Blob Marley.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom hebben ze een nijlpaard in de studio gezet?
Nee, omdat ze zwart en dik is denken ze nog steeds dat ze kan zingen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:41 schreef marcodej het volgende:
Die Shirma is toch helemaal niet zo goed?
Ze zingt net als ze praat, met een spraakgebrek door haar morbide obesitas.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, omdat ze zwart en dik is denken ze nog steeds dat ze kan zingen.
Beauty & The Beastquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef Pandaplint het volgende:
Wat een contrast tussen Shirma en Giovanca
Verdommequote:
Dit is wel vaak de waarheid.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk haar 14 jarige ongeboren tweelingdochters zijn die zo goed kunnen zingen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat hij z'n teen niet wilde amputeren. Dat was een beetje domquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:45 schreef richolio het volgende:
Op zijn 36e al overleden.
Mart niet.
Door geloofsovertuiging toch? Heel stom inderdaadquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Omdat hij z'n teen niet wilde amputeren. Dat was een beetje dom
En opgegeten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
Door die bril is het net of ze een keer een boek heeft gelezen.
Het maakt haar wel wat slanker, kan je het zien?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
Kookboekquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
#TeamVanRossemquote:Nieuwe serie ‘Hier Zijn De Van Rossems’
Morgen start de zesdelige serie ‘Hier Zijn De Van Rossems’, waarin Maarten van Rossem samen met zijn broer en zus elke week een andere stad bezoekt. Ze verkennen steden als Maastricht en Rotterdam en delen hun historische kennis met elkaar én de kijker. Ieder vanuit hun eigen specialiteit: Maarten is algemeen historicus, Vincent is architectuurhistoricus en Sis is kunsthistoricus. Vanavond zitten de van Rossems bij ons aan tafel!
‘Hier Zijn De Van Rossems’, elke vrijdag vanaf 6 februari om 20.25 uur bij de NTR op NPO 2.
Toevallig net 10 minuten geleden naar gekeken. Hilarisch.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
#TeamVanRossem
(VincentGod sjekkie draaien)
Destijds al een topshow.
Lekker kinderen gebruiken om je punt te maken.quote:Veelgehoorde kreten in de media:“Waarom veroordelen moslims de aanslagen niet? Waarom nemen moslimgeestelijken geen afstand van IS?” Moslims worden vaak aangekeken op de daden van andere moslims. Of ze nou sjiiet of soenniet zijn, voor de buitenwacht zijn ze allereerst moslim. Tot groot ongenoegen van regisseur Abdelkarim El-Fassi en Nourdin el Ouali, leider van NIDA: ‘een politieke partij met Rotterdams DNA en een islamitische inspiratie.’ Zij maakten daarom een filmpje waarin getoond wordt dat 'afstand nemen' geen enkele zin heeft. Net zo min als het tot verantwoording roepen van een religie…
Vanavond mogen we dus zuur doen lijkt me.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
#TeamVanRossem
(VincentGod sjekkie draaien)
Destijds al een topshow.
Heb er zin an.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:38 schreef Falco het volgende:
Bazenuitzending in het verschiet met Van Rossem
hopelijk is hij het laatste itemquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:38 schreef Falco het volgende:
Bazenuitzending in het verschiet met Van Rossem
stukken ouder ja. eerder 39. Maar komt vooral door zijn haar, of het gebrek eraan eigenlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:12 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Vond ik ook al bijzonder inderdaad. Neem aan dat je hem er ouder uit vindt zien.
Dat was zo ongeveer de minst relevante artiest uit dat item.quote:
hopelijk nemen nick en simon daar afstand vanquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:21 schreef Martinello het volgende:
Hopelijk zegt Maarten nog even hoe hij over Volendam denkt.
Die mening mag jij hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was zo ongeveer de minst relevante artiest uit dat item.
Mwah, Bjork met afstand.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Excuus negerquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Haten op Christopher Wallace.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zou er zwaar aan tillen als mani negenentachtig zou stellen dat ik deze mening niet zou mogen hebben.quote:
Oh dat hoeft niet hoor, het is maar een internet forumpje, uiteindelijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zou er zwaar aan tillen als mani negenentachtig zou stellen dat ik deze mening niet zou mogen hebben.
Grant & Forsythequote:Op donderdag 5 februari 2015 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn nauwelijks britse duo's inderdaad.
Die ik noemde ook niet hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Disclaimer: geen corriemuziek
Ik proef wat frustratie.quote:
Die mening mag jij hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik proef wat frustratie.
De op 1 na meest veelzijdige band ooit.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik proef wat frustratie.
De op 1 na meest veelzijdige band ooit.
Dank je dat je dat zo vrij laat. Dat is inderdaad een mening.quote:
Fleetwood Mac. Al komt dat ook omdat het eigenlijk gewoon 2 bands zijn geweest die onder dezelfde naam hebben geperformdquote:
De eerste boyband inderdaad, One Direction plukt daar nog de vruchten van.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank je dat je dat zo vrij laat. Dat is inderdaad een mening.
Het is echter feitelijk bewezen dat de Beatles een zeer belangrijke rol hebben in de vorming van vele hedendaagse muziek
Lijkt me feitelijk onjuist, al heb ik hier geen bewijs voorquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De eerste boyband inderdaad, One Direction plukt daar nog de vruchten van.
Qua hysterie en zo heeft Mani wel een punt idd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me feitelijk onjuist, al heb ik hier geen bewijs voor
The Corriesquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Disclaimer: geen corriemuziek
Ja. Ook toen was Justin Bieber er echter al voor One Direction.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Qua hysterie en zo heeft Mani wel een punt idd.
Kenmerkend voor boybands is doorgaans wel dat het een bij elkaar gezocht groepje jongens met goede looks en zonder enig muzikaal talent is. Enig muzikaal talent kun je de heren van de Beatles toch wel toeschrijven.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Qua hysterie en zo heeft Mani wel een punt idd.
Doei. Je gaat Boris missen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, was gezellig hier. Ik ben er weer weg van
Hey wat jammer, net nu er goede muziek komt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, was gezellig hier. Ik ben er weer weg van
Dat is het ook.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:39 schreef wolferl het volgende:
bo saris klinkt als een geslachtsziekte.
Die mening mag jij hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man dat is lekker swingende muziek.
Jammer dat een neppert als Bo dat moet uitvoeren. Teveel Prince wannabee.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man dat is lekker swingende muziek.
Doet iequote:Op donderdag 5 februari 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk gaat Vincent weer een sjekkie draaien.
Meh ik vind hem goed.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jammer dat een neppert als Bo dat moet uitvoeren. Teveel Prince wannabee.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:44 schreef Kroelo het volgende:
ik vind het wel een tikkeltje 'geacteerd' overkomen
Ik ook hoor. Maar het blijft leuk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:44 schreef Kroelo het volgende:
ik vind het wel een tikkeltje 'geacteerd' overkomen
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
Goeie roze schoenen wel. En een flinke penis.
Had ie geblowed ofzoquote:
Onlangs zag ik nog een gesprek op tv van THEO van Gogh met Pim Fortuyn, en ze deden gewoon ondertussen roken, hoe het tijdsbeeld toch kan veranderen...quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:50 schreef Karina het volgende:
Broer zit al met een sjekkie klaar voor zometeen
Vincent?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Onlangs zag ik nog een gesprek op tv van THEO van Gogh met Pim Fortuyn, en ze deden gewoon ondertussen roken, hoe het tijdsbeeld toch kan veranderen...
ninjaeditquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Onlangs zag ik nog een gesprek op tv van THEO van Gogh met Pim Fortuyn, en ze deden gewoon ondertussen roken, hoe het tijdsbeeld toch kan veranderen...
Ja gek is dat he. Kun je je nu nauwelijks meer voorstellen. had het van het weekend ook nog, was ergens waar je vroeger gewoon met zijn allen zat te paffen, kan nu ECHT niet meer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Onlangs zag ik nog een gesprek op tv van Vincent van Gogh met Pim Fortuyn, en ze deden gewoon ondertussen roken, hoe het tijdsbeeld toch kan veranderen...
Je zal hun ouders maar zijn en ze zijn met z'n drieën lekker aan het puberenquote:
Genot.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mensen die zeggen dat ze in een verkeerd lichaam zijn geboren
Ik bespeur alleen maar waarheden in je posts, ga zo voort.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
Homoseksualiteit heb ik absoluut niks op tegen maar ik vind dit altijd zo'n onzin.
Wat is onzin?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
Homoseksualiteit heb ik absoluut niks op tegen maar ik vind dit altijd zo'n onzin.
Dat je als man in een lichaam van een vrouw geboren kan worden of andersom.quote:
Ok vertel dat maar aan al die mensen die zelfmoord hebben gepleegd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat je als man in een lichaam van een vrouw geboren kan worden of andersom.
Dat je misschien niet denkt of doet als een typische man/vrouw is mogelijk natuurlijk maar je bent toch uiteindelijk gewoon de persoon in wiens lichaam je zit.
Zelfmoord is bij uitstek de meest egoïstische daad die je kan doen. Heb weinig empathie voor die mensen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok vertel dat maar aan al die mensen die zelfmoord hebben gepleegd.
Wat een bekrompen teksten, echt lachwekkend.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zelfmoord is bij uitstek de meest egoïstische daad die je kan doen. Heb weinig empathie voor die mensen.
Ben ik het eigenlijk niet mee eens.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zelfmoord is bij uitstek de meest egoïstische daad die je kan doen. Heb weinig empathie voor die mensen.
Misschien een beetje kort door de bocht maar jezelf van het leven beroven terwijl je nog bijv. kinderen of een vrouw hebt is toch iets verschrikkelijks om te doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een bekrompen teksten, echt lachwekkend.
Dat zeg je uit onwetendheid, als je verhalen zou lezen van mensen met een jarenlange ernstige depressie zou je er meer begrip voor hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Misschien een beetje kort door de bocht maar jezelf van het leven beroven terwijl je nog bijv. kinderen of een vrouw hebt is toch iets verschrikkelijks om te doen.
''De verzekeringsbranche heeft het al moeilijk genoeg''quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:50 schreef NoCigar het volgende:
Haha, wat stond er nu onder, ik had dat net gemist?
De verzekeringsbeanche heeft het al zwaar genoeg.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:50 schreef NoCigar het volgende:
Haha, wat stond er nu onder, ik had dat net gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |