abonnement Unibet Coolblue
pi_149359671


It is the era of an Old Horde, forged with steel rather than fel blood. A union of great orc clans, the Iron Horde, tramples the planet Draenor beneath terrifying war machines. Azeroth falls next. Worlds uncounted will follow.

You must mount a desperate charge on Draenor – savage home of orcs and adopted bastion of stoic draenei – at this pivotal moment. Your allies are legends from across time; your fortress a foothold in an alien land. Lead the armies of one world against another…before the future itself is unmade.


Cinematic trailer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New map
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New Features
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_149359681
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:52 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Dit dus, maak niet uit hoeveel mensen erop slaan, als het maar de zelfde faction is.
als je in je eentje er rond loopt en je ziet een raid groep die hem killed hoef je zelf maar 1x te slaan om loot te krijgen :)
Moet je wel de mazzel hebben dat je in een goede phasing zit...
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_149360023
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:59 schreef Knut het volgende:

[..]

Moet je wel de mazzel hebben dat je in een goede phasing zit...
als je alle quests in die zone gedaan heb zit je altijd goed eigenlijk.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_149360270
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:45 schreef Knut het volgende:

[..]

Ik snap de eis van curve niet zo. Het feit dat ik op 5/7 zit met ilvl 664 en wel proving grounds silver heb (en damage zelfs op goud) zegt dan toch veel meer ?

Ik pug al een paar weken niet meer op mijn main. Maar ik vind ilvl veel interresanter dan curve. Maar dat is misschien omdat ik zelf curve ook niet heb.
Proving grounds betekent niks, ik haalde dat er alleen bij als vergelijking dat curve ook een benchmark is.

ilvl betekent niet zo veel eerlijk gezegd, je kan net zo goed geluk gehad hebben met garrison missions of een hoop BoE hebben met dat itemlevel.

Sterker nog, iemand met 664 item level en maar 5/7 hc vind ik persoonlijk juist een slechte combinatie en zou dan ook geen invite geven
pi_149360281
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:45 schreef Knut het volgende:

[..]

Ik snap de eis van curve niet zo. Het feit dat ik op 5/7 zit met ilvl 664 en wel proving grounds silver heb (en damage zelfs op goud) zegt dan toch veel meer ?

Ik pug al een paar weken niet meer op mijn main. Maar ik vind ilvl veel interresanter dan curve. Maar dat is misschien omdat ik zelf curve ook niet heb.
iLvl is net niet interessant. Goede gear betekent niet automatisch een goede speler, terwijl zo'n achievement betekent dat je de fight in ieder geval een keer gedaan hebt en mee hebt geholpen om de boss te slopen. Curve vind ik zelf daarom ook veel interessanter. Mede daarom zeer spijtig dat ik hem niet gehaald heb.

Maar ach, er zijn altijd wel raid leaders over te halen om je toch mee te nemen, zeker als je gewoon gold proving grounds hebt en/of ander bewijs mee te leveren dat je niet een debiel bent. Gelukkig dat ik deze week veel kan spelen, hopelijk dit weekend normal clearen en een groot gedeelte HC, dan kan ik na carnaval deze curve wel proberen te halen :P
pi_149361369
Er was toch zo een addon waarbij je die curve kon linken ook al had je die niet. Veel plezier ^O^
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_149361374
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:17 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

iLvl is net niet interessant. Goede gear betekent niet automatisch een goede speler,
Dit is helemaal waar.
Nu heb ik er geen last van aangezien zelfs m'n alt full heroic/mythic gear heeft.

Maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens meer op tegenwoordig , voor normals vragen ze regelmatig al 660 ilvl ofzo :S

De tijden dat mensen kijken naar skills ipv ilvl+achievements zijn niet meer in wow helaas.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_149361462
hoi noob weer hier :P
wat houd dat 5/7normal e.d. in?
pi_149361529
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:59 schreef boik het volgende:
hoi noob weer hier :P
wat houd dat 5/7normal e.d. in?
Raid instances, grote dungeons waar je met 10+ man in kan en waar je de bosses per week 1 keer kan slopen voor items, hebben altijd een aantal bosses en moeilijkheidsgraden. Highmaul, de eerste van deze expansion, had 7 bosses. 5/7 betekent dus dat je er 5 hebt gesloopt. 5/7 normal betekent dat je er 5 op normal hebt gesloopt.
pi_149361557
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:59 schreef boik het volgende:
hoi noob weer hier :P
wat houd dat 5/7normal e.d. in?
Dat je je 5/7e van de tijd normaal gedraagt tijdens een raid de andere 2/7e mag je je debiel gedragen :Y
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_149361668
Maar waarom klagen dat je niet mee mag met bepaalde raids? Je kan toch zelf een raidgroep maken ^O^ ;)
pi_149361697
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:06 schreef Maureentje het volgende:
Maar waarom klagen dat je niet mee mag met bepaalde raids? Je kan toch zelf een raidgroep maken ^O^ ;)
Leaden is kut :P
pi_149361732
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:07 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Leaden is kut :P
Als je een goede groep maakt niet....
pi_149361780
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:01 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Raid instances, grote dungeons waar je met 10+ man in kan en waar je de bosses per week 1 keer kan slopen voor items, hebben altijd een aantal bosses en moeilijkheidsgraden. Highmaul, de eerste van deze expansion, had 7 bosses. 5/7 betekent dus dat je er 5 hebt gesloopt. 5/7 normal betekent dat je er 5 op normal hebt gesloopt.
ah oke top, duidelijk bedankt :)
ik ben bijna level 100 dus ik mag bijna met de grote jongens mee gaan doen :P
pi_149362906
Vanavond BRF in. Zin in *O*. Zullen we met normal beginnen of gelijk hc?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149362975
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:54 schreef pl4kkie het volgende:
Vanavond BRF in. Zin in *O*. Zullen we met normal beginnen of gelijk hc?
Ik wilde vanmiddag nog naar tactics kijken, echt niks gedaan hè :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149363090
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:54 schreef pl4kkie het volgende:
Vanavond BRF in. Zin in *O*. Zullen we met normal beginnen of gelijk hc?
wij hc... wipefest inc :9~
pi_149363157
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wilde vanmiddag nog naar tactics kijken, echt niks gedaan hè :')
Ik heb ook nog geen enkele tactic bekeken :@. Heb ik ook geen tijd voor voordat de Inv's beginnen
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149364212
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:17 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Proving grounds betekent niks, ik haalde dat er alleen bij als vergelijking dat curve ook een benchmark is.

ilvl betekent niet zo veel eerlijk gezegd, je kan net zo goed geluk gehad hebben met garrison missions of een hoop BoE hebben met dat itemlevel.

Sterker nog, iemand met 664 item level en maar 5/7 hc vind ik persoonlijk juist een slechte combinatie en zou dan ook geen invite geven
:D! Dat snap ik zich ook wel. Maar ik pug ook amper, en probeer geeneens de laatste twee bosses te puggen omdat het toch amper te doen is buiten guild groups om.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_149364244
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:45 schreef Knut het volgende:

:D! Dat snap ik zich ook wel. Maar ik pug ook amper, en probeer geeneens de laatste twee bosses te puggen omdat het toch amper te doen is buiten guild groups om.
Nou, ik ken heel andere verhalen hoor.
Maar goed, ik ga tot nu toe alleen maar met een guildgroepje, dus zelf geen ervaring.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149364272
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, ik ken heel andere verhalen hoor.
Maar goed, ik ga tot nu toe alleen maar met een guildgroepje, dus zelf geen ervaring.
Het valt nu wel mee. Maar ik heb in het begin van HM een paar keer geprobeerd om brackenspore of Butcher op Hc te puggen en 9 van de 10 keer was dat faaal.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_149364315
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:06 schreef Maureentje het volgende:
Maar waarom klagen dat je niet mee mag met bepaalde raids? Je kan toch zelf een raidgroep maken ^O^ ;)
Het gaat vooral om in pug-groeps geaccepteerd te worden. Guildruns zijn een heel ander verhaal
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_149364380
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:47 schreef Knut het volgende:

[..]

Het valt nu wel mee. Maar ik heb in het begin van HM een paar keer geprobeerd om brackenspore of Butcher op Hc te puggen en 9 van de 10 keer was dat faaal.
Dat zijn ook de 2 kutste bosses waar er een onwijze gear en dps check is.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149364528
Het gaat wel ff duren om 900 shards te krijgen uit BFR,
ik kreeg maar 1 shard per boss kill :(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_149365403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:55 schreef DJ_ het volgende:
Het gaat wel ff duren om 900 shards te krijgen uit BRF,
ik kreeg maar 1 shard per boss kill :(
Dat moet een bug zijn dan... In combinatie met je garrisons missions en work orders zou je dan tussen de 1 en 2 jaar bezig zijn om die 900 te halen. Mits je telkens maar 1 per boss krijgt, ongeacht de difficulty en dat, ongeacht de difficulty je doet, je maar 1 per boss per week krijgt dus (dus niet 4 per boss per week omdat er 4 difficulties zijn).
pi_149367275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:49 schreef Knut het volgende:

[..]

Het gaat vooral om in pug-groeps geaccepteerd te worden. Guildruns zijn een heel ander verhaal
Heb t ook over pug-groepen hoor ;)
pi_149368140
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:17 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Dat moet een bug zijn dan... In combinatie met je garrisons missions en work orders zou je dan tussen de 1 en 2 jaar bezig zijn om die 900 te halen. Mits je telkens maar 1 per boss krijgt, ongeacht de difficulty en dat, ongeacht de difficulty je doet, je maar 1 per boss per week krijgt dus (dus niet 4 per boss per week omdat er 4 difficulties zijn).
Schijnt dat je er 9 hoort te krijgen per kill, met 27 als uitzondering.
dan waren ze bij mij gebugged dus :(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:25:16 #28
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_149368552
Gruul down in een pug (ben eindelijk invited :P ) EASY!
pi_149377394
5/10 hc vanavond waarvan 2 bosses oneshot (Beastlord en Hans'gar & Franzok)

Vooral staan wipen op Oregorger, wat een kut boss :D

Nieuwe dagger met socket er bij :7

Morgen hopelijk de rest of in ieder geval tot Blackhand.

Hebben de overige 5 bosses nog niet gedaan dus wie weet zijn ze makkelijk :P
pi_149378413
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:26 schreef TwyLight het volgende:

Vooral staan wipen op Oregorger, wat een kut boss :D

Nou inderdaad zeg, wij zijn tot 10% gekomen :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 5 februari 2015 @ 07:47:06 #31
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_149378553
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Gruul down in een pug (ben eindelijk invited :P ) EASY!
Ik vind Gruul dikke drama. Mijn DBM werkte maar niet goed, deed de countdown van de slice zo'n 5 seconden te vroeg. Guildie was klaar met wipen mek mek zeur zeur. ARGH! Anyhoe heb het nu wel onder de knie, Wachten tot DBM afloopt, als hij nog mept dan nog een blow wachten voor draaien, anders na de eerst volgende blow draaien naar de groep. Tweede keer in een pizza punt zodat niemand gestunned wordt.

Dus ik moet nu, CD timen, speed buff erop flikkeren, DBM counter in de gaten houden kijken naar de animatie en mijn healthbar, naar zijn castbar zodat ik de CD kan timen en lopen zonder iemand dood te maken.

Echt 0% speling op HC. Fokking irritant
  donderdag 5 februari 2015 @ 11:10:10 #32
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_149382512
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 07:47 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik vind Gruul dikke drama. Mijn DBM werkte maar niet goed, deed de countdown van de slice zo'n 5 seconden te vroeg. Guildie was klaar met wipen mek mek zeur zeur. ARGH! Anyhoe heb het nu wel onder de knie, Wachten tot DBM afloopt, als hij nog mept dan nog een blow wachten voor draaien, anders na de eerst volgende blow draaien naar de groep. Tweede keer in een pizza punt zodat niemand gestunned wordt.

Dus ik moet nu, CD timen, speed buff erop flikkeren, DBM counter in de gaten houden kijken naar de animatie en mijn healthbar, naar zijn castbar zodat ik de CD kan timen en lopen zonder iemand dood te maken.

Echt 0% speling op HC. Fokking irritant
Heb je DBM wel geupdate gister? Onze tank had eerst ook een traag werkende DBM, maar nadat hij hem geupdate had was het prima.

Ben daarna nog met mijn nieuwe guild, ben verhuisd, mee gegaan! Hebben we Beastlord ook gedowned en nog eens Gruul (oneshot! :') ) en paar tries op Oregorger
pi_149388651
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 07:47 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik vind Gruul dikke drama. Mijn DBM werkte maar niet goed, deed de countdown van de slice zo'n 5 seconden te vroeg. Guildie was klaar met wipen mek mek zeur zeur. ARGH! Anyhoe heb het nu wel onder de knie, Wachten tot DBM afloopt, als hij nog mept dan nog een blow wachten voor draaien, anders na de eerst volgende blow draaien naar de groep. Tweede keer in een pizza punt zodat niemand gestunned wordt.

Dus ik moet nu, CD timen, speed buff erop flikkeren, DBM counter in de gaten houden kijken naar de animatie en mijn healthbar, naar zijn castbar zodat ik de CD kan timen en lopen zonder iemand dood te maken.

Echt 0% speling op HC. Fokking irritant
Gewoon DBM vervangen door BigWigs. Is niet alleen een betere addon in het algemeen maar wordt altijd ook veel sneller geupdate.
pi_149392365
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:54 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Gewoon DBM vervangen door BigWigs. Is niet alleen een betere addon in het algemeen maar wordt altijd ook veel sneller geupdate.
Hoe zit het eigenlijk met die /dbm pull 10? Heb je daarvoor DBM nodig omdat te zien? Of zie je het met BigWigs ook? (Sharen ze de protocol hiervoor). Zo niet, dan heb je het lastig met BigWigs als een groot deel van je raid DBM gebruikt, waaronder je leaders.
pi_149393475
Mensen met DBM die een pull timer doen sturen hem naar DBM en BigWigs en andersom ook
pi_149397082
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:31 schreef TwyLight het volgende:
Mensen met DBM die een pull timer doen sturen hem naar DBM en BigWigs en andersom ook
En doet de addon dat of moeten de mensen dat handmatig doen?
  donderdag 5 februari 2015 @ 19:27:33 #37
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_149397366
Ik denk dat het logischer is om het ilvl van het onderliggende niveau te vragen voor pugs.....dus 640 voor normal bijvoorbeeld. Waarom zou je 655 vragen voor normal, wat heeft die persoon daar te vinden.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_149397740
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:27 schreef trigt013 het volgende:
Ik denk dat het logischer is om het ilvl van het onderliggende niveau te vragen voor pugs.....dus 640 voor normal bijvoorbeeld. Waarom zou je 655 vragen voor normal, wat heeft die persoon daar te vinden.
Pants, fucking pants :'( Die van mij zijn nog steeds lvl 640 :') Ik roll ook op elke boss die pants kan droppen. Ook Rukhmar dropte zijn pants niet voor mij }:|
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149398145
Wacht, normal dungeon is voor 640? Daar dropped toch 600~615 spul?
  donderdag 5 februari 2015 @ 19:48:30 #40
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_149398182
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:47 schreef stbabylon het volgende:
Wacht, normal dungeon is voor 640? Daar dropped toch 600~615 spul?
Normal Raid.....
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_149398189
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:47 schreef stbabylon het volgende:
Wacht, normal dungeon is voor 640? Daar dropped toch 600~615 spul?
Nee normal raid :P.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149398225
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:27 schreef trigt013 het volgende:
Ik denk dat het logischer is om het ilvl van het onderliggende niveau te vragen voor pugs.....dus 640 voor normal bijvoorbeeld. Waarom zou je 655 vragen voor normal, wat heeft die persoon daar te vinden.
Ja dat denk ik dus ook altijd. Vragen ze 655+ terwijl dat het hoogste ilvl is. Waarom zou ik op m'n main dan normal gaan clearen :') juist op mn alt die 643 is heb ik die gear nodig.
pi_149398291
Ah ok nvm :D

In ander nieuws, toen ik de vorige stopte (cata) had ik een lvl 85, een lvl 60 DK en een lvl 59 pala. Nu mijn main 100 en mijn mage die toen 40 was, is bijna 80. Ik ben trots op mijzelf ^.^
  donderdag 5 februari 2015 @ 20:12:21 #44
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_149398954
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:51 schreef stbabylon het volgende:
Ah ok nvm :D

In ander nieuws, toen ik de vorige stopte (cata) had ik een lvl 85, een lvl 60 DK en een lvl 59 pala. Nu mijn main 100 en mijn mage die toen 40 was, is bijna 80. Ik ben trots op mijzelf ^.^
Goed bezig....
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_149398984
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:12 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Goed bezig....
Ach, als je 6 jaar wow speelt en je hebt nog nooit een alt op max lvl gehad :D
  donderdag 5 februari 2015 @ 20:19:51 #46
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_149399177
Ik ben nu al mijn characters een mooie outfit aan het geven. Mijn warlock heeft zijn Tier 5 compleet en de rest komt vanzelf. Alleen jammer dat er voor de monk zo weinig moois is. Ik heb de volgende tier gekozen:

Death Knight - Tier 11 Heroic
Druid - Tier 8 10man
Hunter - Tier 7 10man
Mage - Tier 9 Horde
Monk - Tier 17 Normal
Paladin - Tier 7 25man
Priest - Tier 13 Normal
Rogue - Tier 8 10man
Shaman - Tier 8 25man
Warrior - Tier 12 25man
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_149400139
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:19 schreef trigt013 het volgende:
Ik ben nu al mijn characters een mooie outfit aan het geven. Mijn warlock heeft zijn Tier 5 compleet en de rest komt vanzelf. Alleen jammer dat er voor de monk zo weinig moois is. Ik heb de volgende tier gekozen:

Death Knight - Tier 11 Heroic
Druid - Tier 8 10man
Hunter - Tier 7 10man
Mage - Tier 9 Horde
Monk - Tier 17 Normal
Paladin - Tier 7 25man
Priest - Tier 13 Normal
Rogue - Tier 8 10man
Shaman - Tier 8 25man
Warrior - Tier 12 25man
Voor de paladin:

http://www.wowhead.com/tr(...)ladiators-redemption
  donderdag 5 februari 2015 @ 20:44:56 #48
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_149400167
_O-

Raid servers zijn kapot. Garrison kapot. Iedereen wacht voor de BRF instance. Wat doe je dan? Dus ik riep rond: MAMMOTH TRAIN!

En voor ik het wist, had ik er heeeeel veel achter me aan! :')
  donderdag 5 februari 2015 @ 21:09:31 #49
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_149401281
quote:
Hoe zou ik het makkelijkste honor points kunnen farmen voor deze set? Hele mooie set trouwens. 4950 honor points is volgens mij best wel een klus.

[ Bericht 3% gewijzigd door trigt013 op 05-02-2015 21:21:53 ]
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_149402185
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:09 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Hoe zou ik het makkelijkste honor points kunnen farmen voor deze set? Hele mooie set trouwens. 4950 honor points is volgens mij best wel een klus.
Als je een paar BG's hebt gedaan krijg je vrij veel honor missions in je garrions (ik wel in elk geval), die geven elk 200 honor each.
pi_149402312
WoW is stuk? Kan op geen enkele char inloggen. Of het nu mijn lvl 90 lock in de starter questline van WoD is, mijn lvl 30 warrior in Northern Stranglethorn of mijn druid lvl 100 in Telrandra... Overal krijg ik char not found foutmelding :S
pi_149402378
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:28 schreef Cornelis83 het volgende:
WoW is stuk? Kan op geen enkele char inloggen. Of het nu mijn lvl 90 lock in de starter questline van WoD is, mijn lvl 30 warrior in Northern Stranglethorn of mijn druid lvl 100 in Telrandra... Overal krijg ik char not found foutmelding :S
BlizzardCSEU_EN twitterde op donderdag 05-02-2015 om 20:49:52 Some #WoW players may be experiencing latency or disconnections. We are investigating this now. reageer retweet
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149403615
ik experience meer "Transfer Aborted: instance not found", net als de rest van de guild
pi_149405091
Net voor de crash nog BRF normal (6/10) kunnen doen. 5 upgrades (incl T17 chest), maar weer geen wapen gezien. Straks ben ik 680 ofzo met nog een 630 wapen... :(

Wel leuke gevechten op zich. Auw auw trash is niet echt melee friendly in BRF heb ik wel gezien. Morgenavond weer verder. Met nog kans op een wapen bij Blast Furnace en Blackhand. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  donderdag 5 februari 2015 @ 22:23:34 #55
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_149405192
Wij wilden er net in, we stonden letterlijk net onze mensen te summonen, maar toen crashte alles! ;(
pi_149405900
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:21 schreef Junglebeast het volgende:
Net voor de crash nog BRF normal (6/10) kunnen doen. 5 upgrades (incl T17 chest), maar weer geen wapen gezien. Straks ben ik 680 ofzo met nog een 630 wapen... :(

Wel leuke gevechten op zich. Auw auw trash is niet echt melee friendly in BRF heb ik wel gezien. Morgenavond weer verder. Met nog kans op een wapen bij Blast Furnace en Blackhand. :)
Je moet op zijn minst toch een 645 wapen uit je follower missions krijgen :{
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 5 februari 2015 @ 22:43:56 #57
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_149406188
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:37 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Je moet op zijn minst toch een 645 wapen uit je follower missions krijgen :{
Ja, of zelfs LFR highmaul, daar krijg je ook betere wapens dan 630! Of craften!
pi_149406942
Nog 2 bazen dood en 7/10hc nu. Tijdje staan wipen op Blast Furnace maar toen kregen we een hoop DC problemen etc en mensen die de instance niet in of uit konden etc dus konden niet verder.
pi_149407441
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:37 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Je moet op zijn minst toch een 645 wapen uit je follower missions krijgen :{
Voorlopig nog niet gezien. Wel boots, neck, trinket enz.. Zit er stiekem aan te denken om een wapen te kopen als ik deze week niks krijg.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_149409327
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 23:16 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Voorlopig nog niet gezien. Wel boots, neck, trinket enz.. Zit er stiekem aan te denken om een wapen te kopen als ik deze week niks krijg.
Je kan hem straks upgraden naar 680, dus als je dry-spell doorzet dan kan je toch alles 680 halen :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_149409619
Je kan maar 3 crafted items equippen :P
pi_149409850
Ging lekker ja. Alle trash gecleared tot gruul. Crash opnieuw inloggen, ene helft kwam er niet meer in en de trash was allemaal gereset, schoot niet op,
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:47:55 #63
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_149409935
Ik zoek WoW vrienden.
Al mijn vrienden zijn gequit, omdat ze vinden dat deze exp zuigt :P
pi_149410484
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:27 schreef TwyLight het volgende:
Je kan maar 3 crafted items equippen :P
Ehhh ja oke, ik bedoelde meer dat als zijn dry-spell van het niet droppen van wapens door zet.
en hij full 680gear heeft uit raids, dat die toch noch zijn wapen kan krijgen door dus een craftable te nemen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_149410930
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Pants, fucking pants :'( Die van mij zijn nog steeds lvl 640 :') Ik roll ook op elke boss die pants kan droppen. Ook Rukhmar dropte zijn pants niet voor mij }:|
Ik heb dus nog steeds een 630 cloak. Wil maar niet droppen. :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_149410996
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 07:34 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik heb dus nog steeds een 630 cloak. Wil maar niet droppen. :{
En natuurlijk te lui om de apexis dailies te doen á 10-20 min per dag? Dan had je allang een ilvl 640 cloak of hoger gehaald.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 08:33:56 #67
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_149411283
Klote connect problemen. Toch nog 4 kunnen doen op HC maar gruul met 3 discs gehealed :')
pi_149411804
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:47 schreef Nystiq het volgende:
Ik zoek WoW vrienden.
Al mijn vrienden zijn gequit, omdat ze vinden dat deze exp zuigt :P
Dafuq... beste exp sinds Wrath...
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_149417106
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:47 schreef Nystiq het volgende:
Ik zoek WoW vrienden.
Al mijn vrienden zijn gequit, omdat ze vinden dat deze exp zuigt :P
Welke server? :D
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_149417123
Doet WoW het alweer? *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 13:24:51 #71
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_149418163
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:44 schreef Roma-Totti het volgende:
Doet WoW het alweer? *O*
Yep!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:18:44 #72
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_149419846
BRF HC trash....
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_149419924
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:14 schreef Knut het volgende:

[..]

Dafuq... beste exp sinds Wrath...
[exp]ansion :P
pi_149420444
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

[exp]ansion :P
When in rome ;)
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_149420495
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:38 schreef Knut het volgende:

[..]

When in rome ;)
Ik begreep jou verkeerd, ik dacht namelijk dat jij het verkeerd begreep, maar nu ik jou goed begrijp, ben ik het met je eens!
pi_149420787
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:18 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ehhh ja oke, ik bedoelde meer dat als zijn dry-spell van het niet droppen van wapens door zet.
en hij full 680gear heeft uit raids, dat die toch noch zijn wapen kan krijgen door dus een craftable te nemen.
Ja ik heb nu een crafted wapen. Wellicht dat ik die nog upgrade naar 645 of zo.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_149424663
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 07:48 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

En natuurlijk te lui om de apexis dailies te doen á 10-20 min per dag? Dan had je allang een ilvl 640 cloak of hoger gehaald.
Altijd mooi, die aannames altijd ^O^ Die cloaks voor crystals hebben verschrikkelijke stats, dan is mijn 630 met multistrike + gemslot nog beter dan beste apexis shard cloak.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_149424686
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:18 schreef Heatseeker het volgende:
BRF HC trash....
Ik kijk nu al uit naar mythic trash ;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 6 februari 2015 @ 17:12:38 #79
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_149424712
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:11 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik kijk nu al uit naar mythic trash ;(
Wipe incoming..
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_149425936
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:10 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Altijd mooi, die aannames altijd ^O^ Die cloaks voor crystals hebben verschrikkelijke stats, dan is mijn 630 met multistrike + gemslot nog beter dan beste apexis shard cloak.
Tsja, weet ik veel dat die slecht zijn voor je :P Maar die aanname had ik niet mogen maken inderdaad.
pi_149426385
Staan wel een paar leuke boe drops op het AH, maar ik ga echt geen 20K uitgeven voor een 655 ilvl cloak.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_149430888
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:53 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Ja ik heb nu een crafted wapen. Wellicht dat ik die nog upgrade naar 645 of zo.
Gewoon naar 660 upgraden, kost je 15-20k ofzo.
en met 6.1 kan je hem weer upgraden :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_149437157
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 20:36 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Gewoon naar 660 upgraden, kost je 15-20k ofzo.
en met 6.1 kan je hem weer upgraden :)
Kost al 25k voor 645.. :(
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_149437378
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 23:43 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Kost al 25k voor 645.. :(
Je hebt geen BS char dan neem ik aan ? , bloods kosten tussen de 500-600g namelijk.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_149440869


Mijn transmog is eigenlijk best gay :')
pi_149442715
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 07:23 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn transmog is eigenlijk best gay :')
Beetje maar :') :*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:25:21 #87
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_149442831
Vanavond krijg ik hopelijk mijn curve :P De nieuwe guild waar ik in zit doet dat op heroic mode als quick fun run :P
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:49:28 #88
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_149443291
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Vanavond krijg ik hopelijk mijn curve :P De nieuwe guild waar ik in zit doet dat op heroic mode als quick fun run :P
Curve HM is te laat toch? Die achievement krijg je volgens mij alleen als je de laatste boss op HC killed vóór BRF live gaat.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:51:14 #89
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_149443335
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:49 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

[..]

Curve HM is te laat toch? Die achievement krijg je volgens mij alleen als je de laatste boss op HC killed vóór BRF live gaat.
Oh, nou ja, either way. Dan heb ik tenminste alles een keer gedood op heroic mode! :D
pi_149443338
Maar serieus he;
http://eu.battle.net/wow/en/blog/10058102
Wie heeft de Love rocket? Heb hem ooit maar 1 x gezien in wow :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:53:59 #91
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_149443396
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:51 schreef Roma-Totti het volgende:
Maar serieus he;
http://eu.battle.net/wow/en/blog/10058102
Wie heeft de Love rocket? Heb hem ooit maar 1 x gezien in wow :')
Ik geef het niet op, maar idd, ik zie hem zelden! :D Wel een aantal keer gezien, maar zelden.
pi_149443532
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:49 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

Curve HM is te laat toch? Die achievement krijg je volgens mij alleen als je de laatste boss op HC killed vóór BRF live gaat.
Voor de volgende expansion en BRF is onderdeel van deze expansion.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149443668
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voor de volgende expansion en BRF is onderdeel van deze expansion.
Het is voor de volgende raidtier, dus op zijn minst tot 6.2 heb je de tijd zoals het er nu uit ziet.
pi_149444686
Ik win net Deathchargers reins *O* *O* *O* *O* *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_149444692
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:53 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik geef het niet op, maar idd, ik zie hem zelden! :D Wel een aantal keer gezien, maar zelden.
Ik wil hem ook *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 13:28:35 #96
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_149444919
Ik probeer Nafarian in Blackwing Descent solo te doen, alleen lukt mij het stuk tussen fase 1 en twee niet doen. Zodra ik op een pilaar sta met het lava moet ik volgens de filmpjes naar de andere pilaar zwemmen, maar die klappen overleef ik onmogelijk.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_149445022
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:28 schreef trigt013 het volgende:
Ik probeer Nafarian in Blackwing Descent solo te doen, alleen lukt mij het stuk tussen fase 1 en twee niet doen. Zodra ik op een pilaar sta met het lava moet ik volgens de filmpjes naar de andere pilaar zwemmen, maar die klappen overleef ik onmogelijk.
Je moet de adds op alle platformen killen voor je naar de volgende fase kan,
het is best lastig omdat het %based damage is als het goed is.
mij lukt het met zelf heal abilities,maar ik ben een DK dus dat zijn er best wat.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 7 februari 2015 @ 13:36:25 #98
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_149445076
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:33 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Je moet de adds op alle platformen killen voor je naar de volgende fase kan,
het is best lastig omdat het %based damage is als het goed is.
mij lukt het met zelf heal abilities,maar ik ben een DK dus dat zijn er best wat.
Hier zegt iemand dat hij hem kan uitzitten en iemand anders molt hem al voor het opstijgen? Is dit onzin?

http://www.gamefaqs.com/boards/534914-world-of-warcraft/70361102
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_149445136
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:28 schreef trigt013 het volgende:
Ik probeer Nafarian in Blackwing Descent solo te doen, alleen lukt mij het stuk tussen fase 1 en twee niet doen. Zodra ik op een pilaar sta met het lava moet ik volgens de filmpjes naar de andere pilaar zwemmen, maar die klappen overleef ik onmogelijk.
Als je het soloed hoef je maar 1 add op het platform te doden dan gaat het lava weer omlaag. Dat doet het bij mij in elk geval (Paladin), kan ook dat de dmg op Nef dan al genoeg is om een phase change te triggeren maar het is in elk geval elke week precies hetzelfde.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 13:45:20 #100
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_149445261
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:39 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Als je het soloed hoef je maar 1 add op het platform te doden dan gaat het lava weer omlaag. Dat doet het bij mij in elk geval (Paladin), kan ook dat de dmg op Nef dan al genoeg is om een phase change te triggeren maar het is in elk geval elke week precies hetzelfde.
Helemaal goed, tnx ^O^
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_149449529


:')
pi_149449587
quote:
:D die is wel leuk!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149449612
quote:
Blijkbaar iemand gevonden. Members: 2

:)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_149449707
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:14 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Blijkbaar iemand gevonden. Members: 2

:)
Haha inderdaad, stond ook niet meer in de group finder toen ik refreshte.

Zal wel een holy priest hebben gevonden
pi_149450706
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:18 schreef Sapstengel het volgende:
Zal wel een holy priest hebben gevonden
:')
  zaterdag 7 februari 2015 @ 20:48:08 #106
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_149454879
Weet niet of WoW er mee kapt, of dat mijn internet gedeeltelijk knudde is. Mijn World MS is ineens 5000. Gooit me van WoW af. Wilt niet terug laden. Loopt vast op 90%, of gaat niet verder dan logging in game server, of jankt over WoW Remote. En als ik er eenmaal in ben, werkt chat wel, maar WoW zelf niet. :(

Maar voor de rest werkt ALLES qua internet op mijn computer.

Edit: na meer dan 10x her inloggen, zit ik erin, voor nu...
pi_149458658
quote:
_O- _O- _O- _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  zondag 8 februari 2015 @ 21:07:21 #108
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_149487347
_O- En toen viel 4 dagen later toch mijn nieuwe guild gedeeltelijk uit elkaar......... ^O^
  zondag 8 februari 2015 @ 21:11:17 #109
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_149487571
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:14 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Blijkbaar iemand gevonden. Members: 2

:)
Op elk doosje..:P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_149495314
9/10 HC

Helaas geen raids meer deze week dus Blackhand moet maar een weekje wachten :P
pi_149504273
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:07 schreef Bienelientjee het volgende:
_O- En toen viel 4 dagen later toch mijn nieuwe guild gedeeltelijk uit elkaar......... ^O^
Ahw ;( en nu?
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_149505650
Toch maar voor 3 maand verlengt. Moet maar :P
  maandag 9 februari 2015 @ 13:28:13 #113
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_149506269
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:17 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Ahw ;( en nu?
Geen idee, er zijn 14 mensen in totaal weggegaan :') We zien wel wat het wordt!
pi_149508984
4/10 HC eerste week. En ben geswitched van Blood naar Frost. Kwam nog wat te kort op ST met mijn Unholy spec en hopelijk ligt Frost mij iets beter. Unholy is dan wel erg leuk op Beastlord, hehe. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_149515000
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:28 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Geen idee, er zijn 14 mensen in totaal weggegaan :') We zien wel wat het wordt!
Dat is zowat de hele raid zeker ? -O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  maandag 9 februari 2015 @ 18:29:07 #116
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_149515135
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:25 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Dat is zowat de hele raid zeker ? -O-
Ja, en 1 van de maintanks en wat healers :P Maar goed, we zien wel!
  maandag 9 februari 2015 @ 20:36:36 #117
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_149519881
Wat is HC brf trash een fucking pain in the ass. Niet normaal
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 02:32:19 #118
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_149530402
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:36 schreef pl4kkie het volgende:
Wat is HC brf trash een fucking pain in the ass. Niet normaal
Leuk juist man :P
Bijna allemaal goeie bosses eigenlijk. Alleen gruul is wat saai.
pi_149530433
Echt gaar dat 6.1 niet komt voordat Mythic progress begint -O-

Een paar broodnodige SP buffs in 6.1 ;(
pi_149532095
Heh, log ik even in op mijn account management heb ik ineens betatoegang tot Heroes of the storm. Nooit een mailtje oid gehad..
pi_149532344
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:35 schreef Ratsnest89 het volgende:
Heh, log ik even in op mijn account management heb ik ineens betatoegang tot Heroes of the storm. Nooit een mailtje oid gehad..
Ik kreeg ook altijd eerst de toegang voordat ik de mails kreeg. Die komt vast nog wel ^^
pi_149533678
Moet zeggen dat het opzich best leuk speelt, alleen ben ik nooit een fan geweest van dat clicken om te bewegen.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:26:55 #123
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_149534138
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:35 schreef Ratsnest89 het volgende:
Heh, log ik even in op mijn account management heb ik ineens betatoegang tot Heroes of the storm. Nooit een mailtje oid gehad..
Ik heb al een paar weken beta toegang :D Nog altijd geen email gehad _O-
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:44:37 #124
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_149542878
-

[ Bericht 100% gewijzigd door 2Happy4U op 11-02-2015 13:22:09 ]
pi_149543823
Geen andere Blizzard games op dat account?
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:46:45 #126
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_149546288
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:13 schreef stbabylon het volgende:
Geen andere Blizzard games op dat account?
Alleen hearthstone, maar deed t alleen voor de mount.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 19:36:21 #127
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_149548111
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:44 schreef Nystiq het volgende:
-
Ik geloof er niks van. Je wilt ook mensen boosten in LoL tegen betaling en nu verkoop je je WoW account. Al mijn alarmbellen rinkelen aan alle kanten.

[ Bericht 12% gewijzigd door 2Happy4U op 11-02-2015 13:22:14 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 20:01:46 #128
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_149549198
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:36 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van. Je wilt ook mensen boosten in LoL tegen betaling en nu verkoop je je WoW account. Al mijn alarmbellen rinkelen aan alle kanten.
Aangezien ik wat extra zakcentjes nodig heb. Speel al sinds december geen WoW meer en ben ook niet van plan om te spelen meer. LoL boosts doe ik voor heel goedkoop. De persoon in kwestie kan gewoon op zijn eigen account spelen en duo queue met mijn smurf.
pi_149567294
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:36 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van. Je wilt ook mensen boosten in LoL tegen betaling en nu verkoop je je WoW account. Al mijn alarmbellen rinkelen aan alle kanten.
ach gossie, nu je eierstokken nog he :')
pi_149570984
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:32 schreef boik het volgende:

[..]

ach gossie, nu je eierstokken nog he :')
Gelukkig heb ik die niet :T
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149575787
Er zijn gewoon nu al mensen die de achievement vragen van 3 wings, voor je een pug mag joinen _O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_149577829
Ik heb een raid en geen zin :') Maar goed, het moet maar.

Vandaag ook de They Really Love Me!! achievement gedaan, wat een crime zeg -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149579245
gezocht: nieuwe raiding team ( desnoods guild ) op frostmane

'k ga niet echt akkoord hoe dingen gebeuren in ' dude where is my mount '
pi_149579706
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:28 schreef Syphixx het volgende:
gezocht: nieuwe raiding team ( desnoods guild ) op frostmane

'k ga niet echt akkoord hoe dingen gebeuren in ' dude where is my mount '
Uit welk team kom je?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149579768
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:28 schreef Syphixx het volgende:
gezocht: nieuwe raiding team ( desnoods guild ) op frostmane

'k ga niet echt akkoord hoe dingen gebeuren in ' dude where is my mount '
Misschien wat meer info? En wat is er gaande in Dude ? :P
pi_149582648
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:42 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Uit welk team kom je?
fairy tail

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:44 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Misschien wat meer info? En wat is er gaande in Dude ? :P
om de 3 weken is er een nieuwe raidleader :')

maar het feit dat een groep 45 minuten moet wachten op de tank is geen probleem,
maar als je geen vriendje bent, en je pc gaat volledig vriezen voor enkele minuten waarbij je de ready check niet aan kunt klikken wordt je direct eruit geknikkerd.

begin vriendjes politiek te worden met stank voor dank mentaliteit

[ Bericht 53% gewijzigd door Syphixx op 11-02-2015 21:02:31 ]
pi_149583011
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:56 schreef Syphixx het volgende:
begin vriendjes politiek te worden met stank voor dank mentaliteit
Zoals in zoveel guilds :7

Helaas :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149583309
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zoals in zoveel guilds :7

Helaas :{
ja vast wel ;(

zijn nota bene nog maar met 3 van de originele members ... rest was uit noodzaak gezocht voor WOD mythic.. 2 van de 3 worden vaakst gebenched ook :')
pi_149583751
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:12 schreef Syphixx het volgende:

[..]

ja vast wel ;(

zijn nota bene nog maar met 3 van de originele members ... rest was uit noodzaak gezocht voor WOD mythic.. 2 van de 3 worden vaakst gebenched ook :')
Arathor-Hellfire server ?,
Zo ja die guild staat bekend om zijn slechte naam eigenlijk.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_149583845
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:25 schreef DJ_ het volgende:

Arathor-Hellfire server ?,
Zo ja die guild staat bekend om zijn slechte naam eigenlijk.
Frostmane, zoals vermeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149585637
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Frostmane, zoals vermeld.
Ah, daar had ik overheen gelezen.
My bad :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_149586086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:56 schreef Syphixx het volgende:

[..]

fairy tail

[..]

om de 3 weken is er een nieuwe raidleader :')

maar het feit dat een groep 45 minuten moet wachten op de tank is geen probleem,
maar als je geen vriendje bent, en je pc gaat volledig vriezen voor enkele minuten waarbij je de ready check niet aan kunt klikken wordt je direct eruit geknikkerd.

begin vriendjes politiek te worden met stank voor dank mentaliteit
Fairy Tail wou geloof ik ook mergen met team kryptonite. Zo te horen is dat gelukkig niet doro gegaan


-

Nieuwe loot rules in het team. Gelijk 2 hc items op hans en grietje geloot *O* _O_
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_149601738
Gister weer een nieuwe boss (Flamebender Ka'graz) plat gekregen. En goeie progress op Thogar. Ben sinds deze week ook Frost DK gegaan om te kijken of dat me beter ligt dan Unholy. Maar moet nog flink wat routine krijgen als ik zo de logs zie van andere DK's in mijn range. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_149691528
Gisteren voor het eerst even de tijd gehad om een pug te joinen naar Highmaul. Uiteindelijk 5/7 gekomen. Best redelijk voor een eerste keer. Was eigenlijk continu in de top 3 dps te vinden. Volgende keer maar een heroic pug zoeken. Kijken of ik Curve nog kan halen.

Verder ook een nieuw project gestart: een Guardian Druid voor Herald of Titans. Schiet lekker op in de low level dungeons. Na een dagje level 34.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_149753777
Ben sinds kort meer met pvp bezig en ben op zoek naar een leuke Alliance guild hiervoor (als casual speler). Iemand een goede suggestie toevallig?
Comfortably numb
pi_149754078
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 10:38 schreef Denni5 het volgende:
Ben sinds kort meer met pvp bezig en ben op zoek naar een leuke Alliance guild hiervoor (als casual speler). Iemand een goede suggestie toevallig?
Welke server? :9
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_149755173
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 10:52 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Welke server? :9
Maakt niet zoveel uit, wel liefst een server met een beetje goede balans. Dat je tijdens het levelen niet na elke stap geganked wordt :P
Comfortably numb
  Moderator dinsdag 17 februari 2015 @ 13:57:51 #148
9859 crew  Karina
Woman
pi_149759360
Sinds tijden weer een beetje met mijn Druid gespeeld. Wat is dat met die nieuwe travelform :') Die eland: het lijkt wel alsof het kerst is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_149761923
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 13:57 schreef Karina het volgende:
Sinds tijden weer een beetje met mijn Druid gespeeld. Wat is dat met die nieuwe travelform :') Die eland: het lijkt wel alsof het kerst is.
Ik vind druid ook helemaal niet zo leuk meer. Die van mij is nu lvl 96 en ik level als boomkin, maar echt geen moer aan :@ Ik heb altijd resto gespeeld, dus kan niet wachten tot ik dat weer kan doen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 17 februari 2015 @ 15:31:14 #150
9859 crew  Karina
Woman
pi_149762154
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind druid ook helemaal niet zo leuk meer. Die van mij is nu lvl 96 en ik level als boomkin, maar echt geen moer aan :@ Ik heb altijd resto gespeeld, dus kan niet wachten tot ik dat weer kan doen :D
Heb de druid eigenlijk weer opgepikt vanwege de alchemy die al op 425 zat. dus ik wil vooral dat levellen incl. de herbalisme. Ach het beetje vliegen en als kat questen vind ik dan wel weer leuk :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 17 februari 2015 @ 15:36:18 #151
2738 Knut
Loyal Dog
pi_149762348
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Heb de druid eigenlijk weer opgepikt vanwege de alchemy die al op 425 zat. dus ik wil vooral dat levellen incl. de herbalisme. Ach het beetje vliegen en als kat questen vind ik dan wel weer leuk :P
Is Herbalism nog de moeite waard dan nu ? Immers heeft iedereen zijn garrison garden ...
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_149762389
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Heb de druid eigenlijk weer opgepikt vanwege de alchemy die al op 425 zat. dus ik wil vooral dat levellen incl. de herbalisme. Ach het beetje vliegen en als kat questen vind ik dan wel weer leuk :P
Je kunt de WoD recipies allemaal vanaf skilllvl 1 maken, dus op hoeveel dat zit maakt niet zoveel uit.
  Moderator dinsdag 17 februari 2015 @ 15:43:08 #153
9859 crew  Karina
Woman
pi_149762588
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:36 schreef Knut het volgende:

[..]

Is Herbalism nog de moeite waard dan nu ? Immers heeft iedereen zijn garrison garden ...
Daar staat toch maar een beperkt aantal bloemen? Dus je kunt niet alles maken.
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:37 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je kunt de WoD recipies allemaal vanaf skilllvl 1 maken, dus op hoeveel dat zit maakt niet zoveel uit.
Mijn 'autisme' wil het gewoon naar level 600 levellen ;) En dan kan ik alle recipies brouwen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 17 februari 2015 @ 15:44:52 #154
2738 Knut
Loyal Dog
pi_149762649
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:43 schreef Karina het volgende:

[..]

Daar staat toch maar een beperkt aantal bloemen? Dus je kunt niet alles maken.

[..]

Mijn 'autisme' wil het gewoon naar level 600 levellen ;) En dan kan ik alle recipies brouwen.
Ik zou dat dan weer niet weten. Ik heb Alchemy op mijn main als guild-pot/flask-supplier. En ik heb altijd alles gewoon uit mijn tuin kunnen bevoorraden. En diezelfde 'plicht' leg ik bij mijn guildies als ik het niet trek qua mats.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_149763322
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:43 schreef Karina het volgende:

[..]

Daar staat toch maar een beperkt aantal bloemen? Dus je kunt niet alles maken.

[..]

Mijn 'autisme' wil het gewoon naar level 600 levellen ;) En dan kan ik alle recipies brouwen.
Naar 700 bedoel je? ;)
  Moderator dinsdag 17 februari 2015 @ 16:12:17 #156
9859 crew  Karina
Woman
pi_149763450
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:07 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Naar 700 bedoel je? ;)
Oh ja 700 :P 600 naar 700 gaat best snel heb ik gemerkt op mijn hunter.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_149773597
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 15:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind druid ook helemaal niet zo leuk meer. Die van mij is nu lvl 96 en ik level als boomkin, maar echt geen moer aan :@ Ik heb altijd resto gespeeld, dus kan niet wachten tot ik dat weer kan doen :D
Ik heb precies dit :D

Zit nu al een paar dagen op 97, omdat ik levelen al niet leuk vind, en als boomkin nog minder.
Dit weekend de schouders er maar eens onder zetten.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  woensdag 18 februari 2015 @ 02:48:08 #158
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_149783739
Nog healers op zoek naar een guild? Donderdag en maandag raiden. Frostmane alliance.
pi_149788133
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 02:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nog healers op zoek naar een guild? Donderdag en maandag raiden. Frostmane alliance.
Ik zoek geen guild, kan wel healen :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 18 februari 2015 @ 15:07:34 #160
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_149794355
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zoek geen guild, kan wel healen :7
Hebben wel liever in de guild denk ik.
pi_149800052
Je krijgt gewoon tier items van LFR, ook al staan ze niet in de dungeon journal bij de loot lijst.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_149805040
Een darkmoonfair raaaaace O+
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  woensdag 18 februari 2015 @ 21:43:56 #163
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_149809003
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:07 schreef DJ_ het volgende:
Je krijgt gewoon tier items van LFR, ook al staan ze niet in de dungeon journal bij de loot lijst.
Ik had begrepen dat er geen tier items vallen in LFR....maar een soort epic dungeon set.

http://www.mmo-champion.c(...)-Set-Blue-Tweets-Art
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_149812075
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 21:43 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat er geen tier items vallen in LFR....maar een soort epic dungeon set.

http://www.mmo-champion.c(...)-Set-Blue-Tweets-Art
Dat zou ook kunnen, ik kreeg iig een epic met set bonus die niet in de journal stond.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_149816271
LFR heeft een eigen "tier" met aparte set-bonus dan de normale sets. Er zijn hier maar 4 verschillende van, voor cloth, leather, mail en plate.

Alle shadow priests, warlocks, mages etc hebben de zelfde bonus in LFR bijvoorbeeld
pi_149827176
quote:
Dat was ook wel mijn reactie toen ik de patch notes las ja :'(

Alhoewel, Raiding with leashes 3 geeft me wel weer iets te doen. Gotta catch them all O-)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_149828336
quote:
:D ik wil weten waar hij het echt over had :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149829508
Het origineel gaat er over dat hij paella pannen moest schoonmaken maar dat ze zo vies waren dat hij ze snachts in de zee had vastgebonden maar 's ochtends was het ineens vloed en waren de pannen nergens meer te vinden :')
pi_149829681
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:49 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Dat was ook wel mijn reactie toen ik de patch notes las ja :'(

Alhoewel, Raiding with leashes 3 geeft me wel weer iets te doen. Gotta catch them all O-)
Er was letterlijk ÉÉN ding zeg maar gerust minimale content content gepland voor 6.1, de Iron Docks questline, raad eens, delayed tot 6.2 :')

Blizzard :')
pi_149829828
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:15 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Er was letterlijk ÉÉN ding zeg maar gerust minimale content content gepland voor 6.1, de Iron Docks questline, raad eens, delayed tot 6.2 :')

Blizzard :')
Hij was alleen nooit announced voor 6.1. Er kwam 1x iets op PTR naar voren dat dit hintte, maar uiteindelijk heeft Blizzard nooit gezegd dat het in 6.1 kwam. Dus ja, is het in dit geval nu Blizzard :') of de Community :') ?
pi_149829994
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:20 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Hij was alleen nooit announced voor 6.1. Er kwam 1x iets op PTR naar voren dat dit hintte, maar uiteindelijk heeft Blizzard nooit gezegd dat het in 6.1 kwam. Dus ja, is het in dit geval nu Blizzard :') of de Community :') ?
Het gaat er toch niet om of het aangekondigd was. Ik bedoel er mee, patch 6.1 heeft nu NUL nieuwe content, er was iets gepland (De Iron Docks) maar zelfs dat krijgen ze niet op tijd af, waar zijn ze dan eigenlijk mee bezig bij Blizzard?

Sommige mensen zeggen ook dat er niet zo gezeurd moet worden en dat je blij mag zijn dat ze nieuwe patches uitbrengen maar bedenk wel dat dat precies is waar je voor betaalt.

WoD heeft ondertussen ¤50 + ¤13 + ¤13 + ¤13 gekost, dat is ¤89,-

Voor dat geld mag je ook wat verwachten en niet deze onzin.

WoD heeft enorm veel potentie en de subscribers schoten de lucht in bij launch maar reken maar dat dat die weer enorm gedaald zijn straks. De subscriber aantallen van laatst waren van halverwege de tweede maand van WoD
pi_149830020
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef TwyLight het volgende:
Het origineel gaat er over dat hij paella pannen moest schoonmaken maar dat ze zo vies waren dat hij ze snachts in de zee had vastgebonden maar 's ochtends was het ineens vloed en waren de pannen nergens meer te vinden :')
Echt? :D Ik moest al lachen om de manier waarop hij zat te lachen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149830043
Ik snap ook niet zo goed waarom dit 6.1 heet :7 Er komt niet echt iets nieuws bij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149830241
Mijn sub is ook al weer afgelopen, al licht dat niet echt aan WoD, WoW is gewoon niet een spel wat me langer dan 2-3 maanden kan boeien...
pi_149830606
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Echt? :D Ik moest al lachen om de manier waarop hij zat te lachen :D
Heb het origineel gevonden :')

pi_149830937
quote:
Dank _O- Ik moest al lachen zonder het verhaal, nu was het nog grappiger :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149833009
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dank _O- Ik moest al lachen zonder het verhaal, nu was het nog grappiger :D
Er zijn heel veel versies met andere text, over Hearthstone, League of Legends etc :')


Die is ook leuk
pi_149833083
Je kan daar alle kanten mee op _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149835222
Alternatieve versie Der untergang scene voice over of zo? :P
pi_149835378
quote:
15s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:27 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Het gaat er toch niet om of het aangekondigd was. Ik bedoel er mee, patch 6.1 heeft nu NUL nieuwe content, er was iets gepland (De Iron Docks) maar zelfs dat krijgen ze niet op tijd af, waar zijn ze dan eigenlijk mee bezig bij Blizzard?

Sommige mensen zeggen ook dat er niet zo gezeurd moet worden en dat je blij mag zijn dat ze nieuwe patches uitbrengen maar bedenk wel dat dat precies is waar je voor betaalt.

WoD heeft ondertussen ¤50 + ¤13 + ¤13 + ¤13 gekost, dat is ¤89,-

Voor dat geld mag je ook wat verwachten en niet deze onzin.

WoD heeft enorm veel potentie en de subscribers schoten de lucht in bij launch maar reken maar dat dat die weer enorm gedaald zijn straks. De subscriber aantallen van laatst waren van halverwege de tweede maand van WoD
Ik snap ook niet waarom dit een patch is en waarom ze uberhaupt zijn afgestapt van "Iedere patch heeft raid content". Wat ze nu uitbrengen is simpelweg een hotfix achtig iets. Ze hadden het beter 6.0.4 of hoever ze met de nummering zijn, kunnen noemen.
pi_149836623
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:16 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik snap ook niet waarom dit een patch is en waarom ze uberhaupt zijn afgestapt van "Iedere patch heeft raid content". Wat ze nu uitbrengen is simpelweg een hotfix achtig iets. Ze hadden het beter 6.0.4 of hoever ze met de nummering zijn, kunnen noemen.
Mee eens :Y maar goed, whatever, het is maar een nummertje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149838711
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mee eens :Y maar goed, whatever, het is maar een nummertje.
Een nummertje waar onderhand veel waarde en betekenis aan gehecht is, dat is wel duidelijk gezien al die reacties.
pi_149843906
Dat er geen nieuwe raid content in zit is logisch want BRF is net uit maar een verhaallijn zoals in MoP met Landfall was het minste wat ze hadden kunnen doen (Dat zal de Iron Docks wel geweest zijn)
pi_149845276
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:22 schreef TwyLight het volgende:
Dat er geen nieuwe raid content in zit is logisch want BRF is net uit maar een verhaallijn zoals in MoP met Landfall was het minste wat ze hadden kunnen doen (Dat zal de Iron Docks wel geweest zijn)
Geen idee hoe het in MoP ging :P Ik heb alleen het oude systeem meegemaakt, waarbij dus (vrijwel) iedere grote patch een raidpatch was.
pi_149846408
FUCK eindelijk Blackhand HC neer, wat een kut boss :')

  vrijdag 20 februari 2015 @ 01:51:02 #187
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_149847988
Al mijn vrienden zijn gequit, Fokkers voeg mij bnet toe: Nystiq#2273

Verveel me de tyfus op WoW en mijn gear zuigt :P http://eu.battle.net/wow/(...)ll/Bubblestiq/simple

Lang niet gespeeld.
pi_149852401
Ik zal je toevoegen als ik thuis ben :7 Je kan wel met mijn raidgroepje mee, daar kan je niet slecht genoeg voor zijn :') (want heel erg slechte mensen mogen de week er op gewóón weer mee)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149858317
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal je toevoegen als ik thuis ben :7 Je kan wel met mijn raidgroepje mee, daar kan je niet slecht genoeg voor zijn :') (want heel erg slechte mensen mogen de week er op gewóón weer mee)
Jij bent toch ally? Hoe wil je dan een horde meenemen :P
pi_149859976
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:02 schreef Maureentje het volgende:

Jij bent toch ally? Hoe wil je dan een horde meenemen :P
We nemen echt ie-de-reen mee :Y

Maar vrees dat dit voor een technisch probleempje zorgt :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149860854
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We nemen echt ie-de-reen mee :Y

Maar vrees dat dit voor een technisch probleempje zorgt :{
Functioneel probleempje, niet technisch. Technisch gezien kan dit prima opgelost worden. Moet je wel even een Blizzard Programmeur lief aankijken :P
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:28:53 #192
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_149861198
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:18 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Functioneel probleempje, niet technisch. Technisch gezien kan dit prima opgelost worden. Moet je wel even een Blizzard Programmeur lief aankijken :P
Je kunt gewoon faction veranderen voor wat eurotjes :)
pi_149861549
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:28 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Je kunt gewoon faction veranderen voor wat eurotjes :)
Oh ja, was ik even vergeten idd....
pi_149862614
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:28 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Je kunt gewoon faction veranderen voor wat eurotjes :)
Never! HORDE4LIFE
pi_149863232
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Never! HORDE4LIFE
Stel plaggehut bouwers :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_149866583
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:48 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Stel plaggehut bouwers :P


Mijn main is horde,maar vind stiekem nelf en gnome leuker :@ :P
pi_149866793
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:48 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Stel plaggehut bouwers :P
De ware goodguys. Enige goodguys die Alliance heeft zijn Draenei.
pi_149866984
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:49 schreef stbabylon het volgende:

[..]

De ware goodguys. Enige goodguys die Alliance heeft zijn Draenei.
En pandaren O-)

Ben nu een paar keer nood gedwongen naar alliance geswitched vanwege vrienden / raiding team. Ben iedere keer weer blij als ik terug naar de horde ga, alliance oogt wat mij betreft allemaal te lief en schattig
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_149867297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:44 schreef Maureentje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mijn main is horde,maar vind stiekem nelf en gnome leuker :@ :P
Maar Anduin heeft een ijsje daar, i love iceream :@
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_149867320
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:53 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

En pandaren O-)

Ben nu een paar keer nood gedwongen naar alliance geswitched vanwege vrienden / raiding team. Ben iedere keer weer blij als ik terug naar de horde ga, alliance oogt wat mij betreft allemaal te lief en schattig
Pandaren zijn an sich neutral.
pi_149867402
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:53 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

En pandaren O-)

Ben nu een paar keer nood gedwongen naar alliance geswitched vanwege vrienden / raiding team. Ben iedere keer weer blij als ik terug naar de horde ga, alliance oogt wat mij betreft allemaal te lief en schattig
Horde so badass lok'tar ogar!?!! FOR THE HORDE!!!!!

am i rite?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_149867763
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap ook niet zo goed waarom dit 6.1 heet :7 Er komt niet echt iets nieuws bij.
doet mij denken aan de patch waarin voicechat zat
pi_149868516
Deze patch heeft zelfs niet eens een naam :')

Patch 2.1 The Black Temple
Patch 2.2 :') ?
Patch 2.3 The Gods of Zul'Aman
Patch 2.4 Fury of the Sunwell
Patch 3.1 Secrets of Ulduar
Patch 3.2 Call of the Crusade
Patch 3.3 Fall of the Lich King
Patch 4.1 Rise of the Zandalari
Patch 4.2 Rage of the Firelands
Patch 4.3 Hour of Twilight
Patch 5.1 Landfall
Patch 5.2 The Thunder King
Patch 5.3 Escalation
Patch 5.4 Siege of Orgrimmar
Patch 6.1 :') ?

Patch 2.2 is de slechste patch ooit, maar dat was in 2007 toen het team van WoW veel en veel kleiner was. Denk dat 6.1 voortaan de eer van slechtste patch ooit heeft.
pi_149871152
Oneven nummer patches zijn functionaliteit patches, dat was toch al in Mop bekend.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_149871429
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We nemen echt ie-de-reen mee :Y

Maar vrees dat dit voor een technisch probleempje zorgt :{
minimum ilvl ? :P
pi_149871815
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:50 schreef DJ_ het volgende:
Oneven nummer patches zijn functionaliteit patches, dat was toch al in Mop bekend.
Patch 4.1 Rise of the Zandalari (Zandalari dungeons en gerelateerde quest content)
Patch 4.2 Rage of the Firelands (raid patch)
Patch 4.3 Hour of Twilight (raid patch)
Patch 5.1 Landfall (Questline met zone overhaul, brawlers guild)
Patch 5.2 The Thunder King (raid patch)
Patch 5.3 Escalation (Nieuwe BG, Nieuwe Arena, 4 nieuwe scenarios, HC scenarios, escalation questline)
Patch 5.4 Siege of Orgrimmar (raid patch)
Patch 6.1 :') ?
pi_149873934
670 hunter officieel opzoek naar nieuw raidteam op frostmane

welke guild rekruteert er ? ik overweeg een reroll naar shaman, nog geen idee welke specc O+
pi_149878083
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:35 schreef TwyLight het volgende:
Deze patch heeft zelfs niet eens een naam :')

Patch 2.1 The Black Temple
Patch 2.2 :') ?
Patch 2.3 The Gods of Zul'Aman
Patch 2.4 Fury of the Sunwell
Patch 3.1 Secrets of Ulduar
Patch 3.2 Call of the Crusade
Patch 3.3 Fall of the Lich King
Patch 4.1 Rise of the Zandalari
Patch 4.2 Rage of the Firelands
Patch 4.3 Hour of Twilight
Patch 5.1 Landfall
Patch 5.2 The Thunder King
Patch 5.3 Escalation
Patch 5.4 Siege of Orgrimmar
Patch 6.1 :') ?

Patch 2.2 is de slechste patch ooit, maar dat was in 2007 toen het team van WoW veel en veel kleiner was. Denk dat 6.1 voortaan de eer van slechtste patch ooit heeft.
Na 3.3 had je zelfs nog 3.3.5(a) met de Ruby Sanctum.
pi_149880724


Mijn followers boost ik volgende week direct naar 675 :7
pi_149882180
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:57 schreef Syphixx het volgende:

minimum ilvl ? :P
Zoals een mage met ilvl 680 die rond de 11k-17k dps deed?

Een discpriest die was blijven steken in wrath en flash heals als meest gebruikte heal heeft?

Etc.

:'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149882846
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zoals een mage met ilvl 680 die rond de 11k-17k dps deed?

Etc.

:'(
Die had hem gewoon op auto attack, terwijl hij een serie/ film aan het kijken is. Schijnt heel gebruikelijk te zijn tegenwoordig.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_149883178
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 09:11 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn followers boost ik volgende week direct naar 675 :7


*)
pi_149884033
quote:
I am not prepared -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149884250
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

I am not prepared -O-
Ik krijg ook een beetje een minderwaardigheidscomplex als ik die stacks zie :'(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_149884347
6.1 best patch "ever"
kan gewoon terug naar BM gaan na 4 maanden sukkelen met mm/sv *O*
pi_149884698
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:54 schreef Maureentje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

*)
:{ :{
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_149886435
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:36 schreef Asschen_sukar het volgende:

Ik krijg ook een beetje een minderwaardigheidscomplex als ik die stacks zie :'(
Het is minder dan het lijkt, want je hebt natuurlijk geen flikker aan 'equip a follower with an itemlevel 615 weapon/armor' en zo. Die verkoop ik al standaard, hou alleen de 645 variant voor eventuele nieuwe followers.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149888382
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is minder dan het lijkt, want je hebt natuurlijk geen flikker aan 'equip a follower with an itemlevel 615 weapon/armor' en zo. Die verkoop ik al standaard, hou alleen de 645 variant voor eventuele nieuwe followers.
Als je genoeg ruimte hebt in je bank, zou ik ze niet verkopen. Er komt misschien een moment dat je die 615 kunt gebruiken als +3 ilvl voor followers. Het zijn nog speculaties en Blizzard is er nog over aan het nadenken, maar als je de goud niet nodig hebt en je hebt er dus de ruimte voor, zou ik ze bewaren. Verkopen kan altijd nog.
pi_149889659
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is minder dan het lijkt, want je hebt natuurlijk geen flikker aan 'equip a follower with an itemlevel 615 weapon/armor' en zo. Die verkoop ik al standaard, hou alleen de 645 variant voor eventuele nieuwe followers.
Heb 25 followers op 655,daarna alles uit de salvage kratjes bewaard :) Je weet nooit waar je t nog voor kan gebruiken :P

Armor
+3: 72
+6: 21
+9: 10

Weapon
+3: 31
+6: 12
+9: 7
Lijkt me toch genoeg om mee te beginnen ;)

Hebben jullie ook dat je meer +armor krijgt dan + weapon?
pi_149889903
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:17 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Als je genoeg ruimte hebt in je bank, zou ik ze niet verkopen. Er komt misschien een moment dat je die 615 kunt gebruiken als +3 ilvl voor followers. Het zijn nog speculaties en Blizzard is er nog over aan het nadenken, maar als je de goud niet nodig hebt en je hebt er dus de ruimte voor, zou ik ze bewaren. Verkopen kan altijd nog.
Ik bewaar alles! :') Daarom zit mijn bank ook zo vol _O-
Was wel blij met de toybox ,dat ruimde al voor een deel op :+
pi_149889928
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:17 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Als je genoeg ruimte hebt in je bank, zou ik ze niet verkopen. Er komt misschien een moment dat je die 615 kunt gebruiken als +3 ilvl voor followers. Het zijn nog speculaties en Blizzard is er nog over aan het nadenken, maar als je de goud niet nodig hebt en je hebt er dus de ruimte voor, zou ik ze bewaren. Verkopen kan altijd nog.
Dat zegt ie nu :{

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:55 schreef Maureentje het volgende:

Heb 25 followers op 655,daarna alles uit de salvage kratjes bewaard :) Je weet nooit waar je t nog voor kan gebruiken :P

Hebben jullie ook dat je meer +armor krijgt dan + weapon?
Ik heb nog niet eens alle followers op 655, ik krijg maar niet genoeg weapon upgrades.
Laat staan dat ik een voorraad van die dingen heb liggen.

Ik snap ook nooit hoe mensen zoveel van die tokens krijgt, lijkt wel of ik iets verkeerd doe. Of hele slechte RNG heb :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_149890366
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:55 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Hebben jullie ook dat je meer +armor krijgt dan + weapon?
Jep, altijd al gehad.
is ook op alle chars zo helaas ;(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_149890422
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:03 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Dat zegt ie nu :{

[..]

Ik heb nog niet eens alle followers op 655, ik krijg maar niet genoeg weapon upgrades.
Laat staan dat ik een voorraad van die dingen heb liggen.

Ik snap ook nooit hoe mensen zoveel van die tokens krijgt, lijkt wel of ik iets verkeerd doe. Of hele slechte RNG heb :P
Wat betreft de 615 ilvl upgrade loopt bij mij de wapens ver voor: 17 615 ilvl weapons upgrade tegenover 2 615 armor upgrade atm.
pi_149891994
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:55 schreef Maureentje het volgende:
Hebben jullie ook dat je meer +armor krijgt dan + weapon?
Yup :P
  Moderator zaterdag 21 februari 2015 @ 17:19:58 #225
9859 crew  Karina
Woman
pi_149892086
Ergernisje. Ik ben samen met iemand anders aan het levellen, maar hij heeft herbalisme en daar krijg je dus XP voor, ik heb inscription en tailoring wat geen XP geeft. Nu loopt hij dus steeds meer uit qua level met als resultaat dat we soms een quest niet allebei kunnen oppikken :') heel irritant.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_149892391
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:19 schreef Karina het volgende:
Ergernisje. Ik ben samen met iemand anders aan het levellen, maar hij heeft herbalisme en daar krijg je dus XP voor, ik heb inscription en tailoring wat geen XP geeft. Nu loopt hij dus steeds meer uit qua level met als resultaat dat we soms een quest niet allebei kunnen oppikken :') heel irritant.
Laat hem/haar dan stoppen met bloemen plukken :P Die level je toch al vrij eenvoudig en snel in je garrison straks.
pi_149893412
Het is echt compleet nutteloos om tijdens het levelen een profession te doen en herbalism is tegenwoordig uberhaupt nutteloos om te hebben :P
pi_149893961
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:03 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Dat zegt ie nu :{

[..]

Ik heb nog niet eens alle followers op 655, ik krijg maar niet genoeg weapon upgrades.
Laat staan dat ik een voorraad van die dingen heb liggen.

Ik snap ook nooit hoe mensen zoveel van die tokens krijgt, lijkt wel of ik iets verkeerd doe. Of hele slechte RNG heb :P
Ik doe alle 95-100 missions voor kans op salvage kratjes. (lvl100= gegarandeerd een kistje)
Heb ook een tijdje de war mill gehad maar daar kwamen niet echt veel tokens uit
pi_149894024
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:15 schreef TwyLight het volgende:
Het is echt compleet nutteloos om tijdens het levelen een profession te doen en herbalism is tegenwoordig uberhaupt nutteloos om te hebben :P
Eens, gewoon niet plukken tijdens het levelen als je met een ander bent. Best een beetje aso en totaal niet nuttig. Houdt alleen het questen maar op voor 2 personen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149894031
Ik heb echt meer dan 500 salvage crates geopend en echt nog nooit een epic BoE ofzo gehad :')

Heb uberhaupt nog geen enkele keereen BoE geloot van een mob ofzo ;(
pi_149894054
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:38 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb echt meer dan 500 salvage crates geopend en echt nog nooit een epic BoE ofzo gehad :')

Heb uberhaupt nog geen enkele keereen BoE geloot van een mob ofzo ;(
Ik al een stuk of 3-4 :X Vandaag nog een verkocht voor 7k...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149894072
Maar nooit iets wat ik zelf ook zou kunnen gebruiken :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149894250
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik al een stuk of 3-4 :X Vandaag nog een verkocht voor 7k...
Mja, dan staan we ongeveer quite, want ik heb geen agility of strength BoE's gekocht en equipped
pi_149894279
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:38 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb echt meer dan 500 salvage crates geopend en echt nog nooit een epic BoE ofzo gehad :')

Heb uberhaupt nog geen enkele keereen BoE geloot van een mob ofzo ;(
Ik heb 1x een str. ring gehad, als mistweaver. Dus die maar voor 15K verkocht toen.

Die salvage crates leveren bij mij altijd weinig tokens op, en die war mill nog minder inderdaad. Maar die heb ik voor mn bonus roll.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_149894290
Komen er in 6.1 overigens ook nieuwe craftables bij?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149894321
War Mill minder? Het gros van mijn tokens komt daarvandaan :o en bovenop wat ik nu in mijn bags heb heb ik ook al 27 followers op ilvl 654
pi_149894333
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Komen er in 6.1 overigens ook nieuwe craftables bij?
Er komen nieuwe alchemy trinkets en alle huidige craftables kan je een keer extra upgraden tot 680
  Moderator zaterdag 21 februari 2015 @ 18:50:02 #238
9859 crew  Karina
Woman
pi_149894357
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:32 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Laat hem/haar dan stoppen met bloemen plukken :P Die level je toch al vrij eenvoudig en snel in je garrison straks.
Ik gebruik de bloemetjes weer om te millen voor inscription ;) Wij vinden het juist leuk om tussendoor professions te doen. Old skool style dus niet met de garrisson.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_149895359
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:38 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb echt meer dan 500 salvage crates geopend en echt nog nooit een epic BoE ofzo gehad :')

Heb uberhaupt nog geen enkele keereen BoE geloot van een mob ofzo ;(
Dat is wel heel weinig, ik heb er 4 gevonden uit monsters en een stuk of 8-9 uit salvage gehaald.
deze xpac alleen al 300kish aan gold verdient daardoor :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_149895556
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:22 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Dat is wel heel weinig, ik heb er 4 gevonden uit monsters en een stuk of 8-9 uit salvage gehaald.
deze xpac alleen al 300kish aan gold verdient daardoor :)
Dat bevestigd het, mijn RNG sucks. :(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_150004110
Morgen een facelift! Mijn Belf zag er al wat uitgezakt uit. Een beetje botox zal geen kwaad doen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_150007393
Blijkbaar om morgen een mythic BRF garrison mission te krijgen heb je 8 highmaul mythic kills nodig en niet 21 BRF heroic kills zoals eerder gedacht.

Gelukkig heb ik beide :P
pi_150007614
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:24 schreef TwyLight het volgende:
Blijkbaar om morgen een mythic BRF garrison mission te krijgen heb je 8 highmaul mythic kills nodig en niet 21 BRF heroic kills zoals eerder gedacht.

Gelukkig heb ik beide :P
;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_150008567
Denk dat het een bug is.

8 mythic kills is de requirement om de mythic box + 1000 gold voor highmaul te krijgen.

Een dev heeft waarschijnlijk gewoon de mission gecopy-paste en vergeten de requirements aan te passen
pi_150017890
Kom maar op met 6.1, ik heb genoeg mats en item upgrades denk ik zo,
samen met nog 2k aan primals op andere chars en wat extra mats moet ik alles wel kunnen upgraden lijkt mij. :)



Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_150018713
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:46 schreef TwyLight het volgende:
Denk dat het een bug is.

8 mythic kills is de requirement om de mythic box + 1000 gold voor highmaul te krijgen.

Een dev heeft waarschijnlijk gewoon de mission gecopy-paste en vergeten de requirements aan te passen
Ik hoop het maar, anders ga ik die mythic cache nooit krijgen. Mn oude guild heeft nooit mythic kunnen doen door alle raiders die weg gingen, en mn nieuwe guild doet alleen nog maar BRF
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_150018961


:')
pi_150021220
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 02:24 schreef DJ_ het volgende:
Kom maar op met 6.1, ik heb genoeg mats en item upgrades denk ik zo,
samen met nog 2k aan primals op andere chars en wat extra mats moet ik alles wel kunnen upgraden lijkt mij. :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oke, kom ik met mijn 25K gold _O- _O- _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  woensdag 25 februari 2015 @ 10:32:28 #249
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150022104
quote:
:D :D _O-
pi_150022870
Servers up! :D
pi_150023049
quote:
Zie, het heeft gewoon een naam de patch :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_150023327
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:58 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Oke, kom ik met mijn 25K gold _O- _O- _O-
Gold is natuurlijk voor iedereen anders. Ik heb laatst weer een trinket gekocht voor 21k. En koop ook af en toe crafted gear. Als ik even snel kijk naar de wowarmory van Ayase dan zie ik helemaal geen gekochte gear of crafted gear. Dus dan kom je ook sneller aan de 400k gold ;)

Maar het is zeker een mooie voorraad mats!. Dat kan ik niet ontkennen ;). Vooral de Savage Blood ben ik jaloers op , kan ik een paar mooie craft upgrades van maken :)
pi_150023810
Moet zeggen dat gold wel echt snel gaat deze expansion. Was eerst bang dat craften dood was. Maar met een paar alts met JC, tailoring voor bags, inscription enz stroomt het gold alsnog binnen.
pi_150024485
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
Moet zeggen dat gold wel echt snel gaat deze expansion. Was eerst bang dat craften dood was. Maar met een paar alts met JC, tailoring voor bags, inscription enz stroomt het gold alsnog binnen.
Ja klopt inderdaad, ik heb 4 chars met enchanting, en per 4 Temporal Crystal kan ik al een scroll maken die rond de 1k opleverd. Dus verdien alleen aan enchanting al 1k per dag. Ook de inn level 3 missies leveren bij mij ook aardig wat gold op. Daarnaast 2 Scavenger followers per char waarbij veel resources binnen komen waar weer mats van gekocht kunnen worden op de trade post. Zo loopt de gold snel op :)
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:03:05 #255
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150024813
Geen idee of het kapot is, of nu zo hoort! :') Maar in mijn Mine had ik die snelheid en pickaxe buff en ineens duurde Mining minder dan een seconde :D
pi_150025060
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:14 schreef GokuSsj3 het volgende:

[..]

Gold is natuurlijk voor iedereen anders. Ik heb laatst weer een trinket gekocht voor 21k. En koop ook af en toe crafted gear. Als ik even snel kijk naar de wowarmory van Ayase dan zie ik helemaal geen gekochte gear of crafted gear. Dus dan kom je ook sneller aan de 400k gold ;)

Maar het is zeker een mooie voorraad mats!. Dat kan ik niet ontkennen ;). Vooral de Savage Blood ben ik jaloers op , kan ik een paar mooie craft upgrades van maken :)
Mijn necklace en wapen zijn crafted, en nu zo een mooie shiney trinket maken van i680 en de andere upgraden. :)
maar verder koop ik nooit gear eigenlijk, ik maak het zelf wel :D.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_150025531
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Geen idee of het kapot is, of nu zo hoort! :') Maar in mijn Mine had ik die snelheid en pickaxe buff en ineens duurde Mining minder dan een seconde :D
Stond in de patch notes dat de mine buff en de buff van de mining pick nu stacken
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:36:19 #258
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150026084
quote:
99s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:22 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Stond in de patch notes dat de mine buff en de buff van de mining pick nu stacken
Ah, die heb ik gemist dan! :D Maar is wel tof! Gaat nu een stuk vlugger!
pi_150026232
Iemand die ore en herb vendor in zijn garrison heeft toevallig ? ( ally )
stom dat je die recipes alleen van random vendors krijgt :(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:55:35 #260
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150026760
Blijkbaar is er zo'n super rare mount. Niemand weet nog echt waar je die kan vinden, maar hij is echt super zeldzaam ofsow. Voidtalon fo the Dark Star. Maar wat ik nou ontzettend teleurstellend vind???

Hoe die eruit ziet! :r Gewoon letterlijk een kopie van een mount uit Cataclysm met en een kleuren kopie van een andere mount uit Cataclysm. :') Als je dan zoiets zeldzaams in WoD stopt, doe er dan tenminste een beetje moeite voor en maak iets écht nieuws.
pi_150027169
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Blijkbaar is er zo'n super rare mount. Niemand weet nog echt waar je die kan vinden, maar hij is echt super zeldzaam ofsow. Voidtalon fo the Dark Star. Maar wat ik nou ontzettend teleurstellend vind???

Hoe die eruit ziet! :r Gewoon letterlijk een kopie van een mount uit Cataclysm met en een kleuren kopie van een andere mount uit Cataclysm. :') Als je dan zoiets zeldzaams in WoD stopt, doe er dan tenminste een beetje moeite voor en maak iets écht nieuws.
Volgens mij is al redelijk bekend hoe je die kan krijgen. Op alle high level Draenor area's kan er een portal spawen. Niemand weet waar precies maar ik vermoed dat het random is. De eerste die door die portal gaat komt in een nieuw klein level 100 gebied waar je dan dingen (questen of iets anders) moet doen om die mount te krijgen. De portal verdwijnt ook meteen als de eerste er doorheen is. Spawntijd is onbekend (zal wel weer dagen zijn).

Niet iets om naar uit te kijken dus.
  woensdag 25 februari 2015 @ 13:28:36 #262
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150027796
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:09 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Volgens mij is al redelijk bekend hoe je die kan krijgen. Op alle high level Draenor area's kan er een portal spawen. Niemand weet waar precies maar ik vermoed dat het random is. De eerste die door die portal gaat komt in een nieuw klein level 100 gebied waar je dan dingen (questen of iets anders) moet doen om die mount te krijgen. De portal verdwijnt ook meteen als de eerste er doorheen is. Spawntijd is onbekend (zal wel weer dagen zijn).

Niet iets om naar uit te kijken dus.
Ja, dat bedoel ik dus, niemand weet precies waar. Maar goed, dan nog :') Het is de mount nou niet echt waard sinds het gewoon een kopie is.
pi_150027964
Ik zie het ja, gewoon die Alysrazor mount maar dan paars. Beetje jammer. De enige echt unieke models komen uit de store en moet je voor betalen :') en die heeft dan direct ook iedereen.
pi_150029838
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie het ja, gewoon die Alysrazor mount maar dan paars. Beetje jammer. De enige echt unieke models komen uit de store en moet je voor betalen :') en die heeft dan direct ook iedereen.
Gouwe en slimme business voor Blizzard. Domheid van een groep mensen uitbuiten.
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 14:48:54 #265
9859 crew  Karina
Woman
pi_150030290
Iets kopen doe ik dus echt nooit he. Als het nou FtP was zou ik er misschien over nadenken, maar geen 25 euro voor een mount, dat is echt idioot.

Ik schrok trouwens, kreeg een ingame message dat mijn Argent Warhorse weg was, maar blijkbaar is het een bug, hij is er nog wel alleen zie je hem niet in je lijstje staan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_150032561
Ahhhw yeah

695 [Darmac's Unstable Talisman] uit mythic garrison mission :D

Zit wel goed met de missies in de toekomst trouwens

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150033745
wat een bagger systeem om je items naar 680 te upgraden zeg, wie heeft het ooit een goed idee gevonden om die plans maar bij een dailey vendor te stoppen :(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_150034182
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:27 schreef DJ_ het volgende:
wat een bagger systeem om je items naar 680 te upgraden zeg, wie heeft het ooit een goed idee gevonden om die plans maar bij een dailey vendor te stoppen :(
Vraag in je guild wie de juiste vendor heeft en laat je inviten?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_150034415
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vraag in je guild wie de juiste vendor heeft en laat je inviten?
Niemand heeft een herb of ore vendor helaas, en in trade kan je blijven spammen ;(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_150036912
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:48 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Niemand heeft een herb of ore vendor helaas, en in trade kan je blijven spammen ;(
Vandaag schijnt alleen fur trader er te zijn ;)
pi_150037088
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:10 schreef Maureentje het volgende:

Vandaag schijnt alleen fur trader er te zijn ;)
Ja, die heb ik ook :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_150037120
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:10 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Vandaag schijnt alleen fur trader er te zijn ;)
ja, en harrison jones, en muradin :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_150038650
Geen vendor voor mij vandaag, dus het is ook nog random of je een vendor krijgt? :{

Gelukkig wel een mythic BRF mission, dus je hebt geen mythic HM nodig hiervoor.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_150052039
Vandaag wel lekkere dag gehad :D eerst mythic haste trinket uit chest, toen de heroic crit trinket met bonus roll en na een snelle 10/10 ook nog mythic oregorger down :7 EN 4-set :D

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 19:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gelukkig wel een mythic BRF mission, dus je hebt geen mythic HM nodig hiervoor.
Het schijnt dat je 8 mythic highmaul kills OF 21 blackrock foundry heroic kills met minimaal 1 kill ná 6.1 moet hebben om de mythic cache te krijgen
  donderdag 26 februari 2015 @ 00:13:43 #275
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_150052991
quote:
6s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:54 schreef TwyLight het volgende:
Ahhhw yeah

695 [Darmac's Unstable Talisman] uit mythic garrison mission :D

Zit wel goed met de missies in de toekomst trouwens

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol ik zelfde ding :P
Had liever die met crit gehad mja. Gegeven paard enzo.
pi_150056780
3 players, ja vast :s).
er is maar 1 quest veranderd geloof ik van de 3 die er up waren.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:30:03 #277
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150061788
Die S.E.L.F.I.E Camera :D :') _O- _O_

  donderdag 26 februari 2015 @ 11:34:54 #278
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150061925
Op WoW forum had iemand deze gepost _O-

pi_150061993
Oh lol! Hoe kom ik daar aan! :D

(echt, nog nooit zo slecht voorbereid geweest op een patch :') niets gelezen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:38:22 #280
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150062031
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:37 schreef Isabeau het volgende:
Oh lol! Hoe kom ik daar aan! :D

(echt, nog nooit zo slecht voorbereid geweest op een patch :') niets gelezen)
Ik had hem in een missie van mijn Garrisson gister :D

Als ik mijn helm af doe, doet mijn Worgen de meest achterlijke gezichten trekken :') ^O^ _O_
pi_150062071
Dan krijg ik het vanzelf wel *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_150062089
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 03:17 schreef DJ_ het volgende:
3 players, ja vast :s).
er is maar 1 quest veranderd geloof ik van de 3 die er up waren.
[ afbeelding ]
Speel jij op low?
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:49:47 #283
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150062378
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Dan krijg ik het vanzelf wel *O*
Mijn vriend net: iemand moet een selfie maken op een track, als de trein eraan komt! _O- (@ die tweede foto die ik postte)
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:55:01 #284
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150062543
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Dan krijg ik het vanzelf wel *O*
Er is zelfs een achievement (onder Exploration) om in tig locaties een SELFIE te doen! :D
pi_150063727
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:40 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Speel jij op low?
Nee ultra, maar image is compressed.
mits je graphics bedoeld, realm is medium.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_150065612
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:38 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik had hem in een missie van mijn Garrisson gister :D

Als ik mijn helm af doe, doet mijn Worgen de meest achterlijke gezichten trekken :') ^O^ _O_
Las dit en dacht, oh heb die missie nog niet gezien. Log ik even naar een alt en weer terug, staat hij er tussen _O_
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:41:07 #287
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150065917
Dat gezicht van die Orc! _O-

  donderdag 26 februari 2015 @ 14:46:15 #288
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150068234
Oh man! _O- Te grappig dit!



pi_150068971
Staat een PVP mage naast je! Kill it!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_150069798
"Een pvp mage" :')
pi_150069926
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:28 schreef TwyLight het volgende:
"Een pvp mage" :')
Ach man! Ik zie een 'rode' water elemental op het screenshot. Met een nametag eronder.

Als PVE speler noem je zoiets een 'pvp mage' :+
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_150070046
Heeft er iemand al nieuwe sheet music weten te droppen ?
ik heb zelf bijna alle oude raids bosses gekilled maar nog niks helaas :'(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_150072077
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:34 schreef DJ_ het volgende:
Heeft er iemand al nieuwe sheet music weten te droppen ?
ik heb zelf bijna alle oude raids bosses gekilled maar nog niks helaas :'(
Ik heb alleen Music Roll: Lament of the Highborne gehaald :P Rest komt wel een keer :O
pi_150080576
Al die haters op MMo op die selfie camera. Ze moeten juist meer van dat soort dingen toevoegen. Te grappig.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 26 februari 2015 @ 19:50:54 #295
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150081293
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:37 schreef Sjiznit het volgende:
Al die haters op MMo op die selfie camera. Ze moeten juist meer van dat soort dingen toevoegen. Te grappig.
Vind ik ook :D Super komisch voor zolang de hype duurt . Allemaal zeikerds! Je HOEFT het niet te doen! Ik heb deze middag lol gehad met al die selfies voor die achievement! :D
pi_150081350
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:50 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Vind ik ook :D Super komisch voor zolang de hype duurt . Allemaal zeikerds! Je HOEFT het niet te doen! Ik heb deze middag lol gehad met al die selfies voor die achievement! :D
Mensen vergeten nog wel eens dat niet alles om raiden draait. Lol mag ook wel in een spel :P Maar ja: een selfie camera kost minstens 4 raid tiers.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 26 februari 2015 @ 19:52:39 #297
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150081373
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:52 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Mensen vergeten nog wel eens dat niet alles om raiden draait. Lol mag ook wel in een spel :P Maar ja: een selfie camera kost minstens 4 raid tiers.
4 raid tiers?
pi_150081410
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:52 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

4 raid tiers?
Als ik sommige mensen moet geloven ja. De tijd die ze in zon ding steken hadden ze veel beter aan raid tiers kunnen besteden etc.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 26 februari 2015 @ 19:54:07 #299
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150081445
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Als ik sommige mensen moet geloven ja. De tijd die ze in zon ding steken hadden ze veel beter aan raid tiers kunnen besteden etc.
Kost niets, behalve een aantal uur wachten tot je followers terug zijn van hun missie! _O-

Ja, als je die achievement doet, dat kost wat tijd. Maar dat HOEF je dus niet verplicht te doen! :D Zelfde met al die pets vangen in bepaalde plekken. Of bepaald eten/ drinken nuttigen. Of boeken lezen. Mensen zeiken nu eenmaal :D Zijn maar achievements!
pi_150081540
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:54 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Kost niets, behalve een aantal uur wachten tot je followers terug zijn van hun missie! _O-

Ja, als je die achievement doet, dat kost wat tijd. Maar dat HOEF je dus niet verplicht te doen! :D Zelfde met al die pets vangen in bepaalde plekken. Of bepaald eten/ drinken nuttigen. Of boeken lezen. Mensen zeiken nu eenmaal :D Zijn maar achievements!
Gaat meer om de tijd van de developers, niet om die van hun. Wat mij betreft doen ze in ieder geval meer van deze dingen :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 26 februari 2015 @ 19:59:48 #301
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150081768
Ja, dat soort leuke dingetjes vind ik juist tof als ze die toevoegen! Ik moet er nog één, The Frozen Throne :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')