Stokkenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Het heoft niet, maar schijnbaar vinden sommige vrouwen dat wel lekker..
Nou met stokken slaan hoeft van mij ook niet. Tenzij het met een kleine stok is en swaffelen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Het heoft niet, maar schijnbaar vinden sommige vrouwen dat wel lekker..
Hi! Could you let me know where I would be able park my car at the stadium? I'd also like to know what ermäßigt means and if it is possible to get my tickets sent to Holland?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:11 schreef Tjacka het volgende:
ik wil graag weten waar ik kan parkeren en wat dat duitse woord nou betekent
en of ik mijn kaarten ook naar nederland kan sturen
dank jequote:Op woensdag 4 februari 2015 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hi! Could you let me know where I would be able park my car at the stadium? I'd also like to know what ermäßigt means and if it is possible to get my tickets sent to Holland?
I really appreciate any help you can provide.
dank jequote:Op woensdag 4 februari 2015 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je met Duitsers Engels spreekt kun je beter een beetje duidelijk communiceren.
Zachtjes slaan met zo'n zweepje is ook wel leuk. Swaffelen nooit zo'n fan van geweestquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou met stokken slaan hoeft van mij ook niet. Tenzij het met een kleine stok is en swaffelen.
dag lavquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
Jongens en KB, ik ga pitten, ben moe. Truste en tot morgen schatjes
Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
truste lavviequote:Op woensdag 4 februari 2015 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
Slaap lekker babe.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
Oe vetquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:21 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat zou ik daar graag een middag mee willen spelen
quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou met stokken slaan hoeft van mij ook niet. Tenzij het met een kleine stok is en swaffelen.
Waarom grapje.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry, was maar grapje.
Goeiemorgen.
Doe's lief joh.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Draag ook altijd tijger en luipaardprintjes en daarbij is het kb voor jou🙈 kl verwart me.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Draag ook altijd tijger en luipaardprintjes en daarbij is het kb voor jou🙈 kl verwart me.
Sorry hoor. Denk niet dat het wat word tussen ons hoor, op deze manier.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar doe ik niet lief danjij noemt me ordinair, das pas onaardig
gelukkig maar, moest ik me nog meer gaan verdelen hier.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:57 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Sorry hoor. Denk niet dat het wat word tussen ons hoor, op deze manier.
Helemaal niks want ik moet ze nog zienquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Mexicano. Wat is jouw mening over de wedstrijden van gisteren?
Ohhh! Nou, enjoy!quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helemaal niks want ik moet ze nog zien
Ik weet wel de uitslagen. Mijn pro-SCC.campagne is steun aan het verliezenquote:
wat is SCC?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet wel de uitslagen. Mijn pro-SCC.campagne is steun aan het verliezen
Cambuur.quote:
Die kunnen niet meer winnen en scoren helaas.quote:
Zal ook wel weer terug komenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen niet meer winnen en scoren helaas.
Aardige jongen, hij verbindt zijn stemming alleen wat veel aan het lot van een bepaalde voetbalclubquote:
Niet alleen zn stemming maar ook zijn eigen lot.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aardige jongen, hij verbindt zijn stemming alleen wat veel aan het lot van een bepaalde voetbalclub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |