SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everyday is legday!
Elkaar helpen!
Zie hier, Kaasplankje squat ook al 100kg![]()
Daar zijn de meningen over verdeeld als je erop Googled.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gewoon goed ontvetten met peut en daarna waxen, of smeren als je gauw een vieze ketting wilt. Dat plakspul is beschermingsvet, geen smeervet.
Ben ik geeneens koning apenrots vandaagquote:
Morgen weer mits ik m'n derailleur weer fatsoenlijk afgesteld krijg. Ging hem 'ff' goed afstellen omdat hij niet lekker schakelde met als gevolg dat het nu helemaal drama is.quote:
Kun je je de paniek voorstellen. Ik heb mezelf gelijk een kwartier op het toilet opgesloten!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:41 schreef Patroon het volgende:
Oh god, klopt het nu niet meer, autistje?
Ik snap wel waar je de tijd vandaan haalt, ambtenaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
Hier 3.38, maar niet gelogd want op de dienstfietsquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben ik geeneens koning apenrots vandaag
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:50 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik snap wel waar je de tijd vandaan haalt, ambtenaar.Deze ambtenaar werkt vaak 9u op een dag. Kan je je voorstellen dat mensen schrikken als deze ambtenaar ze na 17u belt? Hehe. Mare de uren die ik op zo'n dag als vandaag opneem, werk ik dus extra op de overige dagen. #investeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Dan kan je dus nooit 3:15 getraind hebben cheffke.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Deze ambtenaar werkt vaak 9u op een dag. Kan je je voorstellen dat mensen schrikken als deze ambtenaar ze na 17u belt? Hehe. Mare de uren die ik op zo'n dag als vandaag opneem, werk ik dus extra op de overige dagen. #investeren.
lees het stukje nog eens rustig na.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan kan je dus nooit 3:15 getraind hebben cheffke.
Zo merk je maar weer dat ik niet alleen als wielrenner wat basis misquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
lees het stukje nog eens rustig na.
En dan vooral letten op de woorden: vaak, vandaag en opneem.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 06:18 schreef kaasplankje het volgende:
Hier ook alles wit, ik schat 5cm zo vanuit het raam. Wel mooi.
Ja, maar dan had ik een indekker, nu niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker tochKan je tenminste fietsen
quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, maar dan had ik een indekker, nu niet.
Yup. Maja als die gasten even aan het gas trekken slippen ze meteen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:36 schreef MarcoD het volgende:
Reden de scooters bij jullie ook allemaal met samengeknepen billetjes?
manmanman, ik reed ook wel iets rustiger maar dit sloeg echt alles continu in de ankers voor die mietjes
Volgens mij moest je derailleur loodrecht, wieltjes boven elkaar, onder je cassette staan als je 'm op je zwaarste verzet hebt (dus achter klein, voor groot).quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens hoe maak ik mn ketting op maat zonder mn vorige ketting te gebruiken?
Dat zei ik ook al. En daarna dattie effe op youtube moest kijken. End an gaat hij het hier nog een keer vragen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Volgens mij moest je derailleur loodrecht, wieltjes boven elkaar, onder je cassette staan als je 'm op je zwaarste verzet hebt (dus achter klein, voor groot).
Maar dat is van die 'wel-eens-gelezen-kennis' Dus wacht maar ff op kaas of dop of buzz of patroon, of wie dan ook. En is dit een soort tvp![]()
Ik heb al op youtube gekeken maar nog geen antwoord gevonden waar ik tevreden mee ben.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. En daarna dattie effe op youtube moest kijken. End an gaat hij het hier nog een keer vragen.
Knuttemans, je stelt me teleur.
Dus je weet het antwoord dat je zoekt al?quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al op youtube gekeken maar nog geen antwoord gevonden waar ik tevreden mee ben.
http://www.parktool.com/blog/repair-help/chain-length-sizingquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al op youtube gekeken maar nog geen antwoord gevonden waar ik tevreden mee ben.
Dirkjan helpt je.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Volgens mij moest je derailleur loodrecht, wieltjes boven elkaar, onder je cassette staan als je 'm op je zwaarste verzet hebt (dus achter klein, voor groot).
Maar dat is van die 'wel-eens-gelezen-kennis' Dus wacht maar ff op kaas of dop of buzz of patroon, of wie dan ook. En is dit een soort tvp![]()
Kijk dat bedoel ik, is al precies het tegenovergestelde..quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:22 schreef Gripper het volgende:
Ketting om het buitenbad en grootste krans ( let op als je meerdere cassettes hebt, verschil tussen 23 en 28 t is wel erg groot) en dan 2 schakels extra.
Als je sluitschakel gebruikt effe rekening ermee houden dat je met 2 "binnen-eindjes" eindigt.
Waarschijnlijk kom je met allebei de methode's op hetzelfde uitquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Kijk dat bedoel ik, is al precies het tegenovergestelde..
Dit is wel zonder hem door je derailleur te halen hé!quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die methode van grip lijkt me logischer omdat er dan meer spanning op je ketting staat.
Als je dit niet uit kan rekenen!quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:31 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even nasa bellen om mijn ketting op de juiste lengte te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |