel controleren.

Zelfs de VS geeft het toe door gesprekken met IRAN te hebben over IRAK, ipv met IRAK over IRAK.
Ik quote gewoon wat hij zegt. Jij verzint nu dingen die er niet zijn. :')

De context is dat die man wil uitleggen dat Iran een superpower is in de regio en dat het logisch is dat zij invloed hebben in Irak. Ook omdat er ideologische overeenkomsten zijn met 73% van de bevolking van Irak. Dat is iets heel anders dan wat jij zegt.
pi_149381963
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:49 schreef Peunage het volgende:
Jij vat altijd alles letterlijk op? Ik hoop voor je dat je dat niet doet.

quote:
De context is dat die man wil uitleggen dat Iran een superpower is in de regio en dat het logisch is dat zij invloed hebben in Irak. Ook omdat er ideologische overeenkomsten zijn met 73% van de bevolking van Irak. Dat is iets heel anders dan wat jij zegt.
Hij geeft toe dat Iran controle uitoefent op Irak. Zelfs de VS geeft 't toe, kom op zeg.
pi_149382014
quote:

[..]

Het is wonder dat hij geen ban heeft.
pi_149382158
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:51 schreef Generalsupremo het volgende:

[..]

Jij vat altijd alles letterlijk op? Ik hoop voor je dat je dat niet doet.

[..]

Hij geeft toe dat Iran controle uitoefent op Irak. Zelfs de VS geeft 't toe, kom op zeg.
Zie je niet dat jij nu de hele tijd verandert wat je zegt? Nu zeg je weer dat ze controle uitoefenen op Irak, dat is wat anders dan Irak controleren of besturen.

Ik raad je aan om het filmpje opnieuw te kijken, en nu zonder sektarische bril op te zetten.

Die mafkees heeft het in het begin over zichzelf, over zijn "Mukhtar Army". Hij zegt dat er geen grenzen zijn tussen Iran en hem, door de ideologie die ze delen. Dat gaat niet over de overheid of regering.

Later legt hij uit dat hij de kant van Iran zou kiezen als er oorlog uitbreekt tussen Iran en Irak. Waarom? Omdat Iran geleid wordt door "de Imam", en Irak daarentegen door een democratische technocratische regering.

Jij probeert nu heel sneaky stiekem je standpunt te veranderen en te zeggen dat Iran eigenlijk wel invloed in Irak heeft. No shit. Dat heeft niemand ooit ontkend. Turkije heeft ook invloed over Irak, Saoedi-ARabie ook, de VS, etc. Alle landen in de regio hebben invloed over Irak. Maar dat is niet de bewering die jij deed. Jij stelt dat Iran Irak controleert/bestuurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')