ditquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aardige jongen, hij verbindt zijn stemming alleen wat veel aan het lot van een bepaalde voetbalclub
en ditquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niet alleen zn stemming maar ook zijn eigen lot.
Het is een mening, en dat mag.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef Raakpoes het volgende:
Ik vind die Scrummie maar een irritante lul.
Weet je dat zeker? Als Scrummie blauw zou zijn geweest gelden er andere regels geloof ikquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is een mening, en dat mag.
Alle PSVers perm-banquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:37 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Als Scrummie blauw zou zijn geweest gelden er andere regels geloof ik.
Dat is waar. Goed dat je ons er even op wijstquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:42 schreef Blaadjes het volgende:
Meningen mag iedereen hebben maar laten we die nu toch maar niet te veel uiten zolang scrummie niet kan reageren.
Geintje moet kunnen natuurlijk.
was een grapje natuurlijk!quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg, dat weet je toch wel? Onze Scrum!
Komt wel weer terug.quote:
Is het ook ..!!!quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef Raakpoes het volgende:
Ik vind die Scrummie maar een irritante lul.
Ik stuur je wel een sexy foto van mij, heb je tenminste wat aan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oei ik zat al met smart te wachten op een sexy foto van ons aller scrumm
Zou me niets verbazen!quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is het ook ..!!!
Was al een asshole toen hij bij KPN werkte , verdenk hem nog steeds op het jatten van mijn peuken
vooruit dan maarquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:53 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een sexy foto van mij, heb je tenminste wat aan.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:53 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een sexy foto van mij, heb je tenminste wat aan.
Haha jij ook alquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:21 schreef Raakpoes het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn wereld is vanaf heden totaal anders, nu ik dit weet.
Ik wil die serie steeds gaan kijken. Pilot gezien eens en vond 't mega tof, maar nooit verder gekeken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha jij ook al
Oh, jeeeeej nieuwe suits episode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |