Stokkenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Het heoft niet, maar schijnbaar vinden sommige vrouwen dat wel lekker..
Nou met stokken slaan hoeft van mij ook niet. Tenzij het met een kleine stok is en swaffelen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Het heoft niet, maar schijnbaar vinden sommige vrouwen dat wel lekker..
Hi! Could you let me know where I would be able park my car at the stadium? I'd also like to know what ermäßigt means and if it is possible to get my tickets sent to Holland?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:11 schreef Tjacka het volgende:
ik wil graag weten waar ik kan parkeren en wat dat duitse woord nou betekent
en of ik mijn kaarten ook naar nederland kan sturen
dank jequote:Op woensdag 4 februari 2015 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hi! Could you let me know where I would be able park my car at the stadium? I'd also like to know what ermäßigt means and if it is possible to get my tickets sent to Holland?
I really appreciate any help you can provide.
dank jequote:Op woensdag 4 februari 2015 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je met Duitsers Engels spreekt kun je beter een beetje duidelijk communiceren.
Zachtjes slaan met zo'n zweepje is ook wel leuk. Swaffelen nooit zo'n fan van geweestquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou met stokken slaan hoeft van mij ook niet. Tenzij het met een kleine stok is en swaffelen.
dag lavquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
Jongens en KB, ik ga pitten, ben moe. Truste en tot morgen schatjes
Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
truste lavviequote:Op woensdag 4 februari 2015 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
Slaap lekker babe.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
Oe vetquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:21 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat zou ik daar graag een middag mee willen spelen
quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou met stokken slaan hoeft van mij ook niet. Tenzij het met een kleine stok is en swaffelen.
Waarom grapje.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry, was maar grapje.
Goeiemorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |