Jou boeit dat niet wellicht, anderen wel. En ik hoef echt mij niet te verantwoorden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:40 schreef mig72 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat relevant of je hoeft niet te mededelen dat je uberhaupt op reis gaat naar de Trail, ook dat boeit niemand anders.
Nee, zo is de situatie niet. En ik spreek niet voor hem, hij kan dat prima zelf.quote:En een van je reisgenoot wil zelfs ons sponsorgeld, dus niet zo uit de hoogte doen.![]()
Het laatste is wellicht de verklaring.quote:En bovenop alles, ik dacht dat het doel van de reis een eerlijke poging, dwz te goeder trouw was, achter de feiten te komen, en dat namens, jegens, voor, en van ons vast te leggen. Ik kan het mis hebben, ben ook geen 'regular' in dit topic.

Ik ga mee om een aantal routes op gps vast te leggen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:40 schreef mig72 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat relevant of je hoeft niet te mededelen dat je uberhaupt op reis gaat naar de Trail, ook dat boeit niemand anders.
En een van je reisgenoot wil zelfs ons sponsorgeld, dus niet zo uit de hoogte doen.
En bovenop alles, ik dacht dat het doel van de reis een eerlijke poging, dwz te goeder trouw was, achter de feiten te komen, en dat namens, jegens, voor, en van ons vast te leggen. Ik kan het mis hebben, ben ook geen 'regular' in dit topic.

Je hebt het (weer) misgelezen. Als het mij niet boeit had ik de vraag niet gesteld.Daar wilde je geen antwoord op, en toen zei ik dat als je niet prijs wilt geven wat je precies gaat doen voor het onderzoek, we ook niet de rest van de informatie over je reis per se nodig hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jou boeit dat niet wellicht, anderen wel. En ik hoef echt mij niet te verantwoorden.
[..]
Nee, zo is de situatie niet. En ik spreek niet voor hem, hij kan dat prima zelf.
[..]
Het laatste is wellicht de verklaring.

Leuk zeg, ik zou ook graag een paar dagjes en nachtjes in een leuke jungle bivakkeren. Wel de bbq grill meebrengen eh?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:46 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ga mee om een aantal routes op gps vast te leggen.
En voor het bier bij het zwembad.

Ik doe niet uit de hoogte, mig. Ik ga lekker naar Boquete en daar met wat toffe FOK!kers wat leuke dingen doen. Ik voel absoluut geen verantwoording naar anderen daarover, lijsten met opdrachten (mogelijke vragen is iets heel anders) en vragen over wanneer, welke schema's, plannen, etc. Dat gaat niemand verder iets aan, behalve de mensen die meegaan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
Je hebt het (weer) misgelezen. Als het mij niet boeit had ik de vraag niet gesteld.Daar wilde je geen antwoord op, en toen zei ik dat als je niet prijs wilt geven wat je precies gaat doen voor het onderzoek, we ook niet de rest van de informatie over je reis per se nodig hebben.
De vraag was meer aan jou gericht aangezien jij ineens, om onverklaarbare redenen, uit de hoogte begint te doen. Jouw goed recht, maar verwacht ook niks terug.
Met dat laatste bedoelde ik, dat het doel van je reis inmiddels iets veranderd kan zijn, maar het was volgens mij nog altijd in het begin bedoeld om ons alle op Fok iets wijzer te maken, daar waar de autoriteiten en andere onderzoekenden gefaald/gestrand zijn.

Ok, no prob, je bent inderdaad niks antwoordplichtig aan iets dat in je persoonlijke sfeer ligt. Ik dacht alleen dat dit een reis van een totaal andere aard was, met betrekking tot doel, inhoud, en motivatie. Ik zal je verder niet lastigvallen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doe niet uit de hoogte, mig. Ik ga lekker naar Boquete en daar met wat toffe FOK!kers wat leuke dingen doen. Ik voel absoluut geen verantwoording naar anderen daarover, lijsten met opdrachten (mogelijke vragen is iets heel anders) en vragen over wanneer, welke schema's, plannen, etc. Dat gaat niemand verder iets aan, behalve de mensen die meegaan.
Ik maak me ook totaal geen illusies dat wij ineens dingen gaan vinden na ruim een jaar (!) in een enorm tropisch en vochtig gebied, waar anderen "gefaald" of gefaald hebben.

Interesse om ook te gaan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:51 schreef mig72 het volgende:
[..]
Leuk zeg, ik zou ook graag een paar dagjes en nachtjes in een leuke jungle bivakkeren. Wel de bbq grill meebrengen eh?

Niemand, we regelen alles in goed overlegquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Geen idee wie hier de expeditie aanstuurt?

Ieder heeft zijn eigen doel bij deze reis. Ik blijf ver uit de buurt van het zwembad. Ik loop liever door de jungle op zoek naar paden en kruisingen, en die ene locatie die we allemaal willen weten. En ik wil de flora en fauna globaal in kaart brengen. Het is uiteraard de bedoeling om dat ook hier te delen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
Met dat laatste bedoelde ik, dat het doel van je reis inmiddels iets veranderd kan zijn, maar het was volgens mij nog altijd in het begin bedoeld om ons alle op Fok iets wijzer te maken, daar waar de autoriteiten en andere onderzoekenden gefaald/gestrand zijn.

Heb je helemaal gelijk in, maar vermelden jullie dan wel de maand van vertrekkenquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is iets tussen de deelnemers en verder niet relevant voor dit topic over Kris en Lisanne.

Klopt, Blue is een Husky. Deze nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:41 schreef vronie het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar vermelden jullie dan wel de maand van vertrekken![]()
Trouwens de hond in de video is niet Blue

Hey hondenexpert, dank je. Ik vond het al zo vaag dat die hont de hele weg meeliep.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:41 schreef vronie het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar vermelden jullie dan wel de maand van vertrekken![]()
Trouwens de hond in de video is niet Blue

Lief van je dat je de moeite wilt doen via een pdquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey hondenexpert, dank je. Ik vond het al zo vaag dat die hont de hele weg meeliep.
Ik denk dat je wel merkt wanneer we in Panama zijn en per pb houden we wel contact.
Ben het voor de volle 101 % eens met Domnivoors laatste reactie. Op het zwembad na dan.

dus:quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:14 schreef jackie12 het volgende:
Wat mij opvalt aan de foto's van Kris en Lisanne, de reportage van Answers for Kris en de video van Edwin P. is dat ze allemaal heel erg op elkaar lijken.
In het tijdsbestek van zo'n 4 uur opnames, foto's van vaak precies dezelfde plekken.
Eerst het saaie stuk voor het bos, daarna de quebrada op de pianista, plek met huisjes waar Kris en Lisanne zouden kunnen zijn bij omkeren, mirador, geul, 1e quebrada, 2e quebrada en paddock.
Het ziet er voor mij zo uit dat als je de Pianista en het gebied daarachter blanco gaat bewandelen je dan toch foto's en filmpjes gaat maken van eigenlijk dezelfde plekken.
In de video van AFK en Edwin P. zelfs op exact dezelfde plekken:
- open plek Pianista met huisjes boven en hekje scheve paal: AFK 23.26 min en Edwin 2.47 min
- paddock met hek met prikkeldraad AFK 15.56 min en Edwin: 4.25 min
Ik heb alle 3 "de groepen" eens naast elkaar gelegd en wat mij opvalt is dat alle 3 de partijen op dezelfde plekken foto's, filmpjes maken. Tot de 1e quebrada. Daarna gaan alleen AFK en Edwin nog verder.
Het gegeven dat Kris en Lisanne geen foto's na de 1e quebrada hebben gemaakt is voor mij een keiharde aanwijzing dat zij ook niet verder zijn gegaan dan de 1e quebrada.Tenzij onder dwang

Je bent in de war.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
dus:
vraag 1, hoe komt de broek bij de 2e quebrada?
De vraag is of die "ene keer contact" echt is. Als dat zo zou zijn, zou het toch logisch zijn dat degene die toen belde op die plek blijft en het veeeeel vaker probeert?quote:feit 2: telefoons hebben geen (heel even 1 x) bereik gehad, wat duid op dat ze niet teruggekeerd zijn naar Boquete, in ieder geval niet met de telefoons.

Mig, als jij je neus nou es uit al die vreselijke Wikipedialinkjes, massamediapropaganda en andere statistieken haalt en je blikveld eens zou verruimen (dat is niet uniek aan dit topic) zou je iets serieuzer genomen worden door anderen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:12 schreef mig72 het volgende:
Ik had overigens ergens gelezen dat Panama een van de gevaarlijkste landen is op deze aardbol qua misdaad en dan vooral georganiseerde. Dat en Honduraswelke volgens mij nog iets hoger op die schaamtelijst staat.
Ik hoop dat jullie altijd attent zijn op je veiligheid. Liever jij dan ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |