Dat weten we uiteraard nog niet.quote:
Ön a kurva. Stvarno. Prostituált.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:32 schreef starla het volgende:
[..]
?
Als bewijs wil ik je wel verbaal vernederen in beide talen, maar laat ik daar uit respect voor de Nederlandse taal maar vanaf zien.
Wanneer gaat de gemeenteraad stemmen dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat weten we uiteraard nog niet.
Ja precies, zoiets.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:06 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
الله أكبر الله اكبر
الله أكبر فوق كيد المعتدي
الله للمظلوم خير مؤيدي
أنا باليقين وبالسلاح سأفتدي
بلدي ونور الحق يسطع في يدي
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر
الله فوق المعتدي
Allah is greatest! Allah is greatest!
And Allah is greatest above plots of the aggressors,
And Allah is the best helper of the oppressed.
With faith and with weapons I shall defend my country
And the light of truth will shine in my hand.
Say with me! Say with me!
Allah, Allah, Allah is greatest!
Allah is above any attacker
Dat gezeik over een kleine groep is inmiddels ook al achterhaald vind je ook niet?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:21 schreef maaria1990 het volgende:
Abrahamitische religies (dus islam, christendom, jodendom) = haat. Het doel van deze religies is het onderdrukken van mensen. Het christendom deed dit dus ook in Europa, maar dan voornamelijk 1000-1500 jaar geleden. Van oorsprong zijn deze geloven gewelddadig. Dus het is onzin als mensen beweren dat liefde de leidraad is.
Gelukkig zijn sommige mensen in staat zo'n religie te nuanceren en het te combineren met vrijheid. Het is dus vooral aan de mens. Hoe gaan zij om met deze haatzaaiende religies? Er zijn denk ik 3 groepen mensen. Een kleine groep mensen die daadwerkelijk geweld gebruikt zoals deze religies voorschrijven, een zéér grote en dus ook gevaarlijke groep die niet direct geweld gebruikt maar dit stiekem wel goedkeuren bij iedere belediging, en een kleine groep die het gemakkelijk kan combineren met vrije, westerse normen en waarden.
Is je familie overleden dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens varkens begraven. Doe je vak.
Met respect voor de moslims? Die grens is inmiddels al ruim overschreden, van respect is geen sprake meer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nu afwachten hoe de gemeenteraad gaat stemmen. Het lijkt me verstandig om tegen te stemmen, met respect voor de moslims. Een moskee bouwen van eigen geld is prima, zolang het aan bepaalde regels (lawaai, hoogte, bestemmingsplan, ...) voldoet maar met geld van buiten zo'n groot religieus complex bouwen in een land wat niets met de islam heeft en dit naast een school en een kinderopvang lijkt me onverstandig.
Gezeik? Haar punt over Abrahamistische religies en haat klopt anders wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 04:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat gezeik over een kleine groep is inmiddels ook al achterhaald vind je ook niet?
Het levert de gemeente veel geld op.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 05:09 schreef Metalfrost het volgende:
want de gemeente Gouda luistert niet naar de burgers.
Zeker, het is een stuk makkelijker om een moskee in de smiezen te houden dan drie. Voor de AIVD zal het wel prima uitkomen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:47 schreef Wespensteek het volgende:
Één moskee in plaats van drie lijkt mij ook veel handiger.
Misschien moeten ze de bunker toch maar laten staan, compleet met ultra high tech afluisterapparatuur.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:10 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Zeker, het is een stuk makkelijker om een moskee in de smiezen te houden dan drie. Voor de AIVD zal het wel prima uitkomen.
Dat is zeker geen gek idee.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de bunker toch maar laten staan, compleet met ultra high tech afluisterapparatuur.
Allah, met zijn dikke lul!quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:06 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
الله أكبر الله اكبر
الله للمظلوم خير مؤيدي
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر
الله فوق المعتدي
Haha, via google translate ofzo? Want dat zou je nooit zo zeggen namelijkquote:
Wat een enggeestige oplossing; een muur plaatsen. Godverdomme Gouda Nederlandquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:04 schreef Mani89 het volgende:
Zo, opgelost.
[ afbeelding ]
Net als de Joden een muur bouwden tegen de overlast van moslimextremisme.
Alleen maar goed... je wilt ook niet dat die kleine kinderen die enge, vieze mannen met ranzige baarden en rare kleding zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:04 schreef Mani89 het volgende:
Ja en die ook nog een pedofiel als hun heilige profeet zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alleen maar goed... je wilt ook niet dat die kleine kinderen die enge mannen met vieze baarden en rare kleding zien.
Ratjetoe van Hongaars (wat een kuttaal overigens) en Bosnisch. Maar dat je dat zo niet zou zeggen begrijp ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:33 schreef starla het volgende:
[..]
Haha, via google translate ofzo? Want dat zou je nooit zo zeggen namelijk
Heb je hier een bron voor, kan niets vinden hierover als nieuwsbron.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:04 schreef Mani89 het volgende:
Zo, opgelost.
[ afbeelding ]
http://www.dagelijksestan(...)ermen-tegen-vrouwen/quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb je hier een bron voor, kan niets vinden hierover als nieuwsbron.
quote:In Rusland leven we als Russen. Elke minderheid, van overal, die wil leven in Rusland, om te werken en te eten in Rusland, spreekt Russisch, en moet de Russische wetten respecteren.
Als ze de sharia prefereren, en het leven leiden van een moslim, dan adviseren wij hen om naar die plaatsen te gaan waar dat is de staatswet. Rusland heeft geen islamitische minderheden nodig. Minderheden hebben Rusland nodig, en we zullen ze geen speciale privileges toekennen, of proberen om onze wetten te veranderen om beter bij hun wensen te passen.
Het maakt niet uit hoe hard ze roepen ‘discriminatie’. We tolereren geen gebrek aan respect voor onze Russische cultuur. We kunnen beter leren van de zelfmoord van Amerika, Engeland, Nederland en Frankrijk, als we willen overleven als natie. De moslims zijn die landen aan het overnemen en dat zal ze niet lukken met Rusland.
De Russische gewoontes en tradities zijn niet compatibel met het gebrek aan cultuur of de primitieve manier van sharia wetgeving en moslims. Wanneer dit eervolle wetgevend lichaam denkt aan het maken van nieuwe wetten, moet het in gedachten hebben de Russische nationale belangen voorop te stellen, in acht nemend dat de moslims minderheden zijn en geen Russen.
Dds is geen nieuwsbron, en in dat artikel dat ik vanmorgen ook al had gelezen staat ook geen nieuwsbron.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
http://www.dagelijksestan(...)ermen-tegen-vrouwen/
Hoe gebruik jij Google (serieuze vraag, want dit was binnen een seconde gevonden)
Ah, de woorden van Poetin die Poetin nooit uitgesproken heeft. Altijd leuk, dat soort verzonnen teksten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Poetin legt het even uit, wat ze in Nederland niet snappen en waarom het hier naar de verdoemenis gaat.
[..]
Dan houd het op.quote:
Ik stel toch ook dat het dan ophoud.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meningen zijn geen nieuws, artikel in telegraaf kan ik niet vinden.
Muur op verzoek van de instellingen ark en gemiva.twitter:BenEijsink twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 11:30:17Afscheiding/muur #PWA komt er op verzoek @Ark en @Gemiva om een rustige en overzichtelijke buitenruimte te hebben! http://t.co/OHqKH1pxre reageer retweet
Het zou niet eens uit moeten maken of het echt is of niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, de woorden van Poetin die Poetin nooit uitgesproken heeft. Altijd leuk, dat soort verzonnen teksten.
Precies, zolang de boodschap maar goed is. Jatog?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het zou niet eens uit moeten maken of het echt is of niet.
In essentie wel, al had Micky mouse het gezegd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies, zolang de boodschap maar goed is. Jatog?
Ah.. vandaar ook dit soort taferelen in Moskou:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Als ze de sharia prefereren, en het leven leiden van een moslim, dan adviseren wij hen om naar die plaatsen te gaan waar dat is de staatswet. Rusland heeft geen islamitische minderheden nodig. Minderheden hebben Rusland nodig, en we zullen ze geen speciale privileges toekennen, of proberen om onze wetten te veranderen om beter bij hun wensen te passen.
Is dat nou gesoept of wat?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. vandaar ook dit soort taferelen in Moskou:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zijn er te weinig van in Moskou.... of teveel... het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En waarom zitten ze dan buiten?
Ze hebben toch moskeeën?
Volgens mij zag ik paar jaar geleden dergelijke foto's ook van Montmartre Parijs.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar zijn er te weinig van in Moskou.... of teveel... het is maar hoe je het bekijkt.
Herbestemming? Waarom?quote:Het college van B en W heeft in december het vertrouwen uitgesproken dat de school, het kinderdagverblijf en de moskeeën met een goed uitgewerkt plan komen voor de herbestemming, aldus Oet: 'Vanavond (dinsdag, red.) vergadert het college, donderdag wordt het oordeel bekend.
2:quote:De gemeente ontkent met klem dat er een ondergrondse bunker op het kazerneterrein is. 'Dat kan hier niet eens, gezien de slappe veengrond', zegt Oet.
Is die atoombunker er nu wel of niet?quote:Opvallend is dat een aantal vragen specifiek is gericht op de aanwezigheid van een bunker onder het complex van de voormalige kazerne aan de Groen van Prinsterersingel in Gouda. Oskam: ,,Aan doemdenken doe ik niet, maar zo'n bunker is wel precair.''
Zo luidt één van de vragen als volgt: 'Krijgt de koper van de voormalige kazerne de atoombunker hierbij inbegrepen en heeft deze koper dan vrij toegang tot en beschikking over de atoombunker?'
Ja, maar is die bunker er nu wel of niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:48 schreef Ferdo het volgende:
Dat van die veengrond klopt wel. Gouda is ook tientallen jaren een artikel 12-gemeente geweest (oftewel onder curatele bij het rijk) omdat ze daar te maken hebben met hoge kosten door voortdurende verzakkingen.
Volgens de gemeente niet, maar waarom komen die vraagstellers er dan mee aan, zou je zeggen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, maar is die bunker er nu wel of niet?
Volgens de gemeente niet, maar volgensquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgens de gemeente niet, maar waarom komen die vraagstellers er dan mee aan, zou je zeggen.
En de manier waarop de vraag gesteld ging worden wel nl:quote:CDA-woordvoerder voor veiligheid, justitie en de politie
Anders was de vraag geweest "klopt het dat daar een atoombunker is? En zo ja, ......"quote:"Krijgt de koper van de voormalige kazerne de atoombunker hierbij inbegrepen en heeft deze koper dan vrij toegang tot en beschikking over de atoombunker'
Herbestemming? Waarom en waar? Zelfde locatie? Of andere locatie?quote:Het college van B en W heeft in december het vertrouwen uitgesproken dat de school, het kinderdagverblijf en de moskeeën met een goed uitgewerkt plan komen voor de herbestemming, aldus Oet: 'Vanavond (dinsdag, red.) vergadert het college, donderdag wordt het oordeel bekend
Officieel is het natuurlijk nog steeds militair terrein volgens het oude bestemmingsplan. Dus het bestemmingsplan moet worden aangepast, dat lijkt me bedoeld te worden met herbestemming.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Volgens de gemeente niet, maar volgens
[..]
En de manier waarop de vraag gesteld ging worden wel nl:
[..]
Anders was de vraag geweest "klopt het dat daar een atoombunker is? En zo ja, ......"
En dan nog mijn vraag
[..]
Herbestemming? Waarom en waar? Zelfde locatie? Of andere locatie?
Hongaars is voor buitenlanders geen mooie taal om te horen ook. Althans dat hoor ik vaak, een beetje zoals veel landen tegen het Nederlands aankijken als ze dat horen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ratjetoe van Hongaars (wat een kuttaal overigens) en Bosnisch. Maar dat je dat zo niet zou zeggen begrijp ik.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:06 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
الله أكبر الله اكبر
الله للمظلوم خير مؤيدي
قولوا معي قولوا معي
الله الله الله أكبر
الله فوق المعتدي
Je kan de laatste dagen door heel ons Nederland,quote:
Nee, ik ben putjesschepper, mutant.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mee zou moeten doen met de Comedy Club. Je zou volle zalen trekken. Een magazijnmedewerker met humor.
Het is lief dat je mij een voorbeeld noemt van wat er mis is. Je kent mij nogal grote waarde toe, al zeg ik het zelf. Evengoed denigreer ik niemand op basis van zijn of haar beroep - juist op basis van de gebruikte argumentatie. En dat is iets wat je zelf ook aangeeft - je complete retoriek is gebaseerd op de conversaties met moslims in laaggeplaatste beroepen. Nu maakt mij dat niet zoveel uit natuurlijk, behalve dan dat die conversaties geen valide grond bieden voor je redenering.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik ben putjesschepper, mutant..
Grappige dat jij dezelfde methodiek gebruikt als je extreemrechtse vrinden om iemand als discussiant te denigreren. Of je bent werkloos, en dus zijn je argumenten niet valide, of je bent laag opgeleid, en dus is je argument niet valide, of je hebt een laag geplaatst beroep, en dus is je argument niet valide. In mijn geval, omdat ik kennelijk collega's heb die moslim zijn, heb ik een laag geplaatst beroep en dus... zijn mijn argumenten niet valide en probeer je je, ondanks je mooie vredelievende geloof waarbij iedereen in feite gelijk is, de stront in te trappen. Jij bent echt een voorbeeld wat er mis is aan moslims.
Moslims met een universitaire opleiding net als de el Fuqan vereniging van de UvA bijv.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is lief dat ik een voorbeeld ben van wat er mis is. Je kent mij nogal grote waarde toe, al zeg ik het zelf. Evengoed denigreer ik niemand op basis van zijn of haar beroep - juist op basis van de gebruikte argumentatie. En dat is iets wat je zelf ook aangeeft - je complete retoriek is gebaseerd op de conversaties met moslims in laaggeplaatste beroepen.
Dat is wel grappig, want je redenering blijft nog steeds geen hout snijden. Je lijkt niet te beseffen dat je die argumentatie nimmer kan doortrekken op de moslimpopulatie als geheel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moslims met een universitaire opleiding net als de el Fuqan vereniging van de UvA bijv.
En ja, daar sta je wel een beetje van te kijken, wat deze aankomende academici beweren.
Was even de Van Rossems gaan kijken op NPO3, sorry.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is wel grappig, want je redenering blijft nog steeds geen hout snijden. Je lijkt niet te beseffen dat je die argumentatie nimmer kan doortrekken op de moslimpopulatie als geheel.
Oh werkelijk sociologisch veldonderzoek. Ik denk het inderdaad. En dat sociologische veldonderzoek rechtvaardigt een algemene stelling ten aanzien van moslims. Seriously. De onzin die je kan verkondigen is treurig.... je hebt contact met medewerkers die je carpoolen naar je werk. Ik heb voor mijn werk te maken met burgercontacten, als ik dat op zo een manier zou extrapoleren als jij dat doet, maar naar 'de Nederlander', dan hebben we een serieus probleem in Nederland.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb idd niet een representatieve blik op die hele gemeenschap idd. Bijv. alleen al omdat ik idd alleen contacten heb met moslims iig ouder dan 30, maar vooral ouder dan 40. En wat afkomst beperkt tot Turkije en Marokko.
Neemt niet weg dat je mijn ervaringen kunt beschouwen als sociologisch veldonderzoek. Dat is meer dan vele Nederlanders kunnen zeggen, vaak wordt er "geouwehoereerd" vanuit nauwelijks enige ervaring met moslims... Ik koppel mijn ervaringen (redelijk intensieve discussies) voorts aan literatuur en bronnen op internet, af en toe een discussie met een sociaal-antropoloog.
Een sociologisch veldonderzoek is nooit representatief hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh werkelijk sociologisch veldonderzoek. Ik denk het inderdaad. En dat sociologische veldonderzoek rechtvaardigt een algemene stelling ten aanzien van moslims. Seriously. De onzin die je kan verkondigen is treurig.... je hebt contact met medewerkers die je carpoolen naar je werk. Ik heb voor mijn werk te maken met burgercontacten, als ik dat op zo een manier zou extrapoleren als jij dat doet, maar naar 'de Nederlander', dan hebben we een serieus probleem in Nederland.
Je ervaringen zijn niet alleen uitermate beperkt, ze zijn ook vanuit een dermate negatieve framing dat van een fatsoenlijk veldonderzoek geen sprake is. Je bent op zoek naar bevestiging van je eigen stelling, niet naar iets wat je stelling niet kan onderbouwen.
Denk het niet. Wat moet een brandweerkazerne met een bunker?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:44 schreef paddy het volgende:
Die hele moskee zal mij een worst zijn.
Dit interesseert mij dan weer wel
[..]
Herbestemming? Waarom?
En ook zo vreemd (nu schiet ik niet meteen in de stress om een bunker) maar zie tegenstrijdige berichten.
1:
[..]
2:
[..]
Is die atoombunker er nu wel of niet?
In grote lijnen ben ik het daarmee eens, maar dan toegepast op het 'westen'. Alleen, daar waar een cultureel iets van een minderheid niet conflicteert met die van ons kan het naast elkaar bestaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Poetin legt het even uit, wat ze in Nederland niet snappen en waarom het hier naar de verdoemenis gaat.
In Rusland leven we als Russen. Elke minderheid, van overal, die wil leven in Rusland, om te werken en te eten in Rusland, spreekt Russisch, en moet de Russische wetten respecteren.
Het maakt niet uit hoe hard ze roepen ‘discriminatie’. We tolereren geen gebrek aan respect voor onze Russische cultuur. We kunnen beter leren van de zelfmoord van Amerika, Engeland, Nederland en Frankrijk, als we willen overleven als natie. De moslims zijn die landen aan het overnemen en dat zal ze niet lukken met Rusland.
De Russische gewoontes en tradities zijn niet compatibel met het gebrek aan cultuur of de primitieve manier van sharia wetgeving en moslims. Wanneer dit eervolle wetgevend lichaam denkt aan het maken van nieuwe wetten, moet het in gedachten hebben de Russische nationale belangen voorop te stellen, in acht nemend dat de moslims minderheden zijn en geen Russen.
In de vroege Islam zoals men zegt in Mohammed's tijd baden (baden?) baden..In die tijd gingen ze nog samen in gebed in dezelfde ruimte.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
Ik begrijp nu ineens waarom mannen en vrouwen apart worden genomen in islam.
Als die vrouwen op een kleedje allah is groot bidden zal dat de mannen zeker afleiden van hun heilige bidden.....
Gewoon heel fenomenologisch dit.
Stel je voor dat je een rijtje bukkende vrouwen ziet, met een brede heup, de vagina ertussen, steeds als jij heel vroom wilt bidden.
Kan 1 x goed gaan, 2 x, de derde keer ook, maar daarna wordt het een orgie, denk ik, ten faveure van Allaha-alles-weten.
Tip: Als ze hun handen gewoon zouden vouwen zoals bij christenen, zou er minder aan de hand zijn, toch?
quote:LEIDEN - Activisten van het Identitair Verzet houden sinds zaterdagochtend de omstreden moskee Al Hijra aan de ter Haarkade bezet. Volgens de activisten is de tijd van toekijken en hopen op doortastende daden van de politiek voorbij en is Nederland in oorlog met het salafisme en zijn aanhangers.
Volgens Indentitair Verzet zal dit de eerste actie zijn in een serie van verzetsdaden tegen de islamisering van Nederland. De groep roept alle activisten en sympathisanten in Nederland en Vlaanderen op tot verzet tegen de islamisering de komende tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |