Was de rode kaart terecht?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie PSV dit niet winnen.
Met een beetje geluk kunnen ze nog winnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand gif van de rode kaart van Jetro?
Maakt PSV nog kans op de volle buit of is het gaan voor het gelijke spel?
Enorm.quote:
Hoop ik daar maar op.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kunnen ze nog winnen.
Er staat een vine op de site van rtl nieuwsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iemand gif van de rode kaart van Jetro?
Maakt PSV nog kans op de volle buit of is het gaan voor het gelijke spel?
Wie ga je als eerste uitlachen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:54 schreef KingRoland het volgende:
PSV wint wel natuurlijk hé jongens en dan lach ik jullie allemaal een voor een uit.
Ha.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:54 schreef KingRoland het volgende:
PSV wint wel natuurlijk hé jongens en dan lach ik jullie allemaal een voor een uit.
Ha.
Lekker jinxen jongens.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV wint nog met 0-3
Groetjes van de Klokkenluider van de Nostradamus
Zeg dit in het Feyenoordtopic en je hebt een ban aan je broek hangen omdat het daar stikt van de verstandelijk beperkten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor een PSV'er is elke rode kaart terecht.
Waarom gedraagt Jetro zich ook steeds als een mongool, net als je denkt dat die wat professioneler is geworden?quote:
Dat "grapje" naar Thijs toequote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV wint nog met 0-3
Groetjes van de Klokkenluider van de Nostradamus
heb ik al vaak gedacht dit seizoen, en bleek niet waarquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie PSV dit niet winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |