Nee niet echt..quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:24 schreef Summers het volgende:
Er is iig zoveel geknipt in het filmpje dat het bijna op een photoserie lijkt of een trailer van een film die nog uit moet komen ipv een film van een gebeurtenis . Vaag hoor ...
heb het al gezien hoor..(filmpje)quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dan kijk je niet hè, simpel.
[..]
Gracias.
Dat heeft toch niets van doen met het IS filmpje? .. want dat is nep.quote:
lol.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets van doen met het IS filmpje? .. want dat is nep.
NOU... zeker wel als jij gewoon nu al zegt het is nep..quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets van doen met het IS filmpje? .. want dat is nep.
Simpele beredenering hou jij erop na. Omdat naar mijn inziens de IS-torching nep zou zijn, zijn nu alle verbrandingen van mensen nep?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
NOU... zeker wel als jij gewoon nu al zegt het is nep..
dan vraag ik ook even of deze beelden nep zijn..
Link man staat in de brand conclussie = nep..
Dus hier 2 andere filmpjes man staat in de brand, dus echt of nep?
bijna... je beoordeeld zo makkelijk over dat filmpje..quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Simpele beredenering hou jij erop na. Omdat naar mijn inziens de IS-torching nep zou zijn, zijn nu alle verbrandingen van mensen nep?
Volgens mij vraagt hij aan jou of jij die andere filmpjes (in de links) ook als nep betitelt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Simpele beredenering hou jij erop na. Omdat naar mijn inziens de IS-torching nep zou zijn, zijn nu alle verbrandingen van mensen nep?
Als je zo snel kan beoordelen kan dat ook over die andere 2!quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens mij vraagt hij aan jou of jij die andere filmpjes (in de links) ook als nep betitelt.
Zeker wel relevant..quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zijn debattruukjes, zijn totaal niet relevant voor de IS-video.
Die een heel andere smaak heeft. Het Zwitserlevengevoel dat het overbrengt.
Tranquilo, braj.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als je zo snel kan beoordelen kan dat ook over die andere 2!
Zo moeilijk is dat toch niet!
IK ben geen expert..quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:10 schreef Tingo het volgende:
Handig he en bij jinek waren er een blik "experts" met allemaal de juiste mening waaronder p r de vries die complotdenkers weer even als eng weg moest zetten dezelfde avond
Daar zeg je wat.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:21 schreef Doublepain het volgende:
Wat nou als de koerden, IS helemaal van de kaart vegen. Die zullen dan een stuk land opeisen? Wat ze zeker niet krijgen, maar ze zijn wel getraind en hebben zat wapens.. Iemand daar over nagedacht?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:25 schreef controlaltdelete het volgende:
En alweer verdwijn ik. Tjonge jonge Hans Klok is er niets bij. Vreemde moderatie heerst er hier tijd en wijle. Geen idee wat er mis is met mijn boodschap. Maar on topic: IS video is en blijft nep.
Ik vind dat jij wel snel iets wegzet al getrol maar het zij zo. Moeders wil is wetquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
*even algemene mededeling: normaal posten, geen getroll en gezuig want dat wordt verwijderd.
Heb ik alreeds eerder beantwoord maar Hans Kazan toverde het weg. Ik blijf niet bezigquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:29 schreef theguyver het volgende:
Ik zal het nog een keer lief vragen..![]()
Waren de 2 filmpjes die ik gepost had nep of echt..
Als je namelijk zo makkelijk kan zeggen dat dit Nep is.. dan moet je ook heel makkelijk een oordeel kunnen vellen over de filmpjes die ik gepost had..
En ja Relevant!!
Tingo Izzy73 El_matador en controlaltdelete
De vraag is heel simpel
Echt of Nep!
Guyver, dat is volledig offtopic, irrelevant en die debattruukjes vallen onder het "getroll" dat Lavenderr bedoelt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:29 schreef theguyver het volgende:
Als je namelijk zo makkelijk kan zeggen dat dit Nep is.. dan moet je ook heel makkelijk een oordeel kunnen vellen over de filmpjes die ik gepost had..
En ja Relevant!!
De vraag is heel simpel
Echt of Nep!
Was geen antwoord, dat was een ontwijking!quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Heb ik alreeds eerder beantwoord maar Hans Kazan toverde het weg. Ik blijf niet bezig
En wat als de IS/ISL/ISIS bestaat helemaal niet en is gewoon fictie net als Al Quada?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:21 schreef Doublepain het volgende:
Wat nou als de koerden, IS helemaal van de kaart vegen. Die zullen dan een stuk land opeisen? Wat ze zeker niet krijgen, maar ze zijn wel getraind en hebben zat wapens.. Iemand daar over nagedacht?
Alle IS/ISL/ISIS vids zijn totaal nep.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:29 schreef theguyver het volgende:
En ja Relevant!!
De vraag is heel simpel
Echt of Nep!
Dat lijkt me niet. Ook "Al Qaeda" is geen fictie. Er zijn genoeg bronnen die de links met de CIA en de Mujahedeen en de strijd tegen de Sovjet-Unie uitleggen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
En wat als de IS/ISL/ISIS bestaat helemaal niet en is gewoon fictie net als Al Quada?
Now you see it,now you don't.That's magic! (well,not really)quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Heb ik alreeds eerder beantwoord maar Hans Kazan toverde het weg. Ik blijf niet bezig
Dit is totaal niet off-topic en dit heeft geen hol met debunken te maken..quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Guyver, dat is volledig offtopic, irrelevant en die debattruukjes vallen onder het "getroll" dat Lavenderr bedoelt.
We are indeed only internet en-titties.(Hope you like that)quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:44 schreef opgebaarde het volgende:
Jullie zijn nep.
Nou doe er vooral wat mee, succes
Nepperts
quote:
At least I do.quote:(Hope you like that)
Hoe kom jij erbij dat ik supersnel beoordeeld heb en conclusie heb getrokken? Ik heb genoeg gezien van de IS-torching maar niet de video in zijn geheel. En als je mijn antwoord wil weten op die andere video's dan ben je te laat want dat had ik gegeven maar het is verwijderd door onze mod. Waarom heb ik geen idee van, omdat ik gekke Henkie niet ben ga ik het niet nogmaals herhalen. Vraag het aan Lav die kan het weten. Verder net zoals Mata al aangaf is het bovendien totaal irrelevant.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dit is totaal niet off-topic en dit heeft geen hol met debunken te maken..
Alleen met het super snel beoordelen of iets nep of echt is..
nog geen minuuut na het kijken concludeerde men dat het filmpje nep is..
Dus zgraag zou ik wel willen weten ..
Of die andere 2 filmpjes nep of echt zijn!
Als je zo snel zoeits kan concluderen kan dat ook bij de door mij geposte filmpjes..
En waarom wil of durf je geen antwoord te geven op een simpele vraag!
Na het kijken van die filmpjes kon er toch ook super snel een conclussie worden getrokken!
Als je continu het woord kritisch gebruikt maar wel zo snel een beoordeling kan vellen over een filmpje moet dit toch ook peanuts zijn.
Godverdomme Ems..quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:07 schreef ems. het volgende:
Kwam hier om de "zo zou ik me niet gedragen als ik in de fik sta" comments te lezen. Ben niet teleurgesteld.
Gee thanks Mata,you are part of a very small group of men(and women!) and brothers(and sisters!) who might find my 'jokes' mildly amusingquote:
Gisteren gezien en is in precies 't zelfde lachmakende style als de anderen vids.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat ik supersnel beoordeeld heb en conclusie heb getrokken? Ik heb genoeg gezien van de IS-torching maar niet de video in zijn geheel. En als je mijn antwoord wil weten op die andere video's dan ben je te laat want dat had ik gegeven maar het is verwijderd door onze mod. Waarom heb ik geen idee van, omdat ik gekke Henkie niet ben ga ik het niet nogmaals herhalen. Vraag het aan Lav die kan het weten. Verder net zoals Mata al aangaf is het bovendien totaal irrelevant.
Jij zei toch dat het nep was?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat ik supersnel beoordeeld heb en conclusie heb getrokken? Ik heb genoeg gezien van de IS-torching maar niet de video in zijn geheel. En als je mijn antwoord wil weten op die andere video's dan ben je te laat want dat had ik gegeven maar het is verwijderd door onze mod. Waarom heb ik geen idee van, omdat ik gekke Henkie niet ben ga ik het niet nogmaals herhalen. Vraag het aan Lav die kan het weten. Verder net zoals Mata al aangaf is het bovendien totaal irrelevant.
Ik heb het gekeken... kon niet lachen...quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Gisteren gezien en is in precies 't zelfde lachmakende style als de anderen vids.
MSM'ers durven niet te kijken want ze zijn gewaarschuwd dat tis ' too shocking to show' dus de MSM'ers neemt 't aan als echt.
Dat heb je nu al 9 keer gevraagd. Attentie Attentie .. Herhaling.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij zei toch dat het nep was?
neem aan dat je goeie video analyse hebt gebruikt, en een kritsch oog hebt geworpen op de beelden.
Plus je weet exact hoe je moet reageren als je in de brand staat..
Vandaar 2 verschillende video's met 2 verschillende locaties en aan jullie de eer om die te beoordelen op nep of echtheid..
Ja de grote IS-show gefilmd vanuit different angles. En oh het is zo onmenselijk en bruut dat Henk en Ingrid niet durven te kijken want dan ben je ook nog eens respectloos. Wat zal de volgende act zijn?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Gisteren gezien en is in precies 't zelfde lachmakende style als de anderen vids.
MSM'ers durven niet te kijken want ze zijn gewaarschuwd dat tis ' too shocking to show' dus de MSM'ers neemt 't aan als echt.
Jij oordeelt toch dat het niet nep is? Hoe kom jij erbij met je expertise, jouw videoanalyse en je kritische oog dan dat het niet nep zou zijn? Waar beoordeel jij het op?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
neem aan dat je goeie video analyse hebt gebruikt, en een kritsch oog hebt geworpen op de beelden.
Vandaar 2 verschillende video's met 2 verschillende locaties en aan jullie de eer om die te beoordelen op nep of echtheid..
Of misschien 11 keren.(hope you like that one)quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:24 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat heb je nu al 9 keer gevraagd. Attentie Attentie .. Herhaling.
Ja, in NWS had men het over "gruwelijke video" en "gegil" etc.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik herhaal ..omdat je geen antwoord geeft en de tacktiek ik geef geen antwoord en ga ergens andersover lopen lullen techniek gebruik!quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:24 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat heb je nu al 9 keer gevraagd. Attentie Attentie .. Herhaling.
Dat zeg ik niet lees mijn post hier boven nog even,..quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja de grote IS-show gefilmd vanuit different angles. En oh het is zo onmenselijk en bruut dat Henk en Ingrid niet durven te kijken want dan ben je ook nog eens respectloos. Wat zal de volgende act zijn?
[..]
Jij oordeelt toch dat het niet nep is? Hoe kom jij erbij met je expertise, jouw videoanalyse en je kritische oog dan dat het niet nep zou zijn? Waar beoordeel jij het op?
Waarom draaien jullie er elke keer omheen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dit is totaal niet off-topic en dit heeft geen hol met debunken te maken..
Alleen met het super snel beoordelen of iets nep of echt is..
nog geen minuuut na het kijken concludeerde men dat het filmpje nep is..
Dus zgraag zou ik wel willen weten ..
Of die andere 2 filmpjes nep of echt zijn!
Als je zo snel zoeits kan concluderen kan dat ook bij de door mij geposte filmpjes..
En waarom wil of durf je geen antwoord te geven op een simpele vraag!
Na het kijken van die filmpjes kon er toch ook super snel een conclussie worden getrokken!
Als je continu het woord kritisch gebruikt maar wel zo snel een beoordeling kan vellen over een filmpje moet dit toch ook peanuts zijn.
I like .. Tingo .. Nee de IS vids zijn echt niet echt. Maar waarom?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of misschien 11 keren.(hope you like that one)
Zijn de IS vids echt? Nee.
geen behoefte aanquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die conclusie is niet snel getrokken. Ik heb alle IS video's meerdere keren bekeken en ook die van gisteren. Verschillende keren pauze/play en dan is het niet moeilijk om te concluderen dat ze nep zijn, allemaal!quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:32 schreef theguyver het volgende:
Plus ik beweer niks over filmpje behalve dat ik het niet prettig vond om na te kijken..
Ik heb nergens genoemd of het echt of nep is..
Die conclussie word hier gewoon weer super snel getrokken..
Waarom is het dan zo moeilijk om antwoord te kunnen geven op de vraag of de andere filmpjes nep of echt zijn?
Nogmaals waar baseer jij op dat ik supersnel een conclusie heb getrokken? En dat gebazel van je over die andere filmpjes; dan had onze waarde mod mijn post niet moeten deleten dan had je het geweten en het doet er verder niet eens toe. Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:32 schreef theguyver het volgende:
Plus ik beweer niks over filmpje behalve dat ik het niet prettig vond om na te kijken..
Ik heb nergens genoemd of het echt of nep is..
Die conclussie word hier gewoon weer super snel getrokken..
Waarom is het dan zo moeilijk om antwoord te kunnen geven op de vraag of de andere filmpjes nep of echt zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |