SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everyday is legday!
Elkaar helpen!
Zie hier, Kaasplankje squat ook al 100kg![]()
Daar zijn de meningen over verdeeld als je erop Googled.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gewoon goed ontvetten met peut en daarna waxen, of smeren als je gauw een vieze ketting wilt. Dat plakspul is beschermingsvet, geen smeervet.
Ben ik geeneens koning apenrots vandaagquote:
Morgen weer mits ik m'n derailleur weer fatsoenlijk afgesteld krijg. Ging hem 'ff' goed afstellen omdat hij niet lekker schakelde met als gevolg dat het nu helemaal drama is.quote:
Kun je je de paniek voorstellen. Ik heb mezelf gelijk een kwartier op het toilet opgesloten!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:41 schreef Patroon het volgende:
Oh god, klopt het nu niet meer, autistje?
Ik snap wel waar je de tijd vandaan haalt, ambtenaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
Hier 3.38, maar niet gelogd want op de dienstfietsquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben ik geeneens koning apenrots vandaag
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:50 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik snap wel waar je de tijd vandaan haalt, ambtenaar.Deze ambtenaar werkt vaak 9u op een dag. Kan je je voorstellen dat mensen schrikken als deze ambtenaar ze na 17u belt? Hehe. Mare de uren die ik op zo'n dag als vandaag opneem, werk ik dus extra op de overige dagen. #investeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Dan kan je dus nooit 3:15 getraind hebben cheffke.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Deze ambtenaar werkt vaak 9u op een dag. Kan je je voorstellen dat mensen schrikken als deze ambtenaar ze na 17u belt? Hehe. Mare de uren die ik op zo'n dag als vandaag opneem, werk ik dus extra op de overige dagen. #investeren.
lees het stukje nog eens rustig na.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan kan je dus nooit 3:15 getraind hebben cheffke.
Zo merk je maar weer dat ik niet alleen als wielrenner wat basis misquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
lees het stukje nog eens rustig na.
En dan vooral letten op de woorden: vaak, vandaag en opneem.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 06:18 schreef kaasplankje het volgende:
Hier ook alles wit, ik schat 5cm zo vanuit het raam. Wel mooi.
Ja, maar dan had ik een indekker, nu niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker tochKan je tenminste fietsen
quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, maar dan had ik een indekker, nu niet.
Yup. Maja als die gasten even aan het gas trekken slippen ze meteen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:36 schreef MarcoD het volgende:
Reden de scooters bij jullie ook allemaal met samengeknepen billetjes?
manmanman, ik reed ook wel iets rustiger maar dit sloeg echt alles continu in de ankers voor die mietjes
Volgens mij moest je derailleur loodrecht, wieltjes boven elkaar, onder je cassette staan als je 'm op je zwaarste verzet hebt (dus achter klein, voor groot).quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens hoe maak ik mn ketting op maat zonder mn vorige ketting te gebruiken?
Dat zei ik ook al. En daarna dattie effe op youtube moest kijken. End an gaat hij het hier nog een keer vragen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Volgens mij moest je derailleur loodrecht, wieltjes boven elkaar, onder je cassette staan als je 'm op je zwaarste verzet hebt (dus achter klein, voor groot).
Maar dat is van die 'wel-eens-gelezen-kennis' Dus wacht maar ff op kaas of dop of buzz of patroon, of wie dan ook. En is dit een soort tvp![]()
Ik heb al op youtube gekeken maar nog geen antwoord gevonden waar ik tevreden mee ben.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. En daarna dattie effe op youtube moest kijken. End an gaat hij het hier nog een keer vragen.
Knuttemans, je stelt me teleur.
Dus je weet het antwoord dat je zoekt al?quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al op youtube gekeken maar nog geen antwoord gevonden waar ik tevreden mee ben.
http://www.parktool.com/blog/repair-help/chain-length-sizingquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al op youtube gekeken maar nog geen antwoord gevonden waar ik tevreden mee ben.
Dirkjan helpt je.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Volgens mij moest je derailleur loodrecht, wieltjes boven elkaar, onder je cassette staan als je 'm op je zwaarste verzet hebt (dus achter klein, voor groot).
Maar dat is van die 'wel-eens-gelezen-kennis' Dus wacht maar ff op kaas of dop of buzz of patroon, of wie dan ook. En is dit een soort tvp![]()
Kijk dat bedoel ik, is al precies het tegenovergestelde..quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:22 schreef Gripper het volgende:
Ketting om het buitenbad en grootste krans ( let op als je meerdere cassettes hebt, verschil tussen 23 en 28 t is wel erg groot) en dan 2 schakels extra.
Als je sluitschakel gebruikt effe rekening ermee houden dat je met 2 "binnen-eindjes" eindigt.
Waarschijnlijk kom je met allebei de methode's op hetzelfde uitquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Kijk dat bedoel ik, is al precies het tegenovergestelde..
Dit is wel zonder hem door je derailleur te halen hé!quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die methode van grip lijkt me logischer omdat er dan meer spanning op je ketting staat.
Als je dit niet uit kan rekenen!quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:31 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even nasa bellen om mijn ketting op de juiste lengte te krijgen.
Nee hoor. Afgezien van 12" in mijn wielerbroek doe ik weinig met inches.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:20 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Zit kano de hele dag in. Ik ook.
Het wordt pas een feest als de klant allebei op tekening wil hebben, millimeters en inches.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor. Afgezien van 12" in mijn wielerbroek doe ik weinig met inches.
Ik ben nu bezig met een project, alle leidingen in mooie mm maten. 1 strainer in inchmaten, en nu zijn mijn mooie ronde maten vertyft. #tekenaarstruggles
En het mooiste daarvan is, is dat er altijd 1 van de 2 maten niet kloptquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:26 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Het wordt pas een feest als de klant allebei op tekening wil hebben, millimeters en inches.
Langlaufenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:25 schreef No-P het volgende:
Slippertje gemaakt, niks ergs maar het schiet nog niet echt op dit jaar. Meer gezwommen en gelanglauft dan gefietst deze winter.
Langlaufen gewoon in omgeving Nijmegen? Gaaf hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:25 schreef No-P het volgende:
Slippertje gemaakt, niks ergs maar het schiet nog niet echt op dit jaar. Meer gezwommen en gelanglauft dan gefietst deze winter.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En het mooiste daarvan is, is dat er altijd 1 van de 2 maten niet klopt
Zal het bij de projectengineers neerleggen dat we voortaan zo de tekeningen van je willen![]()
Lekker wijf ja?quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:25 schreef No-P het volgende:
Bij mijn schoonouders is het schijnbaar prachtig (Hunsruck) Alleen moet je eerst weer allemaal materiaal + kleding aanschaffen. Zou 't graag eens doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Langlaufen
Moet ik volgend jaar ook maar weer eens doen, word je sterk van!
Ze schijnt ook aardig te kunnen fietsen.quote:
Ik ga of de Hunauloipe doen, of vanuit Niedersfeld richting Willingen en terug de Hochheideloipe en Paradiese.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:50 schreef Leonos het volgende:
Ik ga dit weekend skiën in Winterberg.
Is dat ook allround fit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
http://www.mijnsneeuw.nl/duitsland/sneeuwhoogte-hunsruck.phpquote:
In Duitsland is een thermobroek met schaatsbroek/fietsbroek wel voldoende. Thermoshirt, fijn jasje en je blijft wel warm omdat je in beweging blijft, anders dan bij skiën. Als het sneeuwt is wat waterdichtspul wel prettig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:57 schreef Oksel het volgende:
Owjah.
Je moet zeker zo'n heel ski-pak enzo hebben. Ik ben geen wintersporter, dus heb niets aan dat spul.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:53 schreef No-P het volgende:
[..]
Ik ga of de Hunauloipe doen, of vanuit Niedersfeld richting Willingen en terug de Hochheideloipe en Paradiese.Mijn vriendin heeft nog nooit op de latten gestaan, dus waarschijnlijk moet ik die heel de dag helpen opstaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stond in Zweden bij min 10 in een trui, zo warm had ik hetquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:57 schreef Oksel het volgende:
Owjah.
Je moet zeker zo'n heel ski-pak enzo hebben. Ik ben geen wintersporter, dus heb niets aan dat spul.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:25 schreef very het volgende:
Godverdomme jongens...wat is dit voor klote weer? Ik wil rije met me kutje, maar de laatste paar dagen doe ik dat alleen in de auto
Skibroek is toch veel te warm/lomp? 1 keer gedaan toen droeg ik trainingspak van de voetbal. Zou het nu in winterfietsbroek zonder zeem + softshell doen.quote:
1 dag dan niet. De overige dagen kan het prima. Of je moet van poedersuiker gemaakt zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dinsdag kon het echt niet.
Waarom? Dan mag je tussendoor gaan liggen om te schietenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
Biathlon lijkt me echt vies zwaar
Nu kan het, zonnetje allesquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:36 schreef very het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd eergisterochtend...geen doen
Klopt. Gister was het wel prima te doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:36 schreef very het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd eergisterochtend...geen doen
Ik weet niet waar jij woont, maar hier is het sinds dinsdag al geen doen. Gister al moeite met hardlopen gehad, laat staan met fietsen. En vanmorgen was het nog het gladst van allemaalquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1 dag dan niet. De overige dagen kan het prima. Of je moet van poedersuiker gemaakt zijn.
Gisteren nog gefietst in jouw omgeving, niks aan de handquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:37 schreef very het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar hier is het sinds dinsdag al geen doen. Gister al moeite met hardlopen gehad, laat staan met fietsen. En vanmorgen was het nog het gladst van allemaal
Check m´n strava zou ik zeggen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:37 schreef very het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar hier is het sinds dinsdag al geen doen. Gister al moeite met hardlopen gehad, laat staan met fietsen. En vanmorgen was het nog het gladst van allemaal
Ziek melden en meer naar het noorden gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:38 schreef very het volgende:
[..]
Nu ben ik aan het werk. Maar dan nog: weinig zon hier.
En ik ging gisteravond hardlopen in mijn omgeving en ging bijna 5 x op mijn smoel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren nog gefietst in jouw omgeving, niks aan de hand
Weet niet wat jouw Strava isquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Check m´n strava zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ziek melden en meer naar het noorden gaan.
Ik reed ook 's avondsquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:44 schreef very het volgende:
[..]
En ik ging gisteravond hardlopen in mijn omgeving en ging bijna 5 x op mijn smoel.
Niet echt uitnodigend om dan te denken: "kom, laat ik nu eens >25km/u op 23mm bandjes gaan fietsen". Overdag misschien. Maar overdag ben ik gewoon aan het werk natuurlijk.
#auwie #myfirstvalpartijquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Check m´n strava zou ik zeggen.
Achteraf heb ik ook gezegd dat het toen niet zo handig was. Wel bij blijven lezen he?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:49 schreef very het volgende:
[..]
#auwie #myfirstvalpartij
ja, klinkt idd als prima fietsomstandigheden![]()
Wel bikkel hoor, dwars door de sneeuw fietsen. Maar hier is die sneeuw dus OF veranderd in spekgladde witbevroren straten of in een pekel paradijs.
Dat valt dus best wel mee veryquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:49 schreef very het volgende:
[..]
ja, klinkt idd als prima fietsomstandigheden![]()
Wel bikkel hoor, dwars door de sneeuw fietsen. Maar hier is die sneeuw dus OF veranderd in spekgladde witbevroren straten of in een pekel paradijs.
Als het een paar keer regent welquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat valt dus best wel mee very
En pekel hoort bij de winter. Dat is niet ineens weg als het volgende week 10 graden is hoor. #poetsen
Nederland kennende laat regen geen twee weken op zich wachtenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan kan je 2 weken niet fietsen
Goede indekker
25mm natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:44 schreef very het volgende:
[..]
En ik ging gisteravond hardlopen in mijn omgeving en ging bijna 5 x op mijn smoel.
Niet echt uitnodigend om dan te denken: "kom, laat ik nu eens >25km/u op 23mm bandjes gaan fietsen". Overdag misschien. Maar overdag ben ik gewoon aan het werk natuurlijk.
Vandaar dat ik daar aan het rondbanjeren was in een sweater met opgestroopte mouwenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Skibroek is toch veel te warm/lomp? 1 keer gedaan toen droeg ik trainingspak van de voetbal. Zou het nu in winterfietsbroek zonder zeem + softshell doen.
Best inspannend wel
Dit is toch Prevot niet? Die rijdt toch bij Rabo?quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:51 schreef No-P het volgende:
Pauline Ferrand Prévot.
Nationaal kampioen op de weg in Frankrijk.
WK op de weg.
WK in het veld.
Rijnland-Palts ken ik niet qua langlaufen. 100km aan loipes zie ik. Sinds dit jaar wat vaker op de latten gestaan. Sinds ik 2 setjes heb gekocht doe ik dat graag als de mogelijkheid er is, liever dan mountainbiken.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:51 schreef very het volgende:
Ik wil gewoon zon, graad of 20 met een licht briesje. En ik wil dit eigenlijk gewoon nu gelijk!
Oudere foto.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:47 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dit is toch Prevot niet? Die rijdt toch bij Rabo?
quote:
Gewoon je ouwe banden snel verslijten door te fietsenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:50 schreef very het volgende:
[..]
Die 25mm gaan er misschien wel komen. Maar wanneer weet ik nog niet
Waar is dit in godsnaam op gesorteerd?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fietsende autistenranglijst post per km
ddx 995 23,6
MarcoD 940 18,0
Tommeke 1089 5,1
Patroon 1000 4,4
dop 384 3,5
kanovinnie 1238 2,4
Oksel 391 2,3
Gripper 213 2,1
KnutdeIJsbeer 795 1,8
muzas 371 1,8
very 182 0,7
Leonos 44,1 0,4
Ik zet erbij: POSTS PER KMquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar is dit in godsnaam op gesorteerd?
Ah, zo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zet erbij: POSTS PER KM
Doe eens een gok waar dat op gebaseerd kan zijn.
Waar staat deze boi dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ddx 995 23,6
MarcoD 940 18,0
Tommeke 1089 5,1
Patroon 1000 4,4
dop 384 3,5
kanovinnie 1238 2,4
Oksel 391 2,3
Gripper 213 2,1
KnutdeIJsbeer 795 1,8
muzas 371 1,8
very 182 0,7
Leonos 44,1 0,4
Ik zeg het verkeerd. Het is kilometers per postquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:08 schreef Leonos het volgende:
0,4 post per KM
Ik rij meer dan jullie allemaal dan dat ik hier lul.
Gr. Gr.
Ohquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd. Het is kilometers per post
Zijn al die onzin woon werk ritjes tenminste niet voor niks geweest ;-)quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:11 schreef kanovinnie het volgende:
Valt me nog mee dat ik zo hoog sta, ondanks alle onzin die ik post.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:21 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Zijn al die onzin woon werk ritjes tenminste niet voor niks geweest ;-)
Wat dat betreft is onzin wel de rode draad in je leven..
Grapje hè :-x
Woon je in Leiden?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leiden al bijna alle sneeuw weg. Hoe is het in Rotterdam Kaas? Misschien morgen toch nog lekker fietsen
"unfriend"quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:24 schreef kanovinnie het volgende:
Het enige mooi aan die foto zijn de zonda's
Haha, zag 'm langskomen en vond het wel grappig. Wellicht als ik ooit 2 weken vrij hebquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:39 schreef ddx het volgende:
[..]
Gek he als je zo'n extreme route maakt
Fietspaden rond de zandmotor waren allemaal kurkdroog. Je kan dus zonder problemen de fiets pakken om daar weer een stukje te zwemmen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:57 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben hard zat
Maar het moet ook nog leuk zijn. Bijzonder voorzichtig moeten doen is niet leuk.
Fietsen op ijs is als sex met een gebroken rug....het kan wel zolang je erg voorzichtig doet, maar de lol is er wel een beetje vanaf.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:25 schreef ratatat het volgende:
[..]
Fietspaden rond de zandmotor waren allemaal kurkdroog. Je kan dus zonder problemen de fiets pakken om daar weer een stukje te zwemmen.
Zou wel epische rit zijnquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha, zag 'm langskomen en vond het wel grappig. Wellicht als ik ooit 2 weken vrij heb
Op sommige plaatsen heb je wel de mountainbike nodig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha, zag 'm langskomen en vond het wel grappig. Wellicht als ik ooit 2 weken vrij heb
Rot nou is op met je bouwval.quote:
buhuuu aanstellerquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:37 schreef very het volgende:
[..]
Kijk, op deze heilige grond van de tempel aan de Maas kun je je fiets nog gewoon parkeren. Dat zou ik bij die Ouderkerkse plaggenhut toch nooit proberen. Gesteld dat ik er ooit zou komen, rij liever 25 km om dan een verdwaald neusje tegen te komen.quote:
Leg eens uit? Hoeveel posts je hebt gedaan per km?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ddx 995 23,6
MarcoD 940 18,0
Tommeke 1089 5,1
Patroon 1000 4,4
dop 384 3,5
kanovinnie 1238 2,4
Oksel 391 2,3
Gripper 213 2,1
KnutdeIJsbeer 795 1,8
muzas 371 1,8
very 182 0,7
Leonos 44,1 0,4
Is je vriendin met pensioen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:29 schreef Oksel het volgende:
Lekker nuttig iig..
Ik heb gewoon 3!!! fietsvakantie's gepland! Da's pas fijn.
Als straf moet ik op cruise met m'n vriendin
[ afbeelding ]
Precies andersom, km per postquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:27 schreef Oksel het volgende:
[..]
Leg eens uit? Hoeveel posts je hebt gedaan per km?
Ja, zo'n reisje langs de Rijn, Rijn, Rijn ...... Kom je ook nog eens in Die Heimat. We kunnen zeker binnenkort wel een of andere story in R&P verwachten?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:29 schreef Oksel het volgende:
Lekker nuttig iig..
Ik heb gewoon 3!!! fietsvakantie's gepland! Da's pas fijn.
[ afbeelding ]
Oh ja, Patty en ik gaan naar een tof luxe hotel en jij moet weer over toepen met je Costa Okseloniaquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:29 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest daar onderweg naar huis nog aan denken. Over hoe jullie na een fikse training gebroederlijk op bed liggen met een zak bloed aan het spijkertje, schilderij aan het voeteneind en de deur half open.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh ja, Patty en ik gaan naar een tof luxe hotel en jij moet weer over toepen met je Costa Okselonia
Toepen? Strafkamp is 't.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh ja, Patty en ik gaan naar een tof luxe hotel en jij moet weer over toepen met je Costa Okselonia
Jaja. En op de vloer ligt een lege fles wijn, en kledingstukken die van Pat of Grip kunnen zijn?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moest daar onderweg naar huis nog aan denken. Over hoe jullie na een fikse training gebroederlijk op bed liggen met een zak bloed aan het spijkertje, schilderij aan het voeteneind en de deur half open.
En dan al die prof's voor de deur die hooofdschuddend naar binnen kijken.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jaja. En op de vloer ligt een lege fles wijn, en kledingstukken die van Pat of Grip kunnen zijn?
Scoor gewoon zon start2race kip kano. Mijn chick stelt als eis aan een vakantie dat de fietsen meegenomen worden. Dat is een eis die ik ook stelquote:
Ja. Ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:21 schreef Oksel het volgende:
Ik ben nu al 2, nee, ruim 2 weken verkouden, met als toetje een oorontsteking. Da's toch niet normaal? Nu werk en sport ik gewoon door, maar goed. Meer mensen die zolang er last van hebben?
Scherp!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Scoor gewoon zon start2race kip kano. Mijn chick stelt als eis aan een vakantie dat de fietsen meegenomen worden. Dat is een eis die ik ook stel
5 of 6 weken, ik ben de tel kwijt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:21 schreef Oksel het volgende:
Ik ben nu al 2, nee, ruim 2 weken verkouden, met als toetje een oorontsteking. Da's toch niet normaal? Nu werk en sport ik gewoon door, maar goed. Meer mensen die zolang er last van hebben?
al verkouden vanaf oud en nieuw. Hoesten, snotterig en hoofdpijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:21 schreef Oksel het volgende:
Tsja, zoveel sport je natuurlijk niet deze tijd. Niet heel gek dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:25 schreef muzas het volgende:
Niet verkouden gelukkig. Veel erger; ben aangekomen#viesdik.
Maar de afgelopen jaren word ik steevast een week flink ziek half februari en dan ben ik er weer een jaar van af.
250 km gefietst, hoppa, premium!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Strava heeft het maar druk met premium accounts weggeven zeg
Dan zal het met #viesdik wel meevallen, zolang je je spieren af en toe activeert blijven ze vet verbranden (ook in rust). Misschien heb je gewoon meer spiermassa opgebouwd en ben je daardoor zwaarder.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:32 schreef muzas het volgende:
Spieren maak ik me niet druk om, heb nu al 3 weken om de dag flink spierpijn in mn quads, billen, rug, buik en schouders![]()
Iedere dag rekoefeningen en om de dag staan zwaaien met een kettlebel van 12kg.
Conditie heeft wel een dipje, die ringvaart is wel eens makkelijker gegaan :p maar mag gelukkig frequentie en kwantiteit rustig gaan opschroeven.
Je bouwt niet zomaar wat spiermassa op door oefeningen bij de fysio. Daarvoor moeten je wel een langere periode goed aan de ijzers hangen en er goed bij eten. In de winter zijn de meesten een paar kg zwaarder, dat is ook goed om je te beschermen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:39 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dan zal het met #viesdik wel meevallen, zolang je je spieren af en toe activeert blijven ze vet verbranden (ook in rust). Misschien heb je gewoon meer spiermassa opgebouwd en ben je daardoor zwaarder.
Conditie komt vanzelf wel terug, je bent nog jong
Mja kreeg ook weer melding van free trial, terwijl ik al premium heb...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Strava heeft het maar druk met premium accounts weggeven zeg
Het is me gelukt 25kg kwijt te raken zonder appjes/schema's en gekke dieten. Nu even kleine terugval van 3-5kgquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:53 schreef Oksel het volgende:
Tip van de dag; exact je eten bijhouden in MyFitnessPal appje. Doe ik. Verbazingwekkend hoe beter je er door gaat eten. Niet even handje nootjes, en ipv. dikke bak muesli een net bakje muesli en tussendoor een appel. En dan op bijv 1600 of 2000 kcal mikken (afhankelijk van je doel), of zoals Kaas; op 3000-3500 kcal.
Kan je ook linken met strava, houdt ie automatisch rekening met je training.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:53 schreef Oksel het volgende:
Tip van de dag; exact je eten bijhouden in MyFitnessPal appje. Doe ik. Verbazingwekkend hoe beter je er door gaat eten. Niet even handje nootjes, en ipv. dikke bak muesli een net bakje muesli en tussendoor een appel. En dan op bijv 1600 of 2000 kcal mikken (afhankelijk van je doel), of zoals Kaas; op 3000-3500 kcal.
Waar het mij bij hielp was om te kijken wat de ongezonde dingen waren.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:53 schreef Oksel het volgende:
Ik sla ook wel eens over, mede ook omdat fraumuzas vegetarisch (quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
en ik eet de laatste weken geen vlees bij het avondmaal.
Heb gister 450 gram shoarma gegetenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik sla ook wel eens over, mede ook omdat fraumuzas vegetarisch () is, maar helemaal afzweren lijkt me ook overdreven. Ook met vlees is het gewoon letten op wát voor vlees, hoeveel, afwisselen, etc. Niet iedere dag 8 kiloknaller bradwursten van de euroshopper ofzo.
Want het is wel een goede leverancier van ijzer en eiwitten (en goede vetten) heb ik altijd begrepen.
En vis
Wel goed inpakken als je gaat fietsen. #windchillisrealquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:00 schreef lammegiraf het volgende:
lekker fietsweertje vandaag...maar helaas werk
Was vanmorgen iets te warm ingepaktquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:30 schreef ratatat het volgende:
[..]
Wel goed inpakken als je gaat fietsen. #windchillisreal
Mwoah, ongezond. Gaat meer om de dingen met veel kcal. Zo val je af als je elke dag naar de Mac gaat en op 1600 kcal zit.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar het mij bij hielp was om te kijken wat de ongezonde dingen waren.
Nu eet ik broodjes kipfilet, appels en banenen op m'n werk. Soms een bak kwark. 's ochtends ~125 gram havermout met water (melk schijnt voor kalfjes te zijn). Minder saus (mayo/curry etc) bij het avondeten en ik eet de laatste weken geen vlees bij het avondmaal.
Waar wordt jouw kwark dan van gemaakt eigenlijk kano?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar het mij bij hielp was om te kijken wat de ongezonde dingen waren.
Nu eet ik broodjes kipfilet, appels en banenen op m'n werk. Soms een bak kwark. 's ochtends ~125 gram havermout met water (melk schijnt voor kalfjes te zijn). Minder saus (mayo/curry etc) bij het avondeten en ik eet de laatste weken geen vlees bij het avondmaal.
De man met de minste kilometers per postquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:40 schreef Leonos het volgende:
Wijven gelul hier weer, ga lekker fietsen ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De man met de minste kilometers per post
ssssstquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar wordt jouw kwark dan van gemaakt eigenlijk kano?
quote:
Ik vind het eignelijk wel prima te doen. Ik flikker wat havermount in een kom, water erbij en schuif het naar binnen terwijl ik m'n fietsschoenen aantrek.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Zou dan op zn minst mn havermout met sojamelk maken. Is toch niet te vreten met water man![]()
Havermout
In Friesland eten jullie nog steeds tulpenbollen tochquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:59 schreef Patroon het volgende:
Praten over de smaak van eten, buiten een restaurantWat boeit het? Gewoon vrete.
Haha, Fraumuzas is een plantje,,,quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik sla ook wel eens over, mede ook omdat fraumuzas vegetarisch () is, maar helemaal afzweren lijkt me ook overdreven. Ook met vlees is het gewoon letten op wát voor vlees, hoeveel, afwisselen, etc. Niet iedere dag 8 kiloknaller bradwursten van de euroshopper ofzo.
Want het is wel een goede leverancier van ijzer en eiwitten (en goede vetten) heb ik altijd begrepen.
En vis
Kan je kopen bij de Librije.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Friesland eten jullie nog steeds tulpenbollen toch
He grappig dat komt ook uit mn neus als ik heel hard fiets.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:06 schreef ratatat het volgende:
[..]
Kan je kopen bij de Librije.
[ afbeelding ]
Niet zo vaak dus?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He grappig dat komt ook uit mn neus als ik heel hard fiets.
Eerlijk is eerlijk, jaargemiddeldetechnisch gezien hoort Knut bij het neusje van de zalm van het topic.quote:
I know, was maar aant plagenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, jaargemiddeldetechnisch gezien hoort Knut bij het neusje van de zalm van het topic.
Voor minder dan voer bereid door Sergio, Herman of Johnny is het ook niet waard er over te discussieren. Maar ja, dah mottuh gij ook niet in Frieslannn zin zunnequote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:59 schreef Patroon het volgende:
Praten over de smaak van eten, buiten een restaurantWat boeit het? Gewoon vrete.
Ik probeer het te begrijpen, maar wat is zin zunne?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Voor minder dan voer bereid door Sergio, Herman of Johnny is het ook niet waard er over te discussieren. Maar ja, dah mottuh gij ook niet in Frieslannn zin zunne
zijn zoon*quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik probeer het te begrijpen, maar wat is zin zunne?
Maar we weten ook allemaal dat zulke prestaties niet pan Y agua te doen zijn. Dat moet gewoon een keer mislopen; die jongen kan nooit zo lang stijf onder de verboden middelen op de toppen van z'n kunnen presteren.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, jaargemiddeldetechnisch gezien hoort Knut bij het neusje van de zalm van het topic.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
NWS / Fietser rijdt De Zaan in, en overlijdt Ik mag wel oppassen vanmiddag!
Handig ook om dan je fiets vast te blijven houden....quote:De ooggetuige zag de lichten op oranje springen en vervolgens op rood. "Dat is een teken dat de brug automatisch omhooggaat. Op dat moment reed er een fietser op. Ze was op driekwart van de brug, toen hield ze zichzelf met één hand vast aan de leuning. Met de andere hand had ze haar fiets vast."
Scheen dat er een kinderzitje op zat. Dan snap ik het wel. Al hoor je niets over een kind.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:49 schreef ddx het volgende:
[..]
[..]
Handig ook om dan je fiets vast te blijven houden....
Zal wel weer iets van haast zijn, net zoals die mensen die voor trein komen bij overgang omdat er toevallig ook trein van andere kant komt.quote:Aanvankelijk meldde een ooggetuige dat het om een automobilist zou gaan, maar dat is dus niet het geval.
Of op de mobiel aan het lezen tijdens het fietsen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:54 schreef ddx het volgende:
Lekkere ooggetuige ook :
[..]
Zal wel weer iets van haast zijn, net zoals die mensen die voor trein komen bij overgang omdat er toevallig ook trein van andere kant komt.
Wanneer ga jij dat rondje markermeer rijden?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:54 schreef ddx het volgende:
Lekkere ooggetuige ook :
[..]
Zal wel weer iets van haast zijn, net zoals die mensen die voor trein komen bij overgang omdat er toevallig ook trein van andere kant komt.
Misschien morgen, maar kan ook zijn dat het gewoon normaal markermeer rondje wordt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer ga jij dat rondje markermeer rijden?
Hoe laat ben je van plan om van huis te gaan? En wil je een praatgrage idioot mee?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:09 schreef ddx het volgende:
[..]
Misschien morgen, maar kan ook zijn dat het gewoon normaal markermeer rondje wordt.
Hangt er beetje vanaf wat weer doet komende nacht maar als het niet glad is uurtje of 8 vertrekken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe laat ben je van plan om van huis te gaan? En wil je een praatgrage idioot mee?
8 uurquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:17 schreef ddx het volgende:
[..]
Hangt er beetje vanaf wat weer doet komende nacht maar als het niet glad is uurtje of 8 vertrekken.
En gezelschap is prima
Leuk, aan welke koers heb je meegedaan dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:26 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Windje tegen maar toch lekker rondje kunnen maken, vooral stoempen eigenlijk.
Ondanks 3 weken niet fietsen toch 27km gefietst in een uurtje.
Ben ik mijn ski's aan het aantrekken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja als jij nog met je vette pens in bed ligt
9 uur dan ?quote:
Ik weet het maar ik wilde Muzas graag wat moed insprekenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je bouwt niet zomaar wat spiermassa op door oefeningen bij de fysio. Daarvoor moeten je wel een langere periode goed aan de ijzers hangen en er goed bij eten. In de winter zijn de meesten een paar kg zwaarder, dat is ook goed om je te beschermen.
"Zaterdagochtend kans op gladhed door ijzel"quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:17 schreef ddx het volgende:
[..]
Hangt er beetje vanaf wat weer doet komende nacht maar als het niet glad is uurtje of 8 vertrekken.
En gezelschap is prima
Dan moeten jullie om 6 uur vertrekken, om 8 uur is het al licht....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:37 schreef ddx het volgende:
[..]
9 uur dan ?
Wilde bij voorkeur niet in donker fietsen
quote:Meer jonge vrouwen naar de grote stad
VANDAAG, 17:00BINNENLAND
Er wonen steeds meer jonge vrouwen in de vier grote steden. Dat komt omdat ze steeds vaker naar de stad trekken voor studie of werk. Na hun studie blijven de vrouwen ook vaker hangen in de stad waar ze een opleiding hebben gevolgd.
Volgens cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek is vooral Utrecht populair onder vrouwen. Daar wonen 138 vrouwen in de leeftijd van 20 tot 25 jaar op elke honderd mannen.
In Nederland worden meer jongens dan meisjes geboren. Tegenover elke honderd meisjes worden er 105 jongens geboren.
Meh, ga morgen een kleiner rondje doen. Moet zondag ook nog en moet in huis nog dingen doen ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:37 schreef ddx het volgende:
[..]
9 uur dan ?
Wilde bij voorkeur niet in donker fietsen
Das Braobaans sprektaol voor zoiets als "zijn m'n waarde" . Ja mien jung, met de carnaval in aantochtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik probeer het te begrijpen, maar wat is zin zunne?
Kom op manquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Das Braobaans sprektaol voor zoiets als "zijn m'n waarde" . Ja mien jung, met de carnaval in aantochtmoet je van alle markten thuis zijn.
Gvd voorgenomen om morgen het seizoen te starten, maar wat is het hier in dit kikkerland toch godvergeten koud. Maar even een rondje plannen waarbij ik om de 20 km even kan opwarmen. Wilde er 60 doen, dus met 2 stops dan maar.
Jij gaat morgen al weer een 225km tocht rijden... Je weet dat het winter is?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:09 schreef ddx het volgende:
[..]
Misschien morgen, maar kan ook zijn dat het gewoon normaal markermeer rondje wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Ja ligt hier nogsteeds wat sneeuw iddquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:57 schreef janatwork het volgende:
[..]
Jij gaat morgen al weer een 225km tocht rijden... Je weet dat het winter is?
Wat ik mij wel eens afvraag; ben jij nooit kapot 's avonds na dit soort ritjes?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:12 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja ligt hier nogsteeds wat sneeuw idd![]()
Maar wordt gewoon rondje Markermeer, gok vertrek rond 10u ofzo ivm verwachte gladheid.
https://www.strava.com/routes/1413628
Dat is geen geld, moet haast wel oude cassette zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:13 schreef Oksel het volgende:
Jan belde. M'n fiets is al klaar. Derr was niet kapot. Alle lagers weer gesmeerd, kabels (waren nieuw) weer juiste lengte, stuurpen afgezaagd, andere cassette erop (zelfs ik heb geen 29 nodig), remmen gesteld, derr gericht. 20 EUR.
Ik zou hem 180EUR fooi geven. Dan kan je tenminste hier trots vermelden dat je gewoon ff 200 EUR neer tikt bij de FMquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:13 schreef Oksel het volgende:
Jan belde. M'n fiets is al klaar. Derr was niet kapot. Alle lagers weer gesmeerd, kabels (waren nieuw) weer juiste lengte, stuurpen afgezaagd, andere cassette erop (zelfs ik heb geen 29 nodig), remmen gesteld, derr gericht. 20 EUR.
Kano had beter in Utrecht kunnen gaan wonenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:08 schreef forty-two het volgende:
Kano je had geen huis in de provincie moeten kopen....
[..]
Fortytwo weet wat voor vrouwelijk schoon hier rondlooptquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kano had beter in Utrecht kunnen gaan wonen![]()
NWS / Utrecht stad met grootste overschot aan jonge vrouwen
Ja klopt. Gister met iemand van SRAM gesproken. Wil nu eigenlijk wel zo'n mooie Force groep. Kost weer honderden euro's terwijl m'n huidige groep ook echt goed isquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:26 schreef Oksel het volgende:
Cassette had ik nog liggen. En nee, ben altijd trots op m'n koopjesVoel me dan net beetje Eentwee. Fietsen is toch al achterlijke dure hobby. Enige duurdere is volgens mij een vrouw en/of kind..
Exactly my pointquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kano had beter in Utrecht kunnen gaan wonen![]()
NWS / Utrecht stad met grootste overschot aan jonge vrouwen
Iets in frankerijk ofzo, zo'n rondje die eindigt in Parijs.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk, aan welke koers heb je meegedaan dan?
Oh oke ik dacht al waarom post je een foto van een dranghek.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:51 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Iets in frankerijk ofzo, zo'n rondje die eindigt in Parijs.
Mijn amerikaanse vriend ene Armstrong deed ooit een poging.
ipv week 9 word mijn nieuwe fiets binnen 48 uur verzondenquote:Beste Jan,
De laatste etappe is onderweg. Momenteel maken we je order klaar voor verzending. Deze
zal binnen 48 uur aan onze transporteur overhandigd worden.
Met vriendelijke groet,
Je Canyon Benelux Team
Welke heb je gekocht?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:04 schreef janatwork het volgende:
[..]
ipv week 7 word mijn nieuwe fiets binnen 48 uur verzonden![]()
![]()
Is weer eens wat anders dan de standaard 2 maanden vertraging!
Wat voor broek heeft diegene op het bankje aan? Lijkt bijna wel latex zo hard dat het glimt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:56 schreef vogelkooi het volgende:
Het dranghek was nog best comfortabel, dus het vermelden waard.
Maar ging om het gevaarte wat ervoor stond.
Zolang je niet afrekent is het makkelijk om te roepen "IK HEB VEEUL LIEVER (insert fiets)".quote:
Dit dus, prijs kwaliteit is er gewoon moeilijk aan te tippen. Ik heb ook een hoop rondgekeken tijdens de kerst uitverkopen, maar dan zie je voor dit geld toch veel mixgroepen en goedkope wielen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Zolang je niet afrekent is het makkelijk om te roepen "IK HEB VEEUL LIEVER (insert fiets)".
Tot het serieus wordt, dan worden die canyons ineens erg aantrekkelijk volgens mij.
Voorlopig mn Giant. Als ik klaar ben met school en wat gespaard heb komt daar nog wel wat naast. Het liefst een mooie Rosa maar waarschijnlijk een Canyon ja
Vandaag ook al mijn hartslag netjes onder de 140 bmp gehouden.....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:30 schreef Patroon het volgende:
Tsja, duurt soms even, maar Patty zijn visie is zo gek nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mjah, 'Sensa' klinkt zo 'V&D'. En ik heb geen idee van de kwaliteit van hun frames.
Tot je op een klim even wil gaan staan. Dan gaat mn cadans omlaag, maar wil ik m'n verzet een tandje zwaarder...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:07 schreef ratatat het volgende:
Bijvoorbeeld:
A) Opschakelen als cadence >100 is, afschakelen als cadence <90 is. (en misschien automatisch de range een beetje aanpassen aan de hand van je cassette en crank chainrings)
Dan selecteer je toch profiel C waarbij de cadens bandbreedte wat lager zit?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:23 schreef muzas het volgende:
[..]
Tot je op een klim even wil gaan staan. Dan gaat mn cadans omlaag, maar wil ik m'n verzet een tandje zwaarder...
Tuurlijk, met een override kun je dan wel weer terug naar manual ofzo, maar zo blijf je bezig.
Mjah, dan zit je weer, en wordt de weg iets steiler, zakt je cadans onder de (noem maar wat) 80 en wil je eigenlijk wel een tand lichter... Maar dan staat dat 'en danseuse' profiel weer geselecteerd.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:26 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dan selecteer je toch profiel C waarbij de cadens bandbreedte wat lager zit?
Dat zou erg fijn zijn, op dit moment is vanwege de ijzel fietsen weer onmogelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:08 schreef ddx het volgende:
Beetje geluk begint de lente volgende week.
maar hoe wil je dat hebben dan bij voor de wind? Knijpt ie dan de rem wat in zodat je wel 250w kunt trappen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:07 schreef Oksel het volgende:
Ik wacht liever op een groep waarbij je met een draaiknop (ofzo) het vermogen instelt wat je wilt trappen, en met een andere knop een cadans.
Dus cadans zet je op 95, vermogen op 250. De fiets pakt daar dan zelf een weerstand bij. Ofzo.
Lijkt me in de software simpel op te lossen, snelheid loopt op, wattage loopt terug, dat is geen Rocket Science om te programmeren hé. Maar ja, zolang ze in Friesland nog met Hollerith ponskaarten werken zijn dat soort loops niet al te gemakkelijk te begrijpen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
maar hoe wil je dat hebben dan bij voor de wind? Knijpt ie dan de rem wat in zodat je wel 250w kunt trappen?
Zadel matched niet met stuurlint.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:33 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Daar krijgt half dit topic een stijfje van geloof ik.
Ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |