Lezen is moeilijk hoor, moet je niet onderschattenquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je het topic wel gelezen?
Neequote:Op woensdag 4 februari 2015 10:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zullen we hem in elkaar slaan? Modknokploegje alles.
We kunnen natuurlijk ook je neven op de hoogte stellen van jullie affaire, hoeven we onze handen niet vuil te maken. Mocromaffia alles. Kamelenkop erbij en gaan met die banaanquote:
Wat ben jij gemeen zeg.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook je neven op de hoogte stellen van jullie affaire, hoeven we onze handen niet vuil te maken. Mocromaffia alles. Kamelenkop erbij en gaan met die banaan
Ik hang hier de Batman uit hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geniet ook van mijn virtuele stoerheid
En wat betekent dat?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik hang hier de Batman uit hoor.
Anonymietje doet net of hij thuis de baas is terwijl zijn vriendin hem elke dag klapt met een zak aardappelen.quote:
Tandjes tuffen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anonymietje doet net of hij thuis de baas is terwijl zijn vriendin hem elke dag klapt met een zak aardappelen.
Heb het over Uccie...quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb Arneau nog nooit geklapt met een zak aardappelen.
Je snapt het niet Kees.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij nou tof te doen over Uccie?
Met je kameel.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anonymietje doet net of hij thuis de baas is terwijl zijn vriendin hem elke dag klapt met een zak aardappelen.
Mutant is welkom. En bashen deden we niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mutant post hier gewoon wel.
Voelt zich de laatste tijd enorm aangetrokken tot de snor van Fatima.
Had je nog boze dromen over de bingo?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mutant is welkom. En bashen deden we niet.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had je nog boze dromen over de bingo?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:20 schreef Specularium het volgende:
Ja dus, geeft niks hoor.
Je kunt gewoon je verhaal met ons delen.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wolla, wat zijn dit voor bedreigingenquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook je neven op de hoogte stellen van jullie affaire, hoeven we onze handen niet vuil te maken. Mocromaffia alles. Kamelenkop erbij en gaan met die banaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu maar hopen dat ik het verkeerd heb ingevuld.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:36 schreef Specularium het volgende:
ONZ / Wie is jouw vriendje van de maand?Wat is dit nou weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu maar hopen dat ik het verkeerd heb ingevuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |