twitter:tomvanhulsen twitterde op woensdag 04-02-2015 om 19:22:08VI-verslaggever @thijsslegers vanavond op de bank bij @JinekLive #psv reageer retweet
Kan hij z'n glimmende jasje weer eens aan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:36 schreef Evertjan het volgende:
twitter:tomvanhulsen twitterde op woensdag 04-02-2015 om 19:22:08VI-verslaggever @thijsslegers vanavond op de bank bij @JinekLive #psv reageer retweet
Want Jinek kan over voetbal praten? Doe maar niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:38 schreef rubbereend het volgende:
zou mooi zijn als de vete tussen VI en VI TV nog even wordt aangehaald.
dan kan ze met Thijs over de mens Derksen pratenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want Jinek kan over voetbal praten? Doe maar niet.
Eens.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Serieus, een aanstaand kampioenschap van PSV over een paar maanden is voer voor een discussie waarbij je 4 gasten uitnodigt? Mijn god wat een kutredactie... en ja dat zou ik ook zeggen als het over Ajax of Feyenoord zou gaan. Er lijken me wel belangrijkere zaken te bespreken
Idd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Serieus, een aanstaand kampioenschap van PSV over een paar maanden is voer voor een discussie waarbij je 4 gasten uitnodigt? Mijn god wat een kutredactie... en ja dat zou ik ook zeggen als het over Ajax of Feyenoord zou gaan. Er lijken me wel belangrijkere zaken te bespreken
Idd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dit programma nu een paar keer de kans gegeven maar ik geloof dat ik Jinek gewoon liever het journaal zie presenteren dan dat ik haar een geweldige talkshowhost vind...
Jinek lijkt me als persoon best aardig. Maar een goede talkshowhost vind ik haar ook niet. Ze vraagt vaak niet door, heeft weinig gezag en houdt de vaart er ook niet in.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dit programma nu een paar keer de kans gegeven maar ik geloof dat ik Jinek gewoon liever het journaal zie presenteren dan dat ik haar een geweldige talkshowhost vind...
en daarom geniet ikquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het probleem hier is dat John nooit rechten heeft gestudeerd.
En ze speelt vaak de harde cynische tante om dan als een blad aan een boom om te draaien en te gaan zitten slijmen als gasten dat niet pikkenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jinek lijkt me als persoon best aardig. Maar een goede talkshowhost vind ik haar ook niet. Ze vraagt vaak niet door, heeft weinig gezag en houdt de vaart er ook niet in.
Ik hoor het u zeggen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:24 schreef TUFKAL het volgende:
Eva denkt terug aan haar nachten met Bram
Alsof je zo veel leert op een rechtenstudie. Studenten die afstuderen die nog niet eens twee foutloze zinnen achter elkaar kunnen schrijven.quote:
allemaal niet besteed aan Johnquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Alsof je zo veel leert op een rechtenstudie. Studenten die afstuderen die nog niet eens twee foutloze zinnen achter elkaar kunnen schrijven.
Als ik er een nodig had zou ik Knoops nemen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:28 schreef TheVulture het volgende:
In dat wereldje van echte topadvocaten deugt er volgens mij geen een
Als topadvocaat verdedig je ws de grootste criminelen. Helemaal in de strafrecht. Zo'n beeld ontstaat dan al snel imo. Maar er zitten wel wat bijzondere knakkers tussenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:28 schreef TheVulture het volgende:
In dat wereldje van echte topadvocaten deugt er volgens mij geen een
Ik ook, of Inez Weski.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als ik er een nodig had zou ik Knoops nemen.
Stemmingmakerij van die snol.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Nederlander wordt vastgehouden door IS, of is het weer een nepbericht tussendoor. Dat we bij Jinek al hadden.
We hadden al een keer een nepbericht bij Jinek, weet iemand nog welk bericht dat was?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Stemmingmakerij van die snol.
Was in Gaza en hij is al vrij.
Het is een soort deskundigheid die hier op fok ook te vinden is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Maar hier nodig je een directeur van een reclamebureau voor uit? Om die aanpak van IS te duiden?
Hij hoopt op een dealtje wanneer het kalifaat Nederland heeft bereiktquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Maar hier nodig je een directeur van een reclamebureau voor uit? Om die aanpak van IS te duiden?
Dat haar borsten echt zijn?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We hadden al een keer een nepbericht bij Jinek, weet iemand nog welk bericht dat was?
Nee, zij heeft wel echte kwarktassen toch?quote:
Laten we het aan Brammetje vragen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, zij heeft wel echte kwarktassen toch?
Ik kan het ook bevestigen, ze zijn echtquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Laten we het aan Brammetje vragen.
Bedankt Freek.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik kan het ook bevestigen, ze zijn echt
In de islam kan je blijkbaar twee keer dezelfde euro uitgevenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:41 schreef rubbereend het volgende:
je kan niet met hetzelfde geld een moskee financieren en terrorisme betalen hoor
misschien moet Griekenland dan maar snel bekerenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:41 schreef Sked het volgende:
[..]
In de islam kan je blijkbaar twee keer dezelfde euro uitgeven
Ben jij Tijs of Andries?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:44 schreef Szura het volgende:
Echt een flopshow dit
Jinek talentloze trol
Ze heeft wel talent in mijn bed hoorquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:44 schreef Szura het volgende:
Echt een flopshow dit
Jinek talentloze trol
Andries had er nu een christelijk getinte vraag in gegooitquote:
#Ikbenslachtofferquote:
ANDRIES!quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, Thijs. Van de Thijs Slegers-show.
"Ik stond in de shoarmatent en...."quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Wel slim dat ze het kijkcijferkanon tot het laats bewaren.
#jesuisvictimequote:
JUICHEN.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:48 schreef rubbereend het volgende:
Dadelijk nauwelijks tijd voor PSV zeker
mooizo, pec weer gewonnen trouwensquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:48 schreef rubbereend het volgende:
Dadelijk nauwelijks tijd voor PSV zeker
Is dat voetbalitem afgeblazen dan? Mooi!quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Wel slim dat ze het kijkcijferkanon tot het laatst bewaren.
Het bewijs dat 2 niet persé meer weten dan 1.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:50 schreef Karina het volgende:
De vd KerkhofjesDat vind ik van die sulletjes he.
EEEUHHH Da's Helmond's trots....quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:50 schreef Karina het volgende:
De vd KerkhofjesDie vind ik van die sulletjes he.
Jij geilt wel op een paar spataderen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:51 schreef alors het volgende:
Sexy hoor, dat ontblote onderbeen. Maak me gek.
Een beetje wel hè.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik heb medelijden met die achterlijke tweeling
Al staat zijn vrouw er naast te huilen ouwe pik.quote:
Is een iq onder 0 ook mogelijk?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:54 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat Willy dommer is dan René.
Dan worden mensen om je heen ook dommer van je aanwezigheid, dit kan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:54 schreef Martinello het volgende:
[..]
Is een iq onder 0 ook mogelijk?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Alsof ze een chimpansee een pak aan hebben gedaan.
Ook voor Sjon trouwens , die kijkt ook nooitquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:55 schreef alors het volgende:
Als ik PSV fan was, zou ik me schamen voor die tweeling.
Als ze het dit jaar niet worden dan worden ze het echt nooit meer... dus dat zou wel redelijk episch zijn jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:55 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat dit een dikke jinx voor PSV wordt
Sokken zijn te mainstream.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:56 schreef marcodej het volgende:
Hey Rene, doe eens sokken aan. Dit slaat nergens op.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Zou Eva zometeen echt kletsnat naast Freek kruipen van het genot dat ze deze uitzending heeft weten te maken?
Ik heb Brabanders als onderburen, tyfusvolkquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:58 schreef Rabieluh het volgende:
De Brabanders in mijn wijk zijn helemaal niet gemoedelijk.
Liever een warme dikke trui ja. Zo'n Mart Smeets ding.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Zo'n maatpak staat toch potsierlijk bij een verstandelijk gehandicapte man.
Een gemoedelijke brabander schopte mijn raam in en sloeg me daarna knockout toen ik de deur open deed.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb Brabanders als onderburen, tyfusvolkMaar volgens mij gaan ze weg
Ik hoop het.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:01 schreef TheVulture het volgende:
God wat zou het heerlijk zijn als dit nog foutloopt, en dat ze dit item eindeloos mogen herhalen, net zoals destijds met die kabouter van een Mertens
wat een vergelijkingquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:01 schreef TheVulture het volgende:
God wat zou het heerlijk zijn als dit nog foutloopt, en dat ze dit item eindeloos mogen herhalen, net zoals destijds met die kabouter van een Mertens
PSV supporter gespot.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat een vergelijkingdit is gewoon supporterspraat
Van Mertens was gewoon onsterfelijk dom
Ach joh, het is een Belgje.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Jinek had daarentegen al genoeg aan John.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:02 schreef Cavaliers het volgende:
1 op 1 gesprek tussen Thijs en Jinek was een stuk beter geweest.
True, maar dit item hoorde echt totaal niet thuis in een dergelijke talkshow, er was gewoon echt niemand anders die ze konden krijgen denk ikquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 05-02-2015 om 00:08:35Eva weet nu precies hoe het zit met #psv en de kampioenskoers 👌
reageer retweet
quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:22 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 05-02-2015 om 00:08:35Eva weet nu precies hoe het zit met #psv en de kampioenskoers 👌 [ afbeelding ] reageer retweet
Waar moet ik die van kennenquote:
Oh die......quote:
Ik ben hem al aan het zoeken, die moeten we effe quoten in dit topicquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:59 schreef Sked het volgende:
Jennifer Hoffman bij Jinek, waar is Johannes?
Over Widm-(ex)kandidaten gesproken. Jouw Godin zit vanavond bij Jinek.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mol: Rik
Winnaar: Chris
Verliezer: Margriet
Afvaler: Martine
Een Bleger.quote:
Daar hoeft geen vraagteken achter.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Die man is toch totaal ongeschikt?![]()
Opstelten is de koning in vermijding, dus is Mark blijquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:25 schreef alors het volgende:
In de krant stond een stuk waarin ze letterlijk hadden uitgeschreven wat hij allemaal had gezegd na vragen over die veroordeelde die naar Irak was gevlucht. Ging nergens over. Gewoon geen antwoord geven op vragen, warrige zinnen, vaag woordgebruikZielig gewoon. Hou de eer aan jezelf en stop ermee.
twitter:BartNijman twitterde op donderdag 05-02-2015 om 22:54:281e termijn: “Geen kennis van zwaar afweergeschut.” 2e termijn: “We zeiden in eerste termijn juist dat we wél wisten van zwaar geschut” #MH17 reageer retweet
Seems legitquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:26 schreef Mani89 het volgende:
twitter:BartNijman twitterde op donderdag 05-02-2015 om 22:54:281e termijn: “Geen kennis van zwaar afweergeschut.” 2e termijn: “We zeiden in eerste termijn juist dat we wél wisten van zwaar geschut” #MH17 reageer retweet
Vraag dat maar aan Monique.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Hey Petra, hoe gaat het met de Arabische Lente?
Je bedoelt, eindelijk eens een reden om op D66 te stemmen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Nog meer reden om D66 te stemmen.
Daar moet je wel wat alcoholische versnaperingen voor innemen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Respect voor Christina Curry dat ze daar haar gezicht in heeft begraven.
Op Jennifer na.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat is dit voor'n vereniging grafkop?
Jij hebt hier over nagedacht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:53 schreef tralalala het volgende:
Godver, dit zijn natuurlijk de laatste gasten dus Jennifers kont komt niet meer in beeld bij de wisseling.![]()
Man man man
Wie zijn dat?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon een keer achter de echte vrouwen aan?
Dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet perse echt, deze vrouwen op tv bestaan ook. Maar gewoon in 'real life'.
Zo is dat alors.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Hij liegt Mani, gewoon op je zolderkamer blijven.
Goed nummer, grijsgedraaid, lang niet gehoord. Bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |