Komt wel weer terug.quote:
Is het ook ..!!!quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef Raakpoes het volgende:
Ik vind die Scrummie maar een irritante lul.
Ik stuur je wel een sexy foto van mij, heb je tenminste wat aan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oei ik zat al met smart te wachten op een sexy foto van ons aller scrumm
Zou me niets verbazen!quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is het ook ..!!!
Was al een asshole toen hij bij KPN werkte , verdenk hem nog steeds op het jatten van mijn peuken
vooruit dan maarquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:53 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een sexy foto van mij, heb je tenminste wat aan.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:53 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een sexy foto van mij, heb je tenminste wat aan.
Haha jij ook alquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:21 schreef Raakpoes het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn wereld is vanaf heden totaal anders, nu ik dit weet.
Ik wil die serie steeds gaan kijken. Pilot gezien eens en vond 't mega tof, maar nooit verder gekeken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha jij ook al
Oh, jeeeeej nieuwe suits episode
kom samen kijkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:13 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ik wil die serie steeds gaan kijken. Pilot gezien eens en vond 't mega tof, maar nooit verder gekeken.
Alleen de pilot gezien? Foei!quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:13 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ik wil die serie steeds gaan kijken. Pilot gezien eens en vond 't mega tof, maar nooit verder gekeken.
Hahaha, ja, alleen de pilot. Ik zal eens gaan kijken, als ik klaar ben met TWD weerquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Alleen de pilot gezien? Foei!
Echt een goede serie. 1 van m'n favoriete eigenlijk.
Had ik maar 1% van Harvey's bazigheid, dan was het leven een stuk leuker
Oja jij was nog bezig met TWD, waar ben je nu?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:28 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Hahaha, ja, alleen de pilot. Ik zal eens gaan kijken, als ik klaar ben met TWD weer.
En het leven is zo leuk als je het zelf maakt Div, echt.
Wel doen, anders stokslagen!quote:
TWD begint maandag weer op Fox, maar kijk 't opnieuw en daar ben ik seizoen 4, nog 5 afleveringen ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja jij was nog bezig met TWD, waar ben je nu?
En I know, maar zou gewoon zo bazig willen zijnuntouchable enzulks
Ach, zij heeft toch niet de stok die ik heb.quote:[..]
Wel doen, anders stokslagen!
Ben nou eenmaal geen palingrokert!quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie zijn wel altijd lang onderweg.
Das ook weer waarheid jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:33 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
TWD begint maandag weer op Fox, maar kijk 't opnieuw en daar ben ik seizoen 4, nog 5 afleveringen ofzo.
[..]
Ach, zij heeft toch niet de stok die ik heb.
Ja hallo, Amsterdam. Hoe graag ik ook wil komen, om de 1 of andere reden blijf ik er altijd omheen cirkelen.. weet ook niet hoe het kanquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie zijn wel altijd lang onderweg.
Dat laatste lieg jequote:Op donderdag 5 februari 2015 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hou niet eens van paling. En stokken vind ik ook maar stommmm. En jullie ook.![]()
Ah kom toeeee. Kom gezellig naar het Oosten des lands, dan laat ik je hunebedden zien, nemen we een kijkje in 1 van de vele schaapskooien, groeten we Berend Botje en Bartje en zijn we stil in kamp westerbork.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hou niet eens van paling. En stokken vind ik ook maar stommmm. En jullie ook.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah kom toeeee. Kom gezellig naar het Oosten des lands, dan laat ik je hunebedden zien, nemen we een kijkje in 1 van de vele schaapskooien, groeten we Berend Botje en Bartje en zijn we stil in kamp westerbork.
LEUK TOCHG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |